H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
31/1/2000epl-0321 Προγραμματισμός •Γιατι γραφουμε προγραμματα (προηγ. διαλεξη) •Πως γραφουμε προγραμματα –τι ειναι προγραμματισμος –μεθοδολογια –αφαιρετικοτητα.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Κεφάλαιο 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
Αλγόριθμοι 2.1.1,
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Δίνονται το ονοματεπώνυμο κάθε μαθητή μιας τάξης και η βαθμολογία του σε κάθε μάθημά του και θέλουμε να υπολογίσουμε το μέσο όρο της βαθμολογίας όλων των.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Λευκάδα 2011Δήμητρα Τζίγκου Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και την Οικονομία.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Η προγραμματιστική δραστηριότητα ως αντικείμενο εκπαίδευσης
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Εφαρμογές Πληροφορικής
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Ιεραρχική σχεδίαση Καθορίζονται οι βασικές λειτουργίες σε ανώτερο επίπεδο και στη συνέχεια γίνεται διάσπαση σε όλο και μικρότερες λειτουργίες μέχρι το.
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού

Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει να κάνουμε σε κάθε φάση; •Ποιος ο ρόλος του προγραμματιστή;

Οι φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού Όλες οι φάσεις ανάπτυξης λογισμικού είναι απαραίτητες και η κάθε μια έχει το δικό της σημαντικό ρόλο. 1. Ανάλυση του προβλήματος. 2. Σχεδίαση της λύσης. 3. Υλοποίηση των προγραμμάτων. 4. Έλεγχος προδιαγραφών και διόρδωση λαθών. 5. Λειτουργία και υποστήριξη.

Ανάλυση του προβλήματος Θολές απαιτήσεις Κατανόηση, πλήρης και σαφής περιγραφή Είσοδος Επεξεργασία Έξοδος Μελέτη, Νοητικές θύελλες, Συνεντεύξεις

Σχεδίαση της λύσης Αυτή είναι η πιο δημιουργική φάση. Το πρόβλημα χωρίζεται σε επι μέρους προβλήματα που είναι δυνατόν να επιλυθούν πιο εύκολα. Για κάθε επι μέρους πρόβλημα ετοιμάζεται ο αλγόριθμος(μέθοδος επίλυσης) και οργανώνονται τα δεδομένα. Για να γίνουν τα πιο πάνω, χρειάζεται εμπειρία αλλά και δημιουργική χρήση του εκπληκτικού μας εγκέφαλου.

Υλοποίηση προγραμμάτων Στην Τρίτη φάση γίνεται η δημιουργία και η σχεδίαση των φορμών επικοινωνίας χρήστη-υπολογιστή, η διάταξή τους στην οθόνη και η κωδικοποίηση των αλγορίθμων σε πρόγραμμα σύμφωνα με τους κανόνες μιας γλώσσας προγραμματισμού.

Έλεγχος προδιαγραφών και διόρδωση λαθών Στη φάση των δοκιμών γίνεται έλεγχος κατά πόσο το λογισμικό βρίσκεται μέσα στις προδιαγραφές και ανιχνεύονται πιθανά λάθη. Για την ανίχνευση λαθών χρησιμοποιείται ο όρος, εκσφαλμάτωση(debugging).

Λειτουργία και υποστήριξη. Η τελευταία φάση έχει και τη μεγαλύτερη διάρκεια. Περιλαμβάνει την έναρξη λειτουργίας του λογισμικού αλλά και την υποστήριξή του. Συνεχώς νέες απαιτήσεις εισάγονται, βελτιώσεις και λάθη που δεν είχαν ανιχνευτεί διορθώνονται.

Ο ρόλος του προγραμματιστή Ο ρόλος του προγραμματιστή σήμερα δεν είναι απλά η κωδικοποίηση των εντολών. Ο προγραμματιστής συμμετέχει σε όλες τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού και σχεδιάζει από κοινού με τον αναλυτή τους τρόπους επίλυσης των διαφόρων προβλημάτων. Δοκιμάζει το λογισμικό, αξιολογεί τα προγράμματά του και αναλαμβάνει τη συντήρησή τους.

Ασκήσεις 1.Στη φάση της σχεδίασης διαιρούμε το πρόβλημα σε μικρότερα. Σχεδιάστε τον τρόπο και τα βήματα που θα ακολουθήσει κάποιος, για να αποφασίσει να αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκινήτου. 2. Να δώσετε σε ένα διάγραμμα, όλες τις φάσεις της διαδικασίας ανάπτυξης του λογισμικού.