ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ «Ξέρω τι Ζητάω!».

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ενδοοικογενειακή Βία Λύσεις-Αντιμετώπιση
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ σε μαθητές Γυμνασίου του Δήμου Παύλου Μελά.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Το σώμα ως μια μηχανή.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Το σώμα ως μια μηχανή.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ «Ξέρω τι Ζητάω!»

αναπτύχθηκε με τη συνεργασία επτά κρατών – μελών της Ε.Ε. «Ξέρω τι Ζητάω!» σειρά βιωματικών δράσεων για την πρόληψη της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών αναπτύχθηκε με τη συνεργασία επτά κρατών – μελών της Ε.Ε. έχει ήδη αξιολογηθεί θετικά για την αποτελεσματικότητά του σε ευρωπαϊκές χώρες

Το τμήμα μας Ονοματεπώνυμο Τμήμα Αγγελίδης Αλέξανδρος Α1 Αδαμόπουλος Ζαχαρίας Αθανασόπουλος Άρης Αμπντουραχμάνι Μαρινέλα Αντιμησιάρη Φένια Αποστολούδη Μυρσίνη Γιακουμής Στάθης Γκέρτσου Χριστίνα Καραμπίνης Νίκος Καρυπίδου Γεωργία Μπουρέκας Χρήστος Α2 Μπρέγκου Άντζελα Πέτρου Γιάννης Α3 Σεφερλή Μαρίνα Σπυρόπουλος Νίκος Συνέσιος Γιώργος Τζάνες Δημήτρης Χριστοπούλου Δανάη Βασιλείου Ευτυχία Συντονίστρια Το τμήμα μας

Το τμήμα μας

Φτιάξαμε το συμβόλαιό μας! Έναρξη του «Ξέρω τι ζητάω» Αποφασίσαμε για τους κανόνες που πρέπει να σεβόμαστε. Φτιάξαμε το συμβόλαιό μας! Συζητήσαμε τι περιμένει ο καθένας από τα μαθήματα αυτά.

Να είναι κανείς μέλος ομάδας ή να μην είναι; Μέσα από θεατρικό παιχνίδι είδαμε πώς μπορούμε να ανήκουμε σε μια παρέα: Τι είδους υποχωρήσεις είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε για να γίνουμε αποδεκτοί στην παρέα;

Οινοπνευματώδη: κίνδυνος & προστασία Φτιάχνοντας κολλάζ, συζητήσαμε τους κοινωνικούς (π.χ. διατήρηση μιας φιλίας), οργανικούς (π.χ. βελτίωση διάθεσης ή επίδοσης) και προσωπικούς (π.χ. βίωση πρωτόγνωρης εμπειρίας) παράγοντες που οδηγούν στη ουσιών.

Η Ομάδα: «Πατατοκέφαλοι» δημιούργησε το σκετς: «Το Μπαρ» Συμμετέχουν: Αδαμόπουλος Ζαχαρίας Αθανασόπουλος Άρης Γιακουμής Στάθης Καραμπίνης Νίκος

Είναι σωστές οι αντιλήψεις, οι εντυπώσεις, οι πληροφορίες που έχεις; Τι πιστεύουμε για τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών από τους νέους; Συγκρίναμε αυτό που πιστεύουμε εμείς με τις έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί. Συμπέρασμα: Για κάθε πληροφορία θα πρέπει να ελέγχουμε την πηγή της και να τη διασταυρώνουμε.

Μάθε για το κάπνισμα! Συζητήσαμε για ποιούς λόγους μπορεί κάποιος να ξεκινήσει το κάπνισμα. Αναλύσαμε τους αμέτρητους κινδύνους που κρύβει η συνήθεια αυτή.

- Δημιουργήσαμε κολλάζ με αντικαπνιστικά μηνύματα. Μάθε για το κάπνισμα! - Επισκεφτήκαμε την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία. - Δημιουργήσαμε κολλάζ με αντικαπνιστικά μηνύματα. - Αν το ξεκινήσεις… είναι πολύ δύσκολο να το διακόψεις.

