1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων, Αθήνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μάριος Στυλιανίδης Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ 26/2/2011
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων, Αθήνα Ηγεσία και Ποιότητα σε Ιδιωτικά Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λεωνίδας Χυτήρης, Καθηγητής Διοικητικής Επιστήμης Λουκάς Νικ. Άννινος, Υποψήφιος Διδάκτωρ Διοικητικής Επιστήμης Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο Πειραιώς

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Το σχολείο… Ως βασική μονάδα του εκπαιδευτικού συστήματος αποτελεί τυπική οργάνωση η οποία δραστηριοποιείται στον κοινωνικό χώρο και επιδιώκει την παροχή άρτιας, σύγχρονης, ισόρροπης ποσοτικής και ποιοτικής παιδείας. 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Για την επίτευξη του στόχου αυτού, το σχολείο πρέπει να ικανοποιεί συγκεκριμένα Παιδαγωγικά, Οικονομικά και Διοικητικά Κριτήρια. Επομένως… Χρειάζεται την ανάλογη οργάνωση και σύστημα διοίκησης που θα αξιοποιεί τους διαθέσιμους πόρους σε δεδομένη κάθε φορά συγκυρία. 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη αρχών και κανόνων Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Διεύθυνσης και Ελέγχου, δηλαδή σαφή γνώση των αρχών της Διοικητικής Επιστήμης, κατανόηση όλων των παραγόντων που επιδρούν συστηματικά στο περιβάλλον και κατάλληλη ηγετική συμπεριφορά 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Οι διευθυντές συνεπώς απαιτείται να έχουν διοικητικές ικανότητες και ηγετικές δεξιότητες. 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Με δεδομένη την ανάγκη για ικανούς και αποτελεσματικούς διευθυντές σχολείων είναι αναγκαίο και επείγον, πρώτα να δημιουργηθούν συνθήκες ώστε ο διευθυντής του σχολείου να καταστεί ικανός και να είναι σε θέση να εκτελεί αποτελεσματικά το διευθυντικό του έργο και μετά να βοηθηθεί και να αναμένουμε από αυτόν να συμπεριφέρεται ως ηγέτης 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Ο διευθυντής Ιδιωτικού Σχολείου ως προς τη Διοίκηση προβαίνει ή θα πρέπει να προβαίνει στις ακόλουθες διοικητικές ενέργειες... Καθορισμός στόχων στρατηγικών, λειτουργικών και προτεραιοτήτων (μέσα στο πλαίσιο που του καθορίζει η πολιτεία) Εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων-ποσοτικά και ποιοτικά Εφαρμογή του προγράμματος διδασκαλίας και παρακολούθηση για την ακριβή και ορθή εκτέλεσή του Διοίκηση των συνεργατών-υφισταμένων του καθηγητών (ανάθεση έργου, έλεγχος, αξιολόγηση). Δημιουργία κλίματος συνεργασίας και συμμετοχικότητας στη λήψη αποφάσεων Ανάληψη πρωτοβουλιών συνεργασίας με τους εμπλεκόμενους (άμεσα και έμμεσα) φορείς όπως είναι πχ ο σύλλογος γονέων, η τοπική αυτοδιοίκηση , άλλοι φορείς του δημοσίου και της κοινωνίας Ανάπτυξη ή και εφαρμογή συστημάτων και διαδικασιών που αφορούν την καλή λειτουργία του σχολείου (πχ εφαρμογή νόμων και διατάξεων) 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

