Συστήματα Ταξινόμησης Βιβλιοθήκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
LIBRARY THING ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ. Πληκτρολογούμε την διεύθυνση Επιλέγουμε το.
Advertisements

Πληροφορίες Η γκρίζα βιβλιογραφία αποτελεί μια ιδιαίτερη μορφή μη δημοσιευμένου συνήθως υλικού (π.χ. πτυχιακές εργασίες) της οποίας η γνώση είναι πολύ.
Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Θα έχετε δει ότι στον κόσμο υπάρχουν μικρά γραφεία.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Παράδειγμα 1:Ταξινόμηση Φυσαλίδας
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η Εξερεύνηση των πλανητών»
Ηλεκτρονικός Κατάλογος Βιβλιοθήκης (OPAC). ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ. Βιβλιοθήκη Από την αρχική σελίδα της βιβλιοθήκης (
Εφαρμογή του ταξινομικού συστήματος Dewey στις λαϊκές βιβλιοθήκες
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Heal Link Η HEAL Link (Hellenic Academic Libraries Link) είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και λειτουργεί υπό.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Θεματική Ενότητα 3: Βία στο όνομα του Θεού
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γενικά… ► H Γ΄ Τάξη είναι η τάξη προετοιμασίας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ► Υπάρχουν 3 (+1) κατευθύνσεις που.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Μέρος Β Σχεδιασμός ευρετηρίων.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Γ Εξάμηνο Τετάρτη 12-3μμ, αίθουσα Β13 Καθηγητής: Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ: ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ. (IFLA,
Η Βιβλιοθήκη Ως Χώρος Εργασίας
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
MELVYL the catalog of the universities of California Digital Libraries MELVYL ο κατάλογος των ψηφιακών βιβλιοθηκών των πανεπιστημίων της Καλιφόρνια.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 11: Τύποι Ευρετηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Σύστημα θεματικής πρόσβασης 1
Η ζωή της Η Υπατία γεννήθηκε το 370 μ.Χ. Ήταν Ελληνίδα νεοπλατωνική φιλόσοφος, αστρονόμος και μαθηματικός. Ήταν κόρη του μαθηματικού και φιλοσόφου Θέωνα.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εκπαίδευση Koha Ενότητα 1: Βασικές λειτουργίες Έργο: Δημιουργία Καινοτόμων Υπηρεσιών Ψηφιακής Βιβλιοθήκης του ΑΠΘ Πράξη 2: Βελτίωση Υπηρεσίας Ολοκληρωμένου.
Διδακτική Πληροφορικής
Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σχολικό έτος: 2013 – 2014 Ονοματεπώνυμο: Άννα – Χριστίνα Φοντούλη Μάθημα: Θρησκευτικά Τάξη: Γ’3.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ DEWEY Dewey decimal classification.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Κρήτης Ακαδημαϊκό έτος Ηράκλειο.
Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφόρησης ΙΙ
ΤΥΠΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ Θ.Μ.
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Που και πως ψάχνουμε.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Ηλεκτρονικά Περιοδικά
Meteo Ανθή Θεοδώρου - φιλόλογος πρεσβευτής eTwinning Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου Αργολίδας
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συστήματα Ταξινόμησης Βιβλιοθήκης Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί

Ομάδα Εργασίας Καλησπέρα σας, η ομάδα μας αποτελείται από τους… Καμπέρης Κωνσταντίνος Λαζαρίδης Λάζαρος Λινάρδος Βασίλης Νικοδήμου Ναυσικά Ντιραϊκόπουλος Δημήτρης Καλησπέρα σας, η ομάδα μας αποτελείται από τους…

Ευχαριστίες Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την καθηγήτρια της πληροφορικής, κα. Τίκβα Χριστίνα, που με μεγάλη προθυμία μας βοήθησε για να βγει αυτό το αποτέλεσμα!!! Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την αρμόδια καθηγήτρια της πληροφορικής κα Τίκβα Χριστίνα για την βοήθεια και την υποστήριξη της. Επίσης ,το λύκειο του Καλαμαρί για την παροχή των κατάλληλων υπολογιστών για τη σωστή και εύκολη διεξαγωγή της εργασίας. Ακόμα , θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη διεύθυνση που μας προσέφερε τον χώρο της βιβλιοθήκης για την ταξινόμηση των βιβλίων , την καταγραφή τους και την αναδιαμόρφωση του χώρου. Τέλος , θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που ακούσατε την εργασία μας και εκτιμήσατε την προσπάθεια που καταβάλαμε.

Στα πλαίσια της Συνθετικής εργασίας ασχοληθήκαμε Βιβλιοθήκη Καλαμαρί Οργάνωση Ταξινόμηση Σύστημα ταξινόμησης Dewey Στα πλαίσια της Συνθετικής εργασίας , ασχοληθήκαμε με την οργάνωση και ταξινόμηση της σχολικής βιβλιοθήκης. Αυτό έγινε με την βοήθεια του συστήματος Dewey(ντιουι) αφού πρωτίστως είχαμε χωριστεί σε ομάδες.

Κάθε βιβλιοθήκη χρησιμοποιεί ένα σύστημα οργάνωσης Σε κάθε βιβλιοθήκη υπάρχουν χιλιάδες βιβλία Ο καθένας μπορεί είτε να δανειστεί βιβλία είτε να διαβάσει Τα βιβλία ταξινομούνται με ένα σύστημα οργάνωσης Το σύστημα είναι πρακτικό για τον καθένα, για να βρίσκει με ευκολία τον τίτλο που ψάχνει Όλοι θα έχουμε επισκεφθεί κάποια βιβλιοθήκη στην ζωή μας. Είναι ένα μέρος στο οποίο ο καθένας μπορεί να διαβάσει ή να δανειστεί ένα οποιοδήποτε βιβλίο. Όμως σε μια βιβλιοθήκη υπάρχουν χιλιάδες βιβλία. Όπως είναι λογικό λοιπόν, κάθε βιβλιοθήκη χρησιμοποιεί ένα σύστημα οργάνωσης με τη βοήθεια του οποίου ταξινομεί τα βιβλία της. Η οργάνωση μιας βιβλιοθήκης είναι πολύ χρήσιμη και συγχρόνως πρακτική για τους υπαλλήλους που δουλεύουν εκεί καθώς και για τους αναγνώστες έτσι ώστε να μπορούν να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα τους τίτλους που αναζητούν.

Έχουν το υλικό τους ταξινομημένο βάσει κάποιου συστήματος ταξινόμησης Έχουν το υλικό τους ταξινομημένο βάσει κάποιου συστήματος ταξινόμησης Συλλέγουν μη έντυπο πληροφοριακό υλικό Είναι η συλλογή βιβλίων και περιοδικών Με την παραδοσιακή έννοια του όρου, βιβλιοθήκη είναι συλλογή βιβλίων και περιοδικών. Σήμερα βέβαια πολλές βιβλιοθήκες συλλέγουν μη έντυπο πληροφοριακό υλικό όπως χάρτες, δίσκους, βινυλίου, βιντεοκασέτες, DVD, CD-ROM. Οι βιβλιοθήκες έχουν το υλικό τους ταξινομημένο βάσει κάποιου συστήματος ταξινόμησης βιβλιοθήκης, ώστε τα τεμάχια να εντοπίζονται γρήγορα και ο χρήστης να μπορεί εύκολα να ρίχνει μια ματιά σε βιβλία πάνω σε κάποιο θέμα.

Σύστημα ταξινόμησης βιβλιοθήκης Πρόκειται για ένα σύστημα για την οργάνωση υλικού βιβλιοθήκης και ταξινόμησή του κατά θέμα. Αποτελείται από πίνακες θεματικών επικεφαλίδων με αντίστοιχους κωδικούς, καθώς και σαφείς οδηγίες για τον προσδιορισμό ενός ταξινομικού αριθμού για κάθε τεκμήριο βάσει του θέματος που αφορά. Ένα σύστημα ταξινόμησης βιβλιοθήκης είναι ένα σύστημα για την οργάνωση υλικού βιβλιοθήκης (βιβλίων, περιοδικών, οπτικοακουστικού υλικού, χαρτών, κ.τ.λ.) και ταξινόμησή του κατά θέμα. Αποτελείται από πίνακες θεματικών επικεφαλίδων με αντίστοιχους κωδικούς, καθώς και σαφείς οδηγίες για τον προσδιορισμό ενός ταξινομικού αριθμού για κάθε τεκμήριο (π.χ. βιβλίο) βάσει του θέματος που αφορά.

