ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ) Αυτοαξιολόγηση - Αξιολόγηση
Advertisements

Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Τεχνικές Αναζήτησης στο Διαδίκτυο και όχι μόνο….
Σενάριο.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Επιλογή έργου για την ατομική εργασία
 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται,
Μεγάλες Δραστηριότητες Γ΄ Τάξη Γ΄ Τρίμηνο Φακίνος Αποστόλης.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Συνεδρίαση διευθυντών
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Δομή ερευνητικής εργασίας
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Που και πως ψάχνουμε.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει) ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ-ΤΑΞΗ: Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΑΤΖΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Η γραπτή εργασία της Α’ γυμνασίου είναι ατομική, ερευνητική, συνθετική εργασία. ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει) θα μάθετε να συνθέτετε γραπτές εργασίες όχι μόνο στο μάθημα της τεχνολογίας, αλλά σε όλα τα μαθήματα και για όλη τη διάρκεια της σχολικής ζωής. Ιδιαίτερα χρήσιμη είναι η εμπειρία αυτή για την εκπόνηση του Project στην Α΄ & Β΄ λυκείου καθώς και για πτυχιακές και μεταπτυχιακές εργασίες. θα αναπτύξετε τον γραπτό και τον προφορικό σας λόγο θα διευρύνετε τις γνώσεις σας σχετικά με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας θα σας βοηθήσει να γνωρίσετε και να μπορείτε να εφαρμόζετε στην πράξη την ερευνητική διαδικασία κάθε φορά που θα χρειαστεί θα μάθετε να οργανώνετε και να διαχειρίζεσθε το χρόνο σας θα μπορείτε να παρουσιάζετε τα σημαντικότερα σημεία της εργασίας, να απαντάτε σε ερωτήματα και να υποστηρίζετε με επιχειρήματα τη δουλειά σας.

Η σύνθεση γραπτής εργασίας είναι μια διαδικασία που γίνεται για πρώτη φορά. Ακούγεται ίσως σαν κάτι δύσκολο, αλλά δεν πρέπει να αγχώνεστε. Με τη βοήθεια του καθηγητή σας θα τα καταφέρετε. Οι παρακάτω διαφάνειες στόχο έχουν να σας καθοδηγήσουν για να φέρετε σε πέρας τη δουλειά σας.

ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΝ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΗΜΑ 1ο : Αναζήτηση και επιλογή θέματος : α. Το θέμα πρέπει να σχετίζεται έστω και έμμεσα με την τεχνολογία β. να μπορείτε εύκολα να βρείτε πληροφορίες και γ. να προκαλεί το ενδιαφέρον σας. Αποδίδουμε καλύτερα όταν το θέμα μας εμπνέει ΒΗΜΑ 2ο : Αναζήτηση πληροφοριών από: α. Έντυπες πηγές (βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά) β. Cd, dvd, video, ραδιόφωνο, τηλεόραση κλπ. γ. Διαδίκτυο και δ. Προφορικές πληροφορίες από επαγγελματίες, ειδικούς, εκπαιδευτικούς κλπ. Η αναζήτηση είναι πιο εύκολη όταν στηρίζεται σε λέξεις-κλειδιά π.χ. για εργασία με θέμα: το αεροπλάνο ψάχνετε τα λήμματα: αεροπλάνο, εναέριες μεταφορές, αδερφοί Ράιτ, αεροπορικά ατυχήματα κλπ. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Καταγράψτε τις πηγές των πληροφοριών σας (βιβλιογραφία) αμέσως μόλις τις βρείτε.

ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΝ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΗΜΑ 3ο : Αξιολόγηση πληροφοριών Οι πληροφορίες πρέπει: α. να είναι κατανοητές από το μαθητή-συγγραφέα β. να είναι αξιόπιστες, δηλαδή να προέρχονται από έγκυρη πηγή γ. να διασταυρώνονται με ανάλογες πληροφορίες από άλλες πηγές ΒΗΜΑ 4ο : Επεξεργασία πληροφοριών α. Ξεχωρίστε ποιες πληροφορίες σας χρειάζονται για τη γραπτή σας εργασία και ποιες όχι. β. Αφαιρέστε τα περιττά κομμάτια γ. Τακτοποιήστε τις πληροφορίες σε ενότητες, ώστε να τις δουλέψετε πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.

ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΝ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΗΜΑ 5ο : Σύνθεση πληροφοριών Συνδέστε τις πληροφορίες που έχετε επιλέξει ανά ενότητα, αλλάζοντας όπου χρειάζεται το κείμενο, τον τρόπο γραφής, τη σύνταξη κλπ. βάζοντας την προσωπική σας σφραγίδα. ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!!! α) ο λόγος σας πρέπει να είναι κατανοητός από εσάς και τους συμμαθητές σας. β) ο χρόνος για τη σύνθεση της εργασίας είναι περιορισμένος. Κάντε χρονοδιάγραμμα και προσπαθήστε να το τηρήσετε προκειμένου να επιτύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ενδεικτικά η εργασία της τεχνολογίας πρέπει να έχει τα εξής κεφάλαια: 1. ΕΞΩΦΥΛΛΟ Στο εξώφυλλο αναφέρεται το σχολείο, το θέμα, το όνομά σας και η τάξη, ο υπεύθυνος καθηγητής καθώς και ημερομηνία παράδοσης της εργασίας (μήνας και έτος) 2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ Εκφράζετε τις ευχαριστίες σας σε όποιον σας βοήθησε να κάνετε την εργασία σας. 3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 4. ΠΡΟΛΟΓΟΣ Πολύ σύντομη αναφορά για το θέμα και τη διάρθρωση της εργασίας σας. Ο πρόλογος να μην ξεπερνά το πολύ τη μία σελίδα.

