Εσπερίδα με θέμα: «Το Πάθημα, Μάθημα!» Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012, Ώρα 19:00-21:00 Alexis Kainadas Advanced Management Sysytems POB 80 – 575 00 EPANOMI -

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Στόχος του προγράμματος
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Αγορά Ενέργειας στην Ελλάδα Π. Κάπρου Προέδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Μάθημα 2ο Τα τραπεζικά στοιχεία.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Όλγα Σταυροπούλου – Σαλαμούρη Μίλητος Αναδυόμενες Τεχνολογίες & Υπηρεσίες.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
Μοντέλο μέτρησης καινοτομίας σε Ευρωπαϊκές Περιφέρειες Measuring INnovation among EURopean Subregions ΜΟΝΤΕΛΟ SHAPES Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα, Εκπαίδευση Σπύρος Μακρυδάκης.
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Δημιουργία Εισοδήματος & Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Θεματικό Εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
E cίnιsι Business Centers Κέντρα Επιχειρηματικότητας Case study - ξεκινάμε μαζί.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
Επιχειρηματικότητα στην Πληροφορική Α΄
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Εταιρική Διακυβέρνηση
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Ενδοεπιχειρηματικότητα στην Πορτογαλία:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εσπερίδα με θέμα: «Το Πάθημα, Μάθημα!» Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012, Ώρα 19:00-21:00 Alexis Kainadas Advanced Management Sysytems POB 80 – EPANOMI - GR

Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες» ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ  ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Η Α.Ε. Συμβουλευτικών Υπηρεσιών  Η Εκτροφή και Εμπορία Σαλιγκαριών  Το Εγχείρημα του Παραδοσιακού Μύλου  Οι Εμπειρίες  Η Προοπτική  Συμπεράσματα

Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες»  Η τρέχουσα οικονομική συγκυρία δεν ευνοεί την παραδοσιακή αντιμετώπιση των λύσεων στον επαγγελματικό τομέα.  Η άλλοτε κλασσική συνταγή, αντιγραφής επιτυχημένων δραστηριοτήτων και εφαρμογής με παραδοσιακές μεθόδους προσέγγισης της αγοράς (όχι βασιζόμενες στις πραγματικές ανάγκες, αλλά στην εμπορική παρουσίαση, το επιθετικό μάρκετινγκ, την διαφοροποίηση της τιμής) δεν ευδοκιμούν πλέον.  Το παραδοσιακό μοντέλο της άσκοπης καταναλωτικής συμπεριφοράς, είναι σε αναθεώρηση. ΠΧ η καταναλωτική συμπεριφορά στα εστιατόρια, παραγγέλναμε πολύ περισσότερα απο όσα μπορούσαμε να φάμε, τείνει να μειωθεί δραστικά. Ο λόγος προφανής: η οικονομική στενότητα έφερε αναγκαστικά τον εξορθολογισμό των ενεργειών σε όλα τα επίπεδα.  Σε αυτή την «αναγκαστική» συμπεριφορά, η ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι υποχρεωμένη να χρησιμοποιήσει περισσότερο δομημένους τρόπους.  Τα Παρακάτω παραδείγματα είναι πραγματικά.

Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες»

Η Α.Ε. Συμβουλευτικών Υπηρεσιών  Δημιουργήθηκε το 2003 (σαν συνέχεια ήδη φθίνουσας πανευρωπαϊκά δραστηριότητας)  Σκοπός η παροχή υπηρεσιών ανωτάτου επιπέδου- επιλογή προσωπικού, εκπαιδεύσεις, διοικητική ελεγκτική, συμβουλευτικές υπηρεσίες διαχείρισης - σε μια αγορά με διαφορετικές ανάγκες, διαφορετικής «κουλτούρας» και συγκυριακής/εικονικής ευημερίας προ των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004  Περιβάλλον δυσμενές με φθίνουσα επιχειρηματικότητα σε «λάθος» πόλη.  Ασυμβατότητα μετόχων και προσδοκιών τους  Σαθρό και ανελαστικό σχέδιο δράσης χωρίς εναλλακτικό πλάνο ...Με έντονο συναισθηματικό και ιδεολογικό προσανατολισμό  Τέθηκε υπο εκκαθάριση στο τέλος του 2005 με ολικές ζημίες.  Λήξη και των δικαστικών επιπλοκών Απρίλιος 2012.

Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες» Η Σαλιγκαροτροφία  Ξεκίνησε απο 3 ενδιαφερόμενους σαν μελέτη τον Νοέμβριο  Πολύ επίκαιρη δραστηριότητα «επικοινωνιακά» πολλά υποσχόμενη...  Υλοποιήθηκε πιλοτικά απο τον ένα τον Ιούνιο του  Λειτούργησε παραγωγικά μέχρι τον Μαϊο  Ανεστάλλει τον Αύγουστο 2012

Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες» Ο Παραδοσιακός Πετρόμυλος  Δημιουργήθηκε τον Μαϊο του 2011 σαν διάδοχος υπάρχουσας ατομικής δραστηριότητας.  Λειτούργησε τον Ιούλιο του 2011 για 45 μέρες!!!  Πλήρης επιχειρηματική ασυμβατότης εταίρων.  Εξαιραιτικά αντίξοες συνθήκες αγοράς  Τυπικά αδράνισε στις  Βρίσκεται σε δικαστική εμπλοκή απο τον Ιανουάριο του 2012 τεθείσα σε αναγκαστική Εκκαθάριση.

Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες» ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ  Επιτυχείς στο παρελθόν δραστηριότητες δεν προδικάζουν εκ νέου επιτυχία  Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός (τουρισμός, χρηματιστήριο, μετοχές, υπηρεσίες)  Χρονική στιγμή = κρίσιμη η επιλογή της (καθε πράγμα στον καιρό του και τον Αυγουστο ο Κολιός- δεν ωριμάζεις τα μηλα σε 1 μήνα...)  Οι συνεργασίες δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία ολονών και δεν εκβιάζονται  Τα χρήματα των άλλων ΔΕΝ είναι δικά σου  Μην δανείζεσε με την προοπτική, αλλά με την εφαρμογή.  Το εύκολο κέρδος και οι αρπαχτές έχουν μεγάλο και αφανές κόστος  «Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι» και Όταν όλα «φαίνονται» καλά ψάξτο περισσότερο- χωρίς να γίνεσαι παρανοϊκός  «Η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη», αλλα και η λίγη, τρέφει τον τεμπέλη.  και «Το Έξυπνο πουλί απο την μύτη πιάνεται: Δεν είστε ξερόλες, έχετε τα μάτια και τα αυτιά σας πάντα ΑΝΟΙΚΤΑ και δεκτικά

Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες»

Η Προοπτική  Δεν είναι απαραίτητα αυτό που σπούδασα  Η αγορά ΔΕΝ λέει πάντα την αλήθεια  Επιμονή και υπομονή ΟΧΙ ΕΜΜΟΝΗ  Να σκέφτομαι ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ  ΠΡΩΤΟΓΕΝΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ  Οι ομαδικές συνεργασίες είναι δύσκολες στην εφαρμογή, κυρίως λόγω νοοτροπίας, αλαζονικής συμπεριφοράς των συμμετεχόντων, εγωκεντρικών διαθέσεων και νοοτροπιών, έλλειψης εμπιστοσύνης μεταξύ των συνεργαζομένων – λυκοφιλίες- ανασφάλεια και αβεβαιότητα. Το τελευταίο δε, ενισχύεται ιδιαίτερα και λόγω της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας.  Έτσι, οι ομαδικές συνεργασίες γίνονται κουραστικές και οι διεργασίες πολύ αργές, αν όχι θνησιγενείς, εξ αιτίας της διαφορετικής ιδιοσυγκρασίας και νοοτροπίας μεταξύ των συνεργαζόμενων. Ακόμη και σε πολύ δομημένα σχήματα, όπως τις Τράπεζες, είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία χρόνια είδαμε να αποτυχαίνει πολλές φορές η προσπάθεια συγχώνευσης, λόγω αδυναμίας σύγκλισης των δομικών διαφορών. Στην Ελλάδα αυτό επιβεβαιώθηκε οδυνηρά με στην περίπτωση της προσπάθειας συγχώνευσης της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ με την ALPHA BANK 2 φορές, αν και δεν αποτελούσαν νέα επιχειρηματικά σχήματα!  Η επιλογή ενός δυνητικού συνεργάτη – ή ομάδας συνεργατών, είναι ίσως το πιό σημαντικό στάδιο στην δημιουργία νέων δραστηριοτήτων. Ο αυθορμητισμός, οι συναισθηματικοί παράγοντες και ιδίως οι οικονομικές παράμετροι χρειάζεται να είναι κάτω απο διαρκεί έλεγχο. Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες»

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΤΗΝ νεα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  Επιχείρηση σημαίνει «πράξη» άρα ανάλυψη «κινδύνου»  Επιχείρηση σημαίνει «συνεργασία» εσωτερική – εξωτερική  Η ορθή επιλογή των συνεργατών είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ  Ο λεπτομερής σχεδιασμός και προϋπολογισμός ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ  Η ταμειακή ευχέρια δεν προεξοφλεί την επιτυχία  Η ευελιξία βασική προϋπόθεση για να υπάρχει ανταγωνιστικό πλεονεκτημα  Η αγάπη για την δραστηριότητα, απαραίτητη προϋπόθεση  Ο έλεγχος των συναισθημάτων ρυθμίζει την ισορροπία  Μάθε να χάνεις για να το εκτιμάς όταν κερδίζεις!  Οι εμπειρίες δεν μεταβιβάζονται, αποκτούνται!  Όποιος φοβάται πάει σπίτι του.

Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες» « ΠΑΨΕ να ΖΗΤΑΣ μια θέση εργασίας Δημιούργησέ την» Κάνε για τον εαυτό σου αυτό που θα ήθελες να κάνουν οι άλλοι για σένα

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: Λεφτά υπάρχουν!!! Και ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ;;;;;;; Η απάντηση δική σας! Επιχειρηματικές «αποτυχίες» - Πολύτιμες «εμπειρίες»

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!