Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Στυλιανός Αναστασιάδης Κωνσταντίνος Κεμετζής Κοτανίδης Κώστας Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
1 HY302 Διδακτική της Πληροφορικής Αντιλήψεις και Αναπαραστάσεις των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας Χαδήρογλου Μαρία Καλαϊτζή Έφη.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
 Καταγραφή όλων των τμημάτων που ενδιαφέρουν τον/την υποψήφιο/α από τα πεδία που μπορεί να δηλώσει.  Κριτήρια: το ενδιαφέρον για το αντικείμενο σπουδών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Δημιουργήσαμε αυτό το ερωτηματολόγιο με στόχο να ανιχνεύσουμε τις ανάγκες και τα καταναλωτικά πρότυπα των πιθανών πελατών μας. Δημιουργήσαμε αυτό το ερωτηματολόγιο με στόχο να ανιχνεύσουμε τις ανάγκες και τα καταναλωτικά πρότυπα των πιθανών πελατών μας. Το δείγμα μας αποτελείται από τους μαθητές του ΕΠΑΛ Πάτμου. Ποιο συγκεκριμένα το ερωτηματολόγιο απάντησαν 29 μαθητές(19 Αγόρια 10 κορίτσια). Όλοι οι μαθητές ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 16 έως 18 ετών. Το 50% των μαθητών απάντησαν ότι κατέχουν μοτοσικλέτες Το δείγμα μας αποτελείται από τους μαθητές του ΕΠΑΛ Πάτμου. Ποιο συγκεκριμένα το ερωτηματολόγιο απάντησαν 29 μαθητές(19 Αγόρια 10 κορίτσια). Όλοι οι μαθητές ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 16 έως 18 ετών. Το 50% των μαθητών απάντησαν ότι κατέχουν μοτοσικλέτες

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Ζητήσαμε από τους κάτοχους μοτοσυκλέτας να μας που για τη μάρκα και το κυβισμό της μοτοσικλέτας τους. Τα δεδομένα που συλλέξαμε δίνονται στα παρακάτω διαγράμματα. Ζητήσαμε από τους κάτοχους μοτοσυκλέτας να μας που για τη μάρκα και το κυβισμό της μοτοσικλέτας τους. Τα δεδομένα που συλλέξαμε δίνονται στα παρακάτω διαγράμματα. Παρατηρούμε ότι οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι η Daytona(38%) και η Honda(19%) και ακολουθούν οι GILLERA(6%) KTM(6%) SYM (6%)KYMCO(6%) SUZUKI(6%) YAMAHA(6%) SKYTEAM(6%) GLX(6 %). Παρατηρούμε ότι οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι η Daytona(38%) και η Honda(19%) και ακολουθούν οι GILLERA(6%) KTM(6%) SYM (6%)KYMCO(6%) SUZUKI(6%) YAMAHA(6%) SKYTEAM(6%) GLX(6 %).

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Επίσης παρατηρούμε ότι ο πιο δημοφιλείς κυβισμός είναι αυτός των 125cc και ακολουθούν οι κυβισμοί των 50ccκαι των 110ccκαι αμέσως μετά είναι των 135cc. Επίσης παρατηρούμε ότι ο πιο δημοφιλείς κυβισμός είναι αυτός των 125cc και ακολουθούν οι κυβισμοί των 50ccκαι των 110ccκαι αμέσως μετά είναι των 135cc.

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Η επόμενη ερώτηση αφορούσε το αν οι κάτοχοι μοτοσικλέτας συντηρούν τη μοτοσικλέτα μόνοι τους ή επισκέπτονται συνεργεία. Ό Όπως φαίνεται στο παρακάτω διάγραμμα οι περισσότεροι προτιμούν να πηγαίνουν σε συνεργείο για service

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Η επόμενη ερώτηση αφορούσε για το αν ενδιαφέρωνται για τις μετατροπές στην μοτοσυκλέτα τους.Παρατηρούμε ότι το 82% των ερωτηθέvτων ενδιαφέρονται για μετατροπή την μοτοσυκλέτα τους ενώ το 18% αδιαφορεί. Η επόμενη ερώτηση αφορούσε για το αν ενδιαφέρωνται για τις μετατροπές στην μοτοσυκλέτα τους.Παρατηρούμε ότι το 82% των ερωτηθέvτων ενδιαφέρονται για μετατροπή την μοτοσυκλέτα τους ενώ το 18% αδιαφορεί.

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Στη συνέχεια ζητήσαμε από αυτούς που δηλώσαν ότι επιθυμούν να κάνουν μετατροπές, να μας αναφέρουν τους τύπους μετατροπών που τους ενδιαφέρουν. Στο παρακάτω διάγραμμα δίνεται για κάθε τύπο μετατροπής το ποσοστό αυτών που απάντησαν θετικά. Στη συνέχεια ζητήσαμε από αυτούς που δηλώσαν ότι επιθυμούν να κάνουν μετατροπές, να μας αναφέρουν τους τύπους μετατροπών που τους ενδιαφέρουν. Στο παρακάτω διάγραμμα δίνεται για κάθε τύπο μετατροπής το ποσοστό αυτών που απάντησαν θετικά.

