6ο ΕΠΑ.Λ ΑΘΗΝΩΝ Αυτοκίνητο, η ιστορική του εξέλιξη, οι εφαρμογές και χρήσεις του σήμερα Οι διδάσκοντες: Σακερλής Δημοσθένης Γιαννακουδάκης Ζαχαρίας Λαγουδάκος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας Mobi-Chair Το Mobi-Chair είναι ένα πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας υψηλής ποιότητας. Παρέχει ανεμπόδιστη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Αρχή.
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΕΡΑΛΑ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΗ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ 1ου ΓΕ. Λ
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
EΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Ηλιακά αυτοκίνητα Αλεξέας Γιάννης Βερτζώνης Νίκος ΤΜΗΜΑ:Γ1.
 Νέες τεχνολογίες παρουσιάζονται σε καθημερινή βάση, δυστυχώς δε μαθαίνουμε ποτέ για τις περισσότερες από αυτές, καθώς είτε «θάβονται» σε κάποιο συρτάρι,
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΡΗΣΤΟΣΤΗΛΕΛΗΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ –Ιστορική αναδρομή –Γενικές Πληροφορίες –Φωτογραφίες –Βίντεο –Αναλυτικό διάγραμμα –Μελέτη EXCEL –Ερωτήσεις.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Το αυτοκίνητο που κινείται με νερό.
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ελληνογαλλική Σχολή Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας.
Μεταφορές και Επικοινωνία
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
TI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ; Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα. Για αυτή την διαδικασία του σιδερώματος.
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Ο ρόλος των Δικτύων στην εποχή των πράσινων μεταφορών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6ο ΕΠΑ.Λ ΑΘΗΝΩΝ Αυτοκίνητο, η ιστορική του εξέλιξη, οι εφαρμογές και χρήσεις του σήμερα Οι διδάσκοντες: Σακερλής Δημοσθένης Γιαννακουδάκης Ζαχαρίας Λαγουδάκος Γρηγόρης Τμήμα: ΒΧ1 Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια του μαθήματος της Ειδικής Θεματικής Δραστηριότητας της Β΄ τάξης το σχολικό έτος 2012-2013 1

Περιεχόμενα Εισαγωγή Ανακάλυψη αυτοκινήτου και η εξέλιξή του. Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στο αυτοκίνητο. Χρήσεις αυτοκινήτου και εφαρμογές σήμερα.

Εισαγωγή Αυτοκίνητο λέγεται κάθε τροχοφόρο επιβατικό όχημα το οποίο έχει ενσωματωμένο κινητήρα και σύμφωνα µε τους ορισμούς, είναι σχεδιασμένο να κινείται. Το αυτοκίνητο, χρόνο µε το χρόνο εξελίσσεται, κάνοντας τις ανάγκες των ανθρώπων πιο εύκολες. Από τη στιγμή της εφεύρεσης του έως και σήμερα έχει πάρει πολλές και διαφορετικές μορφές.

Πριν την ανακάλυψη του αυτοκινήτου οι μεταφορές ήταν συνυφασμένες με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας σε αναζήτηση τροφής ή από περιέργεια να γνωρίσει το περιβάλλον. Όμως οι φυσικές του αντοχές για να διανύει μεγάλες αποστάσεις ήταν περιορισμένες. Οι αδυναμίες αυτές οδήγησαν τον άνθρωπο σε αναζήτηση διαφόρων μέσων μεταφοράς τόσο για τον ίδιο όσο και για τα αγαθά του, Ο άλογο αποτέλεσε λύση στο πρόβλημα αυτό Μέχρι τα τέλη του 19ου αιώνα ήταν το βασικότερο και γρηγορότερο μέσο μεταφοράς

Τροχός Η εφεύρεση της άμαξας συμπίπτει με την επινόηση του τροχού. Φαίνεται ότι πρώτοι χρησιμοποίησαν τα αμάξια οι λαοί της Μεσοποταμίας, οι Σουμέριοι και οι Χετταίοι.Ο τροχός (ρόδα) υπάρχει παντού στην καθημερινή ζωή μας. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις πρώτες άμαξες οι ρόδες ήταν καρφωμένες στον άξονα, ενώ αργότερα τελειοποιούνται και οι ρόδες γυρίζουν ελεύθερες, γύρω από τον ακίνητο άξονα.

