Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ
Κλασικές Τεχνολογίες Κλασικές Λειτουργίες Νέες Λειτουργίες Νέες Τεχνολογίες ??
Εκπαιδευτικό λογισμικό Φυσικής β΄- γ΄ τάξης Γυμνασίου
Οργάνωση
Θεματικές ενότητες
To περιεχόμενο, οι «ψηφίδες υλικού», διαρθρώνεται σε δύο επάλληλους κύκλους … παραδείγματα και εφαρμογές video λεξικό βιογραφίες πρόσθετο διαθεματικό υλικό εισαγωγική σελίδα θέματος πειραματισμόςπαρατήρηση επέκταση εξηγήσεις
Εσωτερικός κύκλος: Διερεύνηση παραδείγματα και εφαρμογές video λεξικό βιογραφίες πρόσθετο διαθεματικό υλικό πειραματισμόςπαρατήρηση εισαγωγική σελίδα θέματος επέκταση εξηγήσεις
εισαγωγική σελίδα θέματος παρατήρησηεξηγήσεις πειραματισμόςεπέκταση Περιεχόμενο
Εξωτερικός κύκλος:Επιστήμη & καθημερινή ζωή παραδείγματα και εφαρμογές video λεξικό βιογραφίες πρόσθετο διαθεματικό υλικό εισαγωγική σελίδα θέματος πειραματισμόςπαρατήρηση επέκταση εξηγήσεις
παραδείγματα και εφαρμογές video λεξικό βιογραφίες πρόσθετο διαθεματικό υλικό εισαγωγική σελίδα θέματος Περιεχόμενο
Διαθεματικές δραστηριότητες Πολυμέσα Εργαλεία Οδηγός υλικού Επιπλέον…
Παρατήρηση Πειραματισμός Επέκταση Ασκήσεις Λεξιλόγιο Παραδείγματα Διαθεματικά Video Εξηγήσεις Οργάνωση θεματικής ενότητας
Παρατήρηση Πειραματισμός Επέκταση Ασκήσεις Λεξιλόγιο Παραδείγματα Διαθεματικά Video Εξηγήσεις Εν τέλει… Οι 18 ενότητες αναπτύσσονται: σε 500 e-σελίδες (οθόνες), με 380 εικόνες, 105 κινούμενες εικόνες (swf animations) και 34 βιντεοκλίπς, με 8 εικονικά διαδραστικά πειράματα σε 29 οθόνες και 69 ασκήσεις με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξης, συν λεξιλόγιο 100 περίπου όρων και 47 βιογραφίες επιστημόνων. Επίσης, υπάρχουν 7 προτάσεις ανάπτυξης διαθεματικών δραστηριοτήτων (αρχεία.ppt) σε 400 διαφάνειες - οθόνες με 400 περίπου εικόνες και 11 βιντεοκλίπς, τα πρόσθετα εργαλεία κατασκευής: γραφικών παραστάσεων, ερωτήσεων αυτο-αξιολόγησης, σύνθεσης ερωτήσεων, επισκόπησης ερωτήσεων και, τέλος, Οδηγός Χρήσης (120 σελίδες).
Παραδείγματα Παρατήρηση Διαθεματικά 1 2 Διερεύνηση Επέκταση Εξήγηση 1 2 Αγωγή θερμότητας ή … πώς «λειτουργεί» το ιγκλού
Παραδείγματα Παρατήρηση Διαθεματικά 1 2 Διερεύνηση Επέκταση Εξήγηση 1 2 Αγωγή θερμότητας ή … πώς «λειτουργεί» το ιγκλού 4
Παραδείγματα Παρατήρηση Διαθεματικά 1 2 Διερεύνηση Επέκταση Εξήγηση 1 2 Αγωγή θερμότητας ή … πώς «λειτουργεί» το ιγκλού 4
Παραδείγματα Παρατήρηση Διαθεματικά 1 2 Διερεύνηση Επέκταση Εξήγηση 1 2 Αγωγή θερμότητας ή … πώς «λειτουργεί» το ιγκλού
Η περίπτωση του: ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ- ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ Περιορισμοί κλασικών Τεχνολογιών: -Σε επίπεδο τεχνικό (αντιμετώπιση τεχνικών δυσκολιών -Σε επίπεδο διδακτικό (αντιμετώπιση διδακτικών δυσκολιών
CD-Φυσικής (εικονικό πείραμα) Μια πρόταση σύνδεσης πραγματικού & εικονικού πειράματος σύνδεση αντιστατών σε σειρά & παράλληλα Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα
Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα Έχουν και διαφορετική κατανάλωση ενέργειας; Όταν συνδέουμε τα λαμπάκια με διαφορετικούς τρόπους φωτίζουν με διαφορετική ένταση Έχουν και διαφορετική κατανάλωση ενέργειας;
Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα Η διαφορετική ένταση φωτισμού πραγματικό πείραμα
Ποιες οι τεχνικές δυσκολίες?
Τι παρανοήσεις έχουν τα παιδιά?
Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα Η λάμψη και η διάρκεια εικονικό πείραμα
Η λάμψη και η διάρκεια εικονικό πείραμα Το ερώτημα Η εμπειρία Το πείραμα