Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Επαρχιακές Ενημερωτικές Συναντήσεις Διευθυντών Σεπτέμβρης 2014
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Συνδεσμολογία Αντιστάσεων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑΣ Ι
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Ομάδα:τρελοί επιστήμονες
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ Αναλυτικό πρόγραμμα και Οδηγίες Φυσικής Α΄Λυκείου.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
Τπε και γλώσσα.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Δημιουργία σεναρίου.
πίσω στην προηγούμενη οθόνη
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ

Κλασικές Τεχνολογίες Κλασικές Λειτουργίες Νέες Λειτουργίες Νέες Τεχνολογίες ??

Εκπαιδευτικό λογισμικό Φυσικής β΄- γ΄ τάξης Γυμνασίου

Οργάνωση

Θεματικές ενότητες

To περιεχόμενο, οι «ψηφίδες υλικού», διαρθρώνεται σε δύο επάλληλους κύκλους … παραδείγματα και εφαρμογές video λεξικό βιογραφίες πρόσθετο διαθεματικό υλικό εισαγωγική σελίδα θέματος πειραματισμόςπαρατήρηση επέκταση εξηγήσεις

Εσωτερικός κύκλος: Διερεύνηση παραδείγματα και εφαρμογές video λεξικό βιογραφίες πρόσθετο διαθεματικό υλικό πειραματισμόςπαρατήρηση εισαγωγική σελίδα θέματος επέκταση εξηγήσεις

εισαγωγική σελίδα θέματος παρατήρησηεξηγήσεις πειραματισμόςεπέκταση Περιεχόμενο

Εξωτερικός κύκλος:Επιστήμη & καθημερινή ζωή παραδείγματα και εφαρμογές video λεξικό βιογραφίες πρόσθετο διαθεματικό υλικό εισαγωγική σελίδα θέματος πειραματισμόςπαρατήρηση επέκταση εξηγήσεις

παραδείγματα και εφαρμογές video λεξικό βιογραφίες πρόσθετο διαθεματικό υλικό εισαγωγική σελίδα θέματος Περιεχόμενο

Διαθεματικές δραστηριότητες Πολυμέσα Εργαλεία Οδηγός υλικού Επιπλέον…

Παρατήρηση Πειραματισμός Επέκταση Ασκήσεις Λεξιλόγιο Παραδείγματα Διαθεματικά Video Εξηγήσεις Οργάνωση θεματικής ενότητας

Παρατήρηση Πειραματισμός Επέκταση Ασκήσεις Λεξιλόγιο Παραδείγματα Διαθεματικά Video Εξηγήσεις Εν τέλει… Οι 18 ενότητες αναπτύσσονται: σε 500 e-σελίδες (οθόνες), με 380 εικόνες, 105 κινούμενες εικόνες (swf animations) και 34 βιντεοκλίπς, με 8 εικονικά διαδραστικά πειράματα σε 29 οθόνες και 69 ασκήσεις με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξης, συν λεξιλόγιο 100 περίπου όρων και 47 βιογραφίες επιστημόνων. Επίσης, υπάρχουν 7 προτάσεις ανάπτυξης διαθεματικών δραστηριοτήτων (αρχεία.ppt) σε 400 διαφάνειες - οθόνες με 400 περίπου εικόνες και 11 βιντεοκλίπς, τα πρόσθετα εργαλεία κατασκευής: γραφικών παραστάσεων, ερωτήσεων αυτο-αξιολόγησης, σύνθεσης ερωτήσεων, επισκόπησης ερωτήσεων και, τέλος, Οδηγός Χρήσης (120 σελίδες).

Παραδείγματα Παρατήρηση Διαθεματικά 1 2 Διερεύνηση Επέκταση Εξήγηση 1 2 Αγωγή θερμότητας ή … πώς «λειτουργεί» το ιγκλού

Παραδείγματα Παρατήρηση Διαθεματικά 1 2 Διερεύνηση Επέκταση Εξήγηση 1 2 Αγωγή θερμότητας ή … πώς «λειτουργεί» το ιγκλού 4

Παραδείγματα Παρατήρηση Διαθεματικά 1 2 Διερεύνηση Επέκταση Εξήγηση 1 2 Αγωγή θερμότητας ή … πώς «λειτουργεί» το ιγκλού 4

Παραδείγματα Παρατήρηση Διαθεματικά 1 2 Διερεύνηση Επέκταση Εξήγηση 1 2 Αγωγή θερμότητας ή … πώς «λειτουργεί» το ιγκλού

Η περίπτωση του: ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ- ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ Περιορισμοί κλασικών Τεχνολογιών: -Σε επίπεδο τεχνικό (αντιμετώπιση τεχνικών δυσκολιών -Σε επίπεδο διδακτικό (αντιμετώπιση διδακτικών δυσκολιών

CD-Φυσικής (εικονικό πείραμα) Μια πρόταση σύνδεσης πραγματικού & εικονικού πειράματος σύνδεση αντιστατών σε σειρά & παράλληλα Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα

Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα Έχουν και διαφορετική κατανάλωση ενέργειας; Όταν συνδέουμε τα λαμπάκια με διαφορετικούς τρόπους φωτίζουν με διαφορετική ένταση Έχουν και διαφορετική κατανάλωση ενέργειας;

Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα Η διαφορετική ένταση φωτισμού πραγματικό πείραμα

Ποιες οι τεχνικές δυσκολίες?

Τι παρανοήσεις έχουν τα παιδιά?

Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα Η λάμψη και η διάρκεια εικονικό πείραμα

Η λάμψη και η διάρκεια εικονικό πείραμα Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα