Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σχεδίου και τα διεθνή standards παραγωγής περιεχομένου στις εφαρμογές.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πανόπουλος Κώστας Διευθυντής Ανάπτυξης Εφαρμογών.
Η επιστήμη του Web.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (CMS, LMS) Τα Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems- ΣΔΜ ) παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες,
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης Μιχάλης Μαλιάππης Πληροφορικός Ε.Ε.ΔΙ.Π. Εργαστήριο Πληροφορικής

Δομή Παρουσίασης Μορφές Ηλεκτρονικής Μάθησης Λειτουργικό Μοντέλο Ηλεκτρονικής Μάθησης Τεχνολογίες Υλικού - Λογισμικού Κατηγορίες Συστημάτων Ηλεκτρονικής Μάθησης Χαρακτηριστικά Συστημάτων Ηλεκτρονικής Μάθησης Πλεονεκτήματα - Μειονεκτήματα

Μορφές Ηλεκτρονικής Μάθησης Σύγχρονη Ηλεκτρονική Μάθηση Εικονική αίθουσα διδασκαλίας Τεχνολογίες Τηλεδιάσκεψης Ασύγχρονη Ηλεκτρονική Μάθηση Ηλεκτρονική Μάθηση σε Εξατομικευμένο Ρυθμό Άλλοι όροι Online Learning Web based learning Εκπαίδευση από απόσταση (distance learning) Τηλεκπαίδευση πραγματικού και μη πραγματικού χρόνου Σύγχρονη τηλεκπαίδευση: Επέκταση της αίθουσας διδασκαλίας σε όλο το δίκτυο Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση: Ο ρυθμός δίδεται από τον διδάσκοντα

Λειτουργικό Μοντέλο Ηλεκτρονικής Μάθησης Αποθήκη Μαθησιακού Υλικού και Κατάλογος Διανομής Στόχοι Σύστημα Διαχείρισης Εκπαιδευομένων Διαθέσιμα Σχεδιαστής Μάθησης Μαθησιακά Αντικείμενα Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Σχεδιασμοί Διαθέσιμα Σχεδιασμοί Εγγραφή Εκπαιδευομένου Εγγραφές Εγγραφές Μαθησιακά Αντικείμενα Εγγραφές Εργαλεία Σύνθεσης Περιεχομένου Μαθησιακά Αντικείμενα Περιβάλλον Διανομής Δραστηριότητες Εγγραφές Γεγονότα Περιβάλλον Συνεργασίας Μαθησιακά Αντικείμενα Δραστηριότητες Διαχειριστής Καταλόγου Εγγραφές Δοκιμασίες Έλεγχοι και Δοκιμασίες Αποτελέσματα Source: Eduworks Corporation January 2002 www.eduworks.com

Τεχνολογίες Υλικού Δικτυακή Υποδομή Διακομιστές (servers) Διακομιστές Παγκοσμίου Ιστού Διακομιστές Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου Διακομιστές Εικονοροών Πελάτες (clients) Μικροϋπολογιστές με MS Windows ή Linux

Τεχνολογίες Λογισμικού Εργαλεία Δημιουργίας Μαθησιακού Υλικού Εργαλεία Πρόσβασης Διαφυλλιστής (browser) Εργαλεία προβολής πολυμέσων Εργαλεία Προσφοράς και Διανομής

Κατηγορίες Συστημάτων Ηλεκτρονικής Μάθησης Γλώσσες Προγραμματισμού Δημιουργία ιστοσελίδων Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management Systems – LMS) Συστήματα Διαχείρισης Μαθησιακής Διαδικασίας (Learning Course Management Systems – LCMS) Διαχείριση μαθησιακών αντικειμένων

Χαρακτηριστικά Συστήματος Ηλεκτρονικής Μάθησης Ευκολία Διαχείρισης Ευκολία Χειρισμού - Πρόσβασης Συμβατότητα – Υποστήριξη Προτύπων Αρθρωτή Δόμηση - Επεκτασιμότητα Ουδετερότητα Ολοκλήρωση Εργαλεία Συνεργασίας Παρακολούθηση Χρηστών Ευκολία Διαχείρισης Συμβατότητα – Υποστήριξη Προτύπων Αρθρωτή Δόμηση - Επεκτασιμότητα Στο περιεχόμενο, χρήστες Ουδετερότητα εργαλεία συγγραφής εκπαιδευτικού υλικού διαφυλλιστή Ευκολία Χειρισμού - Πρόσβασης

Πρότυπα Περιγραφής Μαθησιακού Υλικού Η Χρήση Ανοικτών Προτύπων Επιτρέπει: Επαναχρησιμοποίηση μαθησιακού υλικού Συνεργασία συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης Διαθεσιμότητα πρόσβασης και ευκολία αναζήτησης Είδη Προτύπων Μετα - δεδομένα (Dublin Core) Συσκευασία περιεχομένου (SCORM) Προφίλ Εκπαιδευομένου

Μορφές Μαθησιακού Υλικού Μαθήματα Περιγραφή, περιεχόμενο, ωρολόγιο πρόγραμμα, σημειώσεις, βιβλιογραφία Πολυμέσα Κείμενο, εικόνα στατική ή κινούμενη, βίντεο, ήχος Ιστοσελίδες Δοκιμασίες Ελέγχου της Μάθησης

Εργαλεία Δημιουργίας Μαθησιακού Υλικού Εργαλεία Συγγραφής Μαθημάτων(course authoring tools) Εργαλεία Δημιουργίας Ιστοσελίδων (web site authoring tools) Εργαλεία Δημιουργίας και Διαχείρισης Δοκιμασιών (assessment tools) Εργαλεία Επεξεργασίας Πολυμέσων

Εργαλεία Δημιουργίας Ιστοσελίδων Στατικό Περιεχόμενο HTML Δυναμικό Περιεχόμενο Java Servlets, JSP, PHP, PERL Microsoft ASP JavaScripts Προγράμματα προσομοίωσης με δυνατότητες αλληλεπίδρασης Μικρά ευέλικτα προγράμματα (Java Applets) ειδικά σχεδιασμένα για την εκπαίδευση (Physlets)

Παραδείγματα Java Applets Γραμμική Κίνηση Υδροστατική Πίεση Έλλειψη Οπτική Πληθυσμιακή Αύξηση και Περιβάλλον

Σύστημα Δημιουργίας Δοκιμασιών, Εξέτασης και Βαθμολόγησης Καταχώρηση Ερωτήσεων Πολλαπλών Επιλογών Σωστού/Λάθους Ιεράρχησης Εννοιών Αντιστοίχησης Εννοιών και Εικόνων Δημιουργία Δοκιμασιών Δοκιμασίες Αυτο-Αξιολόγησης και Βαθμολόγησης Τυχαία Επιλογή κατά Εξεταζόμενο Ενότητες - Διαβάθμιση Δυσκολίας Αυτόματη Βαθμολόγηση Παρακολούθηση της Προόδου του Φοιτητή Σύνδεση με το Σύστημα Διαχείρισης Φοιτητών

Πλεονεκτήματα Συμπληρωματική Λειτουργία με την Παραδοσιακή Εκπαιδευτική Διαδικασία Εκμετάλλευση των Δυνατοτήτων της Τεχνολογίας Διευκόλυνση της επικοινωνίας Διδάσκοντος - Διδασκομένου Εμπλουτισμός Μαθημάτων - Χρήση πολυμέσων – Αλληλεπίδραση - Αυτοαξιολόγηση Ευκολία ανανέωσης υλικού Ευκολία πρόσβασης μέσω Διαδικτύου χωρίς περιορισμό χώρου και χρόνου

Μειονεκτήματα Περιορισμός της Προσωπικής Επικοινωνίας Διδάσκοντος – Διδασκομένου Αύξηση των Υποχρεώσεων του Διδάσκοντος Απαραίτητη η Εξοικείωση με τις Νέες Τεχνολογίες Υψηλό Κόστος Εξοπλισμού – Απόκτησης και Συντήρησης

Εν Κατακλείδι… Η τεχνολογική υποδομή υπάρχει… Τα εργαλεία υπάρχουν… Τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα είναι δεδομένα… Αυτό που λείπει είναι το περιεχόμενο