Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαναληπτικό Μάθημα ΑΕΠΠ
Advertisements

Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Σημασία δεδομένων, πληροφορίας και γνώσης
Ανάλυση προβλημάτων και Αλγόριθμοι
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΑΕΠΠ 2ο Κεφάλαιο: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η χημεία της Πληροφορικής και της Χημείας»
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 4A-1 Κεφάλαιο 4, Μέρος A Πιθανότητες.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
Ποια είναι η σχέση προβλήματος και υπολογιστή;
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΑΕΠΠ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΛΙΑΠΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ΠΕ19).
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Μάθημα: Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
31/03/2015 Καθηγητής : Δρίμτζιας Βασίλης 1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Τι είναι πρόβλημα; Τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα Πρόβλημα είναι μια κατάσταση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί και απαιτεί λύση.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
ΑΕΠΠ 3ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση προβλήματος.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Από το πρόβλημα στην ανάπτυξη αλγορίθμου Σπάχος Κυριάκος ΠΕ 19 - Πληροφορικής.
Θέματα Θεωρητικής επιστήμης των Υπολογιστών
Εφαρμογές Πληροφορικής
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Γεωργαλλίδης Δημήτρης
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Η έννοια του προβλήματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ανάλυση προβλήματος.
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
ENOTHTA 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1Ο Λύκειο Ρόδου ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής

ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ (1 ώρα θεωρία) 1.1 Η ΕΝΝΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1.2 ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 1.3 ΔΟΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 1.4 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ 1.5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ 1.6 ΠΡΟΒΛΗΜΑ & ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

1.4 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (σελ. 11): 1.4 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (σελ. 11): ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΖΗΤΟΥΜΕΝΩΝ Προσωπικό ή μη Σύγχρονο ή παλαιότερο Τοπικό, Εθνικό, Διεθνές Λυμένο ή Άλυτο Υγείας Υγείας, Κοινωνικό, Επιστημονικό, Περιβαλλοντικό, Τεχνολογικό, Στρατιωτικό, Τεχνολογικό, Οικονομικό,

Δεν είναι πάντα άμεσα κατανοητό τι ζητάει ένα πρόβλημα… Προς την Υπηρεσία Πληροφορικής ΥΠΕΠΘ: Ζητείται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων των μαθητών της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης στα μαθήματα ειδικότητας. Ο προϊστάμενος Β’ Τμήματος Ποιας χρονιάς, που, με ποια μορφή... Για το σπίτι: Δώστε μια σαφέστερη εκφώνηση προσδιορίζοντας τα δεδομένα και τα ζητούμενα. Ποιας Χρονιάς; Σε Ποια Λύκεια; Με ποια μορφή;;;

Τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος: (σελ. 16): Τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος: (σελ. 16): 1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ 2. ΑΝΑΛΥΣΗ 3. ΕΠΙΛΥΣΗ

1.5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ (σελ. 16 - 18)

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ με κριτήριο: (α) τη δυνατότητα επίλυσης: ΕΠΙΛΥΣΙΜΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΛΥΤΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΥ, ΕΜΒΑΔΟΝ ΚΥΚΛΟΥ, ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ με κριτήριο: (β) το βαθμό δόμησης ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΗΜΙΔΟΜΗΜΕΝΑ ΑΔΟΜΗΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ, ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΝΟΣ PARTY

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ με κριτήριο: (γ) το είδος επίλυσης ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΜΒΑΔΟΝ ΤΡΙΓΩΝΟΥ, ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΕΙΩΣΗ ΡΥΠΩΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ: Βρείτε δικά σας παραδείγματα για πέντε τουλάχιστον κατηγορίες. Π.χ.: Ανοιχτό πρόβλημα: «Η ενοποίηση των δυνάμεων της φυσικής» Βρείτε πέντε (5) συσχετίσεις μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών προβλημάτων. Π.χ.: «Ένα επιλύσιμο πρόβλημα μπορεί να είναι δομημένο» …

1.6 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Που υπερτερεί ο Η/Υ και που ο άνθρωπος; ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΑΞΕΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΙΔΕΩΝ

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Να ανακοινωθούν τα ονόματα των μαθητών Α’ και Β’ τάξης του 1ου Λυκείου Ρόδου που προάγονται στην επόμενη τάξη Θα το αναθέσουμε στον Η/Υ ή όχι και γιατί ;;;

Ποια χαρακτηριστικά ενός προβλήματος μας κάνουν να αναθέσουμε τη λύση του στον Η/Υ; (σελ. 19) ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΘΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Ποιες πράξεις μπορεί να εκτελεί στην πραγματικότητα ένας Η/Υ; ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Για το σπίτι Καλό Διάβασμα!!! Βιβλίο Μαθητή (Υπογραμμίσεις σελ. 11-20) Εφαρμογές που δόθηκαν στο μάθημα Τετράδιο Μαθητή Παράδειγμα 1 σελ.11-12: Απαιτούμενες ενέργειες για την επίλυση ενός προβλήματος (το σχήμα 1.1 με την επεξήγησή του) Σελ. 14-15: ΔΤ3, Σελ. 16: Ερωτήσεις 1, 2, 7, 11 Καλό Διάβασμα!!!