Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Advertisements

Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
\bgf.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Κοστολόγηση Μάθημα 3ον.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
Κοστολόγηση Μάθημα 17.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
Ενότητα 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ενότητα: 1 - Τεχνολογία του Φλαμπέ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3 ου Έτους Παράθεση φαγητών μπροστά στον πελάτη Μάθημα 2 ον 1.
Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου
\bgf 1. Τεχνολογία Εστιατορικης Τέχνης Θέμα: Παρασκευή και παράθεση ποτών Μάθημα 1 ον 2.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Νοσηλευτική Δεοντολογία
Γεώργιος Απλαδάς Χειμερινό
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης Μάθημα 4ον

ΥΠΟΔΟΧΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο/η μαθητής/τρια να είναι ικανός/η να: Αναφέρει τη σημασία της σωστής υποδοχής του πελάτη. Ονομάζει το προσωπικό υποδοχής του πελάτη. Εξηγεί τους παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την προκράτηση και παραχώρηση τραπεζιού. Αναφέρει τα απαραίτητα στοιχεία του βιβλίου κρατήσεων.

Α. ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΩΣΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ Η πρώτη επαφή (εντύπωση) του πελάτη με τον υπεύθυνο υποδοχής του εστιατορίου είναι το ήμισυ του παντός γιατί: Κάνει τον πελάτη να νοιώθει πιο άνετα και πιο όμορφα. Κάνει τον πελάτη να νοιώθει το ενδιαφέρον της επιχείρησης προς το άτομο του. Προδιαθέτει τον πελάτη για ένα ευχάριστο γεύμα. Προδιαθέτει τον πελάτη, [αφού μείνει ικανοποιημένος] να επιστρέψει ξανά στο εστιατόριο.

Υπεύθυνος υποδοχής πελάτη είναι: Άτομο το οποίο στέκεται στη είσοδο του εστιατορίου και η δουλειά αποκλειστικά είναι να υποδέχεται τους πελάτες και να τους συνοδεύει στο τραπέζι τους. Το άτομο αυτό μπορεί να είναι:  Εστίαρχος Αρχιτραπεζοκόμος Υπεύθυνο άτομο υποδοχής

B. ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΤΟΜΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ Ευπαρουσίαστος Ευγενικός Φιλικός Χαμογελαστός Γνώστης ξένων γλωσσών Γνώστης του μενού των φαγητών και των κρασιών.

Γ. ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ Χαιρετίζουμε με χαμόγελο το πελάτη μόλις αφιχθεί Ρωτούμε εάν έγινε προκράτηση Ρωτούμε πόσα άτομα είναι στη παρέα Εάν τα τραπέζια είναι γεμάτα ζητούμε από το πελάτη να περιμένει στο μπαρ Μόλις αδειάσει το τραπέζι οδηγούμε τους πελάτες στο τραπέζι τους Τραβάμε τις καρέκλες πίσω[πρώτα από τις κυρίες] και τις σπρώχνουμε ελαφρά μπροστά για να καθίσουν Παίρνουμε παραγγελία.

Δ. ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το εστιατόριο. Μέσω του τμήματος υποδοχής. Με προσωπική επίσκεψη στο χώρο του εστιατορίου. Ε. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΡΑΠΕΖΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ Αριθμός των πελατών [πόσοι πελάτες είναι]. Ηλικία των πελατών [ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά κλπ.]. Διαρρύθμιση της αίθουσας του εστιατορίου.

Ζ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ Ημερομηνία κράτησης Ώρα κράτησης Όνομα και επίθετο πελάτη Τηλέφωνο πελάτη Όνομα τραπεζοκόμου που πήρε τη παραγγελία Αριθμός ατόμων

Ανακεφαλαίωση: Σημασία της σωστής υποδοχής του πελάτη. Προσωπικό υποδοχής του πελάτη. Παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την προκράτηση και παραχώρηση τραπεζιού. Απαραίτητα στοιχεία του βιβλίου κρατήσεων.

Εργασία στην ταξη: Φύλλο εργασίας Σωστό / Λάθος

Εργασία στο σπίτι: Ποια η σημασία της σωστής υποδοχής του πελάτη σε ένα εστιατόριο. Ποιος είναι υπεύθυνος υποδοχής των πελατών σε ένα εστιατόριο και ποια προσόντα πρέπει να έχει; Γράψετε τέσσερα σημεία προσοχής κατά την υποδοχή του πελάτη: