Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πολιτική Συμμετοχή στο Ίντερνετ και Διπλωματία των Πολιτών Ρωμανός Γεροδήμος Online Mobilisation and Citizen Diplomacy Roman Gerodimos.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (PLANNING)..και εφαρμογές σε video games! Τεχνητή Νοημοσύνη ΙΙ Εαρινό Εξάμηνο
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ο Καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων Θανόπουλος Γιάννης
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης (1)
ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ QUALITY ASSURANCE IN EDUCATION CHALLENGES AND OPPORTUNITIES ΣΠΥΡΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ ,AIA,
Αριστοτέλειο Παν. Θεσσαλονίκης 22/05/2008 Πανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Παρουσίαση στα πλαίσια της ημερίδας: “Περιβάλλον:
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντάς Δ/ντής Executive MBA και M.Sc.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #3: Process Management & Performance Improvement Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου Τμήμα: Διοικητικής.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #4: Core Competencies, Core Processes, Balanced Scorecard and 6Sigma Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ Καθηγητής: Δ. Β. Παπούλιας.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ CORPORATE GOVERNANCE* * Τρόποι Διοίκησης και Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
Ελληνικό Αναπηρικό Κίνημα & Οικονομική Κρίση Φ. Ζαφειροπούλου Ε.Σ.Α.μεΑ. The Greek Disability Movement & Financial Crisis F. Zafeiropoulou NCDP.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Δρ. Αθανάσιος Τσιρίκας BSc(Eng), MSc, MSc, PhD Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής.
«ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ» ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΔΙΠΛ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Ένα επεισόδιο: Δεν έγραψα καλά στο διαγώνισμα …πήρα … - Αντιδρούμε όλοι οι γονείς/ή οι εκπαιδευτικοί με τον ίδιο τρόπο?
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
Τεχνικές εκτίμησης περιβαλλοντικών κινδύνων Εισαγωγή
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Παραθέσεις και Παραπομπές
Λιβέρη Δήμητρα Επιβλέπων: Γκρίτζαλης Δημήτρης
Μοροπούλου Αντωνία, Κωνσταντή Αγορίτσα
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Ηγεσία, Φρόνηση, Αυτενέργεια: Πως δημιουργούν οι καλοί οργανισμοί
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
Study in Holland: open to international minds
Πληροφοριακά Συστήματα
Study in Holland: open to international minds
ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14” Διοίκηση κρίσεων σε οργανισμούς / επιχειρήσεις : Εννοιολογική θεώρηση Conceptualization of Crisis Management in Organizations / Business 1

Διοίκηση (Management) : ένα σύνολο επιμέρους συγκεκριμένων ενεργειών ή λειτουργιών, όπως: ο προγραμματισμός, η οργάνωση, η διεύθυνση-ηγεσία και ο έλεγχος, για την επίτευξη των στόχων μιας οργανωμένης ομάδας Εισροές (Inputs) Άνθρωποι Χρήματα Υλικά Τεχνολογία Πληροφορίες Προγραμματισμός (Planning) Στόχοι / Εκροές (Goals / Outputs) Αποδοτικότητα Λειτ/κή Ικανότητα Ποσότητα Ποιότητα Φήμη/Εικόνα Οργάνωση (Organizing) Έλεγχος (Controlling) Διεύθυνση / Ηγεσία (Directing / Leading) The process of Management Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

ΚΡΙΣΗ (Crisis) Εκ του κρίνω: η ΝΟΗΤΙΚΗ ενέργεια αξιολόγησης, διάκρισης και αποφατικής γνώμης (cognitive process) Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται ένα σύστημα/οργανισμός εξ αιτίας αρνητικού γεγονότος και αδυνατεί τελείως να λειτουργήσει - ταράσσεται σημαντικά και είναι προβληματική η λειτουργία του είναι αδύνατη η επίτευξη των επιμέρους στόχων του, βλάπτεται σοβαρά η φήμη του.  Anything that can negatively affect the company`s operation, bottom line results and reputation Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

Βαςικες κατηγοριες κριςεων (Basic categories of crises) Α) Φυσικές κρίσεις (Natural crises/disasters) Β) Μη φυσικές ή ανθρώπινες (Non natural / human caused crises) Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

Τυποι & αιτιες κριςεων ςε επιχειρηςεις – οργανιςμους (Types and causes of organizational crises) Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

Χαρακτηριςτικα ςτοιχεια κριςης (1) (Crisis characteristics 1) Είναι υπαρκτή απειλή μικρής πιθανότητας αλλά σοβαρών συνεπειών (existing threat), Συμβαίνει αναπάντεχα (είτε στη φύση της είτε στην έκτασή της) ή υποβόσκει (sudden or smouldering) (9/11, Enron-Arthur Andersen) Υπάρχει μικρό περιθώριο χρόνου για να ληφθούν οι ορθές αποφάσεις (limited time frame for decision making), Υπάρχει μικρό περιθώριο χρόνου για να γίνουν οι απαιτούμενες ενέργειες αντίδρασης (limited time frame for reacting), Το κόστος κακού χειρισμού της κρίσης είναι υψηλότερο από το κόστος της ίδιας της κρίσης (the cost of crisis mishandling is higher than the cost of crisis itself) (Johnson & Johnson vs Exxon Corp) Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

