Τόσο ίδιοι – Τόσο διαφορετικοί δημιουργία ταινίας μικρού μήκους Συμμετοχή 7 ου Γυμνασίου Πάτρας 2013-2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Pivot a time travel.
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
PICTURE START ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.ΣΕΡΡΩΝ Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων.
Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Google docs Google docs forms
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Πρόβλημα του μήνα Ένα πρόβλημα ακοής. Περιεχόμενο Στόχοι: Να σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν ένα απλό τεστ ακοής· Να συγκρίνουν κριτικά τους σχεδιασμούς.
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
Ρύθμιση της συσκευής βίντεο Για να κάνετε κοινή χρήση του βίντεό σας χρειάζεστε μια κάμερα. Ωστόσο, δεν χρειάζεστε κάμερα για να δείτε τα βίντεο άλλων.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
Σύγχρονη Εκπαίδευση = Απόκτηση Πληροφορίας Λήψη πληροφορίας + Επεξεργασία από μαθητή Βιωματική διδασκαλία.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
ΕφαρμογΕς οδοντιατρικης πληροφορικης
Για δες που τα όργανα μιλούν
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
MOVIE MAKER Οδηγός Χρήσης Πέτρος Κλιάπης 2015.
Μαραγκός Γαρύφαλλος Σχολικό Έτος Η εξέλιξη των μέσων αναπαραγωγής της Μουσικής.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΟΛΟΓΩΝ Θεσσαλονίκη Μάιος, 2015
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Google docs Google docs forms
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Δημιουργια ψηφιακου Video Στ΄ ταξη
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τόσο ίδιοι – Τόσο διαφορετικοί δημιουργία ταινίας μικρού μήκους Συμμετοχή 7 ου Γυμνασίου Πάτρας

ΣΕΝΑΡΙΟ Η ομάδα των τεχνικών μας συνεργάστηκε για να «συλλάβει» και να προσαρμόσει το σενάριο, στη ετερόκλητη ομάδα των ηθοποιών μας....

ΛΗΨΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ • ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ • ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ... • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ • ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΗΨΕΙΣ (2 ΚΑΜΕΡΕΣ - ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ...

ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΗΨΕΩΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΚΗΝΩΝ ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΛΙΚΟΥ... (φωτεινότητα, ήχος, απόδοση ηθοποιών, γωνία λήψης...)

ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΗΨΕΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ / ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΣΚΗΝΩΝ ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (επιλογή των «χρήσιμων» σκηνών...)

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΗΧΟΥ Οι σκηνές (video tracks) τοποθετήθηκαν στη «λωρίδα χρόνου» Συνδέθηκαν με κατάλληλα transitions, Προστέθηκαν κατάλληλα σχόλια ως «τίτλοι» PINNACLE STUDIO 14

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΗΧΟΥ Επεξεργαστήκαμε τον ήχο της λήψης Προσθέσαμε αρχεία μουσικής (.mp3) ως ηχητική επένδυση, ειδικά στις εξωτερικές λήψεις PINNACLE STUDIO 14

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΛΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Για τις ανάγκες της συμμετοχής μας στο φεστιβάλ δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους, το αρχείο μας αποθηκεύθηκε τελικά σε δίσκους DVD ως αρχείο.AVI PINNACLE STUDIO 14

ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΕΛΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Επιπλέον φροντίσαμε και για την ανάρτησή του στο INTERNET

Μαθητική διέξοδος Τόσο ίδιοι – τόσο διαφορετικοί... Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!