Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΜΕΛΩΝ Εισηγητής ροτ.Παναγιώτης Μαραβέλιας μέλος της Επιτροπής Μελών 2484 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΡΟΤΑΡΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
ΟΑΣΙΣ: Οργάνωση υποστήριξης εξαρτημένων ατομων Σχέδιο επαγγελματικού προσανατολισμού και ένταξης στην αγορά εργασίας ευπαθών κοινωνικά ομάδων.
Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
Προώθηση / Επικοινωνία
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Προώθηση / Επικοινωνία
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Γίνε ένας «ζωντανός» όμιλος Σχέδιο Ηγεσίας του Ομίλου σου Κωνσταντίνος Κατάκαλος.
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
2484 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΛΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Μοντέλο DI-XL Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης, Δράση KA LLP-2012-LV-KA4-KA4MP.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Προώθηση / Επικοινωνία
Το Ευρωπαϊκό Έτος Ανάπτυξης Βασικά στοιχεία για την αναπτυξιακή συνεργασία της ΕΕ Τα 28 κράτη μέλη και η Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν από κοινού την ευθύνη.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Παρουσίαση Δαδικτυακού Τόπου Δήμου Πειραιά Δήμος Πειραιά Τμήμα Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Σχέσεις με την Κοινότητα
President Elect Training Seminar
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΟΤΑΡΥ 2484 ΡΟΤΑΡΙΑΝΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΡΟΤΑΡΙΑΝΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ Ξάνθη 17 Νοεμβρίου 2013 Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος (Ρ.Ο. Κομοτηνής, μέλος Επιτροπής Εκπαίδευσης)

Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Ο Ιούλιος Καίσαρας και η δεύτερη σύζυγός του, η Πομπηία Σύλλα «Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, αλλά πρέπει και να φαίνεται τίμια.» «Το Ρόταρυ δεν αρκεί να είναι ηθικό και τίμιο, αλλά πρέπει και να φαίνεται ηθικό και τίμιο.» Δημόσιες Σχέσεις Φαίνεσθαι Φαίνεσθαι Εἶναι Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Ο ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Ο ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων Ο ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων είναι η προβολή των ανθρωπιστικών προγραμμάτων και των κοινωφελών δράσεων του Ομίλου. Η θετική δημόσια εικόνα του Ομίλου παρακινεί τα υπάρχοντα μέλη να είναι ενεργά ενώ πιθανά μέλη επιθυμούν να έρθουν στον Όμιλο. Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Προβολή του Ομίλου σας Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προβάλετε τον Όμιλο και την οργάνωσή μας. Αυτοί περιλαμβάνουν: • Τη διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων, όπως είναι μαραθώνιοι, δράσεις ανακύκλωσης και δράσεις για συγκέντρωση χρημάτων • Τη δημιουργία εκθέσεων και παρουσιάσεων σε όλη την κοινότητα • Τη διαφήμιση των προγραμμάτων και των δράσεων του Ομίλου σε εφημερίδες και περιοδικά, σε διαφημιστικές πινακίδες και αφίσες σε λεωφορεία και σε αεροδρόμια και σιδηροδρομικούς σταθμούς • Την παρότρυνση των Ροταριανών να φορούν το σήμα του Ρόταρυ. • Τη δημοσίευση Ροταριανών πληροφοριών σε online φόρουμ, ημερολόγια της κοινότητας, σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και στην ιστοσελίδα του Ομίλου ή άλλης οργάνωσης. Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Συστατικά Δημοσίων Σχέσεων Ακροατήριο - Μ.Μ.