Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
1 Έργο: “Ηλεκτρονική πλατφόρμα (κέλυφος) ανάπτυξης δικτυακής πύλης για την παρουσίαση πολιτιστικού – τουριστικού περιεχομένου” (υποσύνολο 1 της πρόσκλησης.
16/09/2008ΥΠΕΞ ΗΜΕΡΙΔΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΙΧΜΗΣ 1 Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Β. Παΐσιος Πρόεδρος ΕΕΠΕΣ.
1 Η συμβολή των Ελλήνων εισαγωγέων τροφίμων και ποτών στη διαμόρφωση των ελληνικών εξαγωγών στη Γερμανία Detrop 2009: 20η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων, Ποτών,
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Γερμανία Η αγορά τροφίμων – ποτών και καταναλωτικών αγαθών Αντιγόνη Μαριόλη Γραμματέας ΟΕΥ Α΄ Γραφείο.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Ελληνικό Πρωινό Greek Breakfast. Περιεχόμενα  Όραμα  Αποστολή  Φιλοσοφία Προγράμματος Ελληνικού Πρωινού  Εντάξεις Ξενοδοχείων  Διαδικασία Στήριξης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ PHILOXENIA 2011 ORGANIC PRODUCTS CLUSTER MORIHOVOU SQ. 1 THESSALONIKI ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Νοεμβρίου 2012.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΦΥΤΑ
1 1 Act local – Go Global 26/9/2013 Δρ Γιώργος Ξηρογιάννης Senior Advisor.
Κεντρική ιδέα Μετά από κοινή απόφαση της ΕΛΙΜΕ και του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Κρήτης, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το clustering των.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
18η ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Αγροτική Επιχειρηματικότητα:
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ Θεσσαλονίκη, 9 Δεκεμβρίου 2006.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής «Οι Επιδόσεις του Ελληνικού Αγροτικού Τομέα » Βασίλειος Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Καλαμάτα 08/12/2014 Αντώνης Γραβάνης Αναπληρωτής Διευθυντής, Αγροτικών Προϊόντων, Τροφίμων και Ποτών.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Επενδυτικό Πρόγραμμα Υπουργείου Εξωτερικών Γραφείο Υποστήριξης Ελληνικών Επιχειρήσεων και ΜΚΟ για την αξιοποίηση.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
Γεώργιος Επ. Τοσούνης Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Οι Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων και Ποτών – Ο Ρόλος του ΣΕΒΕ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη των εξωστρεφών κλάδων Έμφαση στα αγροτικά προϊόντα

 Ένταση διεθνούς ανταγωνισμού  Αύξηση τιμών αγροτικών προϊόντων  Αναδιάρθρωση παγκόσμιας παραγωγής  Ανεπάρκεια εσωτερικής ζήτησης  Αυξημένη προτίμηση τυποποιημένων προϊόντων, υψηλής αναγνωρισιμότητας  Νέες κατηγορίες προϊόντων (λ.χ βιολογικά)

ΠΡΟΪΟΝΑΞΙΑ ΕΞΑΓΩΓΩΝ (2003) ΑΞΙΑ ΕΞΑΓΩΓΩΝ (2007) ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΙΧΘΥΡΑ € €37,5% ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ € €-1,4%

 Ανάδειξη εξαγωγικής δυναμικής των ελληνικών αγροτικών προϊόντων Μακρόχρονη εξαγωγική παράδοση Υψηλή διατροφική αξία Υψηλή ποιότητα

Ποιοτική αναβάθμιση και διαφοροποίηση των καλλιεργειών •Βranding: Αποτελεσματικότερη προώθηση •ΠΟΠ και ΠΓΕ: Εμπέδωση εμπιστοσύνης Κατοχύρωση της αναγνωρισιμότητας ελληνικών αγροτικών προϊόντων Προσαρμογή στα διεθνή και ευρωπαϊκά πρότυπα συσκευασίας

•Αξιοποίηση του «γαλαξία» των ελληνικών εστιατορίων Διασύνδεση αγροτικών προϊόντων και ελληνικής κουζίνας •Τουρίστες ως καταναλωτές •Τουρίστες ως δυνητικοί «διαφημιστές» Τουριστικές εισροές •Σε όρους εικόνας •Συνειρμών •Πολιτισμικής ταυτότητας Επωνυμία – Ποιότητα – Προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας

Επιχειρηματικές αποστολές Συνεργασία με κλαδικούς φορείς Έρευνες Αγοράς Επιμέρους δράσεις

 Σημαντική παρουσία εκπροσώπων των αγροτικών κλάδων  Στοχευμένη επιλογή, με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις της εκάστοτε αγοράς  Εμπέδωση της παρουσίας μας στους «παραδοσιακούς» μας πελάτες και προσέγγιση νέων αγορών – στόχων (λ.χ Ρωσία, Κίνα, Αραβικές χώρες)

•ΔΡΑΣΕΙΣ •2006 («Έτος ελιάς & ελαιολάδου») – Έκθεση «Ελαίας εγκώμιον» •Έρευνες αγοράς, από Γραφεία ΟΕΥ, σε επιλεγμένες χώρες – Έκδοση εντύπου •Επιχειρηματικά δώρα Σ.E.BI.T.EΛ

•ΔΡΑΣΕΙΣ •Δημιουργία έντυπου & οπτικοακουστικού υλικού •Έρευνες αγοράς, από Γραφεία ΟΕΥ, σε επιλεγμένες χώρες •Συμμετοχή σε εκδηλώσεις των Αρχών εξωτερικού •Πρόγραμμα δημοσιότητας στον κλαδικό τύπο αγορών – στόχων (“Market Press”) Σ.Ε.Θ

•ΔΡΑΣΕΙΣ •Δημιουργία έντυπου & οπτικοακουστικού υλικού •Οινικοί χάρτες Ελλάδας •Φιλοφρονητικά δώρα •Συμμετοχή σε εκδηλώσεις των Αρχών εξωτερικού •Προώθηση ελληνικών κρασιών σε σχολές εκπαίδευσης sommelier του εξωτερικού Ε.Δ.Ο.Α.Ο

•56 μελέτες και έρευνες αγοράς σε 25 χώρες για 7 μεγάλες κατηγορίες διαφορετικών αγροτικών προϊόντων 2007 •Έχουν προγραμματισθεί 25 μελέτες και έρευνες αγοράς σε 14 χώρες •«Έτος φέτας» - Έμφαση στις έρευνες για φέτα 2008

ΠΡΟΪΟΝΤΑΕΡΕΥΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣ Ελαιόλαδο – Ελιές21 Καπνός3 Κρασιά4 Οπωροκηπευτικά6 Φέτα – Τυριά8 Ψάρια – Ιχθυηρά11 Βιολογικά προϊόντα3 ΣΥΝΟΛΟ56

 Αξιοποίηση εκδηλώσεων για παρουσίαση συγκεκριμένου εξαγωγικού κλάδου  Άμεση και έμμεση προβολή αναγνωρίσιμων ελληνικών προϊόντων  Σε 6 εκδηλώσεις του 2007 προβλήθηκαν ελληνικά αγροτικά προϊόντα2007

ΓΕΡΜΑΝΙΑ, Μόναχο (11/12/07)Συμμετοχή Σ.Ε.Θ ΗΠΑ, Σικάγο (17/12/07)Γευστική δοκιμή ελληνικών κρασιών ΚΑΝΑΔΑΣ, Τορόντο (12/12/07)Γευστική δοκιμή ελληνικών κρασιών ΚΙΝΑ, Πεκίνο (04/12/07)«Καλάθι ελληνικών προϊόντων» ΚΟΡΕΑ, Σεούλ (11/12/07)Εκθετήριο ελληνικών προϊόντων (ελαιόλαδο, ελιές, φέτα, μαστίχα, ροδάκινα κ.λ.π) ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ (01/12/07)Προβολή μαστίχας

 Nέα, σύγχρονη, διαδραστική πύλη ενημέρωσης της ΓΓ ΔΟΣ & ΑΣ (  Τροφοδοτείται από την ΚΥ του ΥΠΕΞ και τα Γραφεία ΟΕΥ Γραφεία ΟΕΥ  Συγκεντρωμένες πληροφορίες για κάθε ενδιαφερόμενο, σε χώρες όπου υπάρχουν Γραφεία ΟΕΥπληροφορίες  Παραμετροποιημένη πληροφόρηση Ηλεκτρονικό newsletternewsletter