Η Ομάδα: «Ζελεδάκια» δημιούργησε το σκετς: «Υπάρχει Ελπίδα» Η Ομάδα: «Ζελεδάκια» δημιούργησε το σκετς: «Υπάρχει Ελπίδα» Συμμετέχουν: Αποστολούδη Μυρσίνη Καρυπίδου Ζέτα Μπρέγκου Άντζελα Συνέσιος Γιώργος

Αυτοέκφραση αβέβαιος ερωτευμένος εξοργισμένος τρομοκρατημένος Μέσα από θεατρικό παιχνίδι, προσπαθήσαμε να δείξουμε τα συναισθήματά μας με εκφράσεις του προσώπου, με τη στάση του σώματος και με λόγια και γελάσαμε πολύ. ερωτευμένος αβέβαιος εξοργισμένος τρομοκρατημένος αποκλεισμένος χαρούμενος αδικημένος μόνος αισιόδοξος

Δυναμισμός Μη φωνάζεις για να επιβάλεις την άποψή σου! Μη φοβάσαι να υπερασπιστείς την άποψή σου! Δίνε δυναμικές απαντήσεις, χωρίς να έρχεσαι σε σύγκρουση!

Η ψυχή της παρέας Μάθε να μιλάς στους άλλους για τα προτερήματά τους. Μάθε να μιλάς στους άλλους για τα προτερήματά τους. Έτσι θα είναι καλύτερες οι σχέσεις με τους γύρω σου.

Οι ουσίες ασκούν την ίδια επίδραση σε όλους; Μάθε για τα ναρκωτικά Γιατί οι νέοι δοκιμάζουν ουσίες; Η κοκαΐνη σε κάνει πιο ελκυστικό; Η χρήση κάνναβης είναι λιγότερο επικίνδυνη από τα άλλα ναρκωτικά; Υπάρχουν ουσίες που δεν προκαλούν εθισμό; Με ποιους τρόπους επηρεάζουν οι ουσίες; Οι ουσίες ασκούν την ίδια επίδραση σε όλους;

Η Ομάδα: «Δυναμίτες» δημιούργησε το σκετς: «Νέες Γνωριμίες» Η Ομάδα: «Δυναμίτες» δημιούργησε το σκετς: «Νέες Γνωριμίες» Συμμετέχουν: Αγγελίδης Αλέξανδρος Αντιμησιάρη Φένια Μπουρέκας Χρήστος Σπυρόπουλος Νίκος Χριστοπούλου Δανάη

Τα δύσκολα Αντιμετώπιση προβλημάτων σημαίνει: - να μάθουμε να ασχολούμαστε με αυτά και - να προσπαθούμε να τα ξεπεράσουμε.

Επίλυση προβλημάτων – λήψη αποφάσεων Ασχοληθήκαμε με περιπτώσεις προβλημάτων και προτείναμε λύσεις.

Η Ομάδα: «Η Ψυχή της Παρέας» δημιούργησε το σκετς: «Σκλάβος των Ουσιών» Συμμετέχουν: Αμπντουραχμάνι Μαρινέλα Γκέρτσου Χριστίνα Πέτρου Γιάννης Σεφερλή Μαρίνα Τζάνες Δημήτρης

Θερμές ευχαριστίες Ευχαριστούμε τα παιδιά του τμήματος. Ευχόμαστε πάντα να «ξέρουν τι ζητάνε»!!! τα υπόλοιπα παιδιά της Α’ τάξης, τα έργα των οποίων χρησιμοποιήσαμε στην παρουσίαση αυτή. τους μαθητές Γκίκα Πέτρο, Μωυσιάδη Χαρά και Σαχινίδη Σταυρούλα για το σκανάρισμα των εικόνων. τη Διευθύντρια και τις καθηγήτριες που διευκόλυναν να ετοιμάσουμε την παρουσίαση. την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία. το Κέντρο Πρόληψης «ΠΡΟΝΟΗ» του Δήμου Κηφισιάς, τη στήριξη του οποίου είχε η συντονίστρια καθηγήτριά μας.