Ως ηγέτης ο Διευθυντής του Ιδιωτικού Σχολείου θα πρέπει: Να δημιουργεί όραμα και δέσμευση για την υλοποίησή του Να αποτελεί πηγή έμπνευσης Να ενδυναμώνει τους υφισταμένους / συνεργάτες του στη λήψη αποφάσεων Να καλλιεργεί κουλτούρα ποιότητας και συνεχούς βελτίωσης Να επιδιώκει την αλλαγή και την καινοτομία (σε ατομικό, ομαδικό και επιχειρησιακό επίπεδο) Να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τον εαυτό του και τις σχέσεις του με τους άλλους 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Άρα, η λέξη ηγέτης, όσον αφορά τη διοίκηση, χάνει μερικώς την αξία της όταν οριοθετείται στις διαστάσεις ήθους, ευπρέπειας, πειθούς που είναι ή πρέπει να είναι τα αυτονόητα και απαιτούμενα για κάποιον ο οποίος κατέχει οποιαδήποτε θέση διευθυντού, σε μια επιχείρηση, πόσο μάλλον για τον διευθυντή σε ένα ιδιωτικό σχολείο. 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Για να μπορέσει όμως ο διευθυντής ιδιωτικού σχολείου να δράσει ως ηγέτης, προϋπόθεση είναι η λειτουργική αυτονομία των σχολικών μονάδων αλλά και η ύπαρξη κατάλληλων συνθηκών τόσο στο ευρύτερο εθνικό πλαίσιο όσο και σε επίπεδο σχολείου. 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Σκοποί της έρευνας Α) Να σκιαγραφήσει το ηγετικό προφίλ των διευθυντών Ιδιωτικών Σχολείων Β) Να προσδιορίσει τη σημαντικότητα των παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν την ποιότητα εκπαιδευτικών υπηρεσιών Γ) Να αναδείξει τις συσχετίσεις των ηγετικών στυλ των διευθυντών με τους παραπάνω παράγοντες αλλά και με σχολικές / οργανωσιακές συνιστώσες 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Μεθοδολογία Έρευνας Πληθυσμός / Δείγμα: Σύνολο Ιδιωτικών Σχολείων Ελλάδας Βαθμός Ανταπόκρισης: 25 % Ερωτηματολόγιο: Α Μέρος: Γενικά και Δημογραφικά Στοιχεία Β Μέρος: Περιγραφή Ηγετικού Στυλ Διευθυντή Γ Μέρος: Περιγραφή Ηγεσίας σε Επίπεδο Σχολικής Μονάδας Δ Μέρος: Σημαντικότητα Παραγόντων Ποιότητας Υπηρεσιών στο Σχολείο Μέθοδος Συλλογής Στοιχείων: Ταχυδρομική με Follow up Στατιστική Ανάλυση: Περιγραφική, Επαγωγική Σ/στής Αξιοπιστίας Cronbach (α)=0,9216 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

Μεθοδολογία Έρευνας (2) Ανάλυση Παραγόντων: Principal Component Analysis Εξήχθησαν 5 παράγοντες (οι οποίοι αποτελούν τα ηγετικά στυλ) Ερμηνεύουν το 66,13% της συνολικής διακύμανσης 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

Τύποι Ηγετών (και ενδεικτικά χαρακτηριστικά τους) Τύποι Ηγετών (και ενδεικτικά χαρακτηριστικά τους) Στρατηγικός / Υποστηρικτικός (καθοδήγηση, ενθάρρυνση υφισταμένων, εστίαση στους στόχους, παρακολούθηση εξελίξεων) Ομαδικός / Αποφασιστικός (αποφασιστικότητα, δημιουργία ομαδικού πνεύματος) Συμπεριφοριστής (εστίαση στη διάθεση υφισταμένων, στην επικοινωνία και την ίση μεταχείριση) Δημιουργικός (επιδίωξη προκλήσεων, προτίμηση παρορμητικών / δημιουργικών προτάσεων) Καινοτόμος (ενδιαφέρον για νέες μεθόδους εργασίας, για το αποτέλεσμα καινοτόμων αποφάσεων, ανάληψη ρίσκου)

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Συμπεράσματα (1) Παρουσιάζεται αυξητική τάση ως προς τον αριθμό των ιδιωτικών σχολικών μονάδων, τους μαθητές και τους καθηγητές Το ποσοστό ετήσιας απώλειας μαθητών ανέρχεται στο 5% για το 80% των σχολείων. Το υπόλοιπο 20% των σχολείων έχει ετήσια απώλεια που δεν ξεπερνά το 1%! Η ανάπτυξη τυπικών συστημάτων και διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας (με πιστοποίηση ISO) δεν φαίνεται να έχει απασχολήσει μέχρι σήμερα τα 8 στα 10 σχολεία. 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

Κατανομή χρόνου Διευθυντών Ιδιωτικών Σχολείων στις Διοικητικές Λειτουργίες

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Συμπεράσματα (2) Η εκπαιδευτική εμπειρία των διδασκόντων δεν κρίνεται ως σημαντικός παράγοντας για την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ιδιαίτερα της διδασκαλίας για το 60% και πλέον των διευθυντών των ιδιωτικών σχολείων. Η ηλικία των διευθυντών των σχολείων της έρευνας φαίνεται να επηρεάζει τις απαιτήσεις τους για την ποιότητα των παραγόντων που επηρεάζουν τη διδασκαλία. Σύμφωνα με την έρευνά μας 4 στα 10 σχολεία μετρούν την απόδοσή τους με κάποιο σύστημα μέτρησης απόδοσης, ποσοστό ικανοποιητικό για τα ελληνικά δεδομένα. Το μορφωτικό επίπεδο των διευθυντών εμφανίζεται υψηλό αφού το 30% κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο και το 8% κατέχει διδακτορικό. 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

Αντιληπτή Υπηρεσία (βιωματική εμπειρία) Ποιότητα Υπηρεσιών στο Σχολείο Διαστάσεις Ποιότητας Υπηρεσιών Περιεχόμενο μαθημάτων Σχολικές εγκαταστάσεις Εξοπλισμός Πληροφοριακό υλικό (πχ οδηγός σπουδών) Ποικιλία μαθημάτων Καθοδήγηση για τη σταδιοδρομία Πρόσβαση στους καθηγητές Αριθμός μαθητών ανά τάξη Υπηρεσίες προ εγγραφής Ωράριο μαθημάτων Αναγνώριση σχολείου από την πολιτεία Αίσθηση ασφάλειας Πρόσβαση στο σχολείο Αξιοπιστία στην παροχή υπηρεσιών Ανταπόκριση στις ανάγκες μαθητών- γονέων Κατανόηση των αναγκών μαθητών-γονέων Επικοινωνία μαθητή-καθηγητή,σχολείου-γονέων Υπηρεσίες βιβλιοθήκης Ύπαρξη και χρήση σύγχρονων τεχνολογιών Θετικές Συστάσεις Από τρίτους Προσωπικές Ανάγκες Μαθητή-Γονέα Προηγούμενη Εμπειρία Μαθητή-Γονέα Ενέργειες Προβολής Σχολείου Αναμενόμενη Υπηρεσία Αντιλαμβανόμενη Ποιότητα Υπηρεσίας Αντιληπτή Υπηρεσία (βιωματική εμπειρία)

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Οι 6 σημαντικότεροι παράγοντες Διδασκαλίας για την Ποιότητα Υπηρεσιών Στο Σχολείο 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος Οι 4 λιγότερο σημαντικοί παράγοντες Διδασκαλίας για την Ποιότητα Υπηρεσιών Στο Σχολείο 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

Οι 6 σημαντικότεροι Σχολικοί Παράγοντες για την Ποιότητα Υπηρεσιών

Οι 5 λιγότερο σημαντικοί Σχολικοί Παράγοντες για την Ποιότητα Υπηρεσιών

Υπόδειγμα Ηγεσίας και Σχολικής Ποιότητας 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

Συσχετίσεις Ηγετικών Στυλ και Κριτηρίων Ποιότητας Συσχετίσεις Ηγετικών Στυλ και Κριτηρίων Ποιότητας 1ο Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων///Χυτήρης, Άννινος

Ευχαριστώ!!!