Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Γνωριμία με το Scratch.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Οι μέρες της εβδομάδας Πάμε!. Δευτέρ α Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκ ευή Σάββατ ο Κυριακ ή.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Πρώτο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Πηνελοπης δελτα, O τρελαντωνης. Μυθiςτορhμα
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
Αίγυπτος Πηνελόπη Νεοκλέους.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δ’ ΤΑΞΗ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
Πολλοί άνθρωποι που είναι φτωχοί κλέβουν μαγαζιά και σπίτια για να μαζέψουν χρήματα για τα οικονομικά τους προβλήματα!
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής Βόρεια Αφρική Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Προετοιμασία της Βιβλικής
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Θωμάς Πάπατς Φελέκης Ε’1
Το Σχολειό μου.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
3ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδας Νταριάνα Ζαβούνη Ε’1
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Με το σεις και με το σας (3)
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά Γιώργος Σεφέρης

Το ποίημα του βιβλίου μας, που είναι από το βιβλίο του Σεφέρη, " Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά", μας μιλάει για τόπους μακρινούς και ανθρώπους τόσο διαφορετικούς αλλά και ταυτόχρονα τόσο όμοιους με εμάς. Το παραπάνω ποίημα μοιάζει με λίμερικ. Τα λίμερικ, είναι αγγλικά ποιηματάκια "με ή χωρίς νόημα" συνήθως με πέντε στίχους και έχουν τις πιο πολλές φορές αστείο περιεχόμενο. Από τους 5 στίχους ομοιοκαταληκτούν ο πρώτος, ο δεύτερος και ο πέμπτος στίχος μεταξύ τους και οτρίτος με τον τέταρτο. 

Ο πρώτος στίχος μάς λέει ποιος είναι ο πρωταγωνιστής της ποιητικής μας ιστορίας, δηλαδή στον πρώτο στίχο δηλώνεται το Υποκείμενο (Ποιος;) Ο δεύτερος στίχος μάς πληροφορεί για την ιδιότητα του πρωταγωνιστή, δηλαδή αποτελεί τοΚατηγόρημα. Ο τρίτος και τέταρτος στίχος μάς λέει τι έκανε ο πρωταγωνιστής ή τι είπε ο κόσμος γι’ αυτή του την πράξη. Λύνεται, με άλλα λόγια, το κατηγόρημα του δεύτερου στίχου. Ο πέμπτος στίχος είναι αφιερωμένος στο τελικό επίθετο που χαρακτηρίζει τον πρωταγωνιστή. Να ένα παράδειγμα λίμερικ: Ποιος; Ένα παιδί από την Παλλήνη Ιδιότητα; τρελαινόταν να παίζει με πλαστελίνη Τι έκανε; παντού, όπου κι αν πήγαινε Τι έκανε; για πλαστελίνη μίλαγε Επίθετο; το ταλαντούχο παιδί απ’ την Παλλήνη

Πεκίνο : Είναι η πρωτεύουσα της Κίνας Πεκίνο : Είναι η πρωτεύουσα της Κίνας

Λιβύη : Είναι κράτος της Β. Αφρικής Λιβύη : Είναι κράτος της Β. Αφρικής

Βραζιλία :Είναι κράτος της Ν. Αμερικής Βραζιλία :Είναι κράτος της Ν. Αμερικής

Γάγγης : Είναι ποταμός της Ινδίας Γάγγης : Είναι ποταμός της Ινδίας

Προύσα : Είναι πόλη της Τουρκίας στη Μ. Ασία Προύσα : Είναι πόλη της Τουρκίας στη Μ. Ασία

Κόγκο : ( Δημοκρατία του Κονγκό)Είναι Κράτος της ΚΔ Αφρικής Κόγκο : ( Δημοκρατία του Κονγκό)Είναι Κράτος της ΚΔ Αφρικής

Με λένε Μάριο και ζω στην Ιταλία Με λένε Μάριο και ζω στην Ιταλία. Μένω σε ένα διαμέρισμα στο κέντρο της Ρώμης. Τις περισσότερες ώρες τις περνάω στο σπίτι. Διαβάζω για το σχολείο και τον υπόλοιπο χρόνο μου παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή μου. Έχω μια μεγάλη συλλογή από παιχνίδια δράσης που μου αρέσουν πολύ. Καμιά φορά το Σάββατο πηγαίνω κινηματογράφο. Με λένε Γιουσούφ και ζω στο Μαρόκο. Όταν δεν έχω σχολείο περνάω τις περισσότερες ώρες παίζοντας στο δρόμο. Μένω κοντά στο μεγάλο παζάρι, όπου μαζεύονται χιλιάδες μικροπωλητές. Συχνά βοηθάω τον πατέρα μου, που έχει ένα μαγαζί με χαλιά. Πηγαίνουμε πολλές εκδρομές στην έρημο ή στη θάλασσα. Οι καλύτεροι φίλοι μου είναι τα ζώα, όπως η αγαπημένη μου σαύρα, που δεν την αποχωρίζομαι ποτέ.

Διάβασε τι λένε τα δυο παιδιά, δες και τα βίντεο και γράψε σε ποιον από τους δυο τόπους θα ήθελες να φιλοξενηθείς για λίγες μέρες. Δικαιολόγησε την απάντησή σου χρησιμοποιώντας αιτιολογικές προτάσεις και παρόμοιες εκφράσεις. Μαρόκκο: http://www.youtube.com/watch?v=jeqdWrotUXk Ρώμη: http://www.youtube.com/watch?v=aWpjswJncdo