Ομαδοποιεί βιβλία που έχουν το ίδιο θέμα Χρήση ενός συστήματος ταξινόμησης Ομαδοποιεί βιβλία που έχουν το ίδιο θέμα Βάσει του ταξινομικού αριθμού προσδιορίζεται και ο ταξιθετικός αριθμός Διευκόλυνση του χρήστη στο να εντοπίσει στο ράφι πρόσθετα τεκμήρια που πιθανόν να τον ενδιαφέρουν Η χρήση ενός συστήματος ταξινόμησης σε μια βιβλιοθήκη εξυπηρετεί τα ακόλουθα: Ομαδοποιεί βιβλία (ή άλλα τεκμήρια) που έχουν το ίδιο θέμα Βάσει του ταξινομικού αριθμού προσδιορίζεται και ο ταξιθετικός αριθμός, ο οποίος δείχνει την ακριβή θέση του τεκμηρίου στο ράφι, για τον εύκολο εντοπισμό του Τα δύο πιο πάνω σε συνδυασμό διευκολύνουν τον χρήστη στο να εντοπίσει στο ράφι πρόσθετα τεκμήρια που πιθανόν να τον ενδιαφέρουν

Σύστημα ταξινόμησης βιβλιοθήκης Ο επισκέπτης της βιβλιοθήκης μπορεί να εντοπίσει κάποιο βιβλίο γνωρίζοντας τον συγγραφέα, τον τίτλο ή το θέμα (εντοπισμός). μπορεί να δει τι βιβλία διαθέτει η βιβλιοθήκη από κάποιον συγκεκριμένο συγγραφέα, πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα ή σε κάποια συγκεκριμένη λογοτεχνία (ομαδοποίηση). μπορεί να επιλέξει βιβλίο ως προς την έκδοση του βιβλίου και ως προς την κατηγορία στην οποία ανήκει. Έτσι, γίνεται απαραίτητο αφού βοηθά τους αναγνώστες στη γρήγορη και εύκολη εύρεση των βιβλίων που αναζητούν. Με αυτό, λοιπόν, μπορεί ο επισκέπτης της βιβλιοθήκης να εντοπίσει κάποιο βιβλίο γνωρίζοντας τον συγγραφέα, τον τίτλο ή το θέμα (εντοπισμός). Ακόμη μπορεί να δει τι βιβλία διαθέτει η βιβλιοθήκη από κάποιον συγκεκριμένο συγγραφέα, πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα ή σε κάποια συγκεκριμένη λογοτεχνία (ομαδοποίηση). Το σύστημα ταξινόμησης βοηθάει στην επιλογή βιβλίων ως προς την έκδοση του βιβλίου και ως προς την κατηγορία στην οποία ανήκει.

Τα δύο βασικότερα συστήματα ταξινόμησης βιβλιοθήκης είναι: α)Το σύστημα ταξινόμησης της βιβλιοθήκης του Κογκρέσου β)Το δεκαδικό σύστημα ταξινόμησης Dewey

Σύστημα Ταξινόμησης της Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου Η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου των Ηνωμένων Πολιτειών, θεωρείται η μεγαλύτερη και πλουσιότερη βιβλιοθήκη παγκοσμίως. Ο αριθμός των καταλογογραφημένων τεκμηρίων ανέρχεται περίπου στα 32 εκατομμύρια. Η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου των Ηνωμένων Πολιτειών, που ιδρύθηκε το 1800, θεωρείται η μεγαλύτερη και πλουσιότερη βιβλιοθήκη παγκοσμίως. Ο αριθμός των καταλογογραφημένων τεκμηρίων (σύγχρονα βιβλία, χειρόγραφα, σπάνια βιβλία, κυβερνητικές εκδόσεις των Ηνωμένων Πολιτειών, εφημερίδες από όλο τον κόσμο, μικροφίλμ, χάρτες, μουσικές παρτιτούρες, φωτογραφικές εικόνες με δημοφιλή καλλιτεχνικά αντικείμενα και σχέδια αρχιτεκτονικής σε περισσότερες από 470 γλώσσες) ανέρχεται περίπου στα 32 εκατομμύρια.

Σύστημα Ταξινόμησης της Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου Η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου ανέπτυξε ένα σύστημα ταξινόμησης, το οποίο χρησιμοποιήθηκε από πολλές βιβλιοθήκες στις Η.Π.Α. για την ταξινόμηση βιβλίων και άλλου βιβλιοθηκονομικού υλικού. Λειτουργεί διαιρώντας τη γνώση σε 21 βασικές κατηγορίες σύμφωνα με το κάθε γράμμα του λατινικού αλφαβήτου και σε υποκατηγορίες. Στα τέλη του 19ου αιώνα, η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου ανέπτυξε ένα σύστημα ταξινόμησης, το οποίο χρησιμοποιήθηκε από πολλές βιβλιοθήκες στις Η.Π.Α. για την ταξινόμηση βιβλίων και άλλου βιβλιοθηκονομικού υλικού. Λειτουργεί διαιρώντας τη γνώση σε 21 βασικές κατηγορίες σύμφωνα με το κάθε γράμμα του λατινικού αλφαβήτου και σε υποκατηγορίες.

Δεκαδικό σύστημα ταξινόμησης Dewey Είναι το σύστημα που χρησιμοποιούν οι περισσότερες βιβλιοθήκες στον κόσμο.  Το επίσημό του όνομα είναι DDC (Dewey Decimal Classification), δηλαδή Δεκαδικό Σύστημα Ταξινόμησης Dewey. Είναι το σύστημα που χρησιμοποιούν οι περισσότερες βιβλιοθήκες στον κόσμο. Το επίσημό του όνομα είναι DDC (Dewey Decimal Classification), δηλαδή Δεκαδικό Σύστημα Ταξινόμησης Dewey.

Δεκαδικό σύστημα ταξινόμησης Dewey Το σύστημα λέγεται δεκαδικό γιατί ξεκινάει από 10 κατηγορίες στις οποίες καταχωρούμε οποιοδήποτε βιβλίο. Κάθε κατηγορία υποδιαιρείται με τη σειρά της σε 10 υποκατηγορίες. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές χρειάζεται ώστε να δημιουργηθούν ειδικότερες κατηγορίες.

Δεκαδικό σύστημα ταξινόμησης Dewey Το σύστημα συγκροτείται αρχικά από δέκα τάξεις: 000 – Γενικά θέματα 100 – Φιλοσοφία και ψυχολογία 200 – Θρησκεία 300 – Κοινωνικές επιστήμες 400 – Γλώσσα 500 – Φυσικές επιστήμες και μαθηματικά 600 – Τεχνολογία (εφαρμοσμένες επιστήμες) 700 – Τέχνες και διασκέδαση (Καλές και διακοσμητικές τέχνες) 800 – Λογοτεχνία και ρητορική 900 – Ιστορία και γεωγραφία

Δεκαδικό σύστημα ταξινόμησης Dewey Εμείς επιλέξαμε αυτό το σύστημα για να οργανώσουμε τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας επειδή θεωρούμε ότι είναι πιο εύχρηστο καθώς έχει πολλές ειδικές υποκατηγορίες κάτι που μας βοηθάει αφού η βιβλιοθήκη μας είναι σχετικά μικρή και δεν έχει μεγάλη ποικιλία βιβλίων. Εμείς επιλέξαμε αυτό το σύστημα για να οργανώσουμε τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας επειδή θεωρούμε ότι είναι πιο εύχρηστο καθώς έχει πολλές ειδικές υποκατηγορίες κάτι που μας βοηθάει αφού η βιβλιοθήκη μας είναι σχετικά μικρή και δεν έχει μεγάλη ποικιλία βιβλίων.  

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας