ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •Διαδίκτυα και Δίκτυα στις Τεχνικές Σχολές •Πανίκος Βρυωνίδης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Δουλεύοντας με τα Windows
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΔΙΚΤΥΑ Εισαγωγή - Τοπολογίες
Γονικός έλεγχος Κ. Ξ. Γ. «ΛΙΟΛΙΟΥ». Γονικός έλεγχος •Ακόμη κι όταν δεν κρυφοκοιτάζετε, μπορείτε να θέσετε περιορισμούς στη χρήση του υπολογιστή από τα.
Π ΑΝΕΛΛΗΝΙΟ Σ ΧΟΛΙΚΟ Δ ΙΚΤΥΟ Υλοποίηση του Π.Σ.Δ. Βασικές Υπηρεσίες Οικονομίδης Κωνσταντίνος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛIΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Το Ανοικτό Λογισμικό Στη Μέση Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση. Πανίκος Βρυωνίδης Τεχνική Σχολή Μακάριος Γ’
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ενοποιημένων υπηρεσιών
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 1 Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Ένα δίκτυο για την εκπαίδευση Εισηγητής : Βουτριαρίδης Χριστόδουλος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Β΄ Γυμνασίου Σκαβάντζου Λία, ΠΕ19
Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2005 Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Γ.Π.Α. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής Οθόνη PLASMA ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής.
Σύστημα Γραμματειακής Υποστήριξης Επιμέλεια: Παπαϊωάννου Βίκυ, ΠΕ19 1 ο Γυμνάσιο Πολυγύρου.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
October ‘07 Τι επιτρέπει η Τεχνολογία Τι ζητούν οι χρήστες Δρ. Πέτρος Κοντόπουλος.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Δίκτυα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 4: Δίκτυα Υπολογιστών Λέξεις Κλειδιά: Δίκτυο υπολογιστών (Computer Network), πόροι δικτύου, τοπικό δίκτυο (LAN), δίκτυο ευρείας περιοχής.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Θέματα Εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημοτικά της Α’ Αθήνας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •Διαδίκτυα και Δίκτυα στις Τεχνικές Σχολές •Πανίκος Βρυωνίδης

Θέματα: •Γιατί Δίκτυα; •Χαρακτηριστικά σύνδεσης σχολείου και διαδικτύου •Τυπική σύνδεση σχολείου και διαδικτύου •Η αίθουσα Η.Υ. •Εισήγηση σύνδεσης Υπουργείου Παιδείας και τεχνικών σχολείων •Η ανάγκη για δομημένη καλωδίωση των σχολείων •Η ανάγκη για ένα επόπτη δικτύου

Γιατί Δίκτυα; Εκπαιδευτικοί στόχοι •Ανανέωση των παιδαγωγικών μεθόδων •Ενθάρρυνση της συνεργασίας •Αποτελεσματική μετάδοση και διανομή του εκπαιδευτικού υλικού στους εκπαιδευόμενους. •Εκπαίδευση απο απόσταση,τηλεκπαίδευση. •Υποστήριξη διαδικασίας μάθησης μέσα από δικτυακό περιβάλλον.

•Συνεργασία ομάδων εργασίας μαθητών γεωγραφικά διασκορπισμένων. •Ανταλλαγή πληροφοριών και απόψεων. •Δημιουργία και διανομή παρουσιάσεων. •Ενημέρωση, πληροφόρηση, ψηχαγωγία. •Πρόσβαση σε υπηρεσίες ψηφιακών βιβλιοθηκών εκπαιδευτικών και ερευνητικών ιδρυμάτων. •Επικοινωνία με Ευρωπαικά δίκτυα.

Αποτέλεσμα: •Το σχολικό δίκτυο να αποτελέση ένα εργαστήρι εφαρμογής των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ένα περιβάλλον στο οποίο θα μπορούν να εφαρμοστούν, να αξιολογηθούν και να χρησιμοποιηθούν νέες εκπαιδευτικές μέθοδοι.

