Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Παναγιώτα Μουρμούρη ΙΑ΄Τσίρειο Δημοτικό (Κ.Β.) Λεμεσός
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Τάξη: Ε΄ Μάθημα: Οικιακή Οικονομία Σχολείο: ΙΑ΄Τσίρειο Δημοτικό (Κ.Β.) Διάρκεια: Δύο 80λεπτα Οργάνωση Τάξης-Εργαστηρίου: Το μάθημα γίνεται στο Εργαστήριο Η/Υ Οι μαθητές είναι χωρισμένοι σε δυάδες με πρόσβαση σε ένα Η/Υ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Να χρησιμοποιούν το λογισμικό kidspiration ως ένα δυναμικό γνωστικό εργαλείο χαρτογράφησης εννοιών ως υποστήριξη της μάθησης τους Στόχοι Τα παιδιά: Να ονομάζουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία μας Να συσχετίσουν τον κάθε ένα παράγοντα υγείας με τις διάφορες παραμέτρους που τον συνθέτουν Να καταγράψουν τρόπους ή συνήθειες που μπορούν να υιοθετήσουν με απώτερο στόχο την προαγωγή της υγείας
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Οι μαθητές: Παρατηρήθηκε αυξημένη συμμετοχή και ενεργοποιήθηκαν ακόμη και οι πιο αδύνατοι μαθητές Γίνονται συνεργάτες σε όλη την εξελικτική πορεία του μαθήματος Ανακαλύπτουν τη νέα γνώση χτίζοντας πάνω στα δικά τους νοητικά σχήματα Καλλιεργείται η αποκλίνουσα σκέψη Μαθαίνουν να προσεγγίζουν μια έννοια σφαιρικά και τμηματικά Βελτιώνουν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις (συμμαθητές-δάσκαλο)
Το λογισμικό kidspiration και ο Η/Υ Προσφέρει μάθηση με ψυχαγωγικό, ευχάριστο τρόπο Διευκολύνει τη σύνθεση πολυδιάστατης γνώσης Εργαλείο εύκολης χαρτογράφησης σκέψεων Παρέχει τη δυνατότητα εμπλουτισμού του χάρτη με χρώματα, εικόνες ,σχήματα Προσφέρει τη δυνατότητα μετατροπής του χάρτη σε άλλες ηλεκτρονικές μορφές
Χρόνος Δυσκολία στον εντοπισμό φράσεων κλειδιών Ο ένας Η/Υ στην τάξη ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Χρόνος Δυσκολία στον εντοπισμό φράσεων κλειδιών Ο ένας Η/Υ στην τάξη