ΧΩΡΟΘΕΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΒΑΣΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ Η περίπτωση της χωροθέτησης ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ στο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Advertisements

1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Ένα υπόδειγμα ή μοντέλο είναι μια κάποιας μορφής αναπαράσταση πραγματικών αντικειμένων, καταστάσεων ή διαδικασιών. Γενικότερα είναι μια απλοποίηση.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Χαρακτηριστικά της πολεοδομικής πολιτικής στην Ελλάδα
Διαδικτυακά Συστήματα Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΟΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ- ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ Ε.Κ.ΕΠ.Υ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ EX ANTE ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ 4Η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Παρουσίαση: Μιράντα Θεοδωροπούλου Ε.Υ.Σ.ΕΚΤ - Στέλεχος.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Αναγνώριση Προτύπων.
Γραμμικός Προγραμματισμός
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15 ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Είναι δυνατόν μέρος της διαφοροποίησης στην παρατηρούμενη τιμή μιας μεταβλητής να αποδοθεί στη διαφορετική γεωγραφική.
ΘΕΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ : ΟΠΙΣΘΟΤΡΟΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κ.ΜΕΛΑΣ.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Χωρικά διαφοροποιημένη διαχείριση νερού στη Μεσογειακή Γεωργία Ιωάννης Μανάκος και Χρήστος Καρυδάς Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων, Τμήμα Διαχείρισης.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ : ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων
Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος Γενικός Γραμματέας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΧΩΡΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
Ενεργή επιλογή αλγορίθμου, Active Algorithm Selection, Feilong Chen and Rong Jin Εύα Σιταρίδη.
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ζαγκαρέτος Λεωνίδας ΑΕΜ: 607 Ραφαηλίδης Δημήτρης ΑΕΜ: 656
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ & ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΨΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ.
1 Μελέτη κανόνων συμμετοχής σε ομότιμα δίκτυα επικοινωνίας μέσω προσομοίωσης Φοιτητής : Χρήστος Ι. Καρατζάς Επιβλέποντες Καθηγητές : Γ. Πολύζος – Κ. Κουρκουμπέτης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΣΗΜΕΙΑ
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 3 ο.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Κριτική παρουσίασης (Ομάδα Διοίκησης-ΓΠΣ) Μάθημα: STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ-ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τ.Μ.Χ.Π.Π.Α. ΠΜΣ: “ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ.
Πρόβλεψη Θέσης Χρήστη σε Κινητά Δίκτυα - Ταξινομητής Βέλτιστης Παύσης Σπύρος Γεωργάκης Διπλωματική Εργασία.
Κυκλοφοριακή Ροή.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #5: Δειγματοληψία – Sampling. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΗΓΩΝ ΛΗΨΗΣ ΥΨΟΜΕΤΡΩΝ & 3D ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ
Αύγουστος 2009 ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΩΡΟΘΕΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΒΑΣΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ Η περίπτωση της χωροθέτησης ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ στο πολεοδομικό συγκρότημα Βόλου – Ν.Ιωνίας Αθήνα, 08 Μαΐου 2005 Σταύρος Συρίγος Γιώργος Φώτης

Εισαγωγή  Η θέση (location) είναι ένας από τους κρισιμότερους παράγοντες αποτελεσματικότητας ενός δικτύου λειτουργιών/υπηρεσιών, τόσο σε αστικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο.  Η διαδικασία χωροθέτησης απαιτεί αποφάσεις σχετικές με τον αριθμό και τα χαρακτηριστικά των εξεταζόμενων μονάδων τόσο χωρικά όσο και χρονικά.  Οι παράγοντες καθορισμού της θέσης ορισμένων μονάδων (π.χ. ασθενο- φόρων) είναι δυναμικής ή/και στοχαστικής φύσης.  Η αναποτελεσματικότητα στο χωροθετικό σχεδιασμό δικτύων αντιμετώπισης περιστατικών άμεσης ανάγκης μπορεί να μεταφραστεί σε απώλεια ανθρώπινων ζωών. Η αντιμετώπιση του συγκεκριμένου προβλήματος απαιτεί ένα μοντέλο χωροθετικών επιλογών, το οποίο θα λαμβάνει υπόψη όλες τις παραπάνω παραμέτρους

 Διαμόρφωση και αξιολόγηση εναλλακτικών σεναρίων, με αντικείμενο τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας του συστήματος στη χειρότερη δυνατή περίπτωση, διασφαλίζοντας παράλληλα τη μέση αποδοτικότητα.  Χρήση του υποδείγματος μέγιστης αναμενόμενης κάλυψης, βάσει του οποίου η αποδοτικότητα του συστήματος σχετίζεται με το ποσοστό της ζήτησης που αναμένεται να βρίσκεται εντός μιας συγκεκριμένης απόστασης κάλυψης από το πλησιέστερο διαθέσιμο ασθενοφόρο.  Καθορισμός της απόστασης κάλυψης ενδογενώς για κάθε κατηγορία σεναρίων, με τη χρήση ενός βοηθητικού υποδείγματος εντοπισμού της ελάχιστης μέγιστης απόστασης (min-max). Μεθοδολογικό πλαίσιο

