ΧΡΗΣΗ Web 2.0 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Γούλιας Νίκος Ζυγούρα Βάνια Καλονάκης Χρήστος Κορδολέμη Ελένη Ομάδα Δ Αναστασόπουλος Βασίλης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Εγκατάσταση & Διαχείριση
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Η επιστήμη του Web.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Βιολογία Γυμνασίου.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Slideshare.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΡΗΣΗ Web 2.0 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Γούλιας Νίκος Ζυγούρα Βάνια Καλονάκης Χρήστος Κορδολέμη Ελένη Ομάδα Δ Αναστασόπουλος Βασίλης Λιάπης Θανάσης Παπαστεφάνου Φλώρα Χατζηκωτούλας Σπύρος Χρυσοβέργης Μάριος

Εισαγωγή  Κολέγιο του New Jersey τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων  Web 2.0 τεχνολογία για την δημιουργία διαδραστικής πλατφόρμας (Wordpress+Google Analytics )  Χρήση από φοιτητές, καθηγητές, προσωπικό του κολεγίου  Άρθρα, οπτικοακουστικό υλικό  Σχόλια για κοινωνικά ηθικά νομικά θέματα που προκύπτουν από την τεχνολογία  feedback από βαθμολόγηση του υλικό (thumbs up / down)  Η ιστοσελίδα είχε σαν στόχο  να υποστηρίξει τους μαθητές να αποκτήσουν την δική τους εμπειρία  δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις συμπεριφορές και τις γνώσεις των συμμαθητών τους και των καθηγητών

 Όραμα προγράμματος  να διδάξει τους φοιτητές την δεοντολογία, την ασφάλεια, και την ευθύνη σχετικά με τον ψηφιακό κόσμο  να διδάξει τις απειλές -> ασφάλεια στον προσωπικό υπολογιστή -> ασφάλεια των κοινωνιών  χωρίς γνώση και χρήση τεχνολογικών εφαρμογών -> μείωση επιτυχημένων επιθέσεων στην πανεπιστημιούπολη Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

 Ανάγκη προγράμματος  εκπαίδευση υπεύθυνων πολιτών που μπορούν να εργαστούν και να “παίξουν” σωστά στους κυβερνοχώρους  ηθικές συμπεριφορές που αναμένεται να έχουν τόσο στην επαγγελματική όσο και στην εκπαιδευτική τους σταδιοδρομία  διευκόλυνση μάθησης και συζήτησης για μια συνεχώς αναπτυσσόμενη ψηφιακή κουλτούρα Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

 Προηγούμενη προσπάθεια Διδασκαλίας  ήδη γνωρίζουν τους κινδύνους που προκύπτουν από το διαδίκτυο  άρνηση παλιού τρόπου εκπαίδευσης το νιώθουν σαν «κήρυγμα»  άγνοια των νομικών ηθικών κοινωνικών προβλημάτων μιας και το ίντερνετ συνέχεια εξελίσσεται και προκύπτουν νέα προβλήματα  Νέος τρόπος διδασκαλίας -> διαδραστική πλατφόρμα iSmack.org  απέχει κατά πολύ της παραδοσιακής τάξη  αφήνει τους μαθητές να εμπλέκονται και να ασχολούνται άμεσα με το μάθημα  οι καθηγητές διδάσκονται από τους μαθητές από την υπάρχουσα εμπειρία πάνω σε κάποιες από τις κοινωνικές εφαρμογές  ευκολία στην χρήση και δυνατότητα βαθμολόγησης- αξιολόγησης του περιεχομένου (rating) & των χρηστών  ενεργώς συμμετοχή των μαθητών για την μελλοντική πορεία του περιεχομένου της ιστοσελίδας->δημοψηφίσματα Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

 Site Web 2.0 τεχνολογίας  Καλύτερη παρουσίαση με την βοήθεια πολυμέσων  ανάλυση προβλημάτων που έχουν προκύψει απο την τεχνολογία -> συζήτηση/ σχολιασμό πάνω σε αυτά τα θέματα  Ομάδα κατασκευής & διαχείρισης site  Καθηγητές, προσωπικό σχολής, IT τμήμα κολεγίου, μαθητές  διακριτός ρόλος αλλά συμμετοχή και προτάσεις απολους  διαφορετικά προνόμια  ασφάλεια χρήσης με προσωπικό username/password Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

 Το πείραμα  χρήση σε 2 μαθήματα της σχολής διοίκησης επιχειρήσεων  χρήση σε σεμινάριο της σχολής  δείγμα 254 φοιτητών ικανό για να προσφέρει συγκρίσεις του συμβατικού με τον νέο τρόπο διδασκαλίας  Αξιόλογιση φοιτητών με tests η ύλη των οποίων προερχόταν από τα άρθρα και το υλικό του site  Feedback για την χρησιμότητα του site και του νέου τρόπου διδασκαλίας  Αποτελέσματα  αύξηση γενικών γνώσεων πριν και μετά την χρήση της διαδραστικής πλατφόρμας Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

 Ευέλικτη δομή μαθήματος -> επιλογή καθηγητή (όλα τα θέματα σε 6 εβδομάδες ή ένα κάθε βδομάδα)  6 βασικές κατηγορίες 1. Διαμόρφωση νέας κουλτούρας: χρήση ψηφιακών εργαλείων / σύγκριση με παλιότερα -> προτιμήσεις 2. Ζώντας σε έναν ψηφιακό κόσμο: συνέπειες κακή χρήσης τεχνολογίας, απειλές 3. Αφήνοντας το ψηφιακό σου σημάδι: πως αφήνουν τα ίχνη τους ανάλογα με το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν 4. Ιδιοκτησία στον ψηφιακό κόσμο: νόμοι copyright φωτογραφιών, μουσικής, ταινιών 5. Μείνε ασφαλής: τρόποι αντιμετώπισης κακόβουλων απειλών 6. Iδιωτικότητα στο Internet : τρόποι διασφάλισης προσωπικών δεδομένων από απειλές Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

 Μορφή site -> τύπου blog (WordPress)  Γιατί;  Εύκολο στην διαχείριση  Εναλλακτικές όπως wiki ή σελίδα DreamWiver με PHP δεν κάλυπταν τις ανάγκες  Συχνά ανανεώσιμης σελίδας και δυνατότητα σχολισμού απ’ολους τους χρήστες  Χρήση πρόσθετων λειτουργιών (plugins) Αναπτύσοντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης

Κατασκευαστική & διαχειριστική βοήθεια  Συμβολή των διαχειριστών (τμήμα τεχνικής υποστήριξης, καθηγητές, φοιτητές)  συνεργασία όλων αλλά ξεχωριστές αρμοδιότητες σε κάθε έναν -> υπεύθυνος για τον τομέα που είχε αναλάβει ώστε πάντα να υπάρχει ανανεωμένο υλικό στο site  ανατροφοδότηση με νέες ιδέες όχι μόνο απο τους άμεσα εμπλεκόμενους αλλά και από συνομηλίκους αυτών  βοήθεια από φοιτητές άλλων τμημάτων που είχαν ήδη εμπειρία στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία και στα πολυμέσα που χρησιμοποιήθηκαν στην πλατφόρμα  εκπαίδευση φοιτητών στις νέες τεχνολογίες  καθοδήγηση τρόπου γραφής άρθρων

 Τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας  Εκμίσθωση εξωτερικού web-hosting server -> μοναδικό όνομα στο site  Χρήση πολλών ελεύθερων ή μικρού κόστους εργαλείων  Χρήση του WordPress και παρακολούθηση της μεγάλης του κοινότητας Κατασκευαστική & διαχειριστική βοήθεια

 Ιστορική εξέλιξη πλατφόρμας  Αρχικά το Blogger (2008)  κάλυπτε ανάγκες • δυναμικού περιεχομένου • πολλών αρθρογράφων • επικοινωνία πολλών χρηστών • χρήση πρόσθετων εργαλείων  δεν κάλυπτε • σύστημα βαθμολόγησης • περαιτέρω επέκταση του site  Στην συνέχεια το WordPress (2009) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

 WordPress  Γιατί;  Επεκτασιμότητα περιεχομένου  Μελλοντική βελτίωση και εξέλιξη site  Δυνατότητα χρήσης από πολλούς χρήστες  Εναλλαγή φόντων για πιο ενδιαφέρουσα παρουσία/ εικόνα του site  Δυνατότητα σχολιασμών απο τους χρήστες  Πρόσθετα προγράμματα που καλύπτουν τυχόν ελλείψεις (plugins) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

