Η διαφορετικότητα μάς ενώνει…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ομαδική εργασία πάνω στη θεματική προσέγγιση: Οι κατοικίες και η εξέλιξη τους- Η γειτονιά του προνηπιακού τμήματος (κ.Κατερίνα)
Τζάκλιν Ουίλσον : Γεννήθηκε το 1945 στο Μπαθ. Εργάστηκε σε εκδοτικό οίκο, δούλεψε ως δημ/φος προτού ασχοληθεί επαγγελματικά με τη συγγραφή.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ Ο Διονύσης Μακρής ή αλλιώς Διονύσης Συντριβάνης γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου1982 στη Θεσσαλονίκη!Συμμετείχε στο ελληνικό talent show Dream.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ 5 ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ! ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποιες ομάδες θα έπαιρναν τις χρυσές σφαίρες Χανς.
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποια ομάδα θα έπαιρνε τις χρυσές σφαίρες Χανς.
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Πηνελοπης δελτα, O τρελαντωνης. Μυθiςτορhμα
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ο σοκολατένιος κατακλυσμός. Μια φορά κι έναν καιρό, κάπου σε ένα μακρινό δάσος, ζούσαν κάποιοι χωριανοί, που δεν έρχονταν, ποτέ σε επαφή με τον υπόλοιπο.
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Το Γιγαντιαίο Πάντα Το Πάντα είναι ένα ζώο το οποίο είναι ένα από τα πιο γνωστά είδη υπό εξαφάνιση.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σέβομαι το περιβάλλον 1.φυτά 2.ζώα Στόχος: να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στο περιβάλλον, στη φύση και στα πλάσματα της φύσης.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Α α Το αρκουδάκι ακουμπά ένα αστέρι και γελά και στην άμμο περπατά
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Τα Πάντα Για Τα Πάντα Το Πάντα ζει στα βουνά της Κίνας, μέσα σε δάση με υψόμετρο από ως μέτρα. Δεν κατεβαίνει πιο χαμηλά γιατί συναντά ανθρώπους.
Αγγελική-Νίκη Φλώρου Σεπτέμβρης 2015.
ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Θωμάς Πάπατς Φελέκης Ε’1
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Αξέχαστα....
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η διαφορετικότητα μάς ενώνει… Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο «Δελασάλ»

Πιστεύουμε και επενδύουμε σε αρχές όπως η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο σεβασμός όλων των απόψεων, η ενδυνάμωση του διαλόγου και της συνεργασίας και όχι των διακρίσεων που βασίζονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθένα από εμάς.

Τι έκανε η τάξη μας για αυτό;;; Δημιούργησε ένα βιβλίο από τα παιδιά για τα παιδιά. Ένα βιβλίο: με διαφορετική πλοκή… με ήρωες ξεχωριστούς… με πρωταγωνιστές που ξεκινούν από διαφορετικούς προορισμούς και συναντιούνται στις σελίδες μας…

Έτσι, το κάθε τμήμα δημιούργησε μία ιστορία στην οποία υπάρχουν ήρωες με ιδιαιτερότητες, μη αποδεκτές από τους άλλους…

Το Ε1 Η χώρα της φυλής των Ντελαξωτίκ! Οι Ντελαξωτίκ:   Οι Ντελαξωτίκ: Πρόκειται για λεπτά και ψηλά ξωτικά που έχουν όλα το ίδιο ύψος και, μάλιστα, με ακρίβεια χιλιοστού. Είναι πολύ περήφανοι γι’ αυτή τους την ομοιομορφία. Αγαπούν τις σκανταλιές, τη ζωγραφική, τα παιχνίδια και τα ζώα. Καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες γλυκών και το περίεργο είναι πως αυτό δεν επηρεάζει καθόλου την υγεία τους. Φορούν μπότες και κόκκινα καπέλα που αφήνουν ελεύθερα τα μυτερά τους αφτιά. Όλα τα ονόματά τους ξεκινούν με το Ντελά-. (Ντελαντοκτόρ, Ντελαγνώσης, Ντελαφαρμάκ κλπ.) Οι Ντελαξωτίκ αντιπαθούν τους ανθρώπους. Κεντρικός ήρωας: Κεντρικός ήρωας είναι ένα ξωτικό πάρα, πάρα πολύ κοντό. Είναι η ντροπή της φυλής μιας και τους χαλάει την ομοιομορφία! 

