Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Πρεσβευτής του τόπου μου Δημιουργία Blog και ανάρτηση σε αυτό ψηφιακού υλικού με θέμα την πόλη μας, την Πάτρα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση για Πληρεξούσιους.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Δημιουργία Παρουσίασης
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Ενότητα: Αρχεία-Φάκελοι Διδάσκων: Λεπενιώτης Βασίλειος ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
6ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Ημαθίας
MOVIE MAKER Οδηγός Χρήσης Πέτρος Κλιάπης 2015.
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
Οργάνωση αρχείων & φακέλων
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
Δημιουργια ψηφιακου Video Στ΄ ταξη
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Οδηγίες χρήσης του προγράμματος WavePad
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Ιστότοπος προγράμματος
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
B' ΤΑΞΗ ΑΡΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΙ Αρχεία - Φάκελοι 8/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΑΡΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΙ.
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
Καλώς ορίσατε στο νέο PowerPoint
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω 6/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Μάθημα 1 6/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Μάθημα 1 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα κάνει Περιγραφή της Ενότητας (10’) Ο δάσκαλος θα περιγράψει και θα παρουσιάσει τους στόχους (10’) Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά με Φύλλο Εργασίας (20’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (5’)

Περιγραφή Ενότητας 12-14 Περίοδοι Δημιουργία βίντεο 3-5 λεπτών Λογισμικό επεξεργασίας ήχου (Audacity) Λογισμικό Πολυμέσων (Movie Maker ) Παρουσίαση-Αξιολόγηση 6/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Περιγραφή Ενότητας (Αξιολόγηση) Προφορικό (Δουλειά μέσα στην Τάξη, ενδιαφέρον, προσπάθεια, συνεργασία, Μεθοδικότητα ) Γραπτό(Τελική Εργασία μαζί με παρουσίαση) 6/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Περιγραφή Ενότητας (Τελική Εργασία/Αξιολόγηση) Παρουσίαση-Πρόταση (2 μονάδες) Πληροφόρηση(Κάλυψη θέματος) (5 μονάδες) Φαντασία - Δημιουργικότητα (3 μονάδες) Δεξιότητες Audacity (στόχοι) (4 μονάδες) Movie Maker (στόχοι) (6 μονάδες) Θα πρέπει να παραδοθεί ένας φάκελος με ένα αρχείο Audacity Project και ένα Wav και επίσης αρχείο Movie Maker Project και ένα αρχείο wmv. Επίσης θα πρέπει να παραδοθούν σε φακέλους όλα τα αρχικά αχρεία φωτογραφιών, βίντεο και μουσικής

Πάτα με να ξεκινήσω Άνδεις

Εισαγωγή στο Audacity Εφόρμηση Κλικ

Audacity 1(Στόχοι) Γενική Επισκόπηση του προγράμματος Μαγνητοφώνηση ήχου Μετονομασία καναλιού Δημιουργία νέου καναλιού Αντιγραφή Επικόλληση Ψαλίδισμα Αποθήκευση Παράδειγμα(Κλικ)

Φύλλο Εργασίας 1 Ηχογραφείστε την φράση «Είμαι ο πιο καλός ο μαθητής αλλά συνάμα και νταής. Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ. Σας ευχαριστώ πολύ κάντε τώρα και μια ευχή να μεγαλώσω πιο πολύ και να γίνω ένα πολύ χοντρό παιδί» Ονομάστε το κανάλι που έχετε δημιουργήσει «The bad boy» Εντοπίστε το κομμάτι του ήχου «Σου το λέγω απ’ την αρχή» από το κανάλι «The bad boy» και αντιγράψετε το σε ένα νέο κανάλι Ονομάστε το κανάλι αυτό «Copy» Από το κανάλι «Copy» επιλέξετε το «Σου» και αποκόψετε το Αποθήκευσε το έργο ως Audacity Project στον φάκελο σας με όνομα «Boy1_Το όνομα σας» Αποθήκευσε το έργο σαν αρχείο τύπου Wav στον φάκελο σας με όνομα «Boy1_Το όνομα σας»

Βιβλιογραφία Βιβλίο Πληροφορική Α’ λυκείου Σημειώσεις μαθητή Σελίδες 21-23

Μάθημα 2 6/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης 12

Μάθημα 2 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει τους στόχους του προηγούμενου μαθήματος μέσο παραδείγματος (10’) Ο δάσκαλος θα περιγράψει και θα παρουσιάσει τους στόχους (5’) Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά με Φύλλο Εργασίας (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (5’)

Μάθημα 2 Ο δάσκαλος θα θυμίσει τους στόχους του προηγούμενου μαθήματος (Γενική Επισκόπηση του προγράμματος, Μαγνητοφώνηση ήχου, Μετονομασία καναλιού, Δημιουργία νέου καναλιού, Αντιγραφή, Επικόλληση, Ψαλίδισμα, Αποθήκευση) Παράδειγμα(Κλικ)

Audacity 2 (Στόχοι) Σιγή(Silence) Σταδιακή εξασθένηση(Fade Out) Σταδιακή Επαναφορά (Fade In) Εργαλείο Φακέλου(Envelope Tool) Διπλασιασμός(Duplicate) Διχασμός(Split) Ενδυνάμωση (Amplify) Solo Mute Εισαγωγή αρχείων ήχου Αλλαγή Συχνότητας(Pitch) Reverse WahWah. Παράδειγμα(Κλικ) Echo

Φύλλο Εργασίας 2 Ανοίξετε το αρχείο «Boy1_Το όνομα σας» Επιλέξετε το κανάλι «The bad boy» και αντιγράψετε το σε ένα νέο κανάλι ήχου το οποίο να μετονομάσετε σε «The bad boy 2» Από το κανάλι «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Είμαι ο πιο καλός ο μαθητής αλλά συνάμα και νταής.» και εφαρμόστε σταδιακή ενδυνάμωση (fade in). Από το κανάλι «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σας ευχαριστώ πολύ κάντε τώρα και μια ευχή να μεγαλώσω πιο πολύ και να γίνω ένα πολύ χοντρό παιδί» και εφαρμόστε σταδιακή εξασθένηση (fade out). Από το κανάλι «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ» και εφαρμόστε ενδυνάμωση (Amplify). Από το κανάλι «The bad boy 2» επιλέξετε το κομμάτι «Σου το λέγω απ’ την αρχή, φέρε μου σε παρακαλώ λίγο φαΐ» και εφαρμόστε Διπλασιασμό (Duplicate). Από το κανάλι «The bad boy 2» πατήστε το κουμπί «Solo» και αναπαράγετε το. Εισάγετε το αρχείο «To_Be_Or_Not_To_Be_1» από το φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\ReguiredSound» Επιλέξετε κομμάτι της αρεσκείας σας από το πιο πάνω κανάλι , εφαρμόστε και ακούστε διαδοχικά τα εφέ, Αλλαγή Συχνότητας(Pitch), Reverse, WahWah και Echo. Ακούστε τις δημιουργίες σας πατώντας το κουμπί «Mute» στα υπόλοιπα κανάλια Αποθηκεύσετε το έργο σας σαν Audacity Project και .WAV με όνομα της αρεσκείας σας.

Βιβλιογραφία Βιβλίο Πληροφορική Α’ λυκείου Σημειώσεις μαθητή Σελίδες 24-28

Εισαγωγή στο Movie Maker Μάθημα 3 Εισαγωγή στο Movie Maker 6/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Μάθημα 3 (Περιγραφή) Ο δάσκαλος θα παρουσιάσει και θα περιγράψει τους στόχους (10’) Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά με Φύλλο Εργασίας (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (10’)

Movie Maker 1 (Στόχοι) Eκκίνηση του προγράμματος και περιγραφή περιβάλλοντος. Εισαγωγή αρχείων ήχου, βίντεο και εικόνας Εισαγωγή Τίτλου και πληροφοριών δημιουργών της ταινίας Εισαγωγή Θεμάτων Αποθήκευση

Movie Maker Φύλλο Εργασίας 1 Εισάγετε το αρχείο «Windows Movie Maker 2 Sample File» από το φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\RequiredVideos Εισάγετε τρία αρχεία εικόνων της αρεσκείας σας από τον φάκελο «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ\ΒOΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ\ΠΟΛΥΜΕΣΑ\ Εισάγετε το αρχείο Το_Όνομα_σας.WAV από το πρόγραμμα AUDACITY, το οποίο έχετε δημιουργήσει από το πλοηγούμενο μάθημα. Εισάγετε θέμα τίτλου στην αρχή της ταινίας σας. Εισάγετε στο τέλος της ταινίας σας τους συντελεστές και άλλα στοιχεία για την ταινία σας Εφαρμόστε θέμα της αρεσκείας σας. Αποθηκεύσετε την ταινία σας στον φάκελο σας σε μορφή MOVIE MAKER PROGECT, και σε μια από τις προκαθορισμένες μορφές WMV . Τα αρχεία ονομάστε τα Το_Όνομα_σας_project 1. 6/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Πληροφορική Α’ λυκείου Σημειώσεις μαθητή Σελίδες 30-35

Μάθημα 4 (Περιγραφή) Ο δάσκαλος θα παρουσιάσει και θα περιγράψει τους στόχους (10’) Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά με Φύλλο Εργασίας (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (10’)

Movie Maker 2 (Στόχοι) Άνοιγμα υπάρχοντος αρχείου Ενσωμάτωση θέματος Πρόσθεση μεταβάσεων(Transition) Ενσωμάτωση οπτικών εφέ Διαχωρισμός(Split) Αφαίρεση Περιττών (Trim) Ρύθμιση έντασης ήχου ταινίας Εφαρμογή σταδιακής ενδυνάμωσης και σταδιακής εξασθένησης ήχου Εφέ και διαμόρφωση κειμένου

Movie Maker Φύλλο Εργασίας 2 Ανοίξετε αρχείο Το_Όνομα_σας_project 1. wlmp Εισάγετε θέμα της αρεσκείας σας. Εισάγετε μεταβάσεις (TRANSITIONS) της αρεσκείας Χρησιμοποιήστε οπτικά εφέ της αρεσκείας σας Διαχωρίστε κομμάτια ταινίας που σας ενδιαφέρουν περισσότερο και προσθέστε κείμενα σχολίων. Επεξεργαστείτε το κείμενο σας και προσθέστε εφέ κειμένου Ρυθμίστε τον ήχο της ταινίας και τον ήχο από το εισαγόμενο αρχείο ήχου . Ρυθμίστε τον ήχο σας ώστε να δυναμώνει η ένταση του σιγά σιγά κατά την έναρξη ενώ κατά την λήξη να γίνεται ομοιόμορφη αποδυνάμωση 6/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Πληροφορική Α’ λυκείου Σημειώσεις μαθητή Σελίδες 30-35