Λίγο ακόμα να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα...

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Μαρί Κιουρί .
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Τεκμηρίωση Πρότασης Αναθεώρησης Συστήματος Ατομικής Προόδου Ανιχνευτών
Στρατής Μυριβήλης Γενιά Μεσοπολέμου ( )
Γυναίκες που έγραψαν και γράφουν ιστορία: Οι γυναίκες στην επιστήμη
Theories On The Net ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ
ΑΓΑΠΗ.
Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Σάμου
Edward De Bono, Τα έξι καπέλα της σκέψης
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ
ΠΟΙΗΣΗ<<Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ>>
Οδυσσέας Ελύτης 1o Πρότυπο Πειραματικό Θεσσαλονίκης τμήμα Δ2
Σεφέρης.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 20…. ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Οδυσσέας Ελύτης Συγγραφέας: Σταυρούλα Ωρ.. Οδυσσέας Ελύτης Οδυσσέας Ελύτης Έλληνας ποιητής και ζωγράφος. Ο Οδυσσέας Ελύτης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους.
1.1 Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους
Έλληνες Λογοτέχνες: Γιώργος Σεφέρης
Alfred Adler ΑνθρΩπινη τυπολογΙα.
Οδυσσεας Ελυτης.
Μάθημα:Η/Υ Από την Αναστασία Πετρουλάκη
21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
ΟΙ ΔΙΑΛΑΜΠΑΔΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
Οδυσσέας Ελύτης 1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Λεωνίδας Κραλίδης 8/12/2013 1ο Πρότυπο Πειρ. Θεσ/νίκης
 Το καλοκαίρι του 1928 πήρε το απολυτήριο του γυμνασίου με βαθμό 7,3/11.  Μετά από πιέσεις των γονέων του, αποφάσισε να σπουδάσει χημικός  Την ίδια.
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΣΗ:ΑΘΗΝΑ ΓΚ.
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ.
Οδυσσέας Ελύτης Ο ποιητής του Αιγαίου
ΣΚΕΨΟΥ OΠΩΣ Ο EINSTEIN. Ο πιο διάσημος επιστήμονας όλων των εποχών και ίσως ο πιο έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο, Albert Einstein, παραδίδει το μάθημά του.
Οδυσσέας Ελύτης, «Πίνοντας ήλιο κορινθιακό», Ποίηση, Ίκαρος.
Μαρί Κιουρί.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
Οδυσσέας Ελύτης  Ο Οδυσσέας Ελύτης ήταν ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές.. Πολλά ποιήματά του μελοποιήθηκαν, ενώ συλλογές του έχουν μεταφραστεί.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ  Γεννήθηκε στο Ουλμ (Ulm) της Γερμανίας. Σπούδασε στo ETH Ζυρίχης (Πολυτεχνική Ακαδημία της Ζυρίχης) στην Ελβετία όπου ολοκλήρωσε με επιτυχία.
Οδυσσέας Ελύτης Πρώτο Πειραματικό Δημοτικό σχολέιο Θεσσ/νικης
Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου.
ΣΕΦΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΟΣ Μαρία Ιγγλέζου Α1 – Β Αρσάκειο Ψυχικού (Λύκειο)
Βαγγέλης Χαμουρατίδης
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΣΔΕ ΝΑΟΥΣΑΣ Σχέδιο Δράσης Β’ Τετραμήνου Μελοποιημένη ποίηση.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Σχολική και Κοινωνική Ζωή 1 ου Γυμνασίου Χαλκίδας ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Τσαρουχά Ελένη ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ ( ). Βιογραφία Ο Γιώργος Σεφέρης (φιλολογικό ψευδώνυμο του Γιώργου Σεφεριάδη) γεννήθηκε στη Σμύρνη. Είχε δύο μικρότερα αδέρφια.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός.
Μεγαλες προςωπικοτητες της επιςτημης
Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή
Δημήτρης Φωτεινός 17/9/15 ΣΤ2.
Γεωγραφια θεμα μαρια κιουρι
Λευτέρης Δάλπης 1ο Πειραματικό σχολείο
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Οδυσσεας Ελυτης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Νεότερη ποίηση Από την εισαγωγή του σχολικού βιβλίου Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, β’ τεύχος (σελ )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λίγο ακόμα να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα... Λίγο ακόμα να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα... Γιώργος Σεφέρης Υπεύθυνοι καθηγητές : Μαρία Χαβαριώτη (ΠΕ 04) Νίκος Κουτσούκος (ΠΕ 11)

για να βρούμε εκείνους τους λόγους.... ...που τέσσερις προσωπικότητες διακρίθηκαν και τιμήθηκαν με το Βραβείο Nobel

Ερευνητικές ομάδες Γιώτα Παπακωνσταντίνου, Στέφανος Κατσαβριάς, Μάριος Καπετανάκης, Χρύσανθος Τσάιμος Μπάμπης Αντωνόπουλος, Φωτεινή Καραγκιόζη, Ευφροσύνη Καρφή Παναγιώτης Θωμόπουλος, Ανδριάνα Κόλλια, Μαρία Αλετρά, Ελευθερία Ζερζελίδου Σωτηρία Μπουραντά, Ευαγγελία Φαρμάκη, Μαργαρίτα Χανδόλια, Γιώργος Τσάιμος

Η πορεία της έρευνας

Ορίσαμε την έννοια του στόχου μέσα από διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους

Μελετήσαμε κατά ομάδες τη ζωή, το έργο και τη φιλοσοφία των τεσσάρων προσωπικοτήτων που έλαβαν βραβείο Νόμπελ μέσα από δευτερογενείς πηγές

Marie Curie (1867 – 1934) Γεννήθηκε στη Βαρσοβία της Πολωνίας. Σπούδασε μαθηματικά, χημεία και φυσική στη Σορβόννη. Έγινε παγκοσμίως γνωστή για τις μελέτες της πάνω στο ράδιο και τη ραδιενέργεια. Βραβεύθηκε με  Νόμπελ Φυσικής και Νόμπελ Χημείας.

Albert Einstein (1879 – 1955) Γεννήθηκε στη πόλη Ούλμ της Γερμανίας. Σπούδασε Φυσική στη Πολυτεχνική Ακαδημία της Ζυρίχης στην Ελβετία. Έγινε παγκοσμίως γνωστός με τη θεωρία της Σχετικότητας. Βραβεύτηκε με το βραβείο Νόμπελ Φυσικής.

Γιώργος Σεφέρης (1900 – 1971) Γεννήθηκε στη Σμύρνη. Γιώργος Σεφέρης (1900 – 1971) Γεννήθηκε στη Σμύρνη. Τιμήθηκε με Νόμπελ Λογοτεχνίας. Ενδεικτικά, μερικά έργα του : «Στροφή» , «Στέρνα», «Μυθιστόρημα», «Ημερολόγιο του Καταστρώματος», «Κίρκη»

Οδυσσέας Ελύτης (1911- 1996) Το πραγματικό του όνομα ήταν Οδυσσέας Αλεπουδέλης. Γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Τιμήθηκε με βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας. Ενδεικτικά, μερικά έργα του : «Προσανατολισμοί», «Το Μονόγραμμα», «Τα Ρω του Έρωτα»

Μελετήσαμε το βραβείο Νόμπελ ως προς : τη βιογραφία και τη φιλοσοφία του δημιουργού του, Alfred Nobel τη φιλοσοφία και την ιστορία του θεσμού http://www.nobelprize.org/

Alfred Nobel (1833 -1896) Γεννήθηκε στη Στοκχόλμη. Σπούδασε Χημικός Μηχανικός. Ανακάλυψε τη νιτρογλυκερίνη. Στη διαθήκη του όρισε να δίνεται ένα βραβείο σε ανθρώπους ή οργανισμούς που προωθούσαν τη παγκόσμια ειρήνη.

Μελετήσαμε τις θεωρίες κινήτρων της συμπεριφοράς

Το ερευνητικό πρόβλημα Είδαμε ότι η στοχοθεσία και η παρακίνηση καθορίζουν σε μεγάλο και διαφορετικό βαθμό την ανθρώπινη συμπεριφορά. Επίσης εντοπίσαμε διαφορές και ομοιότητες τόσο στη ζωή, το έργο όσο και στη φιλοσοφία των τεσσάρων προσωπικοτήτων. Αναπόφευκτα καταλήξαμε σε τρία ερευνητικά ερωτήματα.

Ερευνητικά ερωτήματα Γιατί ασχολήθηκαν με το αντικείμενό τους ; Που οφείλεται η βαθιά προσήλωση στο έργο τους ; Πως επέδρασε το βραβείο Νόμπελ στην προσωπικότητά τους ;

Μεθοδολογία Ποιοτική έρευνα Βολική δειγματοληψία πρωτογενών κειμένων Βολική δειγματοληψία πρωτογενών κειμένων Ανάλυση περιεχομένου Τυπολογική ανάλυση

Ευρήματα Όλοι αγαπούσαν πολύ το αντικείμενο εργασίας με το οποίο ασχολήθηκαν. Η προσήλωσή τους ήταν αποτέλεσμα της υψηλής εσωτερικής παρακίνησής. Το βραβείο Nobel για όλους δεν ήταν ο στόχος αλλά η επιβράβευση της σκληρής δουλειάς και της ηθικής που έμεινε αναλλοίωτη εφόρου ζωής.

Συμπεράσματα Το αντικείμενο ενασχόλησης καθόριζε τη συμπεριφορά τους. Το αντικείμενο ενασχόλησης καθόριζε τη συμπεριφορά τους. Ήταν τόσο έντονη η προσήλωση στις αρχές και το έργο τους ώστε κάποιοι παραμέρισαν ακόμα και την προσωπική τους ζωή. Οι εξωτερικές αμοιβές και τα εμπόδια δεν τους αποσπούσαν από τις ουμανιστικές αξίες της κοινωνικής προσφοράς, της συνέπειας και της εργασίας.

Η ερευνητική εργασία ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία θεατρικού σεναρίου από εμάς τους ίδιους. Συρράψαμε πραγματικά σχόλια των τεσσάρων πάνω στην τέχνη, την επιστήμη, τον έρωτα, την ειρήνη. Ζωντανέψαμε το λόγο τους πάνω στη σκηνή. Με ένα μαγικό τρόπο η Μαρία Κιουρί, ο Άλμπερτ Αϊνστάιν, ο Γιώργος Σεφέρης και ο Οδυσσέας Ελύτης βρέθηκαν στο σαλόνι του κυρίου Νόμπελ να συνομιλούν για τις πραγματικές αξίες της ζωής.

Έτσι μιλώ για σένα και για μένα Επειδή σ’ αγαπώ και στην αγάπη ξέρω Να μπαίνω σαν Πανσέληνος Από παντού [Ελύτης] Δε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα χτίσουμε έναν καλύτερο κόσμο χωρίς να βελτιώσουμε τα άτομα. Ο καθένας μας πρέπει να δουλέψει για τη δική του ολοκλήρωση. Το καθήκον μας είναι να προσφέρουμε τη βοήθειά μας εκεί που μπορούμε να φανούμε περισσότερο χρήσιμοι. [Κιουρί] Κι εγώ έτσι αγαπώ την φυσική!!! Σαν θρησκευόμενος πιστός... σαν εραστής... Όπως ένας ερωτευμένος χωρίς τη σκέψη της αγαπημένης του είναι σαν να ζει σ ένα θλιβερό ανθρώπινο όχλο. Ενώ σαν είναι μαζί της νιώθει υπερήφανος και η αγάπη της τον κάνει ευτυχισμένο [Αϊνστάιν]. Ο άνθρωπος νιώθει πάντα την ανάγκη ν‘ ακούσει τούτη την ανθρώπινη ανάσα που ονομάζουμε ποίηση. Αυτή η φωνή που κινδυνεύει να σβήσει κάθε στιγμή από στέρηση αγάπης και ολοένα ξαναγεννιέται. Το βασίλειό της είναι στις καρδιές όλων των ανθρώπων. [Σεφέρης]

Δούλεψα πολύ στη ζωή μου. Αγαπούσα τη δουλειά μου Δούλεψα πολύ στη ζωή μου. Αγαπούσα τη δουλειά μου. Χρόνια ολόκληρα σε πειράματα και δοκιμές για τη τελειοποίηση του δυναμίτη. Δεν άντεχα όμως να βλέπω να χρησιμοποιούν το δυναμίτη ολοένα και περισσότερο για πολεμικούς σκοπούς. Ήταν τότε που πρόσθεσα στη διαθήκη μου "...να δίνεται κάθε χρόνο ένα ποσό σε πρόσωπα  που θα έκαναν το καλύτερο έργο στο πεδίο της Φυσικής, της Φυσιολογίας ή φαρμακευτικής, της Λογοτεχνίας και της Ειρήνης για την συναδέλφωση μεταξύ των εθνών, την κατάργηση ή την μείωση των εν ενεργεία στρατών και τη διατήρηση και τη προώθηση της ειρήνης..." [Άλφρεντ Νόμπελ]