ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Advertisements

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Δομή του Νέου Προγράμματος Σπουδών Γενικού Λυκείου Απρίλιος- Μάιος 2011 ΤΑΣΟΥΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, της αμεσότητας στις πηγές πληροφόρησης αλλά και ενός εξαιρετικά δύσκολου κοινωνικού περιβάλλοντος.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Η καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Νέο Λύκειο / μέθοδος Project
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Η μέθοδος project 1 Αναστασία Παναγιωτίδου, Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Γλώσσας Π.Ε Δράμας.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Χριστίνα Αραμπατζή Σχολική Σύμβουλος φιλολόγων Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Διδακτική της Πληροφορικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
Ερευνητικεσ εργασιεσ ΓΕΛ/ΕΠΑΛ ΟΙ νεΕΣ εγκυκλιοΙ του υπαιθ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Που και πως ψάχνουμε.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Σχέδιο εργασίας & φάκελος αξιολόγησης
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Παρουσίαση Ερευνητικών Ενδιαφερόντων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βαΐα Αγγέλη
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Τι είναι ένα έργο - Project? Μια εκπαιδευτική μέθοδο όπου οι μαθητές εργάζονται σε μικρές ομάδες αναλύουν και αναπτύσσουν προβλήματα της καθημερινής ζωής ή διαχειρίζονται ένα τρέχον θέμα μέσα σε κάποια χρονικά όρια, εργαζόμενοι ανεξάρτητα σε στόχους που έχουν μοιράσει και ξεκάθαρα καθορίσει. ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες» «Τέχνη και Πολιτισμός» «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Διαμόρφωση, έγκριση και επιλογή θεμάτων Παρουσίαση υποχρεώσεων μαθητών – Εκπαιδευτικό συμβόλαιο Τμήμα Ενδιαφέροντος – Ομάδες(4άδες) – Ανάθεση ρόλων – Καταγραφή Ερευνητικών Ερωτημάτων Διορθώσεις ερωτημάτων – Χρονοπρογραμματισμός Έρευνα Δημιουργία – Οργάνωση Προκαταρτική παρουσίαση εργασιών στην Ολομέλεια των ομάδων Φάκελος ερευνητικής εργασίας Παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας στην ειδική ημερίδα Αξιολόγηση Ανάρτηση στο Διαδίκτυο των Ερευνητικών Εργασιών ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Διαμόρφωση, έγκριση και επιλογή θεμάτων Έγκριση θεμάτων από Σύλλογο Διδασκόντων Δήλωση προτίμησης μαθητών (2 προτιμήσεις) Τμήματα ενδιαφέροντος >= 16<=20μαθητές ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Παρουσίαση υποχρεώσεων μαθητών – Εκπαιδευτικό συμβόλαιο Συνεδρίαση ολομέλειας Τ.Ε. Τετράμηνος προγραμματισμός Τρόποι επιλογής, διαμόρφωσης, αξιοποίησης πηγών, εργαλείων. Επεξεργασία δεδομένων Επίλυση λειτουργικών προβλημάτων Ρόλος εκπαιδευτικού Σχέσεις μελών ομάδας Σχέσεις κάθε ομάδας με τις υπόλοιπες ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Χωρισμός σε 4-μελής ομάδες Θέμα και Σκοπός ερευνητικής εργασίας Τμήμα Ενδιαφέροντος – Ομάδες(4άδες) – Ανάθεση ρόλων – Καταγραφή Ερευνητικών Ερωτημάτων – Χρονοπρογραμματισμός Χωρισμός σε 4-μελής ομάδες Θέμα και Σκοπός ερευνητικής εργασίας Καθορισμός υποθεμάτων, ερωτημάτων, στόχων Εσωτερική κατανομή ρόλων και εργασιών εντός της ομάδας Καθορισμός χρονοδιαγραμμάτων Κριτήρια και διαδικασίες αξιολόγησης για την συλλογική και ατομική συμβολή Ημερολόγιο ομάδας (15 εβδομαδιαίες συναντήσεις) ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Έρευνα Αναζήτηση πληροφοριών για την καλύτερη κατανόηση του ερωτήματος Δραστηριότητες συλλογής ερευνητικών δεδομένων και επεξεργασίας τους προς απάντηση του ερευνητικού ερωτήματος Συμπέρασμα διερεύνησης και συσχέτισής του με ερευνητικό ερώτημα Κριτική αποτίμηση του συμπεράσματος με επιστημονικά, κοινωνικο-πολιτικά και ηθικά κριτήρια. ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Συλλογή Δεδομένων- Ερευνητικά εργαλεία Πρωτογενείς πηγές: αρχειακό υλικό, βάσεις στατιστικών δεδομένων, μουσεία, δημοσκοπήσεις, συνεντεύξεις, εργαστηριακά πειράματα, κατασκευές, καλλιτεχνικές συνθέσεις και τεχνουργήματα. Δευτερογενείς πηγές: βιβλία επιστημονικά και λογοτεχνικά, άρθρα, δημοσιογραφικά κείμενα και διαδικτυακές βάσεις δεδομένων. Ερευνητικά εργαλεία: ερωτηματολόγια, κλείδες παρατήρησης, κλείδες ανάλυσης περιεχομένου, τεστ. ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Επεξεργασία Δεδομένων Αναλύσεις Συσχετίσεις Ερμηνείες Προβλέψεις Βαθύτερη κατανόηση της διαθέσιμης γνώσης Παραγωγή νέας γνώσης μέσω συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Τρόποι αναπαράστασης Γραπτός και προφορικός λόγος Εικόνες, γραφικές αναπαραστάσεις, διαφάνειες, διαφημίσεις Βίντεο Χοροί Θεατρικά κείμενα Κατασκευές κάθε μορφής Εικαστικές εκφράσεις γλυπτικής και ζωγραφικής ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Προκαταρτική παρουσίαση εργασιών στην Ολομέλεια των ομάδων προετοιμασία για την προφορική παρουσίαση της έρευνας δοκιμαστικά αξιοποιούν εναλλακτικούς τρόπους παρουσίασης θέματος, σκοπού, κεντρικών ερωτημάτων, διαδικασιών συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων και των συμπερασμάτων τους και της κριτικής ανάλυσης των κοινωνικο-ηθικών ζητημάτων Πειραματίζονται με εναλλακτικούς τρόπους παρουσίασης(blogs, ιστοσελίδες) ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Φάκελος ερευνητικής εργασίας Περιλαμβάνει: Ερευνητική έκθεση μέχρι 8000 λέξεων τεχνήματα, πίνακες, γραφήματα Συνοδευτικά υλικά (Ερωτηματολόγια, Φύλλα εργασίας κ.λ.π.) Ημερολόγιο ομάδας (Ημερομηνίες, Δράσεις, Υπεύθυνοι) Powerpoint ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας στην ειδική ημερίδα Χρήση Ψηφιακής τεχνολογίας Προφορικός λόγος (ανάλυση θέματος διερεύνησης) Απαντήσεις στις ερωτήσεις κοινού Δυσκολίες Σημασία εργασίας Σχέσεις μεταξύ των μελών ομάδας Έκθεση με τα δημιουργήματα της ομάδας ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Αξιολόγηση Στο Α’ τετράμηνο μόνο ομαδική αξιολόγηση και Β’ τετράμηνο η ατομική αξιολόγηση. Περιεχόμενο από τον φάκελο εργασίας Μεθοδολογικές διαδικασίες Γλωσσικό κώδικα Ικανότητες κριτικής & δημιουργικής σκέψης, επικοινωνίας, συνεργασίας Ποιότητα αναπαράστασης και εφαρμογής νέας γνώσης Προγραμματισμός, τήρηση χρονοδιαγραμμάτων Πηγές δεδομένων, Συσχετίσεις, Συμπεράσματα Αξιοποίηση ΤΠΕ Παρουσίαση στο κοινό: Προσέλκυση ενδιαφέροντος, χρήση γλώσσας &ΤΠΕ, ετοιμότητα στις ερωτήσεις κοινού. ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Ανάρτηση στο Διαδίκτυο των Ερευνητικών Εργασιών Οι ερευνητικές εργασίες αναρτώνται στην ιστοσελίδα του σχολείου με: τα ονόματα όλων των συντελεστών, μαθητών και επιβλεπόντων καθηγητών Μετάφραση στην αγγλική γλώσσα ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Πηγές Πληροφοριών http://netbooksagymn.blogspot.com/ http://dl.dropbox.com/u/15019611/project/1_Project%20%CF%84%CE%B9%20%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9.pdf http://sites.google.com/site/dslavo1/erevnitikes-ergasies/project-guide/diadikasia-sxediasmou-project/ ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΜSc “Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

Ερωτήσεις???