 η χρονική και χωρική κατανομή των περιστατικών (αναμενόμενη ζήτηση)  η χρονική και χωρική διαφοροποίηση της κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο  ο αριθμός των διαθέσιμων προς χωροθέτηση ασθενοφόρων (προσφορά)  η μέση πιθανότητα q κάθε ασθενοφόρου να είναι κατειλημμένο την ώρα της κλήσης  η κρίσιμη απόσταση μεταξύ κόμβου ζήτησης και πλησιέστερου ασθενοφόρου (απόσταση κάλυψης) Βασικές παράμετροι εναλλακτικών σεναρίων

Σύστημα Χωροθετικής Ανάλυσης και Σχεδιασμού  ένα σύνολο υποδειγμάτων και ισχυρών αλγορίθμων χωροθέτησης-κατανομής, σε συνδυασμό με ένα αποδοτικό περιβάλλον διασύνδεσης χρήστη  δυναμική χαρτογραφική απεικόνιση των παραγόμενων από το σύστημα και των οριζόμενων από το χρήστη χωροθετικών λύσεων  άμεση δημιουργία και σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων  συνεργασία με Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών και Βάσεις Δεδομένων Στο εργαστήριο Χωρικής Ανάλυσης, GIS και Θεματικής Χαρτογραφίας του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας αναπτύσσουμε ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Χωροθετικής Ανάλυσης και Σχεδιασμού το οποίο παρέχει:

Με τη χρήση του συστήματος, οι λήπτες αποφάσεων είναι σε θέση να διαγνώσουν πιθανά χωρικά προβλήματα στο υφιστάμενο δίκτυο λειτουργιών και δραστηριοτήτων στο σύνολο μιας περιοχής, αξιοποιώντας κατάλληλα κοινωνικά, οικονομικά και χωρικά δεδομένα. Σύστημα Χωροθετικής Ανάλυσης και Σχεδιασμού Ταυτόχρονα, οι λήπτες αποφάσεων έχουν τη δυνατότητα να προτείνουν βέλτιστες θέσεις για τη χωροθέτηση νέων παραρτημάτων της υπό εξέταση λειτουργίας, καθώς και εναλλακτικές θέσεις επαναχωροθέτησης ορισμένων ή όλων των υφιστάμενων παραρτημάτων και ανακατανομής της ζήτησης σε αυτά (περιφερειοποίηση).

Σύστημα Χωροθετικής Ανάλυσης και Σχεδιασμού ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟΘΕΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ Η περίπτωση της χωροθέτησης ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ στο πολεοδομικό συγκρότημα Βόλου – Ν.Ιωνίας ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ  Σύνολο περιστατικών άμεσης ανάγκης από το ΕΚΑΒ Βόλου για την περίοδο Φευρουαρίου - Αυγούστου 2004 (για τη συγκεκριμένη ανάλυση αξιοποιήθηκαν μόνο τα περιστατικά από 12 Απριλίου έως 9 Μαΐου 2004).  Χαρακτηριστικά οδικού δικτύου από τη Γενική Μελέτη Μεταφορών και Κυκλοφορίας για την Πόλη του Βόλου (ΥΠΕΧΩΔΕ, 1996) και από επιτόπιες μετρήσεις φοιτητών του Τμήματος ΜΧΠΠΑ για τα έτη 2001, 2002, 2003.

Χωρική κατανομή περιστατικών ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΠΙΒ. ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΑΣΚΛΗΠΕΙΟ Α. ΒΟΛΟΥ 0 0,5 1 1,5 Km B

ΠΕΜΠΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ Χρονική κατανομή περιστατικών 16 περιστατικά / ημέρα κατά μ.ο.

Επιλογή χρονικών περιόδων ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ - ΑΡΓΙΕΣ (ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ)

Παράμετροι οδικού δικτύου ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΟΜΒΩΝΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΦΟΡΤΟΙ

Εκτίμηση αναμενόμενης ζήτησης Βασικές παράμετροι:  καταγεγραμμένα περιστατικά ανά χρονική περίοδο  αποστάσεις δικτύου  συντελεστής «διάχυσης» ζήτησης

q: πιθανότητα κάθε ασθενοφόρου να είναι κατειλημμένο την ώρα της κλήσης d(k)sec: απόσταση κάλυψης σε δευτερόλεπτα N: αριθμός χωροθετούμενων ασθενοφόρων Παράμετροι τροφοδότησης μοντέλου για κάθε εναλλακτικό σενάριο