Ε. - Δελτία Τύπου - Πληροφοριακά Δελτία Ακροατήριο. Η διασφάλιση θετικής εικόνας του Ρόταρυ στην κοινότητα απαιτεί την προσαρμογή δημοσίων σχέσεων σε διαφορετικά ακροατήρια, ανάλογα με τα προγράμματα και τις δράσεις που θέλει να αναλάβει ο Όμιλός σας. Αυτά τα ακροατήρια μπορεί να περιλαμβάνουν: • Ανθρώπους τους οποίους επηρέασαν άμεσα τα Ροταριανά προγράμματα προσφοράς • Σπουδαστές και εκπαιδευτικούς • Τοπικούς δημοτικούς άρχοντες • Εξειδικευμένα ΜΜΕ που καλύπτουν συγκεκριμένα θέματα όπως είναι η εκπαίδευση, ο αναλφαβητισμός, το νερό ή η υγεία • Άλλες μη κυβερνητικές και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις • Διακεκριμένους επιχειρηματίες ή πολιτικούς ηγέτες • Κοινοτικές οργανώσεις • Τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία, δημοσιογράφους και πολίτες που γράφουν σε ιστολόγια (blogs). Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Συστατικά Δημοσίων Σχέσεων Ακροατήριο - Μ.Μ.Ε. - Δελτία Τύπου - Πληροφοριακά Δελτία Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ο όρος «ΜΜΕ» μπορεί να περιλαμβάνει τηλεοπτικούς σταθμούς, εφημερίδες, διεθνή πρακτορεία ειδήσεων, το διαδίκτυο (Ίντερνετ), συμπεριλαμβανομένων των ιστολογίων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και εκδόσεις άλλων οργανώσεων και ιδρυμάτων. Πρόσθετα είδη ΜΜΕ περιλαμβάνουν: • Τοπικές εφημερίδες και ραδιοφωνικούς σταθμούς • Διαφημιστικές πινακίδες και άλλα μέσα σε δημόσιους χώρους όπως επιγραφές σε λεωφορεία και σιδηροδρομικούς σταθμούς • Εμπορικές εκδόσεις • Τηλεοπτικούς σταθμούς καλωδιακής τηλεόρασης δημόσιας πρόσβασης • Ενημερωτικά δελτία νομικών προσώπων και κοινοτικών οργανώσεων. Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Συστατικά Δημοσίων Σχέσεων Ακροατήριο - Μ.Μ.Ε. - Δελτία Τύπου - Πληροφοριακά Δελτία Δελτία Τύπου. Ένα καλό δελτίο τύπου απαντά στις βασικές ερωτήσεις: ποιος, τι, πότε, πού, γιατί και πώς. Βεβαιωθείτε ότι η πληροφόρηση είναι αντικειμενική και περιεκτική (όχι πάνω από μία σελίδα). Όταν στέλνετε ένα δελτίο τύπου, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα σημεία: • Τα δελτία τύπου που στέλνετε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) είναι προτιμότερο να γράφονται στο κύριο σώμα του μηνύματος παρά ως συνημμένο μήνυμα. Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας συχνά σημειώνουν με σημαία τα μηνύματα με συνημμένα, έτσι το μήνυμά σας μπορεί να μην παραδοθεί. • Αντί να γράφετε μόνο «Δελτίο Τύπου» ως θέμα του μηνύματος, γράψτε και τι αφορά. • Ασχοληθείτε λίγο παραπάνω για να βρείτε το κατάλληλο πρόσωπο στο οποίο θα απευθυνθείτε. Απευθύνετε το μήνυμά σας απευθείας σε έναν ανεξάρτητο δημοσιογράφο παρά στη γενική διεύθυνση μηνυμάτων για δημοσίευση. Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Συστατικά Δημοσίων Σχέσεων Ακροατήριο - Μ.Μ.Ε. - Δελτία Τύπου - Πληροφοριακά Δελτία Πληροφοριακά δελτία. Ένα πληροφοριακό δελτίο (φύλλο πληροφοριών) προσφέρει βασικές πληροφορίες για το Ρόταρυ, την ιστορία, τους σκοπούς του και τις δράσεις που αποτελούν προτεραιότητές του. Μεταξύ Ροταριανών, τα πληροφοριακά δελτία χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση νέων και πιθανών μελών. Εκτός Ρόταρυ, εφοδιάζουν τα ΜΜΕ με βασικές πληροφορίες, αυξάνουν την ευαισθητοποίηση του κόσμου και ενημερώνουν το κοινό για τις δράσεις του Ρόταρυ. Στον ιστότοπο www.rotary.org αναζητήστε “PR fact sheet” και αντιγράψτε φύλλα που θα συνοδεύσουν τα άρθρα με τις ανακοινώσεις σας. Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Προβάλετε μια θετική εικόνα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Μέλη και Δημόσια Εικόνα Η δημόσια εικόνα, η αύξηση των μελών και η εισροή πόρων είναι πράγματα αλληλένδετα. Προβάλετε μια θετική εικόνα. Για να βοηθήσει στην προσέλκυση νέων μελών και την εισροή πόρων ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων θα πρέπει να λάβει υπόψη τα εξής: • Να προβάλει το έργο του Ρόταρυ με και για τους νέους • Να υπογραμμίσει τις ευκαιρίες που έχει ένα μέλος για κοινωφελή δράση, κοινωνική- επαγγελματική δικτύωση και συναδέλφωση • Να διαφημίσει τις δράσεις του Ομίλου σε ειδικά περιοδικά για επιχειρηματίες και εμπόρους • Να αφιερώσει ένα τμήμα της ιστοσελίδας του Ομίλου σε μη Ροταριανούς και να ενθαρρύνει κοινοτικές οργανώσεις να συνδεθούν με την ιστοσελίδα. Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Ενισχύστε τις δράσεις του Ομίλου ώστε να έχουν απήχηση στα ΜΜΕ. Μέλη και Δημόσια Εικόνα Δημόσια εικόνα - Αύξηση των μελών - Εισροή πόρων Ενισχύστε τις δράσεις του Ομίλου ώστε να έχουν απήχηση στα ΜΜΕ. Σκεφτείτε τους τύπους δράσεων και εκδηλώσεων που θα ενδιέφεραν την κοινότητά σας. Να διεξαγάγετε προγράμματα που θα έχουν απήχηση στα ΜΜΕ και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Τέτοια προγράμματα είναι: • Προγράμματα δράσης που ανταποκρίνονται σε μια κοινοτική ανάγκη ή συμπίπτουν με μια μεγαλύτερη τρέχουσα τάση ειδήσεων • Διεθνή προγράμματα δράσης που υποστηρίζει ο Όμιλός σας ή ένας εθελοντής τοπικού Ομίλου • Προγράμματα όπου συμμετέχουν νεαρά άτομα από την τοπική κοινότητα ή κάποιο διακεκριμένο μέλος της κοινότητας • Αξιόλογοι ή διακεκριμένοι ομιλητές στις συναντήσεις του Ομίλου • Παρουσιάσεις από συμμετέχοντες σε προγράμματα του Δ.Ρ. ή του Ροταριανού Ιδρύματος σχετικά με τις εμπειρίες τους από έναν άλλο πολιτισμό • Δράσεις Ιντεράκτ και Ροταράκτ • Επέτειοι τοπικών Ομίλων ή προγραμμάτων • Δράσεις με έντονα στοιχεία οπτικής παρουσίασης • Καινοτόμα ή μοναδικά προγράμματα και δράσεις Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος Βασικά Ροταριανά Μηνύματα Τα ακόλουθα βασικά Ροταριανά μηνύματα μπορούν να συμπεριληφθούν στο υλικό δημοσίων σχέσεων και στις δημόσιες ομιλίες: Το Ρόταρυ είναι ένας διεθνής ανθρωπιστικός οργανισμός. Ο κορυφαίος στόχος του Ρόταρυ είναι η εξάλειψη της πολιομυελίτιδας παγκοσμίως. Το Ρόταρυ είναι στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης σοβαρών ανθρωπιστικών ζητημάτων με τα οποία βρίσκεται αντιμέτωπος ο σύγχρονος κόσμος. Το Ρόταρυ επενδύει στους ανθρώπους για να δημιουργήσει βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Το Ρόταρυ οικοδομεί την ειρήνη και τη διεθνή κατανόηση μέσω της εκπαίδευσης. Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Συνοψίζοντας… «Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, αλλά πρέπει και να φαίνεται τίμια.» «Το Ρόταρυ δεν αρκεί να είναι ηθικό και τίμιο, αλλά πρέπει και να φαίνεται ηθικό και τίμιο.» Οι Δημόσιες Σχέσεις προβάλλουν το έργο του Ομίλου και του Διεθνούς Ρόταρυ και συμβάλλουν στην προσέλκυση μελών και την εισροή πόρων

Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος όμως… Μην το παρακάνετε Φαίνεσθαι Εἶναι Μην ξεχνάτε ότι … γιατί διαφορετικά … Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος

Ευχαριστώ για την προσοχή και την υπομονή σας ρ. Ευάγγελος Λίτσος (Ρ.Ο. Κομοτηνής, μέλος Επιτροπής Εκπαίδευσης) Πολύ ευχαρίστως θα απαντήσω σε τυχόν ερωτήσεις Δημόσιες Σχέσεις Ροταριανού Ομίλου. Η συμβολή τους στη συγκέντρωση πόρων για το Ροταριανό Ίδρυμα. Εισηγητής: ρ. Ευάγγελος Λίτσος