360º Αξιολόγηση Human Factor.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Υπόδειγμα στρατηγικού σχεδίου
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Πρότυπα απόδοσης Είναι απαραίτητα για την αξιολόγηση. Για την αποτελεσματικότητα της αξιολόγησης πρέπει τα πρότυπα να συσχετισθούν με τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
1 Τα καθήκοντα του manager Προγραμματισμός: Είναι η απαραίτητη προϋπόθεση πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε ενέργειας. Τα συστατικά που πρέπει να προσαρμοσθούν.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Ηγεσία είναι η διαδικασία με την οποία ένα άτομο επηρεάζει άλλα άτομα για την επίτευξη επιθυμητών στόχων. Επίσημος ηγέτης είναι ο προϊστάμενος ο οποίος.
Εισηγητές: Βαλεντίνα Τουμάνιου Ζαχαρίας Ιωάννου Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Θέματα Παγκόσμιας Ηγεσίας και Πρακτικές
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

360º Αξιολόγηση Human Factor

Τι είναι η αξιολόγηση 360ο ; Η 360ο αξιολόγηση είναι μια μορφής αξιολόγηση όπου ένας αξιολογούμενος έχει ταυτόχρονα ως αξιολογητές άτομα από διάφορες βαθμίδες, τμήματα ακόμα και αυτό-αξιολόγηση. Σε αξιολογήσεις απόδοσης εργαζομένων αυτοί οι αξιολογητές μπορεί να είναι ομοβάθμια στελέχη, υφιστάμενοι, προϊστάμενοι (direct or dotted managers), στελέχη της επιχείρησης ακόμα και εξωτερικοί συνεργάτες. Στην 360ο αξιολόγηση υπάρχει και αυτό-αξιολόγηση και μάλιστα απεικονίζονται εμφανή οι διαφορές από την αξιολόγηση των υπολοίπων. Τα αποτελέσματα των αξιολογητών είναι ομαδοποιημένα με απώτερο σκοπό να δούμε τι πιστεύουν οι άλλοι για συγκεκριμένα σημεία της απόδοσής μας σε σχέση με αυτά που πιστεύουμε εμείς και ο προϊστάμενός μας. Είναι ένας τρόπος να έχουμε feedback για το πώς αντιλαμβάνονται οι άλλοι τη συμπεριφορά μας. Η ονομασία «360» προέρχεται από τις 360ο μοίρες του κύκλου O αξιολογούμενος παίρνει feedback ανώνυμα από τον άμεσο προϊστάμενο, τους υφιστάμενους, ομοβάθμιους ή άλλους συναδέλφους, πελάτες και συνεργάτες έξω από τον οργανισμό. Η 360ο αξιολόγηση θεωρείται από τις πιο αντικειμενικές μεθόδους αξιολόγησης της απόδοσης για εργαζομένους. Ένας σύνηθες αριθμός αξιολογητών ανά αξιολογούμενο είναι από 8-15 άτομα, για τον λόγω αυτό η χρήση της τεχνολογίας και του online 360ο evaluation του www.assessment.gr είναι πλέον από απαραίτητο μέσο. Human Factor

Ποιος είναι ο σκοπός του συστήματος 360; Το Παράθυρο Johari Σκοπός τους συστήματος είναι: Να μας βοηθήσει να επεκτείνουμε την «ανοικτή περιοχή», μικραίνοντας την «τυφλή» Να μάθουμε πού είμαστε πολύ καλοί και που χρειαζόμαστε βελτίωση Έτσι ώστε: να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, διοικούμε και ηγούμαστε ανθρώπων και ομάδων. Human Factor

Διαχείριση Αξιολόγησης (δημιουργία & ανάθεση) Εισαγωγή Δεδομένων για δημιουργία αξιολογήσεων. Εισαγωγή Βαρυτήτων μεταξύ οποιασδήποτε ομάδας δεδομένων και εξισώσεων στις τελικές ερωτήσεις. Υλοποίηση των αξιολογήσεων τύπου 360ο στο www.assessment.gr Δημιουργία ερωτηματολογίου και αναφοράς (report) Δημιουργία λογαριασμών για αξιολογητές και αξιολογούμενους Ανάθεση αξιολογητών Επιλογή ομοβάθμιων στελεχών επιλογή άλλων αξιολογητών Έγκριση αξιολογητών Παρακολούθηση πορείας αξιολογήσεων Human Factor

Διαχείριση Αξιολόγησης (master user) Δημιουργία master user account για διαχείριση όλης της διαδικασίας Αξιολόγηση 360ο Reporting για τρέχουσα κατάσταση Δυνατότητα δημιουργία νέων χρηστών και ανάθεση Αξιολογήσεων σε αυτούς Έγκριση Αξιολογητών & Προσθήκη Αξιολογητών από master user Αυτόματη δημιουργία report αξιολόγησης με την ολοκλήρωση των αξιολογήσεων Human Factor

Επιλογή Δεξιοτήτων προς αξιολόγηση Δεξιότητες – Competencies Ομαδικότητα – Πνεύμα συνεργασίας Αποτελεσματικότητα Προσωπικά Χαρακτηριστικά Σεβασμός στον πελάτη Χαρισματικός Ηγέτης Ακεραιότητα Θάρρος Ανάπτυξη ομάδας Πάθος Τρόπος Σκέψης Χαρακτηριστικά Προσωπικότητας Κοινωνικότητα Σιγουριά Ενεργητικότητα Επιθετικότητα Παρόρμηση Δραστηριότητα Αρχές-Αξίες Εμπιστοσύνη Ευθύτητα Επιμέλεια Φιλοδοξίες Επιμονή Υπάρχουν 30 βασικά χαρακτηριστικά προσωπικότητας βασισμένα στην θεωρία των πέντε Παραγόντων Big Five, αυτά μεταφράζονται ή ερμηνεύονται διαφορετικά σε περιπτώσεις αξιολόγησης στελεχών, μερικά παραδείγματα είναι τα παραπάνω. Human Factor

Επιλογή ερωτήσεων ανά Δεξιότητα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές Αναπτύσσει πρακτικές λύσεις στα προβλήματα. Αναγνωρίζει πού χρειάζεται η αλλαγή. Εμπλουτίζει τις γνώσεις του. Επιδεικνύει πρωτοβουλία όπου απαιτείται. ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Ειλικρινής. Ο επικοινωνιακός του/της τρόπος είναι άμεσος και εμπνέει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Έντιμος. Λέει την αλήθεια. Παραδέχεται τα λάθη δίχως να κατηγορεί άλλους. Ηθικός. Τηρεί τις αξίες και τις δεοντολογικές αρχές της εταιρείας. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ Δημιουργεί σχέσεις συνεργάτη προάγοντας την ποιότητα και τη δημιουργία. Καινοτομεί, σκέφτεται νέους τρόπους να εξυπηρετήσει τους πελάτες. Είναι πρακτικός, δίνει λύσεις στα προβλήματα. OMAΔΙΚΟΤΗΤΑ - ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Ακούει ενεργητικά τους άλλους. Αναζητά την επίλυση των διαφωνιών. Παρέχει πρόθυμα βοήθεια όπου χρειάζεται. Μοιράζεται γνώσεις και εμπειρία. Γιορτάζει με την επιτυχία της ομάδας. Human Factor

Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Human Factor

Διαχείριση Αξιολόγησης (report) Προβολή Συνοπτικής εικόνας Ατομικής Αξιολόγησης σε σχέση με Μέσο όρο στελεχών ιδίου επιπέδου Human Factor

Διαχείριση Αξιολόγησης (report) Προβολή Ατομικής Αξιολόγησης της Δεξιότητας «Support Others» Προβολή κατώτερων και ανώτερων σημείων της αξιολόγησης Προβολή συγκρίσεων Human Factor

Αξιοποίηση του Feedback Μελετώντας το report Εντοπίζοντας περιοχές προς βελτίωση Δημιουργώντας πλάνο δράσης Εφαρμόζοντας το πλάνο δράσης Βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε το report Αναπτύξτε μια γενική αίσθηση για τα αποτελέσματα Ποιες είναι οι αρχικές αντιδράσεις σας? Πώς ερμηνεύονται? Σκεφτείτε τι σημαίνουν τα αποτελέσματα για το στυλ ηγεσίας σας Συνθέστε τις πληροφορίες για να βρείτε δυνατά σημεία και σημεία προς βελτίωση αναφορικά με τις απαντήσεις κάθε ομάδας αξιολογητών Επιλέξτε τις περιοχές προς βελτίωση Διαλέξτε 2-3 περιοχές τις οποίες μπορείτε να δουλέψετε κατά τον επόμενο χρόνο και οι οποίες θα έχουν αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο σας βλέπουν οι άλλοι Συζητήστε αυτές τις περιοχές με τον προϊστάμενο, τους υφισταμένους, το HR Επικεντρωθείτε σε περιοχές που θα επηρεάσουν το γενικότερο στυλ ηγεσίας σας Χρησιμοποιώντας το μοντέλο του Πλάνου Επαγγελματικής Εξέλιξης, εντοπίστε τα βήματα που θα οδηγήσουν στη βελτίωση των επιλεγμένων περιοχών. Καθορίστε το χρονικό ορίζοντα, τους ρόλους και τον τρόπο μέτρησης των αποτελεσμάτων. Συμπεριλάβετε τα στοιχεία αυτά στην επόμενη συνάντηση ανάπτυξης με τον προϊστάμενό σας και αποτυπώστε τα στο επόμενο Πλάνο Επαγγελματική Εξέλιξης Ακολουθήστε το πλάνο που καταστρώσατε κατά τη διάρκεια της χρονιάς Αξιολογήστε την πρόοδό σας στην επόμενη συνάντηση ανάπτυξης με τον προϊστάμενό σας Human Factor

Αξιοποίηση του Feedback - Ερωτήσεις Μελετώντας το report Εντοπίζοντας περιοχές προς βελτίωση Ποιες κατηγορίες αξιολογητών έδωσαν τα πιο υψηλά και τα πιο χαμηλά σκορ? Πως συγκρίνονται τα αποτελέσματα με feedback που έχω πάρει παλαιότερα? Πόσο συνεπή είναι τα αποτελέσματα μεταξύ ομάδων? Πόσο συνεπή είναι τα αποτελέσματα που έδωσαν οι άλλοι σε σχέση με την αυτοαξιολόγηση? Πως συγκρίνονται τα αποτελέσματα με αυτά του οργανισμού συνολικά? Ποια αποτελέσματα προκαλούν έκπληξη και γιατί? Ποια είναι τα 2-3 πιο δυνατά μου σημεία σύμφωνα με τα αποτελέσματα? Ποιες είναι οι 2-3 περιοχές στις οποίες πήρα το χαμηλότερο σκορ? Τι τάσεις βλέπω στα αποτελέσματά μου και τι σημαίνει αυτό για το στυλ ηγεσίας μου? Πως τα δυνατά και αδύνατα σημεία βοηθούν ή εμποδίζουν την επαγγελματική μου εξέλιξη? Πως συγκρίνονται οι βαθμολογίες σε αυτές τις περιοχές με την αυτοαξιολόγησή μου? Ποιες από αυτές τις περιοχές αποτελούν τη μεγαλύτερη ευκαιρία να αλλάξω τη συμπεριφορά μου και τον τρόπο με τον οποίο με βλέπουν οι άλλοι? Human Factor

Αξιοποίηση του Feedback – Πλάνο Δράσης Δημιουργώντας πλάνο δράσης Εφαρμόζοντας το πλάνο δράσης Προγραμματίστε μία συνάντηση με τον προϊστάμενό σας για να συζητήσετε τα αποτελέσματα Προγραμματίστε μία συνάντηση με τους υφισταμένους σας για να μοιραστείτε μαζί τους τι μάθατε από το report και ποιο είναι το πλάνο δράσης σας. Μπορείτε να μοιραστείτε όλο το report ή μόνο κάποια σημεία Η συνάντηση αυτή δε γίνεται για να εντοπίσετε ποιος έδωσε συγκεκριμένες βαθμολογίες. Δεσμευτείτε απέναντι σε αυτούς που σας έδωσαν feedback με το να μοιραστείτε κάποια πράγματα που μάθατε. Το feedback είναι εξαιρετικά πολύτιμο Δώστε το καλό παράδειγμα για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει κανείς να το αντιμετωπίζει Εφαρμόστε το πλάνο ανάπτυξής σας Η εταιρία πιστεύει και επενδύει στην ανάπτυξη των ανθρώπων Η δέσμευσή σας στη συνεχή βελτίωση είναι ο μόνος τρόπος για να συνεχίσει να είναι η εταιρία ένα…περιβάλλον εργασίας. Human Factor