ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
ΣΟΥΠΕΣ.
Δεξιώσεις.
Σούπες - Soups.
Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο e-twinning.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ.
ΜΠΟΥΦΕ.
To Ιράν!!! 1ο μέρος Νικολέτα Ιωάννα Άννα.
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
\bgf.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΤΟΜΕΣ.
ΚΟΚΤΕΙΛ Ευριπίδης Σάββα Ευριπίδης Σάββα.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Ενότητα: 4 Μαγειρική Χώρου Εστίασης Κεφάλαιο 4. 2
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
ΤΟΜΕΣ.
Μαγειρική Χώρου Εστίασης Θέμα: Παρασκευές Βοδινών
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
Ενότητα: 5 Ετοιμασία και Παράθεση Σάλτσες Σαλατών και Σαλάτες Κεφάλαιο Vinaigrette, Citronette, Roquefort dressing.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:5 ΤΟ ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ 2
Ειδη Μενου/Σωςτη Σειρα Παρουςιαςης
Ενότητα: Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Μάθημα: Φλαμπέ Ενότητα: 19 - Μαγειρική χώρου εστίασης Κεφάλαιο 1 - Αστακός Νιούμπουργκ (Lobster Newburg) 1.
Ενότητα: Μαγειρική χώρου εστίασης
TOMATO SAUCE. ΣΑΛΤΣΑ ΝΤΟΜΑΤΑΣ Η ντομάτα ήρθε στη Ευρώπη από το Νέο Κόσμο (Αμερική), το 1521 μετά την κατάκτηση των Αζτέκων από τους Ισπανούς Μια από τις.
\bgf 1. Τεχνολογία Εστιατορικης Τέχνης Θέμα: Παρασκευή και παράθεση ποτών Μάθημα 1 ον 2.
 Αποτελεί τον πυρήνα θα λέγαμε και το σημαντικότερο εργαλείο διαφήμισης & πώλησης που χρησιμοποιεί η επισιτιστική επιχ/ση για να προσελκύσει πελάτες.
Κατά τη διάρκεια των χιλιάδων ετών της ιστορίας της κινεζικής γλώσσας, μπορούμε να δούμε καθαρά πώς τα εργαλεία και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για.
Είδη για menu d hote Βραστό bouillir Φρικασέ fricassees Ψητό φούρνου rotir Σχάρας griller Σοτέ sauter Μπραιζέ braiser Πουαλέ poeler Τηγανητό frire Ποσέ.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Παραδοσιακά φαγητά διαφόρων χωρών
Δραστηριοτητεσ απο τον κοσμο τησ φυσικησ για το νηπιαγωγειο
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.
Γαστρονομικός Τουρισμός
Χαρακτηριστικά πιάτα διαφόρων χωρών .
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
23:37 ΣΑΛΤΣΕΣ 11/12/2018 Ευριπίδης Σάββα.
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ 14:08 ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Έκαπιδευτής: Ευριπίδης Σάββα

ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να μπορεί να: Δικαιολογεί τη χρήση της Γαλλικής γλώσσας ως μια καθιερωμένη γλώσσα γραφής του μενού. Αναφέρει και εφαρμόζει του κανόνες γραφής του εδεσματολογίου. Μεταφράζει με τη σωστή Ελληνική ορολογία τα εδεσματολόγια που έχει διδαχθεί. Αναγνωρίζει τα χαρακτηριστικά ενός φαγητού από την ορολογία που το συνοδεύει. Περιγράφει συνοπτικά διάφορες παρασκευές που έχει διδαχθεί επισημαίνοντας τα κύρια χαρακτηριστικά τους.

Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΩΣ ΓΛΩΣΣΑ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ. 14:08 Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΩΣ ΓΛΩΣΣΑ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ. Η κλασσική κουζίνα δημιουργήθηκε από Γάλλους Αρχιμάγειρες . Η Γαλλική γλώσσα έχει καθιερωθεί διεθνώς ως η γλώσσα της Ξενοδοχειακής βιομηχανίας και ειδικότερα της Μαγειρικής τέχνης. Έκαπιδευτής: Ευριπίδης Σάββα

ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Γράφουμε το μενού στη γλώσσα των πελατών μας. Διάσημα φαγητά από διάσημα άτομα π.χ. Crepes Suzette/ Béchamel πρέπει να μένουν ως είναι. Η γαλλική είναι πολύ συνήθης. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να γράψουμε το μενού στη γλώσσα του τόπου μας.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Όλα τα φαγητά πρέπει να γράφονται στη ίδια γλώσσα εκτός των εθνικών φαγητών (Ιrish Stew, Goulash, Yorkshire Pudding, Afelia). Διάφοροι όροι δεν πρέπει να μεταφράζονται (Consomme, Chasseur, Bain Marie) παραδοσιακή ονομασία.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Το οριστικό άρθρο le/la δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείται. Mousse de Saumon. Χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις επίσημων μενού, σε δεξιώσεις αξιωματούχων της πολιτείας ή σε βασιλικές δεξιώσεις Le Mousse de Saumon.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Κεφαλαία γράμματα: 1)το πρώτο γράμμα της πρώτης λέξης, Ragout de veau á l’ ancienne 2) τα πρώτα γράμματα όλων των λέξεων, Ragout de Veau á l’ Ancienne 3) ολόκληρη η ονομασία του φαγητού. RAGOUT DE VEAU Á L’ ANCIENNE

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Το á la mode→ á la δείχνει προέλευση ή μέθοδο παρασκευής. Το á la mode έχει συντμηθεί σε á la ή παραλείπετε εξ’ ολοκλήρου Προέλευση: Pommes á la mode Lyonnaise (από την πόλη Λυών) ↓ Pommes Lyonnaise (από την πόλη Λυών) Μέθοδος Παρασκευής: Darne de Saumon Pochée --- Φέτα από Σολομό Ποσιέ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Βασικό και δευτερεύον υλικό (de-aux): 1. Crème de tomates Κρεμώδης σούπα από ντομάτες 2.Omelette aux tomates Ομελέτα με ντομάτες

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Σε περίπτωση που θέλουμε να δείξουμε τον τρόπο παράθεσης ενός φαγητού (en-μέσα σε) Oeufs en Cocote Αυγά σε κοκοτιέρα Consommé Froid en Tasse Κρύος Κονσομέ σε φλιτζάνι Agneau en Papillote Αρνάκι στο χαρτί

Αξιολόγηση Δικαιολογείστε τη χρήση της Γαλλικής γλώσσας ως καθιερωμένης γλώσσας γραφής του μενού. Αναφέρετε τους κανόνες γραφής του εδεσματολογίου. Μεταφράστε με τη σωστή Γαλλική ορολογία τα φαγητά που βρίσκονται στο φύλλο εργασίας σας. Αναγνωρίστε τα χαρακτηριστικά των φαγητών, που βρίσκονται στο φύλλο εργασίας σας, από την ορολογία που τα συνοδεύει. Περιγράψετε συνοπτικά διάφορες παρασκευές που έχετε διδαχθεί επισημαίνοντας τα κύρια χαρακτηριστικά τους.