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Καθημερινές – 3 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 14:00 – 22:59 q=0,166 δ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 08:00 – 13:59 q=0,011 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Καθημερινές – 4 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 08:00 – 13:59 q=0,066 γ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 08:00 – 13:59 q=0,011 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Καθημερινές – 5 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 14:00 – 22:59 q=0,066 β ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 08:00 – 13:59 q=0,011 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Αργίες (Σ/Κ) – 3 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 24:00 – 09:59 q=0,066 ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 17:00 – 23:59 q=0,066 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Αργίες (Σ/Κ) – 4 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 24:00 – 09:59 q=0,166 ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 17:00 – 23:59 q=0,327 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Αργίες (Σ/Κ) – 5 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 24:00 – 09:59 q=0,166 ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 17:00 – 23:59 q=0,000 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Σύνολο σεναρίων – 3 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΡΓΙΕΣ (Σ/Κ) 24:00 – 09:59 q=0,166 ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ 08:00 – 13:59 q=0,000 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣΑΡΓΙΕΣ (Σ/Κ)

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Σύνολο σεναρίων – 4 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ 08:00 – 13:59 q=0,166 ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΡΓΙΕΣ (Σ/Κ) 17:00 – 23:59 q=0,327 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣΑΡΓΙΕΣ (Σ/Κ)

Σύγκριση εναλλακτικών σεναρίων Σύνολο σεναρίων – 5 ασθενοφόρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ 08:00 – 13:59 q=0,166 γ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΡΓΙΕΣ (Σ/Κ) 17:00 – 23:59 q=0,166 ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ πιθαν. q σύγκριση ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣΑΡΓΙΕΣ (Σ/Κ)

Επίδραση της πιθανότητας q στην ευρωστία των ομάδων λύσεων Βάσει της δειγματοληψίας για την υφιστάμενη κατάσταση: 0,087 < q < 0,233 (3 ασθενοφόρα) υπόδειγμα min-max υπόδειγμα μέγιστης αναμενόμενης κάλυψης

Σύγκριση με την υφιστάμενη κατάσταση χωροθέτησης (για 3 ασθενοφόρα) ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΠΙΒ. ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΑΣΚΛΗΠΕΙΟ Α. ΒΟΛΟΥ 0 0,5 1 1,5 Km B Υφιστάμενη (τυπική) κατάσταση χωροθέτησης. Βέλτιστη χωροθέτηση 3 ασθενοφόρων στο σύνολο των σεναρίων.

Πιθανοί λόγοι διαφοροποίησης από την υφιστάμενη κατάσταση χωροθέτησης  Μεγαλύτερη σοβαρότητα περιστατικών στο κέντρο του ΠΣ.  Διαφορετικοί στόχοι «βελτιστοποίησης» (μέση αποδοτικότητα?).  Περισσότερος διαθέσιμος ελεύθερος χώρος στην παραλία για στάθμευση.  Το ΠΣ αποτελεί υποσύνολο της ευρύτερης περιοχής εξυπηρέτησης των ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ Βόλου.  Μικρές σχετικά αποστάσεις στο εσωτερικό του ΠΣ καθιστούν την επιλογή θέσεις υποκειμενικό παράγοντα.  Πληροφορία που δεν μοντελοποιήθηκε (παρόδια στάθμευση, εποχικότητα ζήτησης).

 Διαφορετικός βαθμός βελτίωσης με ίδιο αριθμό ασθενοφόρων για διαφορετικά σενάρια.  Σημαντική η επίδραση της αναμενόμενης ζήτησης.  Καταλυτικός ο ρόλος του οδικού δικτύου (κυκλοφοριακή κίνηση).  Η αξιοπιστία των σεναρίων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τιμή της πιθανότητας q.  Η σταδιακή αύξηση της πιθανότητας q προκαλεί συσπείρωση των χωροθετικών προτύπων προς τους κόμβους που καλύπτουν την περισσότερη ζήτηση.  Διαφοροποίηση σεναρίων σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση χωροθέτησης. Συμπεράσματα

Περαιτέρω έρευνα...  Αξιολόγηση προτεινόμενων λύσεων, τόσο χωρικά όσο και χρονικά.  Χρήση μεγαλύτερου / αντιπροσωπευτικότερου δείγματος περιστατικών προς ανάλυση.  Ιεραρχική δομή μοντέλου / εφαρμογή σε μεγαλύτερη κλίμακα μελέτης.  Χωρική και χρονική πρόβλεψη των περιστατικών με περισσότερο εξελιγμένες μεθόδους (π.χ. νευρωνικά δίκτυα).  Ουσιαστικότερη συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς (ΕΚΑΒ, Δήμος Βόλου, Υπ. Υγείας).  Επαναδιατύπωση κατάλληλων υποδειγμάτων που θα περιλαμβάνουν νέους στόχους και περιορισμούς, οι οποίοι θα προκύπτουν μέσα από μια αμφίδρομη συμμετοχική και ανατροφοδοτούμενη διαδικασία λήψης χωροθετικών αποφάσεων.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας