Μέλη Ομάδας Σ ΗΥ310 Τεχνολογίες Εκπαίδευσης Κοκολάκης Γεώργιος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Επιστήμη των Υπολογιστών Εβδομάδα Εκπαίδευσης 9-15 Δεκεμβρίου 2013.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
Η επιστήμη του Web.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Θέσεις και αντιθέσεις Στρατής Γαλλόπουλος Τμ. Μηχ. Υπολογιστών & Πληροφορικής Ευφημία Καρακάτζα Τμ. Φιλολογίας.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέλη Ομάδας Σ ΗΥ310 Τεχνολογίες Εκπαίδευσης Κοκολάκης Γεώργιος Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων  Μέλη Ομάδας Σ Κοκολάκης Γεώργιος Κοκολάκης Ευάγγελος Φραγκιαδάκης Κωσταντίνος Αποστολοπούλου Ιφιγένεια Τζανάκης Αρναουτάκης Λέανδρος Νικολαϊδου Αικατερίνη Παππάς Έλβις

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ

Το Λογισμικό

Περιγραφή Λογισμικού 1/2 Η Khan Academy είναι ένας οργανισμός- ηλεκτρονική πλατφόρμα. μη κερδοσκοπική !!! με στόχο την βελτίωση της εκπαίδευσης προς το καλύτερο, παρέχοντας δωρεάν εκπαίδευση σε παγκόσμιο επίπεδο για τον οποιονδήποτε και οπουδήποτε.

Περιγραφή Λογισμικού 2/2 Όλες οι πηγές του site είναι διαθέσιμες για τον καθένα. Δεν έχει σημασία αν είσαι μαθητής, καθηγητής, παιδαγωγός, διευθυντής, ενήλικας που επανήλθε στην τάξη μετά από 20 χρόνια η απλά ένας φιλικός εξωγήινος που απλά προσπαθεί να εντρυφήσει στη γήινη βιολογία. Το Υλικό και οι πηγές είναι διαθέσιμες εντελώς δωρεάν.

Σε ποιούς αναφέρεται;

Ομάδες στόχοι 1/2 Σε ποιους απευθύνεται; Μαθητές (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευση ). Δασκάλους και Καθηγητές. Για αυτούς που θέλουν να κάνουν μαθήματα στο σπίτι (φροντιστήριο οποιασδήποτε μορφής, εργαλείο για τους γονείς). Σε ενήλικους που ζητούν μια δεύτερη ευκαιρία.

Ομάδες στόχοι 2/2 Ποιες είναι οι ανάγκες της ομάδας στόχου; Κατανόηση και εκμάθηση βασικών εννοιών πάνω σε διάφορα επιστημονικά πεδία (μαθηματικά, βιολογία, χημεία, φυσική, προγραμματισμό κ.τ.λ.). με τρόπο εύκολο κατανοητό και προσβάσιμο σε όλους. Για τον καθηγητή προσφέρει ένα καλύτερο τρόπο διαχείρισης του μαθήματος.

Ήρθε ώρα για… Ένα μικρό flashback…

Λίγα λόγια για τον Salman Khan Απόφοιτος του MIT και του Harvard Business School. Αρχικά δούλευε ως αναλυτής αμοιβαίων κεφαλαίων υψηλού κινδύνου αλλά αποφάσισε να εγκαταλείψει την δουλεία του, το 2009 μετά από παρότρυνση μαθητών του, και να αφοσιωθεί στα ηλεκτρονικά μαθήματα.

Απαιτήσεις & Υπόβαθρο

Απαιτήσεις Συστήματος Ένας υπολογιστής (low performance) Ύπαρξη μια broadband σύνδεσης με το Internet (ίσως και όχι ). Adobe flash player ή Macromedia Flash MX. Και ένας οποιοσδήποτε browser κάνει την δουλεία…

Γνωστικό Υπόβαθρο Βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Εξοικείωση στην πλοήγηση του Internet. Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (σύμφωνα μετά τωρινά δεδομένα).

Από την σκοπιά του Μαθητή

Παράδειγμα χρήσης από μαθητές Ας ξεκινήσουμε βλέποντας πως ένας μαθητής χρησιμοποιεί το Khan Academy για να μάθει κάποιο μαθηματικό αντικείμενο.

Παράδειγμα χρήσης από μαθητές Στην αρχή θα πρέπει να διαλέξει ποια συγκεκριμένη διάλεξη που τον ενδιαφέρει.

Παράδειγμα χρήσης από μαθητές Μπορεί επίσης να γραφτεί σε ένα σετ διαλέξεων ώστε να λαμβάνει ενημερώσεις αν υπάρξει κάποια καινούρια διάλεξη.

Παράδειγμα χρήσης από μαθητές Καθώς ο μαθητής παρακολουθεί το βίντεο, μπορεί να κάνει μια ερώτηση στο ειδικό πλαίσιο που προσφέρεται στην κάτω πλευρά. Καθώς συνεχίζει την παρακολούθηση, ανεβαίνουν και οι πόντοι ενέργειας που φαίνονται κάτω δεξιά. Όταν κατανοήσει την ύλη της διάλεξης, μπορεί να συνεχίσει στις αντίστοιχες ασκήσεις. Ένας καλός μαθητής έχει ακόμα και την επιλογή να απαντήσει σε ερωτήσεις άλλων μαθητών.

Παράδειγμα χρήσης από μαθητές Όταν αποφασίσει να κάνει τις ασκήσεις, ο μαθητής έχει την επιλογή να ζητήσει βοήθεια (hint) ή ακόμα να επαναλάβει τη διάλεξη που σχετίζεται με τις ασκήσεις. Στη συγκεκριμένη άσκηση, του δίνονται για παράδειγμα μερικά αντικείμενα που μπορεί να μετρήσει και να βρει το αποτέλεσμα. Επίσης του προσφέρεται ένα πρόχειρο (scratchpad) στο οποίο μπορεί να γράψει οποιαδήποτε σκέψη του. Πάνω δεξιά φαίνονται πόσες ακόμα ασκήσεις μένουν για να αποκτήσει αρκετή ικανότητα στη συγκεκριμένη άσκηση καθώς και για τις ερωτήσεις που απάντησε, πόσο δυσκολεύτηκε.

Παράδειγμα χρήσης από μαθητές Ο μαθητής μπορεί επίσης να έχει γενική εποπτεία της προόδου του πάνω στις ασκήσεις κοιτώντας από το κουμπί practise του Χάρτη Γνώσης του, δηλαδή όλες τις ασκήσεις που έχει κάνει, σε ποιές αντιμετωπίζει δυσκολίες, σε ποιές είναι αρκετά ικανός, ποιες δεν έχει κάνει, ποιες του προτείνονται και πως συνδέονται μεταξύ τους ως βάση για άλλες ασκήσεις.

Παράδειγμα χρήσης από μαθητές Τέλος, κάνοντας κλικ στις ενεργειακές μονάδες του, μπορεί να δει διάφορα στατιστικά για την δραστηριότητά του, που επικεντρώθηκε, τα επιτεύγματά του, την εξέλιξή των δεξιοτήτων του με το χρόνο, προγράμματα που έχει γράψει (για τις διαλέξεις του computer science) κ.τ.λ.

Από την σκοπιά του Καθηγητή

Μορφές Διδασκαλίας 1/2 Το Khan Academy μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει μορφές διδασκαλίας όπως: Mastery-Based Τα κενά σε θεμελιώδη γνώσεις μαθηματικών συχνά αποτελούν παράγοντα ανάπτυξης επιπόλαιας γνώσης που με την σειρά της οδηγεί σε μια απογοητευτική εμπειρία μάθησης για τους μαθητές αργότερα στη ζωή τους. Πιστεύουμε ότι οι μαθητές πρέπει να έχουν βαθιά, εννοιολογική κατανόηση των βασικών ιδεών, πριν προχωρήσουν σε πιο προχωρημένα θέματα.

Μορφές Διδασκαλίας 2/2 Self-paced Οι μαθητές χρειάζονται το χώρο και το χρόνο τους για να κυριαρχήσουν πάνω σε  έννοιες πριν την μετάβαση τους σε  πιο προχωρημένη ζητήματα. Όταν δοθεί αυτή η ελευθερία, οι μαθητές χτίζουν την εμπιστοσύνη στο εαυτό τους και αποκτούν αυτοπεποίθηση να αναλάβουν την ευθύνη να οδηγήσουν μονή τους στο τρόπο με τον οποίο θα μάθουν. Διαδραστική & Διερευνητική Διδασκαλία Οι αίθουσες διδασκαλίας θα πρέπει να φέρουν τους μαθητές μαζί για να εξερευνήσουν τα διάφορα ερωτήματα με τα οποία καταπιάνονται με πιο απτούς τρόπους. Ανοικτού τέλους Projects μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση πραγματικών εννοιών που σχετίζονται με τους μαθητές, ενώ, επίσης, δίνουν μια διαισθητική κατανόηση των μαθηματικών.

Πως μπορεί να εφαρμοστεί στην τάξη; Δεδομένα για να επίβλεψη και καθοδήγηση της μάθησης και την «προπόνηση» Τα δεδομένα και τα reports που παρέχει για κάθε μαθητή προσφέρουν μια επίγνωση στον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει, όπως δεν έγινε ποτέ πριν. Μπορεί να νιώσει τον παλμό της τάξης ή να κάνει μια «βαθιά βουτιά» στην πρόοδο ενός συγκεκριμένου μαθητή. Μπορεί να αξιοποιήσει τα στοιχεία για να διαμορφώσει των τρόπο διδασκαλίας πιο επικεντρωμένο στις ανάγκες των μαθητών του. συνέχεια

Πως μπορεί να εφαρμοστεί στην τάξη; Πρακτική πάνω σε ζητήματα που διδάχτηκε ο μαθητής Οι ασκήσεις του Khan Academy επιτρέπουν σε ένα μαθητή να εξασκηθεί πάνω σε έννοιες που έμαθε. Με σχεδόν 400 ασκήσεις, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του Κ-12 math. Αν κολλήσουν, οι μαθητές μπορούν να προχωρήσουν μέσα από υποδείξεις και συνδέσμους πίσω στο σχετικό βίντεο. Εξερευνήστε τα στοιχεία για μια demo τάξη Αναρωτιέσαι πως είναι  να έχεις ένα μάτσο από στοιχεία μαθητών ; Μπες στο demo του προπονητή για να εξοικειωθείς με τις καταστάσεις που κατά πάσα πιθανότητα θα συναντήσεις στην τάξη.

Μοντέλα εφαρμογής στην τάξη Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εφαρμοστεί το Khan Academy. Ακολουθούν μερικές σύντομες περιγραφές και συστάσεις των τεσσάρων πιο συνηθισμένων μοντέλων υλοποίησης. The Easiest Way Station Rotation (Εναλλαγή σταθμών εργασίας) Learning Labs Interactive Classroom

The Easiest Way Ο ευκολότερος τρόπος για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το Khan Academy είναι να βάλετε τους μαθητές να το χρησιμοποιούν συμπληρωματικά για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάθε εβδομάδα. Θέστε μικρούς στόχους ώστε να εξοικειωθούν με το site, και αυτό το μοντέλο εφαρμογής σας θα εξελιχθεί φυσιολογικά.

Station Rotation Οι Σταθμοί επιτρέπουν στους μαθητές να εναλλάσσονται μεταξύ του δασκάλου, των διαδραστικών και διερευνητικών δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα στην τάξη, καθώς και του χρόνου για να εξασκηθούν και να επανεξετάσουν τις μαθηματικές γνώσεις τους μέσω του Khan Academy.

Learning Labs Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το χρόνο τους στην εκμάθηση εργαστηριακών ασκήσεων ως υποστηρικτικό μέσο για την επίτευξη  των επιμέρους στόχων τους και των διδακτικών αναγκών της τάξης.

Interactive Classroom Σε μια διαδραστική τάξη οι μαθητές γίνονται οι οδηγοί του δικού τους ρυθμού εκπαίδευσής, και οι δάσκαλοι γίνονται με γνώμονα τα δεδομένα που λαμβάνουν από το πρόγραμμα, μέντορες που καθοδηγούν τους μαθητές με δεξιοτεχνία.

Πως θα αλλάξει την εικόνα της τάξης; Δημιουργώντας μια διαδραστικη και διερευνητική τάξη Από την εμπειρία των τάξεων, που χρησιμοποιούν πιλοτικά το Khan Academy, έχουμε διαπιστώσει ότι η χρήση του KA αφήνει ελεύθερο χρόνο στον δάσκαλο να συμμετάσχει σε έργα και διαδραστικές εμπειρίες με τους μαθητές του. Πιο συγκεκριμένα … Αλλάζει το ρόλο του δασκάλου Οι τάξεις του Khan Academy είναι εξατομικευμένες, προωθούν την συνεργατικοτητα, και την χρήση χώρων δημιουργίας, όπου οι εκπαιδευτικοί βοηθούν τους μαθητές να ανακαλύψουν νέες ιδέες και να κατανοήσουν καλυτέρα σύνθετες έννοιες με το δικό τους ρυθμό.

Πως θα αλλάξει την εικόνα της τάξης; Εξερευνώντας με την χρήση της Επιστήμης των Υπολογιστών Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της Επιστήμης των Υπολογιστών του Khan Academy για τη διερεύνηση πιο βαθιών εννοιών στα Μαθηματικά, στις Φυσικές Επιστήμες ( ακόμη  στην Τέχνη και τα Animation) και να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους, ενώ ταυτόχρονα μαθαίνουν πώς να γράφουν κώδικα. Projects Τα Projects μπορεί να συμβάλουν στην εμβάθυνση των γνώσεων των μαθητών και να δημιουργήσουν πολύτιμες κοινές εμπειρίες. Μερικές μεγάλες πήγες για projects περιλαμβάνονται στο RAFT και Buck Institute. (http://www.raft.net/) (http://www.bie.org/)

Demonstration !!! http://www.khanacademy.org/

Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα

Πλεονεκτήματα Khan Academy Βασίζεται στην εκμάθηση μέσω επίλυσης προβλημάτων(PBL-Problem Based Learning). O μαθητής μπορεί ελεύθερα να περιηγηθεί σε μία μεγάλη γκάμα ασκήσεων ανάλογα με τις αδυναμίες/ προτιμήσεις του. Υπάρχουν υποδείξεις, αν χρειαστεί , καθώς και η λύση του προβλήματος είναι άμεσα διαθέσιμη. συνέχεια

Πλεονεκτήματα Khan Academy Παρέχει εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη εκμάθηση με βάση τις ανάγκες κάθε μαθητή. Κάθε μαθητής μπορεί να προχωράει στην επίλυση προβλημάτων και στην παρακολούθηση διαλέξεων με το δικό του ρυθμό και να δίνει έμφαση σε τομείς όπου παρουσιάζει αδυναμίες.

Μειονεκτήματα Khan Academy προσφέρει αχανές εκπαιδευτικό υλικό που είναι δύσκολο να αξιοποιηθεί χωρίς τη καθοδήγηση από το διδάσκοντα. δίνει έμφαση σε τυποποιημένα προβλήματα και δεν ενθαρρύνει τη δημιουργική σκέψη που απαιτείται σε τομείς όπως π.χ. τα μαθηματικά. δεν εκμεταλλεύεται τη συνεργατική εκμάθηση (collaborative learning) που αναπτύσσεται μέσω της συναναστροφής των μαθητών στη τάξη. Επομένως το Khan Academy σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά τη φυσική παρουσία του διδάσκοντα αλλά αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για αυτόν.

Συγκριτικά με άλλα συστήματα online εκπαίδευσης 1/2 Σε σχέση με άλλα συστήματα online εκπαίδευσης (MIT OpenCourseWare , coursera ) το Khan Academy: Απευθύνεται σε μεγαλύτερο ηλικιακό εύρος διδασκόμενων ,από μαθητές δημοτικού μέχρι φοιτητές. Καλύπτει μεγαλύτερο εύρος αντικειμένων αλλά όχι με μεγάλη εξειδίκευση.

Συγκριτικά με άλλα συστήματα online εκπαίδευσης 2/2 Δεν συγκεντρώνει απλά διδακτικό υλικό, αλλά εισαγάγει την έννοια του online instructor(coach) που παρακολουθεί και βοηθάει τους διδασκόμενους. Παρέχει τη δυνατότητα online επίλυσης ασκήσεων προσφέροντας έτσι ανατροφοδότηση στο μαθητή. Παρέχει αξιολόγηση του μαθητή και καταγράφει την ως τώρα πορεία του.

Μελλοντική ανάπτυξη του Khan Academy

Προσδοκίες 1/2 Περισσότερα άτομα που θέλουν να μοιραστούν τις γνώσεις τους μέσω του «coaching». Η δημιουργία offline στιγμιότυπων των περιεχομένων ώστε να διανεμηθούν σε αγροτικές, αναπτυσσόμενες περιοχές με περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση στο Διαδίκτυο (pseudo-internet). Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site: http://www.worldpossible.org/

Προσδοκίες 2/2 Την επέκταση των περιεχομένων μέσω οικουμενικής συνεισφοράς όμοιας με αυτής του μοντέλου της Wikipedia. Καινούργιες προκλήσεις-δυνατότητες στον χάρτη γνώσης, με επέκταση του εύρους των γνωστικών αντικειμένων. Μετάφραση σε όλες τις γλώσσες. Ανάγκη για συνέχιση των δωρεών από διάφορους οργανισμούς.

Τίτλοι τέλους ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Χρηματοδότηση 1/2 Η Khan Academy χρηματοδοτείται από δωρεές. Αξιοσημείωτες είναι αυτές του ιδρύματος Bill και Melinda Gates, του ιδρύματος O'Sullivan, των Ann και John Doerr και της Google. Επίσης πολλοί άνθρωποι έχουν συνεισφέρει χρηματικά ποσά που αγγίζουν τις 10,000$. Τα συνολικά έσοδα από δωρεές φτάνουν τα 150,000$.

Χρηματοδότηση 2/2 Μέχρι το 2010 κέρδιζε 2,000$ τον μήνα από διαφημίσεις που υπήρχαν στην ιστοσελίδα της, έπειτα όμως τις κατάργησε. Το 2010 η Google ανακοίνωσε ότι δωρίζει στην Khan Academy 2,000,000$ για να την στηρίξει στην δημιουργία περισσότερων μαθημάτων καθώς και για την μετάφρασή τους στις πιο διαδεδομένες γλώσσες του κόσμου, στα πλαίσια διεύρυνσης του έργου της.

Προσφορά Εργασίας Η Khan Academy προσφέρει εργασία σε: Mobile Developers. Designers. Educational Exercise Software Developers. Software Developers.

Ασκούμενοι

Πηγές Wikipedia TED The Khan Academy Controversy- Kevin Miklasz http://en.wikipedia.org/wiki/Khan_Academy TED http://www.ted.com/ The Khan Academy Controversy- Kevin Miklasz http://iridescentlearning.blogspot.gr/ A short critique of the Khan Academy-Eric Bean http://www.tonybates.ca/2012/03/14/a-short-critique-of-the-khan-academy/ The trouble with Khan Academy-Robert Talbert http://chronicle.com/blognetwork/castingoutnines/2012/07/03/the-trouble-with-khan-academy/ Will Khan Academy Replace the Traditional Classroom?-Carol J Carter http://caroljcarter.com/will-khan-academy-take-over-the-traditional-classroom/

Ερωτήσεις/ Απορίες BLACK POINTS???

Please… DONATE