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 5. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Παραθέτετε πληροφορίες -μικρή ανάλυση- για την τεχνολογική ενότητα στην ανήκει το αντικείμενο που μελετάτε. Για παράδειγμα αν το θέμα της εργασίας σας είναι το τηλέφωνο θα δώσετε πληροφορίες για την επικοινωνία (τι είναι η επικοινωνία, μορφές επικοινωνίας, πομπός, δέκτης, τρόποι επικοινωνίας κατά την αρχαιότητα, εξέλιξη της επικοινωνίας στους νεώτερους χρόνους , μελλοντικές δυνατότητες κλπ) 7. ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ Δημιουργία τεχνικών σχεδίων υπό κλίμακα του αντικειμένου που θα κατασκευάσετε.

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 8.ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΚΕ Περιγραφή όλων των βημάτων που ακολουθήσατε για την κατασκευή του έργου-ομοιώματος. Καλό θα ήταν να πάρετε φωτογραφίες κατά τη δημιουργία της κατασκευής και να τις ενσωματώσετε στην εργασία σας. Επίσης να παρουσιάσετε και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του ατομικού έργου. 9.ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Παρουσιάζετε ιστορικά στοιχεία σχετικά με την εξέλιξη του αντικειμένου στη διάρκεια του χρόνου. Αναφορά των αναγκών που οδήγησαν τον άνθρωπο στην ανακάλυψη και τη συνεχή βελτίωση του αντικειμένου.

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 10. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΗΘΗΚΕ – ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Αναφέρετε όλα τα επιστημονικά στοιχεία και τις θεωρίες που σχετίζονται με το αντικείμενο που μελετάτε. 11. ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Περιγράφετε πως το αντικείμενο που μελετάτε επηρεάζει: την οικονομία, την κοινωνία, τον πολιτισμό, τα ήθη και έθιμα, το εμπόριο, το περιβάλλον και γενικότερα όλες της πτυχές της ανθρώπινης ζωής. Αναλύστε σύντομα και τις θετικές και τις αρνητικές επιπτώσεις.

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 12.ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ- ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Καταγράφετε τα υλικά και τα εργαλεία που χρησιμοποιήσατε και υπολογίζετε το κόστος κατασκευής. Καλό θα ήταν εδώ να υπολογιστεί και το κόστος της εργασίας σας ανάλογα με το χρόνο που χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί η κατασκευή και η γραπτή εργασία (εργατοώρες). 13.ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Αναφέρετε όλες τις πηγές που χρησιμοποιήσατε για τη σύνταξη της εργασία σας ταξινομώντας τες σε τρεις κατηγορίες: Α. Έντυπες: i) Βιβλία: Επώνυμο, όνομα συγγραφέα-τίτλος βιβλίου-εκδότης-τόπος και χρόνος έκδοσης π.χ. Γλώσσας Νικόλαος «Τεχνολογία Α Γυμνασίου», Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων, Αθήνα, 2000. ii) Εγκυκλοπαίδειες: Τίτλος-τόμος-εκδότης-τόπος και χρόνος έκδοσης π.χ. Εγκυκλοπαίδεια Υδρία, τόμος Β, Cambridge- Ήλιος, 1980. iii) Εφημερίδες-περιοδικά: Τίτλος εντύπου-αριθμός φύλλου-χρόνος-όνομα, επώνυμο συγγραφέα-τίτλος άρθρου. Β. Ηλεκτρονικές: Επωνυμία ιστοσελίδας π.χ. www.tallos.gr Γ. Προσωπικές μαρτυρίες: Επώνυμο, όνομα ερωτηθέντος-ιδιότητα/επάγγελμα Η έντυπη βιβλιογραφία ταξινομείται κατά αλφαβητική σειρά.  

Για κάθε κεφάλαιο χρησιμοποιείστε νέα σελίδα Για κάθε κεφάλαιο χρησιμοποιείστε νέα σελίδα. Προσθέστε φωτογραφικό υλικό για να εμπλουτίσετε την εργασία σας και να την κάνετε πιο ευχάριστη και παραστατική στον αναγνώστη. Η συγγραφή της καλό είναι να γίνει σε ηλεκτρονικό υπολογιστή για όσους διαθέτουν. Αν δεν έχετε ηλεκτρονικό υπολογιστή μπορείτε να την παραδώσετε χειρόγραφη. Η εργασία να είναι δεμένη σε βιβλίο ( σπιράλ, κλασέρ ή θερμοκόλληση). ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ: -- Ορθογραφία-σύνταξη -- Εμφάνιση κειμένου (ενιαία μορφοποίηση –γραμματοσειρά, χρώμα κλπ.) -- Τήρηση παραγράφων  

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Χρόνος παρουσίασης: 10-15 λεπτά Τι περιλαμβάνει: Σύντομη αναφορά της πορείας που ακολουθήσατε από την επιλογή του θέματος μέχρι την ολοκλήρωση της εργασίας. Ιδιαίτερη αναφορά σε σημεία που κρίνετε ότι είναι σημαντικά. Απάντηση σε ερωτήσεις: Αποτελεί πολύ σημαντικό στάδιο, γιατί στην ουσία υποστηρίζετε στην τάξη όλη την προσπάθεια που έχετε κάνει. Κατά την παρουσίαση μπορείτε να αξιοποιήσετε και να χρησιμοποιήσετε ό,τι υλικό θεωρείτε ότι μπορεί να σας βοηθήσει (π.χ. το ομοίωμα της κατασκευής, εικόνες, διαφάνειες κλπ.) ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!