Γραφικές μέθοδοι σχεδιασμού με Η-Υ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Αριστερό κλίκ για έναρξη….
ΣΧΕΔΙΟΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
T-splines vs. B-splines
ΡΟΗ Υ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ιστορία του Ιντερνετ.
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΕΡΕΥΝHΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ»
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διοίκηση Παραγωγικών Συστημάτων
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 6: Οι εφαρμογές των Η/Υ Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Κεφάλαιο 2 Η τεχνολογία μεταβάλλεται  Η τεχνολογία είναι δυναμική 1  Οι μεταβολές σχετίζονται κυρίως με τους Η/Υ.
Β Τεχνολογική Κατεύθυνση Τεχνολογία Επικοινωνιών CAD [Computer-Aided Design] Αθανασούλας Ανδρέας.
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Δισδιάστατα γραφικά 2D Επίσης τα δισδιάστατα γραφικά μπορούν να διακριθούν δύο μεγάλες κατηγορίες: Διανυσματικά γραφικά (Vector Graphics): Χρησιμοποιούνται.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Πανεπιστήμιο Πατρών – Ενδοπανεπιστημιακά Δίκτυα – Δίκτυο PROCEN
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας Νοέμβριος 2007 Δρ. Φώτης Χ. Κίτσιος.
1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Ε) Από το χθες στο σήμερα οι αλλαγές …. Χθες Μεταλλικό το αμάξωμα του 1950 Αλκοολούχα καύσιμα Ένα ψυγείο, στο ρύγχος του αυτοκινήτου Ο κινητήρας, μπροστά.
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Μεταφορές και επικοινωνία
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας 5 ο εξάμηνο Νοέμβριος 2007 Δρ. Φώτης Χ. Κίτσιος Τεχνολογίες.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η / Υ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Β. Χριστοφιλάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ.
Θέματα Συστημάτων Πολυμέσων Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Γεώργιος K. Πολύζος Τμήμα: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Επιστήμη των Υπολογιστών”
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Εφαρμογεσ Πληροφορικησ Ταξη Α΄ ΚεφΑλαιο 2
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ : Βασίλειος Γ. Λαγός
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ Εκ περιστροφής επιφάνειες με πλέγμα πυκνότητας 4x4 και 20x20 αντίστοιχα Ιούνιος 18.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γραφικές μέθοδοι σχεδιασμού με Η-Υ

Τυπικός κύκλος σχεδιασμού και παραγωγής προϊόντος

Περιεχόμενο μαθήματος 1. Εισαγωγή 2. Μετασχηματισμοί (2D & 3D) 3. Συρματική αναπαράσταση 4. Επιφανειακή αναπαράσταση 5. Στερεά μοντελοποίηση

Ιστορία και ανάπτυξη του CAD/CAM Ευκλείδης ο Αλεξανδρεύς (350 πΧ) : Ευκλείδιος Γεωμετρία Γραφική επικοινωνία: Αρχαίοι Αιγύπτιοι, Ρωμαίοι Leonardo da Vinci: Ισομετρικές όψεις Gaspard Monge (1746-1818): Ορθογραφικές προβολές

Δεκαετία 1950-1960 Ivan Sutherland, PhD (ΜΙΤ) Αλληλεπίδραση οθόνης TV με υπολογιστή και παρουσίαση γραφικών (Sketchpad) Πρώτες μηχανές NC, lightpen, ανάπτυξη της APT (high-level computer programming language)

Δεκαετία 1960-1970 Εμφανίζεται και αρχίζει να χρησιμοποιείται ο όρος CAD. General Motors: (1964) DAC-1 (Design Automated by Computer) Lockheed Aircraft: (1965) CADAM Bell Phone Labs: (1965) GRAPHIC-1

Δεκαετία 1970-1980 Δεκαετία εφαρμογών περιορισμένων από τη δυναμικότητα των διαθεσίμων μηχανών Η Dassault (1977) ανέπτυξε το 3D-CAD λογισμικό CATIA (Computer Aided Three Dimensional Interactive Application) που χρησιμοποιείται με μεγάλη εμπορική επιτυχία μέχρι σήμερα

Δεκαετία 1980-1990 Δεκαετία έρευνας. Νέες θεωρίες και αλγόριθμοι. Νέα πιο γρήγορα και πιο φθηνά μηχανήματα. Τρισδιάστατα γραφικά, Επιφάνειες, Coons, Bezier και Gordon. Mass properties calculations, NC milling, FE applications. Μηχανισμοί, ανάλυση και εξομοίωση Robots κλπ. Solid Modeling: GMSolid (General Electric) Romulus (ShapeData) PADL-2 (Univ. of Rochester) SynthaVision-based (Applicon) Solidesign (Computervision)

Δεκαετία 2000 - 2010 Νέοι αλγόριθμοι σχεδιασμού και παραγωγής Νέα καλύτερα και ταχύτερα μηχανήματα Δίκτυα και λογισμικό επικοινωνίας (Web enabled CAD) Internet, e-mail, ftp Το Ford Mondeo σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου ιντερνετικά χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Ford's C3P (CAD CAM CAE PDM) σε 1/3ο του απαιτούμενου παραδοσιακού χρόνου Εικονική ανάπτυξη προϊόντος (virtual product development)

Δεκαετία 2010 - 2020 ?

Σχεδιασμός προϊόντος Το μοντέλο του ποδηλάτου της εικόνας σχεδιάστηκε με το PE/Solid Designer της Hewlett-Packard. Η ταχύτητα στον σχεδιασμό είναι το χαρακτηριστικό του προγράμματος.

Μοντέλο αυτοκινήτου Το μοντέλο του αυτοκινήτου αγώνων δημιουργήθηκε με το Pro/ENGINEER CAD/CAM λογισμικό και αποδόθηκε όπως φαίνεται με χρήση του VisLab 1.3 της εταιρείας Engineering Animation Inc.

Στερεά μοντελοποίηση με CATIA

Στερεά μοντελοποίηση με CATIA (συνέχ.)

Στερεά μοντελοποίηση με CATIA (συνέχ.)

Δημιουργία εικονικών πρωτοτύπων και μελέτης γεωμετρικών και κινηματικών στοιχείων Working Model