Το Ε2 Στο χωριό που βασιλεύει η νύχτα και ο φόβος!   Το παραμύθι ξεκίνησε να δημιουργείται τη μέρα του Χάλοουιν (αμέσως μετά το μάθημα των αγγλικών· οπότε και οι επιρροές είναι έντονες)! Είναι ενταγμένο στο φαντασιακό του μεσαίωνα, όπως οι ιστορίες και των άλλων τμημάτων. Οι ήρωές του ζουν σε ένα χωριό όπου δεν ξημερώνει ποτέ. Είναι μάγοι, νυχτερίδες, μάγισσες, τέρατα, νεράιδες και δράκοι. Είναι χωρισμένοι σε δυο ομάδες: τους φαντασμαγορικούς και τους νυχτεριδικούς. Οι μεν έχουν για σήμα στα ρούχα τους ένα φαντασματάκι και οι δε μια νυχτερίδα. Αν και σε αντιπαλότητα οι δυο ομάδες έχουν κάτι κοινό: τη δίψα τους να σκορπούν το φόβο. Είναι αυτοί που δημιουργούν τους εφιάλτες των ανθρώπων και πολύ το χαίρονται!  Κεντρικός ήρωας: Ανάμεσά τους ζει ένας ήρωας ανίκανος να τρομάξει ακόμα κι ένα κουνούπι! Και, ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο δεν γίνεται αποδεκτός από καμιά απολύτως ομάδα. Κι εκεί αρχίζουν τα βάσανά του. Μέχρι που μία μάγισσα από την ομάδα των Νυχτεριδικών και ένα τερατάκι από τους φαντασμαγορικούς αποφασίζουν να λύσουν τις διαφορές τους και να τον κάνουν φίλο τους.

Το Ε3 Η Χώρα της Τεμπελιάς!   Σε ένα μαγικό δάσος υπάρχει ένα χωριό πανέμορφο με λογιών λογιών σπιτάκια. Σπιτάκια ξύλινα, μανιταρόσπιτα, δεντρόσπιτα  μικρά και μεγάλα δίπλα σε λίμνες και καταπράσινα λιβάδια. Ο ήλιος του είναι ένα λαμπερό, ανθισμένο λουλούδι με ολόχρυσα και μακριά, λεπτά πέταλα που φτάνουν ως κάτω στη γη. Έχει και σχολείο σ’ αυτό το δάσος. Ένα σχολείο χτισμένο μέσα σε ένα παμπάλαιο πελώριο παπούτσι. Ζουν στη χώρα της Αφθονίας.  Οι κάτοικοι της χώρας είναι μικροσκοπικές νεράιδες και ξωτικά με μυτερά αυτάκια, σουβλερές μύτες και μάτια αμυγδαλωτά. Παρότι ήρεμα, αγαπούν τις ζαβολιές και τα ρούχα τους είναι πλεγμένα με πράσινες κλωστές. Τα παπούτσια τους είναι από φύλλα δέντρων και έχουν μαγικές δυνάμεις που τις χρησιμοποιούν, κυρίως, για να ξεμπερδεύουν νωρίς από τα μαθήματά τους. Το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η τεμπελιά. Ακόμα και το να σηκωθούν από το κρεβάτι τούς προκαλεί κούραση κι αν χρειάζεται να πάνε βόλτα στον ουρανό χρησιμοποιούν σα μεταφορικό μέσο πεταλούδες και μέλισσες. Βαριούνται απίστευτα αν και τους αρέσει να σκαλίζουν αντικείμενα από ξύλο και να συλλέγουν με πάθος αντικείμενα που έχουν χάσει οι άνθρωποι. Τα επισκευάζουν και τα πουλούν στα μαγαζάκια τους. Αγαπούν το διάβασμα και γνωρίζουν πώς να ανακατασκευάζουν αντικείμενα και να τους βρίσκουν διαφορετικές χρήσεις. Ζωγραφίζουν υπέροχα αλλά είναι και εξαιρετικοί στο να φτιάχνουν γελοιογραφίες και να κοροϊδεύουν τους άλλους. Τρώνε πολλά γλυκά και κινούνται αργά.

E3 (συνέχεια…) Κεντρικός ήρωας:   Κεντρικός ήρωας: Κεντρικός ήρωας είναι ο Μπιρλιμπίμ. Όλοι τον κοροϊδεύουν γιατί είναι ονειροπαρμένος, είναι ελαφρώς πιο κόκκινος από τους υπόλοιπους κι αυτό γιατί συνήθως βιάζεται, ντύνεται κάπως παρδαλά κι έχει όνειρο της ζωής του να συναντήσει ένα παιδί (ενώ όλοι στη χώρα του ξέρουν πως αυτό δεν μπορεί να συμβεί, αφού οι άνθρωποι είναι πλάσματα της φαντασίας των ξωτικών). Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που θέλουν να είναι συνεχώς ξαπλωμένοι, ο Μπιρλιμπίμ αγαπάει τον χορό και τις ελεύθερες πτώσεις με φύλλα δέντρων, ειδικά όταν προσγειώνεται σε λίμνες λιωμένου χρυσού. Μπορεί να κάνει έως και δέκα κωλοτούμπες στη σειρά και του αρέσουν τα παιχνίδια. Επινοεί συνεχώς καινούρια χόμπι αλλά είναι πάντα μόνος. Κανείς δεν τον θέλει στην παρέα του αφού τους κουράζει… αφόρητα.

Ε4 Από τότε που οι Γίγαντες κατέκτησαν το βασίλειο των Ξωτικών, τα ξωτικά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη χώρα για να αναζητήσουν μια καλύτερη τύχη στη χώρα των Νάνων και των Νεράιδων που βρίσκεται μέσα σε ένα δάσος δίπλα σε ονειρεμένους καταρράκτες.   Νάνοι: Τους αρέσει το διάβασμα, τα τραγούδια και οι χοροί. Το αγαπημένο τους χρώμα είναι το μπλε. Είναι ψηλότεροι από τα ξωτικά και γι’ αυτό τους αρέσει να τα κοροϊδεύουν και να τα περιγελούν. Δεν χάνουν ευκαιρίες για χοντροκομμένες φάρσες σε βάρος τους.  Νεράιδες: Τις χαρακτηρίζει η σοβαρότητα και η ηρεμία. Απεχθάνονται τους καβγάδες αλλά και τι μπορούν να κάνουν με τέτοιους φασαριόζους γείτονες; Και δεν φτάνει που τους ξεκουφαίνουν με τα τραγούδια και τα γλέντια τους, αγαπούν και το μπλε χρώμα από πάνω. Ό,τι χειρότερο για νεράιδες που το αγαπημένο τους χρώμα είναι το κόκκινο!  Ξωτικά: Είναι πολύ πιο κοντά από τους νάνους, είναι κι αυτά σκανταλιάρικα και τους αρέσουν τα πειράγματα και τα καλοπροαίρετα αστεία. Οι σχέσεις των τριών φυλών είναι άθλιες! Οι Νάνοι πιστεύουν ότι είναι εξυπνότεροι από τα Ξωτικά και τα Ξωτικά ότι οι Νάνοι είναι εντελώς ανόητοι. Όσο για τις Νεράιδες; Αυτές δεν τα πάνε καλά με Κ-Α-Ν-Ε-Ν-Α-Ν! Προτιμούν την ησυχία τους και οι Νάνοι και τα Ξωτικά δεν κάνουν άλλο από το να τους τη χαλάνε.  

Ε4 (συνέχεια…) Κεντρικοί ήρωες: Ένα ξωτικονανάκι Κεντρικοί ήρωες:  Ένα ξωτικονανάκι  Ένα ξωτικονανάκι που γεννήθηκε από μπαμπά ξωτικό και μητέρα νάνο. Ζει στο παλάτι των νάνων αφού η μαμά του είναι η βασίλισσά τους. Ο μπαμπάς του ήταν κάποτε ο βασιλιάς των ξωτικών, όμως έχασε το βασίλειό του. Έχει πάρει το ύψος του πατέρα του κι αυτό δεν είναι και πολύ καλό, στο μέρος που ζει. Κρυφά και φανερά τον κοροϊδεύουν όλοι. Οι νάνοι τον φωνάζουν «κοντοστούπη» και τα ξωτικά «νανάκι». Σε κάθε ευκαιρία του κολλούν παρατσούκλια κι αυτός νιώθει ότι δεν ανήκει πουθενά. Ούτε με τους νάνους μπορεί να κάνει παρέα αλλά ούτε και με τα ξωτικά. Κι ας του αρέσουν οι σκανταλιές και η μουσική. Μια νεράιδα που αγαπά τη μουσική   Ανάμεσα στις νεράιδες ζει μία που, σε αντίθεση με τις άλλες, λατρεύει τη μουσική. Όνειρό της να γίνει μια διάσημη τραγουδίστρια. Αυτή η επιθυμία της είναι αρκετή για να την κοροϊδεύουν οι άλλες νεράιδες. Η μόνη που της μιλά είναι μια νεράιδα που ενώ αγαπά τη μουσική, είναι εντελώς παράφωνη. Και τι να την κάνει; Ούτε συγκρότημα δεν μπορεί να φτιάξει μαζί της.

Ε4   Ένας ζογκλέρ-νάνος Ένας ζογκλέρ-νάνος ζει κρυμμένος σε ένα σπιτάκι κάτω από τη γη παρέα με τον βοηθό του: ένα ποντίκι με τεράστια αυτιά και μικρή ουρίτσα. Κανείς από τους νάνους δεν εκτιμά το ταλέντο του στα ζογκλερικά, άλλωστε οι νάνοι ΔΕΝ κάνουν ζογκλερικά κι αυτός είναι ο λόγος που έχει κρυφτεί από τους υπόλοιπους.

«Στην κοινωνία δεν υπάρχει χώρος για άσκοπη, αβάσιμη εχθρότητα ούτε για βία σε οποιαδήποτε μορφή!»