Χαρακτηριστικά σύνδεσης ενός σχολείου με το διαδίκτυο •Σύνδεση μόνο με μία γραμμή •Γρήγορη •Σταθερή •Ασφαλισμένη - Firewall •Να σταματά την χρήση απαγορευμένων ιστοσελίδων •Caching

Τυπική σύνδεση σχολείου με Διαδίκτυο

Σύνδεση σχολείου με το διαδίκτυο

LARNACA Larnaca Airport PAPHOS LIMASSOL PARALIMNI NICOSIA ISDN 64 kps ISDN 64kbs ISDN 64 kbps Eniaio Lykeio Arhangelou LAN A’ Technical school LAN Paralimni Technical School LAN Limassol Technical Schools LAN Paphos Technical School LAN Ministry of education Bldg LAN Polis Tech. School LAN LarnakaTechnical School LAN ISDN Εισήγηση σύνδεσης Υπουργείου Παιδείας με τις Τεχνικές Σχολές

ISDN Line Ethernet HUB ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ CISCO ROUTER 2612 with 2 ISDN ports NETWORKING DESIGN PC ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Α»ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ “Β” ISDN Line PC CISCO ROUTER 1603 Ethernet HUB Ethernet LAN CISCO ROUTER 1603

Η ανάγκη για δομημένη καλωδίωση •Με αυτό τον τρόπο υπάρχει κοινή καλωδίωση γιά: –Δίκτυα –Τηλέφωνα –Συστήματα συναγερμού –Πρόσβαση •Η αλλαγή ενός σημείου από τηλεφωνική γραμμή σε γραμμή δικτύου Η.Υ γίνεται με αυτόν τον τρόπο πολύ εύκολα

Κατάσταση σχολείων οσον αφορά τη δομημένη καλωδίωση. •Σε κανένα σχολείο δεν υπάρχει κανονική δομημένη καλωδίωση •Υπάρχει μόνο σε ορισμένες αίθουσες Η.Υ. και στη διοίκηση •Η διαρρύθμιση των σχολείων δεν βοηθά την εγκατάσταση αυτή •Οι αίθουσες είναι διασκορπισμένες •Οι αποστάσεις μεγάλες •Δεν υπάρχει η υποδομή για να γίνει εύκολα η εργασία αυτή •Το οικονομικό κόστος για την πιο πάνω εγκατάσταση είναι μεγάλο

Η ανάγκη για επόπτη δικτύου σε ένα σχολείο  Χρησιμοποιεί κωδικούς πρόσβασης (Passwords) τους οποίους ξέρει μόνο αυτός και κάποιος άλλος ο οποίος τον αντικαθιστά σε περίπτωση απουσίας του.Αντίγραφα των κωδικών καλό είναι να έχει και ο υπεύθυνος Βοηθός Διευθυντής  Ελέγχει το δίκτυο περιοδικά

 Καταγράφει όλο τον υλικό εξοπλισμό  Έχει σχεδιαγράμματα όλων των συνδέσεων όλων των Η.Υ.  Καταγράφει τις διευθύνσεις και ονόματα των Η.Υ. (IP Addresses)  Αν χρειαστεί να ειδοποιηθεί τεχνικός, αναλαμβάνει να κάνει τις κατάλληλες διευθετήσεις  Αν χρειαστεί να συνδεθεί ένας νέος Η.Υ πάνω στο δίκτυο, αποφασίζει και καταγράφει τις διευθύνσεις και το όνομά του

 Έχει όλο το λογισμικό ή ξέρει πού είναι. Π.χ. Windows 95/98/NT, Printer drivers, LAN cards drivers κλπ.  Έχει κατάλογο με διευθύνσεις πάνω στο Internet από όπου μπορεί να πάρει χρήσιμες πληροφορίες  Καμιά αλλαγή δεν γίνεται πάνω στο δίκτυο εκτός και αν έλθει εις γνώσιν του διαχειριστή

 Ελέγχει την κίνηση (Traffic) που έχει το δίκτυο  Καταγράφει τις νέες ανάγκες που έχει το δίκτυο και κάνει τις απαραίτητες παραγγελίες  Διαχείριση των χρηστών και ασφάλεια δικτύου  Πανίκος Βρυωνίδης - Εκπαιδευτής Μηχανικής Η.Υ.