Επιλογές Marketing & Logistics

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Alexander Moore.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Επιλογές marketing και logistics
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Μεταφορές και Logistics
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Τηλεματικές Εφαρμογές
Μεταφορές και Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Λειτουργίες (Logistics & Operations Management
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΡΦΕΥΣ ΒΕΙΝΟΓΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Δρ ΦΩΛΙΝΑΣ Δ. ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΚΑΡΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α. Τ. Ε. Ι ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Dr. KARTALIS NIKOS ASSOCIATE PROFESSOR. KYΡΙΟΤΕΡΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ 1. ΓΕΝΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Γραπτά κείμενα, πληροφορίες,
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (δεν υπάρχει καμία αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εάν δεν φτάσει στα χέρια του πελάτη) --- BAΣΙΚΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 3: Στρατηγική & Marketing Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αναπληροφόρηση από πελάτες με τη χρήση κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου Μελέτη Περίπτωσης: ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΗ- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ Ο.Ε. Επιβλέπων Καθηγητής:Δημήτριος.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Logistics και marketing Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής

Επιλογές Marketing & Logistics Η διαδικασία της υποδοχής παραγγελίας. Οι μετακινήσεις των ερευνητών του Marketing. Η διανομή υλικού προώθησης. Η Συσκευασία. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Το περιβάλλον του Marketing Θέματα που σχετίζονται με τη Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας Διάγνωση των επιθυμιών των πελατών. Προσαρμογή στις επιθυμίες των πελατών. Δημοσιότητα των στοιχείων ικανοποίησης των επιθυμιών των πελατών. Προβολή και προώθηση των υπηρεσιών διανομής. Εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Πολιτική είσπραξης. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Βραχυπρόθεσμο και Μακροπρόθεσμο περιβάλλον ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟ Ταχύτητα προσαρμογής στις μεταβολές των επιθυμιών των πελατών. Προγραμματισμός προβολής και προώθησης των υπηρεσιών εφοδιαστικής. ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ Κατασκευή υποδομών διανομής. Ψηφιακός εκσυγχρονισμός των συστημάτων διαχείρισης και διανομής. Τεχνολογική Έρευνα και δημιουργικότητα για νέες μεθόδους ικανοποίησης των πελατών. Προσαρμογή των διανομών στις παγκόσμιες εξελίξεις. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Η διαδικασία της υποδοχής παραγγελίας Η υποδοχή της παραγγελίας αποτελεί τη βάση της εικόνας μιας επιχείρησης. Από αυτή προβάλλεται η ικανότητα της επιχείρησης να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των πελατών. Τα στοιχεία της υποδοχής εστιάζονται: Στην ικανότητα άμεσου προσδιορισμού του «κωδικού» που παραγγέλλεται, με ακρίβεια. Στην επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας του «κωδικού» στις αποθήκες. Στην ακρίβεια του προσδιορισμού του χρόνου παράδοσης. Στην επιβεβαίωση της τιμής, αλλά και τη διαπραγμάτευσή της. Στην οριστική δέσμευση για τους όρους πληρωμής και τη διαπραγμάτευσή τους. Στη διαπραγμάτευση, δέσμευση και υλοποίηση των όρων παράδοσης (πχ τρόπος υπερ-συσκευασίας). Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Οι μετακινήσεις των ερευνητών του Marketing Πότε μετακινούνται οι ερευνητές: Όταν οι έρευνα αφορά νέες αγορές. Όταν η έρευνα αφορά απομακρυσμένους χώρους (για παράδειγμα την Εθνική οδό, τα νησιά, τους ορεινούς όγκους). Όταν δεν υπάρχουν τοπικοί αξιόπιστοι ερευνητές. Τι περιλαμβάνει: Μεταφορά των ερευνητών. Διατροφή των ερευνητών. Εφοδιασμός με ερωτηματολόγια. Ενδεχόμενη διαμονή, όταν απαιτείται. Παραλαβή και έλεγχος των ερωτηματολογίων – συνεντεύξεων. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Η διανομή υλικού προώθησης Το υλικό προώθησης είναι προϊόν το οποίο πρέπει να φτάσει στους πελάτες και μόνο σ’ αυτούς. Ανάθεση υπεργολαβίας δημιουργίας και παραγωγής. Παραλαβή υλικού. Ποσοτικός έλεγχος παραλαβής. Έλεγχος ανταπόκρισης στα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Αποθήκευση υλικού. Διατύπωση της Στρατηγικής της διανομής. Προγραμματισμός διανομής. Σύσταση συστήματος ελέγχου της αποτελεσματικότητας της διανομής. Διαμόρφωση συστήματος αξιολόγησης κόστους – απόδοσης. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Η Συσκευασία Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής Η συσκευασία ως στοιχείο του Marketing. Εικόνα της συσκευασίας. Πληροφορίες επί της συσκευασίας. Δυνατότητα τοποθέτησης στο ράφι του λιανοπωλητή. Η συσκευασία στα πλαίσια της αποθήκευσης. Πληροφορίες παρακολούθησης (bar code, IRDF κλπ). Χώρος που καταλαμβάνει. Ειδικές συνθήκες (θερμοκρασία, φωτισμός, βάρος, ανάγκη αλλαγής θέσης). Η συσκευασία στα πλαίσια της μεταφοράς. Σύνθεση υπερσυσκευασίας. Αντοχή υπερσυσκευασίας. Υποδιαίρεση μεταφορικής μονάδας (παλέτα, container) Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής