ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ελληνόγλωσση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β’ Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων Όμιλος Αγγλικής γλώσσας για μαθητές πρώιμης παιδικής ηλικίας: μια μελέτη περίπτωσης Αχιλλέας Κωστούλας.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Στατιστικής.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Γεωπονικό πανεπιστήμιο αθηνών (Γ. Καλπουζάνης). Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 2000 – 2006 Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακό Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.) Τομεακό Επιχειρησιακό.
ΣΟΦΙΑ Κ. ΖΕΡΔΕΛΗ Φιλόλογος
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο Καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων Θανόπουλος Γιάννης
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 10/12/2013.
ΥΠ.Ε.Π.Θ./ Γ΄ Κ.Π.Σ./ ΕΠΕΑΕΚ II/ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ Πρόγραμμα: «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων.
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Τίτλος Ημερίδας: «Η υποστήριξη των ατόμων με Ειδικές Ανάγκες» Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2006, 9: :00 στο Ξενοδοχείο PARK, Διεύθυνση: Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
1/11/ 2005 ΥΠΟΕΡΓΟ # 3 Θεματικές Βάσεις: 1.Μετανάστευση 2.Όψεις της Κοινωνικής & Οικονομικής Ανισότητας.
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου. Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου Διδακτικό αρχείο : ένα καλά οργανωμένο σύνολο στοιχείων και πληροφοριών.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου η.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαχείριση διδακτικού χρόνου
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Κούρτη-Καζούλλη Βασιλεία Eπίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιου Αιγαίου Επιστημονικά υπεύθυνη για τη Δράση 7 στο Νότιο Αιγαίο.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Η ΕΝΤΑΞΗ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
1 Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Παρόν και μέλλον.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
Η Ελληνική Εταιρία Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (ΕΕΕΓ)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ο συλλογικός τόμος «Γλωσσική Παιδεία»
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Δημιουργώντας διαδικτυακές κοινότητες μάθησης μέσω wiki Μαρία Νέζη Κατερίνα Τρίμη-Κύρου Νέλλη Τσενόγλου.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου.
ΔιαφοροπΟΙηση στην ΤΑξη
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 1. Βασικές έννοιες
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πρόγραμμα Κ. Καραθεοδωρή 2010 – D158
ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ι.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ Επιστήμες της αγωγής: Επαγγελματική μάθηση και καινοτομίες στην εκπαίδευση Μάθημα: Διαπολιτισμική.
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ελληνόγλωσση Αναστασιάδη – Συμεωνίδη, Α. (1997), Η λεξικογραφία στην Εκπαίδευση. Στο: Χ. Τσολάκης (επιμ.) (1997), Η διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας. Πρακτικά Β΄ Πανελληνίου Συνεδρίου (Θεσσαλονίκη 24-25 Μαΐου 1996). Θεσσαλονίκη: Κώδικας. Γαβριηλίδου, Ζ. (2002), Η Διερεύνηση των λόγων χρήσης λεξικού ως προϋπόθεση για τη Διδασκαλία Στρατηγικής χρήσης του λεξικού στην τάξη. Στο: Π. Καμπάκη – Βουγιουκλή (επιμ.) (2002), Η διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως μητρικής Γλώσσας. Πρακτικά Ημερίδας Διδακτικής (Κομοτηνή 5 Δεκεμβρίου 2001). Κομοτηνή: Σπανίδης. Γεωργογιάννης, Π. (1997), Εκπαίδευση και Διαπολιτισμική Επικοινωνία. Αθήνα: Gutenberg. Γεωργογιάννης, Π. (2010), Διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας- Θεωρητικές προσεγγίσεις. Πάτρα: Typocenter. Γκόβαρης, Χρ. (2001), Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Αθήνα: Ατραπός. Δαμανάκης, Μ. (1997), Η εκπαίδευση των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην Ελλάδα. Διαπολιτισμική προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg. Ευθυμίου, Α. (2009), Το λεξικό ως εργαλείο διδασκαλίας της γλώσσας. Αναφορά στο λεξικό των τριών πρώτων τάξεων του Δημοτικού σχολείου. Στο: Γ. Γιαννάκη, Μ. Μπαλτατζάνη, Γ. Ξυδόπουλο & T. Τσαγγαλίδη (επιμ.) (2009), 8ο Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γλωσσολογίας. Ηλεκτρονικά Πρακτικά 8ου Διεθνούς Συνεδρίου Ελληνικής Γλωσσολογίας (Ιωάννινα 30 Αυγούστου-2 Σεπτεμβρίου 2007). Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Ευθυμίου, Α. & Μητσιάκη, Μ. (2007), Το Πρώτο μου λεξικό για το δημοτικό ως εργαλείο διδασκαλίας της ελληνικής σε αλλόγλωσσους. Στο: Κ. Ντίνας & Α. Χατζηπαναγιωτίδη (επιμ.) (2007), Η Ελληνική Γλώσσα ως δεύτερη / ξένη. Έρευνα, Διδασκαλία, Εκμάθηση. Πρακτικά διεθνούς συνεδρίου (Φλώρινα 12-14 Μαΐου 2006). Θεσσαλονίκη: University Studio Press. Ζερδελή, Σ. (2009), Η διδασκαλία στρατηγικών χρήσης λεξικών στο δημοτικό σχολείο: μια εμπειρική διερεύνηση. Στο: Πρακτικά της 4ης Συνάντησης Εργασίας Μεταπτυχιακών Φοιτητών, Τμήμα Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (Αθήνα 1-3 Ιουνίου 2007). Αθήνα: ΕΚΠΑ. Μήτσης, Ν. (1998), Στοιχειώδεις αρχές και μέθοδοι της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας. Εισαγωγή στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης (ή ξένης) γλώσσας. Αθήνα: Gutenberg. Σαραφίδου, Τ. & Ζερδελή, Σ. (2008), Η εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας από μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης. Στο: Α.-Ν. Συμεωνίδου – Χριστίδου (επιμ.) (2008), 2008, Ευρωπαϊκό Έτος Διαπολιτισμικού Διαλόγου: Συνομιλώντας με τις γλώσσες-πολιτισμούς. Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου (Θεσσαλονίκη 12-14 Δεκεμβρίου 2008). Θεσσαλονίκη: University Studio Press. Σκούρτου, Ε (2004), Η Διγλωσσία στη σχολική τάξη: Παρεμβάσεις εκπαιδευτικών. Στο: Τ. Σαραφίδου (επιμ.) (2000), Διγλωσσία και Εκπαίδευση. Πρακτικά 4ης Επιστημονικής Ημερίδας Ελληνικής Γλώσσας (Αλεξανδρούπολη 11 Δεκεμβρίου 2000). Ξάνθη: Εταιρεία Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας Δ.Π.Θ. Τελόπουλος, Θ. (1997), Η έρευνα του παιδικού λόγου βασική προϋπόθεση για την συγγραφή παιδικού λεξικού. Στο: Χ. Τσολάκης, (επιμ.) (1997), Η διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας. Πρακτικά Β’ Πανελληνίου Συνεδρίου (Θεσσαλονίκη 24-25 Μαϊου 1996). Θεσσαλονίκη: Κώδικας. Χατζηδάκη, Α. (2005), Η συμβολή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στη διδασκαλία της γλώσσας σε μειονότητες: Ένα σχέδιο μαθήματος. Στο: Σ. Μητακίδου (επιμ.), Η διδασκαλία της Γλώσσας. Εκπαίδευση γλωσσικών μειονοτήτων. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο Α.Ε. Χατζηδήμου, Κ.Δ. (2008), Το λεξικό στη διδακτική πράξη και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό: Μία διεπιστημονική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης.

Ξενόγλωσση Allen, V. F. (1983), Techniques in Teaching Vocabulary Ξενόγλωσση Allen, V. F. (1983), Techniques in Teaching Vocabulary. New York: Oxford University Press. Atkins, B.T.S. & Varantola, K. (1997), Monitoring dictionary use. International Journal of Lexicography. Vol. 10, no 1: Oxford University Press. Barnhart, C. L. (1962), Problems in editing commercial monolingual dictionaries, in Householder and Saporta (edd.) (1962). Bensoussan, M. (1983), Dictionaries and tests of EFL reading comprehension. English Language Teaching, Journal 37, no 4. Bejoint, H. (1981), The foreign student’s use of monolingual English dictionaries. Applied Linguistics 2, no 3. Carter, R. & McCarthy, M. (1988), Vocabulary and Language Teaching. London and New York: Longman. Cummins, J. (2005), Ταυτότητες υπό Διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την Ενδυνάμωση σε μια Κοινωνία της Ετερότητας, (επιμ.) Ε. Σκούρτου, (μτφρ.) Σ. Αργύρη. Αθήνα: Gutenberg. Hartmann, R.R.K. & James, G. (I998), Dictionary of lexicography. London: Routledge. Hartmann, R. R. K. (2001), Teaching and Researching Lexicography. Harlow: Longman. Herbst, T. & Stein, G. (1987), Dictionary – using skills: A plea for new orientation in language teaching , in The Dictionary and the Language Learner. Tübingen: Max Niemeyer Verlag. Lado, R. (1957), Linguistics Across Cultures (Ann Arbor, ΜΙ: University of Michigan Press). Luppescu, S. & Day, R.R. (1983), Reading Dictionaries and vocabulary learning. Language Learning 43, nº 2. Nation, I.S.P. (2001), Learning Vocabulary in Another Language. Cambridge: Cambridge University Press. Rundell, M. (1999), Dictionary use in production. International Journal of Lexicography. Vol 12, no 1: Oxford University Press. Scholfield, Ph. (1982a), The role of bilingual dictionaries in ESL/EFL: a positive view. Guidelines, 4 -16. Scholfield, Ph. (1982b), Using the English dictionary for comprehension, TESOL Quarterly 16, 2. Scholfield, Ph. (1999), Dictionary use in reception. International Journal of Lexicography, 12, 1. Tomaszczyk, J. (1979), Dictionaries: Users and uses. Glottodidactica 12. Treville , M-C. & Duquette, L. (1996), Enseigner le vocabulaire en classe de langue. Paris: Hachette Ιστοσελίδες Κούρτη-Καζούλλη, Β. (2000), Το Μοντέλο της Γλωσσικής ικανότητας όπως το βλέπει ένας Δάσκαλος: Ταξιδεύοντας στο ‘Πλαίσιο’ του Jim Cummins. Στο: Σκούρτου, Ε. (επιμ.), Τετράδια Εργασίας Ρόδου: Διγλωσσία και Μάθηση στο Διαδίκτυο. Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου. www.rhodes.aegean.gr./tetradiarhodos (προσπελάστηκε 10/9/2010).