ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Advertisements

Κατερίνα Βασιλικού, PhD Ακαδημία Αθηνών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Εργαστήριο) Εισηγητής: Θανάσης Βαφειάδης
Χαρακτηριστικά και Ταξινόμηση των Ψυχολογικών Τεστ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ερευνα για την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών 1 Πρόγραμμα Πολύ λίγη έως ανύπαρκτη ΛίγηΟύτε λίγη ούτε πολλή – μέτρια Καλή γνώση Εξαιρετική γνώση Σχεδιαστικά.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Αναγνώριση Προτύπων.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΧΩΡΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
ΠΟΙΟΤΙΚΗ-ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Βασικές Αρχές Μέτρησης
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Πηγή: Βιοστατιστική [Β.Γ. Σταυρινός, Δ.Β. Παναγιωτάκος]
Δημιουργία Ερωτηματολογίου Ορισμοί
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Διάλεξη  Μέτρηση: Είναι μια διαδικασία κατά την οποία προσδίδουμε αριθμητικά δεδομένα σε κάποιο αντικείμενο, σύμφωνα με κάποια προκαθορισμένα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : Έρευνα Αγοράς ΙV: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Συγκέντρωση Πρωτογενών Πληροφοριών Collecting Primary Data.
Ερωτηματολόγια 3η Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 4: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ Γ. Σιδερίδης. ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί ακριβώς τη χρειαζόμαστε; Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Μέθοδοι συλλογής δεδομένων Ερωτηματολόγιο Συνέντευξη
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Δομή ερευνητικής εργασίας
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Google docs Google docs forms
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η: Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ

ΑΝΟΙΚΤΕΣ-ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ: ο ερωτώμενος απαντά ή καταγράφει την απάντησή του ελεύθερα. ΚΛΕΙΣΤΕΣ: ο ερωτώμενος επιλέγει από προκαθορισμένες δυνατές απαντήσεις, τσεκάροντας την απάντηση ή τις απαντήσεις που τον αντιπροσωπεύουν περισσότερο, ή που αντανακλούν, εκφράζουν ή αντιστοιχούν σε απόψεις, διαθέσεις, επιλογές, χαρακτηριστικά, ιδιότητες και γεγονότα. - «Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών» - «διχοτομικές ερωτήσεις»

ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Πλεονεκτήματα: - Ανεξαρτησία ερωτώμενου. - Ευελιξία ερωτώμενου. - Μεγάλη ποικιλία απαντήσεων. - Καλύτερη-βαθύτερη κατανόηση των επιμέρους θεμάτων του ερωτηματολογίου, Όταν υπάρχει έλλειψη προηγούμενης γνώσης διευκολύνει Μειονεκτήματα: χρονοβόρες απαιτούν εκφραστική ικανότητα, γραπτή ή προφορική, παρουσιάζουν προβλήματα αποδελτίωσης των απαντήσεων, κωδικοποίησης των αντίστοιχων στοιχείων για καταχώριση στον ΗY, καθώς και ανάλυσης των σχετικών δεδομένων.

ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Πλεονεκτήματα: Ευκολία απάντησης παρουσιάζουν μικρότερη επίδραση του ατόμου που χορηγεί το ερωτηματολόγιο ευκολότερη κωδικοποίηση, καταχώριση των στοιχείων στον υπολογιστή και ανάλυση των δεδομένων. Μειονεκτήματα: χρειάζονται αναλογικά μεγαλύτερη προσπάθεια κατασκευής, υπάρχει η πιθανότητα μη περίληψης στην ερώτηση ουσιαστικών απαντητικών κατηγοριών, απαιτούν γνώση εκ των προτέρων των δυνατών απαντήσεων.

Γραφικές κλίμακες Καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη κλίμακα, η γραφική κλίμακα δείχνει την αντιστοιχία μεταξύ των μετρήσεων του ερωτηματολογίου και αυτών των φυσικών μεγεθών. Π.χ.: «Πώς κρίνετε τη γεύση του χυμού Χ;» Απαράδεκτη______ν_________Εξαιρετική

Κλίμακα Κατάταξης-Ιεράρχησης «Παρακαλώ ιεραρχήστε τις ακόλουθες μάρκες αυτοκινήτων, σύμφωνα με την μεγαλύτερη ασφάλεια οδήγησης που πιστεύετε ότι προσφέρουν» ΒΜW 1 FORD 3 MERCEDES 2 SKODA 4

Κλίμακα Σταθερού Αθροίσματος «Να κατανείμετε 100 βαθμούς ανάμεσα στα παρακάτω είδη, ανάλογα με την προτίμησή σας σε καθένα από αυτά»: ΟΥΙΣΚΙ 30 ΒΕΡΜΟΥΤ 15 ΒΟΤΚΑ 35 ΡΕΤΣΙΝΑ 20 ΣΥΝΟΛΟ 100

Κλίμακα LIKERT Η κλίμακα αυτή ζητάει να δείξει ο ερωτώμενος τον βαθμό συμφωνίας ή διαφωνίας του με ορισμένες προτάσεις-δηλώσεις.

Κλίμακα «Σημαντικού Διαφορικού»

Κλίμακα STAPEL

Κατάλογος Επιθέτων

Προβολικές Ερωτήσεις α) Ερωτήσεις σύνδεσης ή συνειρμού: Χρησιμοποιείται ευρύτατα για δοκιμή ονομασιών προϊόντων και για τον προσδιορισμό και έλεγχο λέξεων ή φράσεων διαφημιστικών μηνυμάτων, καθώς και για τον προσδιορισμό επιθέτων που μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε άλλες κλίμακες, Π.χ. «νερό»: «κρύο». β) Ερωτήσεις συμπλήρωσης: (i) Φράσης: π.χ «Τα τσιγάρα ΜΑΛΜΠΟΡΟ είναι…….», και (ii) Ιστορίας. γ) Ερωτήσεις δομικής συμπλήρωσης: (i) Συμπλήρωση των φράσεων σε σκίτσα (ii) Αντίδραση σε σκίτσα.

ΑΣΚΗΣΗ 1

ΑΣΚΗΣΗ 2

ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ-ΠΕΙΡΑΜΑ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ-ΜΟΝΟΜΕΝΤΑΒΛΗΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ (ποσοστά, μέσος όρος, διάμεσος, εύρος, επικρατούσες τιμές) ΔΙΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ (συντελεστής συσχέτισης του Pearson και του Spearman, η Διασταυρωμένη ή Συνδυαστική Πινακοποίηση, κ.α.) ΠΟΛΥΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ (Παλινδρόμηση, Ανάλυση Παραγόντων, Ανάλυση Διάκρισης, Κανονική Ανάλυση Συσχέτισης κ.α)

REPORTING Σύνταξη αναφοράς. Παρουσίαση Ευρημάτων. Κριτική Αξιολόγηση Ευρημάτων. Παρουσίαση Προτάσεων σε σχέση με το Πρόβλημα ΜΚΤ. Παρουσίαση Περιορισμών-προβλημάτων της Έρευνας. Προτάσεις για Μελλοντική Έρευνα.