Η προσφορά και τα αδιέξοδά του σήμερα.  Σωματική υγεία  Ψυχική υγεία  Ισορροπία, ευεξία  Κοινωνικότητα/κοινωνικοιποίηση  Συνεργατικότητα  Ειρήνη,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ=ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ                                                                                                                                                                           
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσηλευτών Νεφρολογίας
Αθλητισμός και βία.
Πώς επηρέασε η εξέλιξη του αθλητισμού τη σύγχρονη μορφή του.
Η επιχειρηματοποίηση του αθλητισμού: θετικό ή αρνητικό πρόσημο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
Ρατσισμός.
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ:
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Εισηγήτρια: Τσεμπέρη Καλλιόπη
ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Δεν είναι μαγκιά. Δεν είναι αστείο. Σταματήστε το!
Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού από το 2007.
Στο παρόν project ασχοληθήκαμε με την ποιότητα ζωής. Είναι μια έννοια πολύσημη και υποκειμενική. Επιχειρήσαμε να καταγράψουμε τα βασικά συστατικά της «ποιοτικής.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος.
ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ: ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ Π Α Ν Α Ι Τ ΩΛ Ι Κ Ο.
Για να περιγράψουμε τη σχέση ανάμεσα σε αθλητισμό και εμπορευματοποίηση θα πρέπει να γνωρίζουμε τις έννοιές τους, ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τον αθλητισμό.
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ρατσισμός Ορισμός, Αίτια, Συνέπειες, Λύσεις. Ορισμός  Απόψεις και πράξεις που ανακλούν την πεποίθηση ότι η ανθρωπότητα διαιρείται σε διακριτές βιολογικές.
5η ομάδα εργασίας ΠΟΥΛΟΚΕΦΑΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΝΤΑΛΙΑΝΗΑΓΓΕΛΙΚΗ « Περιβάλλον και Υγεία»
ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Νίκος Κοτοπούλης Σωτήρης Λέγκας
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Αθλητισμός και παιχνίδι
ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Θέμα: «Αθλητισμός-Διατροφή και Υγεία»
Κοινωνία και Ολυμπισμός
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ο ΕΠΑΛ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
Η μάστιγα του αθλητισμού…!!
Γυμνασιο καλυβιων: ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Παράθυρο στα γεγονότα και τον κόσμο Ψυχαγωγία, ευκολία επαφής με την τέχνη Παιδαγωγικός χαρακτήρας Διευκόλυνση συναλλαγών, επικοινωνίας Έλεγχος τρόπου.
ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΤ 1. Η ΑΣΚΗΣΗ ΒΟΗΘΑΣΤΟ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ. ΟΤΑΝ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΣΚΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Το ευ ζην απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
ΥΓΙΕΙΝΗ Δημήτρης Τσιργής.
Ενότητα 4η Επιμέλεια:Κωστάκη Νεκταρία Γενικό Λύκειο Μακρύ Γιαλού
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία της μαθήτριας Δούβαλη Ευδοξίας
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
Η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Γιάννης Σπίνος ΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ Σχολικό έτος : Τάξη ΑΟΔ Μάθημα: Ερευνητική εργασία Θέμα : « Αθλητισμός » (Νους υγιής εν σώματι υγιεί)
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
2ο Γενικό Λύκειο Βόλου Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου 2ο τετράμηνο « Η βία στους αθλητικούς χώρους » Επιβλέποντες καθηγητές.
Φροντίδα των ηλικιωμένων στην κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η προσφορά και τα αδιέξοδά του σήμερα

 Σωματική υγεία  Ψυχική υγεία  Ισορροπία, ευεξία  Κοινωνικότητα/κοινωνικοιποίηση  Συνεργατικότητα  Ειρήνη, συναδέλφωση  Προαγωγή υψηλών αξιών (ευγενής άμιλλα, επιβράβευση έντιμης προσπάθειας, καλαισθησία, αξιοπρέπεια)  Ανθρωπιστικό ιδεώδες

 Γιγάντωση  Εμπορευματοποίηση  Υπερ-πρωταθλητισμός  Πολιτική εκμετάλλευση  Οπαδισμός, φανατισμός  Βία, χουλιγκανισμός  Χρήση αναβολικών  Προσυνεννοημένοι αγώνες  Παθητικοποίηση  Προαγωγή αρνητικών προτύπων για τους νέους (ειδωλοποίηση/αποθέωση πρωταθλητών, πολλοί από τους οποίους αποδεικνύονται ανέντιμοι)

 Επιστροφή στο γνήσιο αρχαιοελληνικό αθλητικό, ανθρωπιστικό ιδεώδες  Καλλιέργεια αυτού από την εκπαίδευση και αρμόδιους φορείς  Καταδίκη προφορική και θεσμική των παραβατικών φαινομένων  Αλλαγή του υπερκαταναλωτικού μοντέλου και του προτύπου της πλήρους εμπορευματοποίησης  Περιορισμός του φαινομένου του υπερ- πρωταθλητισμού και του εξοντωτικού ανταγωνισμού