ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Εισήγηση στη συνεδρία προσωπικού, Τετάρτη 3/4/2013

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μάριος Στυλιανίδης Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ 26/2/2011
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
SWOT ANALYSIS.
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ – ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ Η SWOT ανάλυση ως εργαλείο σχεδιασμού
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Εισήγηση στη συνεδρία προσωπικού, Τετάρτη 3/4/2013 Έλενα Παπαθεράποντος – Κωνσταντίνου, Δασκάλα

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats   H ανάλυση αυτή σκοπό έχει την ανάδειξη των ευκαιριών ή και των απειλών που αντιμετωπίζει ένας οργανισμός και την υποβολή εισηγήσεων για το πόσο έτοιμος είναι να αντιμετωπίσει αυτές τις εξελίξεις. Η έννοια SWOT εμπερικλείει τις δυνατότητες και αδυναμίες που αναφέρονται στο εσωτερικό περιβάλλον καθώς και τις ευκαιρίες και απειλές που αναφέρονται στο εξωτερικό περιβάλλον μιας σχολικής μονάδας. Σύμφωνα με τον Πασιαρδή (2008), η ανάλυση SWOT «είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τη διατύπωση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών του συστήματος, καθώς και των ευκαιριών και των απειλών».

  ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ / ΑΠΕΙΛΕΣ Οι Ευκαιρίες αποτελούν εξωτερικούς παράγοντες ή καταστάσεις τις οποίες ο οργανισμός μπορεί να εκμεταλλευτεί για να εκπληρώσει καλύτερα την αποστολή του (π.χ νέο αναλυτικό πρόγραμμα, νέοι τρόποι προσέγγισης της διδασκαλίας και μάθησης, αξιοποίηση εκπαιδευτικών με δεξιότητες και ικανότητες εκπαιδευτικά προγράμματα όπως τις επισκέψεις των μουσικών της συμφωνικής ορχήστρας Κύπρου στα σχολεία κτλ). Οι Απειλές αποτελούν εξωτερικούς παράγοντες ή καταστάσεις οι οποίες επηρεάζουν τον οργανισμό με αρνητικό τρόπο κάνοντας πιο δύσκολη την εκπλήρωση της αποστολής του (π.χ συχνή αλλαγή διδακτικού προσωπικού, φτωχός σύνδεσμος γονέων, όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι από άλλη πόλη κτλ).

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ / ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Οι Δυνατότητες είναι τα χαρακτηριστικά ή οι συνθήκες του οργανισμού που συνεισφέρουν στην εκπλήρωση της αποστολής του (π.χ νέος διευθυντής με όραμα, κουλτούρα συνεργασίας, χαρισματική διευθυντική ομάδα κτλ) Οι Αδυναμίες είναι τα χαρακτηριστικά ή οι συνθήκες που περιορίζουν ή ακόμα και εμποδίζουν την ικανότητα του οργανισμού να επιτελέσει την αποστολή του και τον αποσπούν από την απόδοσή του (π.χ οικονομικοί πόροι, καινούργιο σχολείο, έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ των συναδέλφων κτλ)

Τι περιλαμβάνουν οι εσωτερικοί και τι οι εξωτερικοί παράγοντες Aρχικά κριτήρια για την ανάλυση SWOT σύμφωνα με τους Davies & Ellison Eσωτερικοί παράγοντες Εξωτερικοί παράγοντες Αναλυτικό πρόγραμμα Πολιτικοί, νομικοί και οικονομικοί Διδασκαλία και μάθηση Εκπαιδευτικές αλλαγές Κτιριακή υποδομή Δημογραφικές - κοινωνικοπολιτισμικές τάσεις Προσωπικό, δεξιότητες και ικανότητες Τάσεις εργοδότησης Ήθος / κουλτούρα Τεχνολογία Πειθαρχία και εμφάνιση Πελάτες Σχολική εφορεία Άλλοι παροχείς υπηρεσιών Οικονομικοί πόροι Αξιολόγηση και αποτελέσματα

Με ποιο τρόπο μπορούμε να εντοπίσουμε τις δυνατότητες και αδυναμίες, τις ευκαιρίες και απειλές της σχολικής μας μονάδας; Μόνο μέσα από μια περιβαλλοντική ανίχνευση μπορεί κανείς να εντοπίσει τις δυνατότητες και αδυναμίες της σχολικής του μονάδας αλλά και τις ευκαιρίες και απειλές που της προσφέρει το περιβάλλον.  

Τι μπορεί να μας δώσει μια περιβαλλοντική ανίχνευση … Μια στοχευμένη περιβαλλοντική ανίχνευση του σχολείου σύμφωνα με το Πασιαρδή (1996) μπορεί να δώσει πολύτιμες πληροφορίες ή ακόμα και σαφείς ενδείξεις ή προειδοποιήσεις για μελλοντικές τάσεις, προβλήματα αλλαγές και εξελίξεις που μπορεί να συμβούν τόσο στο τοπικό όσο και στο ευρύτερο περιβάλλον του.

ΙΒ’ Δημοτικό Σχολείο Πάφου «Πεύκιος Γεωργιάδης» Ακολουθεί μία σύντομη περιβαλλοντική ανάλυση του σχολικού οργανισμού σε μια ανάλυση S.W.O.T

Εξωτερικό περιβάλλον Συχνή εναλλαγή προσωπικού… Η συχνή εναλλαγή προσωπικού στη σχολική μου μονάδα και η τοποθέτηση κάθε φορά νέων διευθυντών (στα 6 χρόνια ζωής του σχολείου έχουν περάσει 4 διευθυντές) ήταν ένας παράγοντας που δημιουργούσε πρόβλημα στη λειτουργία του σχολείου και στην επίτευξη των στόχων του, αλλά και στις διαπροσωπικές σχέσεις γονιών και εκπαιδευτικών.

Εσωτερικό περιβάλλον Η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος μιας σχολικής μονάδας στοχεύει στην ανάδειξη των δυνατών και αδυνάτων σημείων της με στόχο να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της για να ξεπεράσει τις αδυναμίες της. Η σχολική μου μονάδα λειτουργεί με 225 μαθητές,21 εκπαιδευτικούς από τους οποίους δύο είναι βοηθοί διευθυντές και ένας διευθυντής. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων. Δυο εκπαιδευτικοί είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου και μία εκπαιδευτικός είναι υποψήφια για διδακτορικό τίτλο. Το σχολικό κτίριο παρ’ όλο που είναι καινούργιο παρουσίαζε πολλές κακοτεχνίες. Πολλές από αυτές έχουν ξεπεραστεί με επιτυχία. Η διαφοροποίηση, η διάκριση, η δημιουργικότητα που είναι τα ζητούμενα για τη σχολική μου μονάδα παρατηρούνται συχνά γιατί υπάρχει εμπιστοσύνη και ανοικτοσύνη μεταξύ του προσωπικού.

Ο διευθυντής… Ο διευθυντής είναι άτομο με ευχάριστη προσωπικότητα και πολύ επικοινωνιακός και γνώστης θεμάτων διοίκησης. Έχει  εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που είχε κατά την περσινή σχολική χρονιά και έχει ξεπεράσει αρκετές από τις περσινές αδυναμίες της σχολικής μου μονάδας. Επίσης έχει εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που του έχουν δοθεί με στόχο να μειώσει την επίδραση των απειλών Με τη στάση και τις πρακτικές που ακολουθεί κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να δημιουργήσει ένα θετικό φιλικό κλίμα και μια διάθεση συνεργασίας, συναδελφικότητας αλλά και βελτίωσης.

  Συνοψίζοντας την περιβαλλοντική ανάλυση του σχολικού οργανισμού σε μια ανάλυση S.W.O.T. διαπιστώνουμε : ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Νέο αναλυτικό πρόγραμμα Νέοι τρόποι προσέγγισης της διδασκαλίας και μάθησης Αξιοποίηση εκπαιδευτικών με δεξιότητες και ικανότητες Αξιοποίηση εκπαιδευτικών με διδακτορικό τίτλο Εισαγωγή Η.Υ   ΑΠΕΙΛΕΣ Συχνή αλλαγή διευθυντών Συχνή αλλαγή διδακτικού προσωπικού Συχνή αλλαγή της διευθυντικής ομάδας Η διευθυντική ομάδα προέρχονται από άλλη επαρχία (θεωρείται απειλή όσο χαρισματική και ταλαντούχα είναι η διευθυντική ομάδα γιατί θα εργαστεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα χωρίς να συμπληρώσει τα απαιτούμενα χρόνια εργασίας της στη σχολική μου μονάδα)

Δυνατότητες και αδυναμίες :   ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ Νέος διευθυντής με όραμα Καινούργιο σχολείο Κουλτούρα συνεργασίας Εργαστήριο Η.Υ και πολυμέσων Αίθουσα μουσικής , οικοκυρικών, αγγλικών Καλές διαπροσωπικές σχέσεις προσωπικού Υποστηρικτικός Διευθυντής Πλούσιος διδακτικός εξοπλισμός Κτιριακή υποδομή ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Καινούργιο σχολείο το οποίο προσπαθεί να δημιουργήσει ταυτότητα και κουλτούρα Προσπάθεια δημιουργίας υγιούς κουλτούρας Προσπάθεια δημιουργίας καλών σχέσεων γονιών- εκπαιδευτικών Οικονομικοί πόροι

Υποβολή εισηγήσεων… αναζωογόνηση και ενδυνάμωση… Μια εκπαιδευτική μονάδα ακόμα και μέσα στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του συγκεντρωτικού Κυπριακού Εκπαιδευτικού Συστήματος έχει περιθώρια να επιχειρήσει την αναζωογόνηση και ενδυνάμωση της χαράσσοντας κατευθύνσεις και παρεμβαίνοντας συλλογικά με στοχευμένα στρατηγικά σχέδια σε θέματα που σχετίζονται με τα προβλήματα ή τις προκλήσεις που δέχεται από το τοπικό ή ευρύτερο περιβάλλον της. Σύμφωνα με τους Holmes και Davies (στο Πασιαρδή 2008) για να είναι πετυχημένος ο στρατηγικός σχεδιασμός θα πρέπει να βοηθά τους οργανισμούς να κτίσουν πάνω στις δυνατότητές τους, να ξεπεράσουν τις αδυναμίες τους, να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες και να μειώσουν την επίδραση των απειλών. Η σχολική μου μονάδα έχει τις δυνατότητες να αναζωογονηθεί να ενδυναμωθεί και να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει γιατί έχει αξιόλογες ευκαιρίες και δυνατότητες τις οποίες μπορεί να αξιοποιήσει στο μέγιστο βαθμό.

Χαρούμενα διαλείμματα

Βιβλιογραφία Πασιαρδής, Π. (2008). ΕΚΠ 71Κ Στρατηγικός ,σχεδιασμός και αξιολόγηση στην εκπαίδευση.(2)Λευκωσία. Pashiardis, P. (1996). Environmental scanning in educational organizations: Uses, approaches, sources and methodologies. The international journal of Educational Management, 10(3) 5-9 Στυλιανίδης , Μ. (2008 ). Το Σχολείο του Μέλλοντος . Στρατηγική Πρόγνωση και Σχεδιασμός . Εκδόσεις Γρηγόρη. Αθήνα

Σας ευχαριςτω για τη προςοχη ςας