Ηλεκτρονική Υγεία Κοινωνικά μέσα και Ιατρική εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Τηλεϊατρική Η χρήση τηλεπικοινωνιών, ακουστικών, οπτικών και άλλων, και οι τεχνολογίες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληροφοριών για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Η παραχώρηση αδειών εκμετάλλευσης των πνευματικών έργων των χρηστών μέσα από τους Όρους Χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων: αναγκαίο καλό ή κακό; Αρχοντούλα.
Οδοντιατρική Πληροφορική Βένου Θεοδώρα- Μαρία Φοιτήτρια Οδοντιατρικής σχολής ΑΠΘ Ακαδημαϊκο έτος:
Serious Games Μάθημα: Ηλεκτρονική Υγεία Ονόματα: Χριστιάνα Αλκιβιάδου
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Παρατηρητήριο Media Terra
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Μάριος Γεωργιάδης Χρυστάλλα Μιλτιάδου Νικόλας Παπαχρυσάνθου Παναγιώτης Χατζηχριστοδούλου Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games) Ηλεκτρονική Υγεία ΕΠΛ679.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ) Ενότητα 1: Βασικές αρχές και ορισμοί Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Πρωτοβάθμια περίθαλψη
Τουμπαλίδης Ιωάννης, 389 Υπ.καθηγητής : Καρανικόλας Νικόλαος
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1. Τσώνη Αλεξία, Μετ. Φοιτήτρια , Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα.
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονική Υγεία Κοινωνικά μέσα και Ιατρική εκπαίδευση Κοινωνικά μέσα και Ιατρική εκπαίδευση    Σοφοκλής Χατζημιχαήλ ΑΔΤ : 878111 Email: shadji09@cs.ucy.ac.cy Αριστοτέλης Στυλιανού ΑΔΤ : 886048 Email:astyli11@cs.ucy.ac.cy Διδάσκων Χρίστος Ν. Σχίζας Ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 / Χειμερινό Εξάμηνο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Κοινωνικά μέσα, τι είναι? Κοινωνικά μέσα και παροχή υγείας Κοινωνικά μέσα και παροχή υγείας Εφαρμογές Βιβλιογραφία

Τι είναι? Πρόκειται για Διαδικτυακούς Τόπους που παρέχουν ως υπηρεσία την παραγωγή και δημοσίευση περιεχομένου από τους ίδιους τους χρήστες του Διαδικτύου και όχι από κάποια εταιρία. Οι περισσότερες υπηρεσίες αυτής της μορφής ενθαρρύνουν - επιδιώκουν τη συζήτηση, τα σχόλια, την αλληλεπίδραση και το διαμοιρασμό οποιασδήποτε πληροφορίας μεταξύ των χρηστών. Οι χρήστες κάνουν ψηφιακούς φίλους με τους οποίους και επικοινωνούν, ανταλλάσουν απόψεις και ψηφιακό περιεχόμενο κάθε μορφής (εικόνες, κείμενα, συνδέσμους, video κ.λπ.).

Κοινωνικά μέσα και παροχή υγείας Κοινωνικά μέσα και παροχή υγείας Βάση της έρευνας How America Searches: Health and Wellness μπορούμε να δούμε πώς η κοινωνική δικτύωση  μπορεί να λειτουργήσει για τα νοσοκομεία και άλλους φορείς στον κλάδο της υγείας. Ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερωθεί σχετικά με θέματα υγείας.

Εφαρμογές (1/1) Tweet κατά τη διάρκεια χειρουργικής επέμβασης Τον περασμένο Φεβρουάριο, το Νοσοκομείο Henry Ford  έγινε ένα από τα πρώτα νοσοκομεία που έκανε “Tweet” μια χειρουργική επέμβαση από ένα χειρουργείο. Αυτή η τακτική  μπορεί να δημιουργήσει αποτελεσματικά τον ενθουσιασμό και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την οργάνωση της υγειονομικής περίθαλψης. Επίσης με αυτό τον τρόπο πολλοί νέοι άνθρωποι που αναζητούν μια θέση σε κάποιο τομέα υγειονομικής περίθαλψης θα μπορούσαν να βρουν δουλειά.

Εφαρμογές (1/2) Εκπαίδευση του υγειονομικού προσωπικού Ορισμένοι οργανισμοί υγείας έχουν αρχίσει να αναγνωρίζουν τις ενδεχόμενες επιπτώσεις που έχουν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης να συμπληρώνει τις προσπάθειες κατάρτισης των επαγγελματιών υγείας. Πως: Δίνοντας στους εκπαιδευόμενους ένα φόρουμ για να κάνουν ερωτήσεις και να λαμβάνουν απαντήσεις γρήγορα Επιτρέποντας στους οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης να συμπληρώνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ μοιράζοντας slideshow, βίντεο ή εικόνες από την εκπαίδευση των φοιτητών μέσω κοινωνικών δικτυακών τόπων όπως το YouTube.

Εφαρμογές (1/3) Προσέγγιση των μέσων μαζικής ενημέρωσης Προσέγγιση των  μέσων μαζικής ενημέρωσης  Το 70% των δημοσιογράφων χρησιμοποιούν τώρα τα κοινωνικά δίκτυα για να την υποβολή εκθέσεων, σε σύγκριση με 41% το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με έρευνα των Middleberg Επικοινωνιών που αναφέρθηκε από το PRWeek. Με τέτοια υψηλά ποσοστά είναι προφανές γιατί οι marketers υγείας επιθυμούν διακαώς την προαγωγή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, για να επιτύχουν κάλυψη και από τα δύο κύρια μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ως μέρος των προσπαθειών μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης, οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιούν την κοινωνική μέσα ενημέρωσης (blogs, forums και microblogs)για να μοιραστούν θέματα ιατρικής έρευνας ή άλλα επιτεύγματα.

Εφαρμογές (1/4) Επικοινωνία σε περιόδους κρίσης  Σε μια στιγμή επικείμενης καταστροφής – είτε πρόκειται για μια πλημμύρα, ένα σεισμό ή μια τρομοκρατική επίθεση -τα νοσοκομεία και οι επαγγελματίες υγείας γενικά, βρίσκονται στο επίκεντρο για την παροχή υγειονομικής περίθαλψης. Οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης μπορούν να ασχολούνται με τα social media ώστε να παρέχουν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο τόσο για εκείνους που πλήττονται άμεσα από την κρίση, όσο και αυτούς που επηρεάζονται έμμεσα. Κατά τη διάρκεια της επίθεσης του Φορτ Χουντ το Νοέμβριο,ο Στίβεν Widman που δουλεέι στο νοσοκομείοScott & White  και φρόντιζε θύματα του  Φορτ Χουντ  χρησιμοποιούσε το  Twitter για να περιγράφει την κατάσταση που επικρατούσε. Μέσω Twitter, παρείχε ενημέρωση σχετικά με την πρόσβαση επειγόντων περιστατικών και την κατάσταση λειτουργίας του νοσοκομείου, ειδήσεις από τον Ερυθρό Σταυρό και επικοινωνούσε με δημοσιογράφους.

Εφαρμογές (1/5) Παρέχουν ακριβείς πληροφορίες για τους ασθενείς Παρέχουν ακριβείς πληροφορίες για τους ασθενείς  Το 73% των ασθενών αναζητούν ιατρικές πληροφορίες στο internet πριν ή μετά από επισκέψεις σε γιατρούς, σύμφωνα με αυτό το βίντεο από την Healthcare New Media Conference.  Με το πλήθος των πληροφοριών υγείας που διατίθεται στο Διαδίκτυο – τόσο ακριβές και ανακριβές – είναι πιθανό ότι οι ασθενείς μπορούν εύκολα να είναι καλά ενημερωμένοι. Με την ενσωμάτωση των social media στο μάρκετινγκ της υγειονομικής περίθαλψης,οι επαγγελματίες υγείας μπορούν να μοιραστούν ακριβείς, έγκαιρες πληροφορίες σχετικά με , ασθένειες,τα συμπτώματά τους,τις θεραπείες,,κλπ. Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως ο Inspire παρέχουν ένα φόρουμ για τους ασθενείς να μοιραστούν τα προβλήματα υγείας τους και να απευθύνουν ερωτήσεις ερωτήσεις για τις θεραπείες σε άλλους ασθενείς ή εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό.Τα οφέλη από την ενσωμάτωση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στις προσπάθειες μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης είναι προφανές πως είναι ανεκτίμητα και θα μας απασχολήσουν πολύ στο μέλλον

Βιβλιογραφία 5 Examples of Social Media in Healthcare Marketing , By TopRank Online Marketing ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΟΡΘΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ , Τ.Ε.Ι.Μ