 Οργάνωση ιστοχώρου 1: μήνυμα καλωσορίσματος φοιτητών & πληροφορίες χρήσης του site 1: μήνυμα καλωσορίσματος φοιτητών & πληροφορίες χρήσης του site 2: widget με τις ενότητες που διδάχτηκαν 2: widget με τις ενότητες που διδάχτηκαν 3: widget με δημοψήφισμα 3: widget με δημοψήφισμα 4 : Widget Smackdown! Για την κακή και καλή χρήση της τεχνολογίας 4 : Widget Smackdown! Για την κακή και καλή χρήση της τεχνολογίας 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 6 :widget Highest Rated Article τα 10 πιο δημοφιλή άρθρα 6 :widget Highest Rated Article τα 10 πιο δημοφιλή άρθρα 7 : widget με εξωτερικούς συνδέσμους του Web για περισσότερες πληροφορίες 7 : widget με εξωτερικούς συνδέσμους του Web για περισσότερες πληροφορίες Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

 Επιλογή κατηγορίας ή άρθρου 1: πληροφορίες άρθρου, συγγραφέας, ημερομηνία δημοσίευσες 2: χωρισμός άρθρου σε σελίδες για πιο εύκολη ανάγνωση 3: βαθμολόγηση άρθρου με 1-5 αστεράκια 4 : σχόλια για το άρθρο με χρονολογική σειρά 5: Widget με ανάρτηση των πιο πρόσφατων σχολίων 6 : συμφωνία ή όχι με τα σχόλια Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

 Διαχείρηση χρηστών  Το WordPress παρέχει 5 επίπεδα διαφορετικής χρήσης και προνομίων στην εφαρμογή έτσι:  Συνεργαζόμενους φοιτητές  (+) πρόσβαση στην παραγωγή/ αναθεώρηση περιεχομένου  (-) σχεδιασμό και αρχιτεκτονική σελίδας  Καθηγητές και τεχνική υποστήριξη σχολής -> πλήρη έλεγχο  Εξωτερικοί επισκέπτες -> κανένα δικαίωμα ανάρτησης άρθρου  προστασία με προσωπικό username/ password Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν

 Στατιστικά χρήσης της ιστοσελίδας με το Google Analytics  γεωγραφική τοποθεσία,  μέσος χρόνος παραμονής  τύπος browser  Χρήση στατιστικών για κατανόηση της επίδρασης του νέου τρόπoυ μάθησης  Πρόσθετα προγράμματα (plugins)  WordPress - διαθέτει πάνω απο 4000 (πίνακας αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στην πλατφόρμα) Τεχνικά χαρακτηριστικά & web 2.0 τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν PluginΛειτουργικότητα WP-Post RatingsΒαθμολογία άρθρου 1- 5 αστεράκια Comment KarmaThumbs up / down βαθμολογία σχολίων Wordpress Thread Comment Για επιπλέον σχολιασμό στην περιοχή των σχολίων WP-PollsΔημοψηφίσματα επισκεπτών Multi-page toolkitΥποστήριξη δελιδοποίησης άρθρου WP WallΒαθμολόγιση Smackup! / Smackdown!

 Γενικά  Ανάγκη για περισσότερη έρευνα πως η on-line διδασκαλία επηρρεάζει / υποστηρίζει την μάθηση  Όχι σαφή εικόνα για το αν θα συνεχίσουν να το παρακολουθούν και αν θα το πρότειναν σε άλλους -> καλύτερος τροπος απο την παραδοσιακή διδασκαλία;  Για τους μαθητές  Από τα test πριν και μετα το μάθημα -> βοηθητικό εργαλείο στην μάθηση  Ικανοποίηση των απαιτήσεων για το μάθημα  Μεγαλύτερη άνεση(σε σχεση με την παραδοσιακή διδασκαλία) για ενεργό συμμετοχή  Ουσιαστικότερη κατανόηση των κινδύνων του Internet  Για τους καθηγητές  (μέσω της βαθμολόγησης) ποιότητα της δουλειάς τους Συμπεράσματα

Ευχαριστούμε