Ανακάλυψη αυτοκινήτου και η εξέλιξή του. σύντομη ιστορική αναδρομή ημερομηνίες σταθμός για την ιστορία του αυτοκινήτου Η ιστορία του αυτοκινήτου ξεκινάει από την Γαλλία το 1769, όπου πρώτος ο Nikolas Joseph Cougton δημιούργησε το πρώτο αυτοκίνητο όχηµα, ένα αµάξι το οποίο κινούνταν µε ατµό, το Fardier.

Το αυτοκίνητο του Nikolaus Otto µε κινητήρα εσωτερικής καύσης και καύσιµο την βενζίνη παρήχθη στην Γερµανία το 1885 από τον Karl Benz.

Η κατασκευή αυτοκινήτων αυξανόταν πάρα πολύ γρήγορα Η κατασκευή αυτοκινήτων αυξανόταν πάρα πολύ γρήγορα. Έτσι το 1908 κατασκευάζεται και διεξάγεται στην αγορά το αυτοκίνητο Ford Model Τ, το οποίο είχε κόστος μόλις 950 δολάρια. Το όχηµα έγινε ανάρπαστο, ενώ η τιµή του μειωνόταν συνεχώς. Στα 19 χρόνια που παρέµεινε στην αγορά πουλήθηκαν 15.500.000 αντίτυπα, ενώ η τιµή του είχε φτάσει στα 280 δολάρια. Το Model T είναι το δεύτερο σε αριθµό πωληθέντων τεµαχίων αυτοκίνητο στον κόσµο.

Η ραγδαία εξέλιξη του αυτοκινήτου σημειώθηκε το 1920 και η τελειοποίησή του επέτρεψε στις φίρμες της εποχής εκείνης να κατασκευάσουν αυτοκίνητα πολυτελείας, τα οποία κυκλοφορούσαν κατά χιλιάδες στις ευρωπαϊκές και αμερικανικές πόλεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 1895 κατασκευάστηκαν στις ΗΠΑ μόλις 4 αυτοκίνητα, ενώ το 1920 η παραγωγή τους εκεί έφτασε τα 2.000.000. Οι συνεχείς βελτιώσεις στον κινητήρα και στο αμάξωμα έκαναν φανερά από πολύ νωρίς τα τεράστια πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου απέναντι στα άλλα μεταφορικά μέσα.

Τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει πολύ με το πέρασμα του χρόνου Τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει πολύ με το πέρασμα του χρόνου. Σήμερα, κινούνται ομαλά και διαθέτουν άνετα καθίσματα, ενώ συστήματα κλιματισμού ρυθμίζουν τη θερμοκρασία στο εσωτερικό τους. Τα περισσότερα διαθέτουν στερεοφωνικό, ενώ κάποια έχουν και τηλέφωνο. Τα μοντέρνα αμάξια είναι πολύ πιο ασφαλή, με ζώνες ασφαλείας και αερόσακους που φουσκώνουν σε περίπτωση ατυχήματος. Επίσης, διαθέτουν αρκετό χώρο για αποσκευές και ψώνια.

Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στο αυτοκίνητο Το αυτοκίνητο στις μέρες μας έχει αναπτυχθεί πάρα πολύ. Έχουν ενσωματωθεί νέες τεχνολογίες που προσφέρουν οικονομία λόγω των εναλακτικών μορφών ενέργειας, αλλά και οικολογική προσφορά λόγω των μηδαμινών ρύπων. Οι εναλλακτικές αυτές μορφές είναι η ηλεκτροκίνηση, η υβριδική κίνηση, η ηλιακή κίνηση ,η υγραεριοκίνηση