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Επίσης στην επόμενη ερώτηση ζητήσαμε από τους μαθητές να μας αναφέρουν για άλλα προϊόντα που αγοράζουν τα οποία αφορούν την μοτοσυκλέτα τους. Επίσης στην επόμενη ερώτηση ζητήσαμε από τους μαθητές να μας αναφέρουν για άλλα προϊόντα που αγοράζουν τα οποία αφορούν την μοτοσυκλέτα τους.

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Στη συνέχεια ρωτήσαμε για το ποιοι επιθυμούν να αποκτήσουν μια νέα μοτοσυκλέτα. Και σύμφωνα με τα παρακάτω αποτελέσματα το 64% απάντησε Θετικά και το 36% Αρνητικά.

Η αμέσως επόμενη ερώτηση απευθύνεται σε αυτούς που απάντησαν θετικά ερώτηση αφορά τον τύπο και την μάρκα της μοτοσυκλέτας που θα επιθυμούσαν να αποκτήσουν. Η αμέσως επόμενη ερώτηση απευθύνεται σε αυτούς που απάντησαν θετικά ερώτηση αφορά τον τύπο και την μάρκα της μοτοσυκλέτας που θα επιθυμούσαν να αποκτήσουν. Σύμφωνα με τα παραπάνω διαγράμματα οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι οι παρακάτω Σύμφωνα με τα παραπάνω διαγράμματα οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι οι παρακάτω Honda(37%) Honda(37%) Yamaha(37%) Yamaha(37%) Aprilia(11%) Aprilia(11%) Ktm,Duccati,Sym(5%) Ktm,Duccati,Sym(5%)

Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίου Τέλος ρωτήσαμε αυτούς που επιθυμούν να αγοράσουν νέα μοτοσικλέτα, πόσα κυβικά προτιμούν να είναι. Τέλος ρωτήσαμε αυτούς που επιθυμούν να αγοράσουν νέα μοτοσικλέτα, πόσα κυβικά προτιμούν να είναι. Παρατηρούμε ότι ο πιο δημοφιλής κυβισμός είναι τα εξής: Παρατηρούμε ότι ο πιο δημοφιλής κυβισμός είναι τα εξής: 125 cc(32%) 125 cc(32%) 135,100 cc (16%) 135,100 cc (16%) 1300 cc (11%) 1300 cc (11%) 450 cc (10%) 450 cc (10%) 100,50 cc (5%) 100,50 cc (5%)

Συμπεράσματα ανάλυσης ερωτηματολογίου 1)Παρατηρούμε πως ένας στους δύο μαθητές χρησιμοποιούν μοτοσικλέτα 1)Παρατηρούμε πως ένας στους δύο μαθητές χρησιμοποιούν μοτοσικλέτα 2)Η πιο δημοφιλείς μάρκα μοτοσικλέτας είναι η DAYTONA 2)Η πιο δημοφιλείς μάρκα μοτοσικλέτας είναι η DAYTONA 3)Οι πιθανοί πελάτες μας κατέχουν μοτοσικλέτες χαμηλού κυβισμού(50-135cc) 3)Οι πιθανοί πελάτες μας κατέχουν μοτοσικλέτες χαμηλού κυβισμού(50-135cc) 4)Ένα θετικό στοιχείο είναι ότι το 56% των κατόχων μοτοσικλέτας συντηρούν τις μοτοσικλέτες τους σε συνεργείο άρα είναι οι πιθανοί πελάτες μας. 4)Ένα θετικό στοιχείο είναι ότι το 56% των κατόχων μοτοσικλέτας συντηρούν τις μοτοσικλέτες τους σε συνεργείο άρα είναι οι πιθανοί πελάτες μας. 5)ένα άλλο θετικό στοιχείο είναι ότι το 82% μας απάντησε ότι ενδιαφέρετε για μετατροπές στη μοτοσικλέτα του. 5)ένα άλλο θετικό στοιχείο είναι ότι το 82% μας απάντησε ότι ενδιαφέρετε για μετατροπές στη μοτοσικλέτα του.

Συμπεράσματα ανάλυσης ερωτηματολογίου 6)Οι πιο δημοφιλής μετατροπές αφορούν μετατροπές σε ζάντες και εξατμίσεις. Επίσης οι μαθητές δείχνουν ενδιαφέρον και για άλλους τύπους μετατροπών. 6)Οι πιο δημοφιλής μετατροπές αφορούν μετατροπές σε ζάντες και εξατμίσεις. Επίσης οι μαθητές δείχνουν ενδιαφέρον και για άλλους τύπους μετατροπών. 7)Συμπεραίνουμε ότι υπάρχει μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον για νέες μοτοσυκλέτες και παρατηρούμε ότι οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι η Yamaha και η Honda. 7)Συμπεραίνουμε ότι υπάρχει μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον για νέες μοτοσυκλέτες και παρατηρούμε ότι οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι η Yamaha και η Honda. 8)Τέλος οι υποψήφιοι αγοραστές προτιμούν τους κυβισμούς από 100 εώς 125 κυβικών 8)Τέλος οι υποψήφιοι αγοραστές προτιμούν τους κυβισμούς από 100 εώς 125 κυβικών