Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - Σ ΠΟΝΔΥΛΩΣΗ Τ ΟΥ Σ ΤΟΧΟΥ Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Διαμορφωτική Αξιολόγηση του Μαθητή: Από τη Θεωρία στη Χάραξη Πολιτικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βιολογία Γυμνασίου.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΡΙΨΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ ΣΦΑΙΡΑ Βασική τεχνική ρίψης σφαίρας με & χωρίς φορά ΑΚΟΝΤΙΟ Βασική τεχνική ρίψης ακοντίου με & χωρίς φορά

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ:4 ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ:4 ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Μ Α Θ Η 4.7 Αγωνίσματα στίβου – ρίψεις : Σφαιροβολία με φορά Έμφαση στην : Ανάπτυξη υπευθυνότητας Μέθοδος διδασκαλίας: Αυτοελέγχου & αμοιβαία Όργανα – Υλικά: Μεταλλικές ή πλαστικές σφαίρες με βάρος από 2 – 4 Kgr 2 μεζούρες Φωτοτυπίες Κάρτα 4.2 Μολύβια Σ’ αυτό το μάθημα οι μαθητές: Θα μάθουν να ρίχνουν σφαίρα με φορά (γλίστρημα) – Τεχνική Ο’ Μπράιαν (O’ Brein) Θα γνωρίσουν ότι υπάρχει & δεύτερη τεχνική ρίψης της σφαιροβολίας ( με περιστροφή) – Τεχνική Μπαρίσνικοφ (Barischnikow) Θα αναπτύξουν την υπευθυνότητα Θα μάθουν πώς να δίνουν ανατροφοδότηση Ο ΕΦΑ θα κάνει τις απαραίτητες προσαρμογές στο μάθημά του ανάλογα με τις εγκαταστάσεις που διαθέτει – τις ικανότητες των μαθητών Αναφέρονται: Ο Γενικός στόχος του μαθήματος Οι επιμέρους στόχοι του μαθήματος Τα υλικά, τα οποία είναι ενδεικτικά

Έμφαση στην : Ανάπτυξη υπευθυνότητας Έμφαση στην ανάπτυξη της υπευθυνότητας • Για την επίτευξη του στόχου αυτού μπορούν να χρησιμοποιηθούν συγκεκριμένες τεχνικές όπως: – Η ανάθεση ρόλων με συγκεκριμένα καθήκοντα στους μαθητές και η συζήτηση μαζί τους για τη σημασία της συνέπειας, της δέσμευσης και της τήρησης υποσχέσεων. – Η παρουσίαση ηθικών διλημμάτων και η συζήτηση για θέματα, όπως η διάχυση ευθυνών σε ένα ομαδικό άθλημα, η ευθύνη που αναλογεί στον καθένα σε μια ομαδική προσπάθεια, και η απόδοση ευθυνών σε άλλους. – Η σύνδεση της υπευθυνότητας που εξασκούν στο μάθημα Φυσικής Αγωγής οι μαθητές με την υπευθυνότητα σε άλλους τομείς δράσης όπως πχ στην τάξη, στο σπίτι ή στις παρέες τους.

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας Ι Στόχος αυτής της μεθόδου είναι οι μαθητές να μάθουν να ασκούνται με ένα μαθητή- βοηθό. Ο βοηθός έχει το ρόλο του παρατηρητή και παρέχει ανατροφοδότηση στο συμμαθητή του που εκτελεί, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχει προετοιμάσει ο καθηγητής.

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙΙ Πότε χρησιμοποιείται; Όταν έχουμε σαν στόχο του ΗΜ την ανάπτυξη της συνεργασίας των μαθητών Όταν επιθυμούμε να αξιοποιήσουμε τους μαθητές που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο Προϋποθέσεις επιτυχίας: Οι μαθητές δεν έχουν πρόβλημα συνεργασίας μεταξύ τους Έχουμε προετοιμάσει της κάρτες με τα κριτήρια

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙΙΙ Ο ρόλος του μαθητή Να επιλέξει αν θα εκτελεί ή θα παρατηρεί Ο παρατηρητής συγκρίνει την εκτέλεση του ασκούμενου με τα κριτήρια – βγάζει συμπεράσματα – παρέχει ανατροφοδότηση Όταν ολοκληρωθεί η άσκηση οι μαθητές αλλάζουν ρόλους Ο ρόλος του ΚΦΑ Καθοδηγεί την συμπεριφορά των παρατηρητών Παρέχει ανατροφοδότηση στους παρατηρητές Απαντά σε ερωτήσεις των παρατηρητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙV Πλεονεκτήματα Αύξηση του ακαδημαϊκού χρόνου άσκησης Μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Επίδραση στον κοινωνικό & συναισθηματικό τομέα των μαθητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας V Πλεονεκτήματα Αύξηση του ακαδημαϊκού χρόνου άσκησης Μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Επίδραση στον κοινωνικό & συναισθηματικό τομέα των μαθητών

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας VΙ Σημεία προσοχής κατά την εκτέλεση Σωστός σχεδιασμός της κάρτας κριτηρίων Κατάλληλη επιλογή ζευγαριών Ανατροφοδότηση Στην αρχή η διδασκαλία γίνεται σ’ ένα ζευγάρι Διδασκαλία στην αρχή μιας εύκολης ή μια γνωστής άσκησης

Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας VΙΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ: ΚΑΛΥΤΕΡΑ: Όχι, λάθος! (κούνημα του κεφαλιού δεξιά-αριστερά) Διόρθωσε… (επίδειξη αν χρειάζεται) Ναι, μπράβο (χειροκρότημα) Σωστά, έχεις 3 στα 3. Πήγαινε τώρα για 5 στα 5 Είσαι πολύ καλός Μπορείς να μάθεις και αυτό…. Δεν είσαι καλή Μπορείς να βελτιωθείς Πρέπει να πετύχεις 6 στις 10 βολές σε 3 εβδομάδες Πιστεύω ότι μπορείς να πετύχεις 6 στις 10 βολές σε 3 εβδομάδες Πρέπει να κάνω τα παιδιά να δουλέψουν σκληρά Ας κάνω το μάθημα διασκέδαση για τα παιδιά Πρέπει να κάνεις αυτές τις ασκήσεις Μπορείς να διαλέξεις από αυτές τις ασκήσεις Πρέπει να συμμετέχεις στο μάθημα Αυτοί είναι οι σοβαροί λόγοι για να συμμετέχεις στο μάθημα

ΚΑΡΤΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΚΑΡΤΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Η μέθοδος του αυτοελέγχου Ι • Η μέθοδος του αυτοελέγχου χρησιμοποιείται όταν στόχος είναι να μάθουν οι μαθητές να εκτελούν μια άσκηση και να αξιολογούν οι ίδιοι την απόδοσή τους. • Όταν χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή, οι μαθητές δουλεύουν μόνοι τους χρησιμοποιώντας κριτήρια τα οποία έχει προετοιμάσει ο καθηγητής

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙΙ Ο ρόλος του μαθητή Εκτελεί την άσκηση Ελέγχει την απόδοσή του στην άσκηση Χρησιμοποιεί τα κριτήρια για ατομική βελτίωση Ο ρόλος του ΚΦΑ Προετοιμάζει το αντικείμενο διδασκαλίας & τα κριτήρια Απαντάει σε ερωτήσεις που υποβάλλει ο μαθητής Αρχίζει την επικοινωνία με τον μαθητή

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙΙΙ Χρησιμοποιείται: Όταν ο στόχος είναι η διδασκαλία της αυτοαξιολόγησης Όταν θέλουμε να σταματήσει ο μαθητής να εξαρτάται από εξωτερική ανατροφοδότηση &να αναπτύξει αυτοπεποίθηση Όταν στόχος είναι να κατανοήσει ο μαθητής το τι μπορεί να πετύχει

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙV Για να πετύχει το μάθημα πρέπει: Οι μαθητές να είναι πρόθυμοι να ασκηθούν μόνοι τους Τα κριτήρια να έχουν γραφτεί με απλά λόγια ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Συμβουλές για την διδασκαλία: Οριοθετήστε το χώρο εξάσκησης & ορίστε κανόνες ασφαλούς εξάσκησης Ορίστε 2 «βαλβίδες» & σχεδιάστε σε κάθε μια τις θέσεις των ποδιών

Η δομή του κάθε μαθήματος Κάθε μάθημα χωρίζεται σε 3 βασικά μέρη (εισαγωγικό, κύριο και τελικό μέρος) Το εισαγωγικό μέρος καταλαμβάνει η προθέρμανση (για λόγους οικονομίας χώρου, συνήθως δεν περιγράφονται συγκεκριμένες ασκήσεις, απλά αναφέρεται η λέξη «Προθέρμανση») Στο κύριο μέρος γίνεται η ανάπτυξη του περιεχομένου που οδηγεί στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί στην αρχή του μαθήματος και συνάγονται από τους στόχους της διδακτικής ενότητας Το τελικό μέρος καταλαμβάνει η «αποθεραπεία» ή «ανακεφαλαίωση» ή «το θέμα της ημέρας» (που δίνει την ευκαιρία για διαθεματική ή διεπιστημονική προσέγγιση), ανάλογα με το μάθημα

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Υποδεικνύουμε στους μαθητές πώς να διορθώνουν τους συμμαθητές τους Πρώτα λένε τι έκαναν σωστά Μετά λένε τα σημεία που πρέπει να βελτιώσουν Κλείνουν με ένα ενθαρρυντικό σχόλιο

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1η άσκηση: Οι μαθητές αραιωμένοι εκτελούν την άσκηση χωρίς σφαίρα 2η άσκηση: Εξάσκηση στην μετατόπιση μέσα στην βαλβίδα χωρίς σφαίρα 3η άσκηση: Εκτέλεση της ρίψης κατά ζεύγη με αμοιβαία διδασκαλία (μετατόπιση – ρίψη) 4η άσκηση: 3 βολές ο κάθε μαθητής με μέτρηση της επίδοσης (έμφαση στην βελτίωση της επίδοσης)

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Τελικό μέρος: Γίνεται αποκατάσταση και παράλληλα πληροφορούμε τους μαθητές για την πορεία του μαθήματος Ερώτημα ημέρας: «Με ποιόν τρόπο πρέπει να διορθώνουμε κάποιν ή να κάνουμε υποδείξεις σε κάποιον ο οποίος κάνει λάθος;»