ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Advertisements

Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
16/9/2008THERMI-TANEO VCF THERMI-TANEO VENTURE CAPITAL FUND Το πρώτο Αμοιβαίο Κεφάλαιο Επιχειρηματικών Συμμετοχών με έδρα στη Βόρεια Ελλάδα.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Δημιουργία Εισοδήματος & Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Θεματικό Εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Χρηματοδότηση της Επιχείρησης σας
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Είδη επιχειρήσεων.
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ περιγραφή και στοιχεία επενδυτικού σχεδίου
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες τις λογικές συνδέσεις που αποτελούν μια επιχείρηση

• να προσφέρει στους επενδυτές, ή στους συνεργάτες τους, πληροφορίες σχετικά με τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων. • είναι χρήσιμο σαν οδηγός για τον επιχειρηματία, που μόλις έχει ιδρύσει την εταιρεία του

• Είναι χρήσιμο ως μηχανισμός ελέγχου για την παρακολούθηση της λειτουργίας της επιχείρησης

• Δεν υπάρχει σαν πρότυπο αλλά εξαρτάται από το περιεχόμενο τη δομή και το χαρακτήρα της εταιρίας.

Θα πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής μέρη: • Α.Διευθυντικά συμπεράσματα • το πιο σημαντικό μέρος – εξήγηση • 1.σχετικά με το ποια προϊόντα και ποιο είδος της αγοράς θα βασίζεται. • 2.τι δύναμη ασκεί στο μεγαλύτερο μέρος του λαού. • 3.πόσο θα κοστίσει. • 4.από ποιες πηγές θα αποκτηθούν τα κεφάλαια για την χρηματοδότηση της επιχείρησης.

Β.Περιγραφή της επιχείρησης • παρουσίαση της επιχείρησης για τους πιθανούς επενδυτές • τον σκοπό του, την ιστορία του,το παρελθόν του και το σημερινό καθεστώς. • Έτσι, η μελλοντική εξέλιξη της επιχείρησης μπορεί να εξαρτηθεί από αυτές τις πληροφορίες.

Γ.Περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας • Γιατί το προϊόν είναι το καλύτερο • Σε τι μπορεί να συγκριθεί με το προϊόν των ανταγωνιστών • πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών • πορίσματα από συγκρίσιμες ανεξάρτητες δοκιμές • καινοτομία και μοναδικότητα του προϊόντος • την ικανότητα προγραμματιζόμενης κατασκευής του προϊόντος

Διαχείριση • Τομέας διαχείρισης της ομάδας • Εκπαιδευτικές ανάγκες και τεχνογνωσία του εργαζόμενου. • Ιδιοκτήτες • Ξέρουν πως και με ποιο τρόπο.

Αγορά και αντίπαλοι • Χαρτογράφηση της αγοράς στη σφαίρα της επιχείρησης μας. • Πληροφορίες σχετικά με τους τομείς, το μέγεθος της αγοράς, την πρόοδο, την τάση και την εποχικότητα. • Πληροφορίες για τους αντιπάλους στη Σλοβακία και στο εξωτερικό. • Καθορισμός των πελατών-καταναλωτών σύμφωνα με τους νόμους της προσφοράς-ζήτησης.

Μάρκετινγκ • Ποια τακτική θα ακολουθηθεί, ώστε να αγοράσει ο πελάτης το προϊόν και τις υπηρεσίες μας. • Πώς να ευαισθητοποιήσουμε τους πελάτες • Με ποιον τρόπο θα γίνονται οι πωλήσεις. • Με ποιον τρόπο θα παρακολουθεί ο εργαζόμενος τις πωλήσεις.

Διαδικασία παραγωγής • περιγραφή του κύκλου παραγωγής του προϊόντος ή της υπηρεσίας, με καινοτόμο τρόπο. • Οργάνωση σχεδίου • διοικητική και λειτουργική δομή της επιχείρησης

Αντίκτυπος στο περιβάλλον • Πως επιδρά η διαδικασία παραγωγής στο περιβάλλον - οικολογικοί κίνδυνοι. • Δουλεύοντας με τα απόβλητα. • Ρυθμίσεις για τη μείωση των αποβλήτων.

Χρηματοδοτικά σχέδια • οικονομικές εκθέσεις • εκθέσεις σχετικά με την οικονομική ροή • Καταγραφή- Προσθήκες • καταχώριση της επιχειρηματικής δραστηριότητας • Προγράμματα εκπαίδευσης για τους υποψηφίους εργαζόμενους της εταιρείας.