Το Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο (ΗΑ) χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται σε επαναφορτιζόμενες συστοιχίες συσσωρευτών. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν ηλεκτρικούς κινητήρες αντί των μηχανών εσωτερικής καύσης(ΜΕΚ). Αντιθέτως, τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν και τα δύο (ηλεκτρικές μηχανές και ΜΕΚ) καλούνται υβριδικά αυτοκίνητα και συνήθως δεν θεωρούνται καθαρά HΑ. Τα αυτοκίνητα με τις μπαταρίες που μπορούν να φορτιστούν και να χρησιμοποιηθούν χωρίς ΜΕΚ καλούνται «βυσματωτά» ηλεκτρικά οχήματα, και είναι καθαρά HΑ, ενώ δεν καταναλώνουν καύσιμα.

Το υβριδικό αυτοκίνητο συνδυάζει και χρησιμοποιεί δύο πηγές ενέργειας Το υβριδικό αυτοκίνητο συνδυάζει και χρησιμοποιεί δύο πηγές ενέργειας. Τη θερμοδυναμική που προέρχεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και την ηλεκτρική που προέρχεται από τον ηλεκτροκινητήρα. Για τη συνδυασμένη λειτουργία είναι απαραίτητη η ύπαρξη μπαταριών, γεννήτριας και μετασχηματιστή. Ένα υβριδικό αυτοκίνητο μπορεί να κινείται είτε με τον έναν από τους δύο κινητήρες είτε με το συνδυασμό τους. Ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει τη κίνηση σε κάθε ξεκίνημα (στην κίνηση των μεγαλουπόλεων είναι πολλά και συχνά) και σε πορεία χαμηλής ταχύτητας ενώ σε ανοιχτό δρόμο τον κύριο λόγο έχει ο βενζινοκινητήρας. Όταν όμως απαιτείται η μέγιστη ισχύς όπως σε ένα προσπέρασμα ή σε μια ανηφόρα αυτή εξασφαλίζεται από τη συνδυασμένη λειτουργία και των δύο.

Ηλιακό Αυτοκίνητο Το ηλιακό αυτοκίνητο κινείται μόνο όταν το βλέπει ο ήλιος. Γιατί το φωτοβολταϊκό στοιχείο δίνει την ενέργεια στον μηχανισμό κίνησης και ο μηχανισμό κίνησης στην συνέχεια κουνάει τα γρανάζια. Έτσι τα γρανάζια κουνάνε τις ρόδες, τότε μπορεί να κινηθεί το ηλιακό αυτοκίνητο. Το ηλιακό αυτοκίνητο έχει το φωτοβολταϊκό στοιχείο, τα κολλόδια που το συνδέουν με τον μηχανισμό κίνησης , τις ρόδες και το ξύλο όπου στέκεται η κατασκευή. Τα ηλιακά οχήματα που ενσωματώνουν τους ηλιακούς συλλέκτες όμως διαφέρουν από τα συμβατικά οχήματα ( αλλά και απο τα περισσότερα ηλιακά που λειτουργούν με φορτιζόμενη μπαταρία ) ως προς τις διαστάσεις, το βάρος, τη μέγιστη ταχύτητα και το κόστος. Οι ηλιακοί συλλέκτες λειτουργούν μόνο κατα τη διάρκεια της ημέρας και συγκεντρώνουν μικρό ποσοστό ηλιακής ενέργειας, το οποίο μετατρέπουν σε ακόμα μικρότερο ποσοστό ηλεκτρικής.

Υγραεριοκίνηση Η πίεση στην οποία βρίσκεται το υγραέριο στο ρεζερβουάρ αρκεί προκειμένου αυτό να φτάνει στο ρυθμιστή πίεσης ή εξαεριωτή που βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Εκεί, το υγραέριο μετατρέπεται από υγρή σε αέρια μορφή. Στη συνέχεια, διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα στο φίλτρο υγραερίου και έπειτα στη μπεκιέρα, προκειμένου να ψεκαστεί στον κινητήρα για να γίνει η καύση. Για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών, υπεύθυνος είναι ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος που, εφόσον τεθεί σε λειτουργία, παρακάμπτει το βασικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου λειτουργώντας όμως, σε σχέση με τη μπεκιέρα, στους ίδιους παλμούς.