Χαρακτηριςτικα ςτοιχεια κριςης (2) (Crisis characteristics 2) Δημοσιοποιείται εύκολα και πολύ γρήγορα (rapidly and easily communicated) Στις οργανωσιακές κρίσεις το κοινό αντιδρά πιο έντονα και πιο αρνητικά (in org. crises, people react more intensely and more negatively) Επιφέρουν ουσιαστικές αλλαγές (trigger significant changes) Πολιτισμικά στοιχεία επηρεάζουν το βαθμό αντίδρασης και προετοιμασίας (Cultural factors affect reaction and preparation) Υπάρχει υψηλή συναισθηματική φόρτιση (there is high emotional charge) Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ (Crisis Management) Η άσκηση του Διοικείν για αντιμετώπιση, πρόληψη και προετοιμασία έναντι κρίσεων (the process of management in a crisis situation) Εφαρμογή ειδικών ηγετικών ικανοτήτων (the application of particular leadership abilities) Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

5 Cs της διοίκησης κρίσεων 1 Προειδοποιητικά σημάδια (cautionary/signal measures) * 2 Πρόληψη / προετοιμασία (crisis prevention / preparation) 3 Έλεγχος συνεπειών και μείωση τους (containment / damage control) 4 Μηχανισμοί-ενέργειες ανάκαμψης/ αντίδρασης (coping mechanisms for recovery) 5 Δημιουργία (συστημάτων) γνώσης/μάθησης (creating knowledge/learning environment) Σύνδρομο αποφυγής και ανεκτικότητας (avoidance and tolerance syndrom) Σύνδρομο αμνησίας (amnesia syndrom) Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

(Particular leadership abilities for crisis management) Απαιτουμενες ηγετικες ικανοτητες για διοικηςη κριςεων (Particular leadership abilities for crisis management) Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης - για εργαζομένους, μετόχους, δημόσιο, κτλ (Building a foundation of trust) Αλλαγή οργανωσιακής νοοτροπίας -για υπευθυνότητα, λογοδοσία προς όλους (creating a new corporate mindset) Εντοπισμός των αδυνάτων οργανωσιακών σημείων & περιοχών - και ανάπτυξη σχεδίων δράσης (identifying the not so obvious firm vulnerabilities) Γρήγορες και σωστές αποφάσεις (making wise and rapid decision) Ανάληψη γενναίων πρωτοβουλιών / ενεργειών -όχι απλά για σβήσιμο της φωτιάς (take courageous action) Δημιουργία περιβάλλοντος γνώσης -για εισαγωγή αλλαγών, σε κουλτούρα, πολιτικές, διαδικασίες (learning from crises to affect change) Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

Υπόδειγμα διοίκησης κρίσεων (A crisis management model) Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ / REFERENCES Barton, L. (2001). Crisis in organizations II (2nd ed.). Cincinnati, OH: College Divisions South-Western. Boin, A and Lagadec, P (2000), Preparing for the future: Critical challenges in crisis management, Journal of Contingencies and Crisis Management, Vol.8, No.4, pp.185-191. Coombs, W. T. (2007a).  Ongoing crisis communication:  Planning, Managing, and responding (2nd ed.).  Los Angeles:  Sage. Coombs, W. T. (2007b).  Protecting organization reputations during a crisis:The development and application of situational crisis communication theory.  Corporate Reputation Review, 10, 1-14. ICM (2013), Annual ICM Crisis Report, Vol.22, No.1 Available on line at http://www.crisisconsultant.com James E.H. & L.P. Wooten, (2005), Leadership an (Un)usual: How to Display Competencies in Times of Crisis, Organizational Dynamics, Vol. 34, No. 2, pp. 141-152 Jaques T., (2012), Crisis leadership: a view from the executive suite, Journal of Public Affairs, Vol. 12 No. 4, pp. 366-372 Kellerman, B. (2006, April). When should a leader apologize and when not? Harvard Business Review, 84(4), 73-81. Harwati, L.N (2013), Crisis management: Determining specific strategies and leadership style for effective outcomes, Asian Journal of Management Sciences and Education, Vol.2, No.2, pp.170-181 Heath R., (1998), Dealing with the complete crisis – the crisis management shell structure, Safety Science, Vol. 30, pp. 139 – 150 Lucero M., Kwang A.T.T., & Pang A. (2009), Crisis leadership: when should the CEO step up? , Corporate Communications: An International Journal, Vol 14, No 3, pp. 234-248 Massey, J.E & Larsen J.P (2006), Crisis management in real time: How to successfully plan for and respond to a crisis, Journal of Promotion Management, Vol.12, No.3/4, pp.63-97 Paine, K.D (2002), How to measure your results in a crisis, The Institute for Public Relations, Gainesville, Florida. Taylor, M., & Kent, M. L. (2007).  Taxonomy of mediated crisis responses.  Public Relations Review, 33, 140-146. Wooten L.P. & E.H. James, (2008), Linking Crisis Management and Leadership Competencies: The Role of Human Resource Development, Advances in Developing Human Resources, Vol. 10, No. 3, pp. 352-379 Security & Crisis Management International Conference “ATHENA ’14”