Μια μικρή παρουσίαση για ένα μεγάλο και διαρκές έγκλημα…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Advertisements

ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΕΡΓΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 14/01/2014.
Η Άνοδος και η Πτώση του Ελληνικού Σχεδίου για την Οικονομική Ανασυγκρότηση των Βαλκανίων Χαράλαμπος Τσαρδανίδης - Αστέρης Χουλιάρας.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Υποδομές Μεταφορών & Δικτύων στην Κρήτη:
Η εκκλησια τησ Καπνικαρεασ
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
Αναπτυξιακά προγράμματα
Αναστασίου Δημήτρης Αυγουστάκη Σμαράγδα Γαλάνη Ρωξάνη Δημήτρουλα Φαίη Ζαχαριά Γωγώ.
Γνωμοδότηση επί της ΚΥΑ για το Εθνικό Πάρκο ΑΜΘ Ομάδα εργασίας: Γεωργία Ανδρέου Ιωάννης Δάφνης Κων/νος Δέλκος Βασίλειος Διαμαντής Βασίλειος Διαμαντής Δημήτριος.
Χωρικός Σχεδιασμός & Αρχιτεκτονική
Η πόλη Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός που γεννιέται, μεγαλώνει, ακμάζει, παρακμάζει κι ενίοτε πεθαίνει.
Η Νέα Υόρκη (New York/Νιου Γιορκ) είναι μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών. Βρίσκεται στην ανατολική ακτή και είναι η πιο πυκνοκατοικημένη πόλη των ΗΠΑ.
Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ Γ.Π.Σ. ΚΑΙ ΤΩΝ Ζ.Ο.Ε. ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΟΜΗΣΗ Α. Ντέμου, Υπ. Διδάκτορας Ε.Μ.Π Π.Ζεντέλης, Αν. Καθηγητής Ε.Μ.Π.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Μεταφορές και Logistics
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΣΤΑ ΔΑΣΗ Project Α’ Λυκείου Α1-Α5.
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
6. Μια νέα πρωτεύουσα η Κωνσταντινούπολη
Σ ΧΕΔΙΟ Ο ΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ Α ΣΤΙΚΗΣ Π ΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ «60 δράσεις για τη Δυτική Αθήνα» Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας.
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Το κλίμα της Ευρώπης.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. ΜΕΛΙΣΣΑΣ Θαλάσσια Αιολικά Πάρκα.
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Κριτική παρουσίασης (Ομάδα Διοίκησης-ΓΠΣ) Μάθημα: STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ-ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τ.Μ.Χ.Π.Π.Α. ΠΜΣ: “ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ.
Κενταύρια Α.Ε. Ξενώνες. Λαυρεωτική Κενταύρια Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η εταιρεία ΚΕΝΤΑΥΡΙΑ Α.Ε. ιδρύθηκε το 2009 με τη συνεργασία πέντε μελλοντικών.
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
ΜΑΘΗΜΑ 2: H σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
25 ΦΕΒ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Το κλίμα της Ευρώπης Παναγιώτης Αυγουστίδης 5 ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Οδικά δίκτυα ΕΕ Ι ΙΤΑΛΙΑ Βενζινάδικα: Τα οδικά δίκτυα εκτός της autostrada, δεν έχουν βενζινάδικα στην συχνότητα που έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα. Για.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Οι οικονομικές εξελίξεις κατά τον 20 ο αι.
Νίκος Μαρκάτος, Καθηγητής ΕΜΠ Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου
MENU ΙΤΑΛΙΑ ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΛΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΑΛΛΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑ
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
ΗΜΕΡΙΔΑ Ε.Ε.ΣΥ.Μ – Ε.Β.Ε.Α – Ο.Φ.Α.Ε
Τα δημοσια εργα.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Μετά την ολοκλήρωση των Μεγάλων Οδικών Έργων Παραχώρησης, τι;
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Με τη γεωγραφική θέση προσδιορίζουμε ακριβώς που είναι η Αλεξανδρούπολη. Από τη σχετική θέση της Αλεξανδρούπολης στην Ελλάδα παίρνουμε και άλλες.
EΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Συνέντευξη Τύπου Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος
Παρουσίαση: «ονοματεπώνυμο σπουδαστών»
3. Η αστική αποκατάσταση.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Κατηγοριοποίηση Δήμων
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Περιβάλλον Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών Γ΄ Λ
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μια νέα πρωτεύουσα η Κωνσταντινούπολη μάθημα 6 Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια μικρή παρουσίαση για ένα μεγάλο και διαρκές έγκλημα… Μια μικρή παρουσίαση για ένα μεγάλο και διαρκές έγκλημα…

… και τις υπόγειες σήραγγές της … και τις υπόγειες σήραγγές της. (απεικονίζεται η περίφημη τεχνική cut and cover ή αλλιώς «πρώτα γκρεμίζουμε και μετά μπαζώνουμε!». Αφενός, πρόκειται για τεχνική εξοικονόμησης κεφαλαίου από τους κατασκευαστές -αφού δεν είναι υπόγεια χάραξη- και αφετέρου, αποδεικνύεται εξίσου καταστροφική για την ισορροπία του περιβάλλοντος.)

Τα επιχειρήματά τους για κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του Λεκανοπεδίου γρήγορα κατέρρευσαν… όπως δειλά οι ίδιοι παραδέχονται : «Μεγάλα έργα όπως η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ που σχεδιάσθηκαν με ορίζοντα εικοσαετίας σε σχέση με τον ημερήσιο κυκλοφοριακό φόρτο που θα εξυπηρετούν, κινδυνεύουν ήδη να θεωρηθούν κορεσμένα». Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σελ.3 Παραδέχονται το αυτονόητο: ότι φτιάχνοντας νέους αυτοκινητόδρομους δεν αποσυμφορίζεις καμία περιοχή αλλά ουσιαστικά δίνεις παραπάνω κίνητρα για την χρήση των αυτοκινήτων! Ας μην ξεχνάμε ότι για την κυκλοφοριακή συμφόρηση πχ. της Καισαριανής και της Ηλιούπολης υπεύθυνη είναι η υπάρχουσα οδός Αλίμου-Κατεχάκη και οι απολήξεις της στο εσωτερικό των γειτονιών…

Τα σημερινά σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ για τους αυτοκινητόδρομους στον Υμηττό ΣΑΚΕΤΑ ΚΑΡΕΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Η κόκκινη γραμμή είναι οι σχεδιαζόμενοι δρόμοι Οι κόκκινοι κύκλοι είναι οι κόμβοι και οι ημι-κόμβοι που περιλαμβάνουν τα σχέδια ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ

Τα σημερινά σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ για τους αυτοκινητόδρομους στον Υμηττό ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΙΜΟΣ

Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι στον Υμηττό περιλαμβάνουν: 62,3 χλμ τσιμέντου κατά μήκους του βουνού 9 γέφυρες 14 κόμβους και 8 ημικόμβους 87 μεγάλα τεχνικά έργα Προϋπολογισμός 1.658.000.000 ευρώ

ο Υμηττός πάνω από την Ηλιούπολη (εδώ προβλέπεται η κατασκευή σταθμού διοδίων)

ο Υμηττός πάνω από την Αργυρούπολη

Το πάρκο στο τριεθνές «Κύπρου-Γούναρη-Γεννηματά» στην Γλυφάδα (εδώ προβλέπεται μια από τις απολήξεις του δρόμου μέσα στις γειτονιές μας καταστρέφοντας ένα ολόκληρο πάρκο…)

Κάθε τέλειο έγκλημα απαιτεί και έναν καλό και «αθόρυβο» σχεδιασμό… …ιδού οι μεθοδεύσεις τους…

1.ΕΜΠΡΗΣΜΟΙ «καίμε,αποχαρακτηρίζουμε,χτίζουμε» Η εικόνα της Ελλάδας το καλοκαίρι του 2007. Είναι τυχαίο ότι οι εστίες φωτιάς στην Δυτική Ελλάδα συγκεντρώνονται γύρω από την σχεδιαζόμενη Ιόνια Οδό; Αλλά ας μην πάμε μακριά…

…όπου προβλέπεται η κατασκευή του κόμβου Σακέτα! Οι καμένες εκτάσεις στην περιοχή του Σακέτα από τις φωτιές του 2007…

2.Νέο Προεδρικό Διάταγμα «προστασίας» του Υμηττού Μετά από το 1979, το ΥΠΕΧΩΔΕ προτείνει σχέδιο Π.Δ «προστασίας» του Υμηττού που: κατακερματίζει τις ζώνες προστασίας από 2 σε 7 αλλάζει τις χρήσεις γης περιμετρικά του Υμηττού ανοίγοντας τις ορέξεις οικοπεδοφάγων, εργολάβων και δημάρχων - υποβαθμίζει το δάσος του Υμηττού σε περιαστικό πάρκο νομιμοποιεί χρήσεις ασυμβίβαστες με τον φυσικό χαρακτήρα του βουνού (νεκροταφεία, πάρκο κεραιών, οικιστικές επεκτάσεις, «κοινωφελή» έργα κτλ) ρίχνει στάχτη στα μάτια περί «οικολογικών ανησυχιών» των διαφόρων ιθυνόντων (κράτος, δήμαρχοι, υπουργεία και λοιπά λαμόγια) αποτελεί νομοθετικό άλλοθι για την κατασκευή των νέων αυτοκινητόδρομων - Θέλετε κι άλλα;

Τα πραγματικά τους κίνητρα… Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι Αττικής προωθούν την σύνδεση των εμπορικών διαμετακομιστικών κέντρων του Λεκανοπεδίου (λιμάνια Πειραιά και Λαυρίου, αερολιμένας Ελ.Βενιζέλου) με τα αναπτυσσόμενα οικιστικά των Μεσογείων και του Ελληνικού και το μητροπολιτικό κέντρο των Αθηνών. (Οι μπλε γραμμές συμβολίζουν αυτές τις επιδιώξεις.) Ούτως ή άλλως, τα αναπτυξιακά σχέδια του κεφαλαίου για την Αττική όπως κωδικοποιούνται μέσα από το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο μιλούν για την Αττική ως «εμπορικό και αναπτυξιακό κέντρο των Βαλκανίων και της ανατολικής Ευρώπης» και για την επέκτασή της από την Χαλκίδα ως την Κόρινθο. (βλ. Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής)

Το πολυδιαφημιζόμενο ως πάρκο του Ελληνικού! αντί για πάρκο πρόκειται να κατασκευαστεί μια νέα πόλη ενώ οι παραλίες της θ’αποτελέσουν «επιχειρηματικό πόλο» για κάθε λογής καλοθελητές…

και τα συμπεράσματα δικά σας…