Microsoft Dynamics CRM 3.0

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Business Intelligence
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση στην εφαρμογή Ομάδων Ανταπόκρισης.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Μετάβαση από BPOS σε Office 365 για υπάρχοντες πελάτες του BPOS
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ολοκληρωμένο Σύστημα : SAP® Business One
Παρουσίαση PocketBiz Warehouse
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary   Ο χώρος του e-commerce σήμερα (λύσεις & προοπτικές)   Η πρόταση της SiEBEN   Οφέλη της επιχείρησης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
The information you hear is subject to NDA and/or the confidentiality clause in your MSPP Agreement. Συνεργαστείτε με την Microsoft Σπύρος Ραφαήλοβιτς.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
ΜΥΛΩΝΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ CARDISOFT AE ΔΙΠΛ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
E-Business Startup Ισίδωρος Σιδερίδης Systems Integration Division.
Στράτης Μηνάς, Account Manager Λατίνος Στέφανος, Account Manager
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Sales
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Παρουσίαση Microsoft Dynamics CRM 3.0
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Unified. Simplified.  Πολλαπλές μορφές επικοινωνίας  Διαφορετικά interfaces και τεχνολογίες  Έλλειψη.
Microsoft Exchange Server Τι είναι ο Exchange Ο Exchange Server χρησιμοποιείται για την παροχή υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( service).
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager.  e-Business Startup από τη SiEBEN  Κόστος υλοποίησης  Οφέλη για την επιχείρηση  Επίλογος.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση εταιρίας. Agenda   Η εταιρία   Τα προϊόντα μας   Οι υπηρεσίες μας   Το δίκτυο μεταπωλητών μας   Συνεργάτες.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
PocketBiz Sales PocketBiz Sales& Microsoft CRM Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Παρουσιάση εταιρείας και θέσεων για Πρακτική Χειμερινού Εξαμήνου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Πασχάλης Σαμαράς – Διευθύνων Σύμβουλος
E-commerce Solutions.
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Microsoft Dynamics CRM 3.0 4/5/2017 2:51 PM Επιτυχημένες Εγκαταστάσεις Microsoft Dynamics CRM 3.0 Όνομα: Ισίδωρος Σιδερίδης Τίτλος: Business Development Manager Ονομασία Συνεργάτη: SiEBEN Innovative Solutions ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions 4/5/2017 2:51 PM Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση ECDL Hellas Επιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή Λύσης Οφέλη First, let me give you a brief overview of Microsoft CRM. The information shown here is current as of October, 2005. We currently have over 5,500 customers and over 150,000 new users around the world . We have over 1500 certified partners that are able to sell highly tailored solutions in different regions, different verticals, and different market segments. This gives us the ability to deliver fast flexible and affordable solutions to every business around the world. With Microsoft CRM 3.0, we now offer a full suite of marketing sales and service capabilities , all of which can be delivered with a native Microsoft office experience or through a browser-based client or mobile device. The product is built on a service-oriented architecture (SOA) with native support for web services throughout the platform . The new release will be available in 22 languages around the world , starting with the worldwide availability of Microsoft CRM in English in December 2005. ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions  Η εταιρία μας ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής  Τον Ιανουάριο του 2005 απέκτησε την διάκριση του Microsoft Gold Certified Partner για τους τομείς ISV Software Solutions και Information Worker Solutions  Τον Σεπτέμβριο του 2005 ίδρυσε τη θυγατρική της εταιρία στη Ρουμανία  Η SiEBEN συνεργάζεται με την Microsoft χτίζοντας τις εφαρμογές της σε προϊόντα της κορυφαίας εταιρίας λογισμικού

Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions 4/5/2017 2:51 PM Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση ECDL Hellas Επιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή Λύσης Οφέλη First, let me give you a brief overview of Microsoft CRM. The information shown here is current as of October, 2005. We currently have over 5,500 customers and over 150,000 new users around the world . We have over 1500 certified partners that are able to sell highly tailored solutions in different regions, different verticals, and different market segments. This gives us the ability to deliver fast flexible and affordable solutions to every business around the world. With Microsoft CRM 3.0, we now offer a full suite of marketing sales and service capabilities , all of which can be delivered with a native Microsoft office experience or through a browser-based client or mobile device. The product is built on a service-oriented architecture (SOA) with native support for web services throughout the platform . The new release will be available in 22 languages around the world , starting with the worldwide availability of Microsoft CRM in English in December 2005. ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Παρουσίαση ECDL Hellas Η εταιρία ECDL Hellas ανήκει στον όμιλο εταιριών Interfranchise Η εταιρία είναι αποκλειστικός φορέας διαχείρισης στην Ελλάδα του προγράμματος ECDL Το ECDL είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένο Πρόγραμμα Πιστοποίησης Γνώσεων Πληροφορικής και Δεξιοτήτων Χρήσης Η/Υ Στόχος της εταιρίας είναι η ανύψωση του επιπέδου γνώσεων πληροφορικής στην Ελλάδα και η αύξηση της παραγωγικότητας και της ποιότητας εργασίας των υπαλλήλων που χειρίζονται ηλεκτρονικούς υπολογιστές

Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions 4/5/2017 2:51 PM Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση ECDL Hellas Επιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή Λύσης Οφέλη First, let me give you a brief overview of Microsoft CRM. The information shown here is current as of October, 2005. We currently have over 5,500 customers and over 150,000 new users around the world . We have over 1500 certified partners that are able to sell highly tailored solutions in different regions, different verticals, and different market segments. This gives us the ability to deliver fast flexible and affordable solutions to every business around the world. With Microsoft CRM 3.0, we now offer a full suite of marketing sales and service capabilities , all of which can be delivered with a native Microsoft office experience or through a browser-based client or mobile device. The product is built on a service-oriented architecture (SOA) with native support for web services throughout the platform . The new release will be available in 22 languages around the world , starting with the worldwide availability of Microsoft CRM in English in December 2005. ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Επιχειρηματική Ανάγκη Στόχος της ήταν η καλύτερη παρακολούθηση της συνεργασίας με τους πελάτες της και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών που ακολουθούνται για την πιστοποίηση Η εταιρία διαχειρίζεται ένα μεγάλο αριθμό πελατών, κάποιοι από τους οποίους είναι πελάτες και άλλων εταιριών του Ομίλου Παράλληλα επιθυμούσε να εξασφαλίσει αποτελεσματική διαχείριση των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων

Επιχειρηματική Ανάγκη Microsoft CRM Integrated Solutions Microsoft Outlook Exchange Server Active Directory IP Call Center + + +

Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solution 4/5/2017 2:51 PM Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solution Παρουσίαση ECDL Επιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή Λύσης Οφέλη First, let me give you a brief overview of Microsoft CRM. The information shown here is current as of October, 2005. We currently have over 5,500 customers and over 150,000 new users around the world . We have over 1500 certified partners that are able to sell highly tailored solutions in different regions, different verticals, and different market segments. This gives us the ability to deliver fast flexible and affordable solutions to every business around the world. With Microsoft CRM 3.0, we now offer a full suite of marketing sales and service capabilities , all of which can be delivered with a native Microsoft office experience or through a browser-based client or mobile device. The product is built on a service-oriented architecture (SOA) with native support for web services throughout the platform . The new release will be available in 22 languages around the world , starting with the worldwide availability of Microsoft CRM in English in December 2005. ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Περιγραφή Λύσης Microsoft Dynamics CRM Sales & Customer Module Παρακολούθηση νέων και παλαιότερων πελατών Αποτελεσματικότερη διαχείριση συμβάσεων Υποστήριξη πελατών Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών Χρήση knowledge base Microsoft Dynamics CRM Sales & Customer Module Αποτελεσματική διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων – σύνδεση με CRM Άμεση εξυπηρέτηση πελατών Βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών Δημιουργία χρήσιμων αναφορών Avaya IP Office

Περιγραφή Λύσης Active Directory Exchange Server SQL Server CRM Server Avaya IP Office

Περιγραφή Λύσης Πλήρης ενοποίηση των εφαρμογών Οι υπάλληλοι της ECDL Hellas μπορούν μέσα από μια και μόνο εφαρμογή να πραγματοποιούν το σύνολο των καθημερινών τους εργασιών Microsoft Dynamics CRM Microsoft Outlook Avaya IP Office

Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions 4/5/2017 2:51 PM Microsoft CRM | Θέματα Παρουσίαση SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση ECDL Hellas Επιχειρηματική Ανάγκη Περιγραφή Λύσης Οφέλη First, let me give you a brief overview of Microsoft CRM. The information shown here is current as of October, 2005. We currently have over 5,500 customers and over 150,000 new users around the world . We have over 1500 certified partners that are able to sell highly tailored solutions in different regions, different verticals, and different market segments. This gives us the ability to deliver fast flexible and affordable solutions to every business around the world. With Microsoft CRM 3.0, we now offer a full suite of marketing sales and service capabilities , all of which can be delivered with a native Microsoft office experience or through a browser-based client or mobile device. The product is built on a service-oriented architecture (SOA) with native support for web services throughout the platform . The new release will be available in 22 languages around the world , starting with the worldwide availability of Microsoft CRM in English in December 2005. ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Συντόμευση διαδικασιών Οφέλη “Εμπιστευτήκαμε τη SiEBEN αφού ήταν η μοναδική εταιρία στην Ελλάδα που αναλάμβανε την υλοποίηση ενός ανάλογου έργου. Επιπλέον το ότι είναι Microsoft Gold Certified Partner αλλά και η εμπειρία των στελεχών της αποτέλεσαν για εμάς εγγύηση για την επιτυχία του συγκεκριμένου έργου.” Γιάννης Δημόπουλος Head of IT Department Ενοποιημένο περιβάλλον εργασίας: Avaya- CRM Integration Δυνατότητα reporting για την διοίκηση Εύκολη πρόσβαση σε δεδομένα & πληροφορίες Συντόμευση διαδικασιών

4/5/2017 2:51 PM Ευχαριστούμε ©2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.