Μια μικρή παρουσίαση για ένα μεγάλο και διαρκές έγκλημα… Μια μικρή παρουσίαση για ένα μεγάλο και διαρκές έγκλημα…
… και τις υπόγειες σήραγγές της … και τις υπόγειες σήραγγές της. (απεικονίζεται η περίφημη τεχνική cut and cover ή αλλιώς «πρώτα γκρεμίζουμε και μετά μπαζώνουμε!». Αφενός, πρόκειται για τεχνική εξοικονόμησης κεφαλαίου από τους κατασκευαστές -αφού δεν είναι υπόγεια χάραξη- και αφετέρου, αποδεικνύεται εξίσου καταστροφική για την ισορροπία του περιβάλλοντος.)
Τα επιχειρήματά τους για κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του Λεκανοπεδίου γρήγορα κατέρρευσαν… όπως δειλά οι ίδιοι παραδέχονται : «Μεγάλα έργα όπως η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ που σχεδιάσθηκαν με ορίζοντα εικοσαετίας σε σχέση με τον ημερήσιο κυκλοφοριακό φόρτο που θα εξυπηρετούν, κινδυνεύουν ήδη να θεωρηθούν κορεσμένα». Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σελ.3 Παραδέχονται το αυτονόητο: ότι φτιάχνοντας νέους αυτοκινητόδρομους δεν αποσυμφορίζεις καμία περιοχή αλλά ουσιαστικά δίνεις παραπάνω κίνητρα για την χρήση των αυτοκινήτων! Ας μην ξεχνάμε ότι για την κυκλοφοριακή συμφόρηση πχ. της Καισαριανής και της Ηλιούπολης υπεύθυνη είναι η υπάρχουσα οδός Αλίμου-Κατεχάκη και οι απολήξεις της στο εσωτερικό των γειτονιών…
Τα σημερινά σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ για τους αυτοκινητόδρομους στον Υμηττό ΣΑΚΕΤΑ ΚΑΡΕΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Η κόκκινη γραμμή είναι οι σχεδιαζόμενοι δρόμοι Οι κόκκινοι κύκλοι είναι οι κόμβοι και οι ημι-κόμβοι που περιλαμβάνουν τα σχέδια ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
Τα σημερινά σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ για τους αυτοκινητόδρομους στον Υμηττό ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΙΜΟΣ
Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι στον Υμηττό περιλαμβάνουν: 62,3 χλμ τσιμέντου κατά μήκους του βουνού 9 γέφυρες 14 κόμβους και 8 ημικόμβους 87 μεγάλα τεχνικά έργα Προϋπολογισμός 1.658.000.000 ευρώ
ο Υμηττός πάνω από την Ηλιούπολη (εδώ προβλέπεται η κατασκευή σταθμού διοδίων)
ο Υμηττός πάνω από την Αργυρούπολη
Το πάρκο στο τριεθνές «Κύπρου-Γούναρη-Γεννηματά» στην Γλυφάδα (εδώ προβλέπεται μια από τις απολήξεις του δρόμου μέσα στις γειτονιές μας καταστρέφοντας ένα ολόκληρο πάρκο…)
Κάθε τέλειο έγκλημα απαιτεί και έναν καλό και «αθόρυβο» σχεδιασμό… …ιδού οι μεθοδεύσεις τους…
1.ΕΜΠΡΗΣΜΟΙ «καίμε,αποχαρακτηρίζουμε,χτίζουμε» Η εικόνα της Ελλάδας το καλοκαίρι του 2007. Είναι τυχαίο ότι οι εστίες φωτιάς στην Δυτική Ελλάδα συγκεντρώνονται γύρω από την σχεδιαζόμενη Ιόνια Οδό; Αλλά ας μην πάμε μακριά…
…όπου προβλέπεται η κατασκευή του κόμβου Σακέτα! Οι καμένες εκτάσεις στην περιοχή του Σακέτα από τις φωτιές του 2007…
2.Νέο Προεδρικό Διάταγμα «προστασίας» του Υμηττού Μετά από το 1979, το ΥΠΕΧΩΔΕ προτείνει σχέδιο Π.Δ «προστασίας» του Υμηττού που: κατακερματίζει τις ζώνες προστασίας από 2 σε 7 αλλάζει τις χρήσεις γης περιμετρικά του Υμηττού ανοίγοντας τις ορέξεις οικοπεδοφάγων, εργολάβων και δημάρχων - υποβαθμίζει το δάσος του Υμηττού σε περιαστικό πάρκο νομιμοποιεί χρήσεις ασυμβίβαστες με τον φυσικό χαρακτήρα του βουνού (νεκροταφεία, πάρκο κεραιών, οικιστικές επεκτάσεις, «κοινωφελή» έργα κτλ) ρίχνει στάχτη στα μάτια περί «οικολογικών ανησυχιών» των διαφόρων ιθυνόντων (κράτος, δήμαρχοι, υπουργεία και λοιπά λαμόγια) αποτελεί νομοθετικό άλλοθι για την κατασκευή των νέων αυτοκινητόδρομων - Θέλετε κι άλλα;
Τα πραγματικά τους κίνητρα… Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι Αττικής προωθούν την σύνδεση των εμπορικών διαμετακομιστικών κέντρων του Λεκανοπεδίου (λιμάνια Πειραιά και Λαυρίου, αερολιμένας Ελ.Βενιζέλου) με τα αναπτυσσόμενα οικιστικά των Μεσογείων και του Ελληνικού και το μητροπολιτικό κέντρο των Αθηνών. (Οι μπλε γραμμές συμβολίζουν αυτές τις επιδιώξεις.) Ούτως ή άλλως, τα αναπτυξιακά σχέδια του κεφαλαίου για την Αττική όπως κωδικοποιούνται μέσα από το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο μιλούν για την Αττική ως «εμπορικό και αναπτυξιακό κέντρο των Βαλκανίων και της ανατολικής Ευρώπης» και για την επέκτασή της από την Χαλκίδα ως την Κόρινθο. (βλ. Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής)
Το πολυδιαφημιζόμενο ως πάρκο του Ελληνικού! αντί για πάρκο πρόκειται να κατασκευαστεί μια νέα πόλη ενώ οι παραλίες της θ’αποτελέσουν «επιχειρηματικό πόλο» για κάθε λογής καλοθελητές…
και τα συμπεράσματα δικά σας…