Χρήσεις και εφαρμογές του αυτοκινήτου σήμερα Στη σημερινή εποχή το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει διάφορες χρήσεις. Υπάρχουν διάφορες χρήσεις για να ικανοποιούν τις ανάγκες του ανθρώπου και χωρίζονται σε κατηγορίες. Οι κατηγορίες αυτές είναι επιβατικά, επαγγελματικά. Επιβατικά είναι η μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων. Περιλαμβάνει τα οχήματα που χρησιμοποιούνται από καθημερινούς ανθρώπους για να μεταφέρονται οι ίδιοι και να μεταφέρουν κάποιες αποσκευές. Υπάρχουν πολλά είδη επιβατικών οχημάτων όπως: sport, station wagon, crossover, SUV (sport utility vehicle),αυτοκίνητα πόλης.

Αυτοκίνητα station wagon SPORT αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα κατασκευασμένα αποκλειστικά για άσφαλτο που επιτυγχάνουν υψηλές ταχύτητες αλλά και κορυφαία κατηγορία σε θέματα φρένων, αναρτήσεων αλλά και αεροδυναμικού σχεδιασμού. Αυτοκίνητα crossover. Συνδυάζουν την καλή ποιότητα κίνησης εντός δρόμου αλλά και δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου. Αυτοκίνητα SUV (sport utility vehicle) .Αυτοκίνητα κατασκευασμένα ώστε να έχουν πολύ καλές επιδόσεις εκτός δρόμου

Η άλλη μεγάλη κατηγορία είναι τα επαγγελματικά οχήματα Η άλλη μεγάλη κατηγορία είναι τα επαγγελματικά οχήματα. Σε αυτή τη κατηγορία περιλαμβάνονται τα φορτηγά, τα λεωφορεία τα οχήματα έργων, τα οχήματα πολέμου, τα οχήματα για αγροτικές δουλειές. ΦΟΡΤΗΓΑ. Σήμερα, τα φορτηγά έχουν γενικά 3 μεγάλες κατηγορίες, ελαφρών, μεσαίων καθηκόντων και βαρέων. Φορτηγά ελαφρών καθηκόντων είναι συνήθως τα τυπικά αποθηκευτικού τύπου φορτηγά με μέγιστο μεικτό βάρος οχήματος περίπου 6 τόνων. Μεσαίων καθηκόντων φορτηγά είναι συνήθως μεταξύ 6-12 τόνων μεικτού βάρους οχήματος. Βαρέων καθηκόντων φορτηγά είναι αυτά άνω των 12 τόνων μεικτού βάρους οχήματος. Τα βαρέων καθηκόντων φορτηγά χρησιμοποιούνται σχεδόν πάντα σε μεγάλες αποστάσεις λόγω της ικανότητάς τους να μεταφέρουν μεγάλα και βαριά ωφέλιμα φορτία.

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ. Είναι οχήματα κατασκευασμένα με πολλές θέσεις ωστέ να μεταφέρουν πολλά άτομα με ασφάλεια σε μακρινές αποστάσεις . ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ. Τα οχήματα πολέμου έχουν κατασκευαστεί όπως λέει και το όνομα τους για να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε συνθήκες πολέμου δηλαδή να κινούνται εύκολα σε πολύ ανώμαλα εδάφη όπως τα τανκς. ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ. Οχήματα κατασκευασμένα με σκοπό να βοηθούν σε έργα όπως το άνοιγμα δρόμων, εκσκαφές. ΟΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. Είναι τα οχήματα κατασκευασμένα για αγροτικές εργασίες όπως το όργωμα των χωραφιών .Τέτοια οχήματα είναι τα τρακτέρ.

Ποιο θα είναι το αυτοκίνητο του μέλλοντος ; αυτό ; αυτό ;

Ή αυτό ;

Τα συμπεράσματα δικά σας……. Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας !