EURACADEMY OBSERVATORY ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Φούλη Παπαγεωργίου Κέντρο Αναπτυξιακών Μελετών-PRISMA Συντονίστρια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Χαρακτηριστικές Προκλήσεις για την Αυτοδιοίκηση στην Ευρωπαϊκή Ενωση κατά την περίοδο 2007 – 2013 Σκέψεις για την αξιοποίηση τους από τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΒΑΣΑΡΔΑΝΗΣ.
Στοιχεία ΕπικοινωνίαςContact Details Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης αποτελεί επίσημα θεσμοθετημένο δίκτυο πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γεωρία.
Οι δεξιότητες χρήσης Η/Υ & το πλαίσιο των επαγγελματικών προσόντων των εργαζομένων στο Ευρωπαϊκό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κεσεντές Γενικός Διευθυντής ECDL.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ « ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ » ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΓΕΤ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 (
ΙΔΒΕ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ Συνεδρίαση Συμβουλίου ΙΔΒΕ
CULT-RURAL Promotion of a Cultural Area Common to European Rural Communities.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ “ Ο Ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Ικανοποίηση Αναγκών.
Έργα τεχνικής βοήθειας για την ενδυνάμωση του ιδιωτικού τομέα σε χώρες υπό μετάβαση: Το παράδειγμα της European Profiles.
MULTI-CRITERIA DECISION MAKING FOR RENEWABLE ENERGY RESOURCES PROJECT CO-FUNDED BY THE EUROPEAN COMMISSION UNDER THE EESD 5th FRAMEWORK PROGRAMME ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
REVOW Re cognition of V alue o f W ork Πρώτη συνάντηση εργασίας, Πάτρα, 21/12/2100.
Χριστόδουλος Κερατίδης Ατλαντίς Συμβουλευτική Α.Ε. 9ο Greek ICT Forum 29 & 30 Οκτωβρίου 2007, Αθήνα.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 1 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ(contents) ΠΟΙΑ ΕIΝΑΙ Η ΟΒΕΣ (what OBES is) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΒΕΣ (OBES activities) 1998.
SEE PLATFORM BAΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Πρόσκληση1st European Design Innovation Initiative Προϋπολογισμός ΚΕΠΑ75.390,08 euro’s Ποσοστό επιδότησης75%
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας Ριζάρειος Εκκλησιαστική Σχολή.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
TEL-ME-MOR The European Library: Modular Extensions for Mediating Online Resources Ευρωπαϊκή Βιβλιοθήκη – Σπονδυλωτές Επεκτάσεις για Μεσολαβητικές Επιγραμμικές.
Όνομα Ρίτα Χριστοδουλάτου Θέση Διευθύνουσα Σύμβουλος της Life Planners
REnovation trough QUality supply chains and Energy performance certification STandards Εφαρμογή μέτρων μείωσης εκπομπών CO 2 στις ανακαινίσεις κατοικιών.
Η συμμετοχή του ΕΟΕΣ Αμφικτυονία σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα.
Η Έρευνα στο Κολέγιο Philips Dr Tasos Kounoudes Ημερίδα «TEL-ME-MOR : Ευρωπαϊκή Βιβλιοθήκη - Έρευνα - Κοινωνία της Πληροφορίας» 22 Ιουνίου 2005.
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
H εισαγωγική σελίδα του δικτυακού τόπου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ( Επιλέξτε «Σχολικός Επαγγελματικός.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 1 η, 24/2/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ CORPORATE GOVERNANCE* * Τρόποι Διοίκησης και Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Παραπομπές και Δομή.
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Επανασχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών (Revised Intrastat) Η συγκεκριμένη παρουσίαση συνοψίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων.
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Μέτρηση αντικτύπου του έργου Αποτελέσματα Ερευνών
Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Πρόγραμμα Κοινωνικοοικονομικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Innovate with us!.
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ενημέρωση για eTwinning
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Δ. Παπαδημητρίου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Πατρών
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Μεταγράφημα παρουσίασης:

EURACADEMY OBSERVATORY ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Φούλη Παπαγεωργίου Κέντρο Αναπτυξιακών Μελετών-PRISMA Συντονίστρια προγράμματος Διακρατική Ημερίδα 20 Οκτωβρίου 2006 Αθήνα

Το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης με υποστήριξη Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) σε Αγροτικές Περιοχές, εστιάζει στις μικρές επιχειρήσεις και τους αυτο-απασχολούμενους. Είναι ένα διετές πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από την Eυρωπαϊκή Επιτροπή, reference material strand, Leonardo da Vinci. What is the Observatory? The European Observatory of the use of ICT-supported Life Long Learning by SMEs, Micro-Enterprises and the Self-employed in Rural Areas, is a two-year project co-funded by the European Commission under the Reference Material Strand of Leonardo da Vinci Τι είναι το Παρατηρητήριο; Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Τι είναι το Παρατηρητήριο;  Μια νέα δομή για την διερεύνηση των αναγκών εκπαίδευσης και κατάρτισης στον αγροτικό χώρο και την προώθηση της ιδέας της τηλε-εκπαίδευσης, έτσι ώστε οι μικρές επιχειρήσεις να γίνουν ή/και να παραμείνουν ανταγωνιστικές  Ένας κανάλι δημοσιότητας που επιδιώκει να αυξήσει το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών οργανισμών για τις αγροτικές περιοχές και τη συνειδητοποίηση των επιχειρήσεων για τις ωφέλειες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με χρήση ΤΠΕ. What is the Observatory?  A new research structure focusing on the educational needs in of enterprises in rural areas and the promotion of the e-learning practices, with a view to increasing their competitiveness  A publicity channel trying to increase the interest of training providers in rural areas and the awareness of SMES regarding the benefits of e-learning Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Συνεργαζόμενοι Φορείς Το Παρατηρητήριο υλοποιείται από μια ευρύτατη ομάδα συνεργαζόμενων ερευνητικών φορέων, οι οποίοι υποστηρίζονται από οργανισμούς που εκπροσωπούν μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη Euracademy Observatory Project partners The Euracademy Observatory is put together by a large team of co-operating research organisations, who are supported by an advisory committee, consisting of social partners and others representing small and medium enterprises in rural areas of Europe

 University of Helsinki, Ruralia Institute, Seinajoki Unit - FI Πανεπιστήμιο του Ελσίνκι, Ινστιτούτο Ruralia, Seinajoki Unit – FI (Κύριος συμβαλλόμενος)  PRISMA - Centre for Development Studies - GR PRISMA - Κέντρο Αναπτυξιακών Μελετών – GR (Συντονιστής)  European Forum of Technical and Vocational Education and Training - BE Ευρωπαϊκό Φόρουμ για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση - BE  University of Rostock - DE Πανεπιστήμιο του Rostock - DE  The European Academy for Sustainable Rural Development “Euracademy Association” - EU Ευρωπαϊκή Ακαδημία για τη Βιώσιμη Αγροτική Ανάπτυξη “Euracademy Association” – EU  Mediterranean Institute for Sustainable Development - ES Μεσογειακό Ινστιτούτο Βιώσιμης Ανάπτυξης - ES  Hungarian Academy of Sciences, Centre for Regional Studies, West Hungarian Research Institute - HU Ουγγρική Ακαδημία Επιστημών, Κέντρο Περιφερειακών Μελετών, Ερευνητικό Ινστιτούτο Δυτικής Ουγγαρίας - HU  Nicolaus Copernicus University, Department of Rural Sociology - PL Πανεπιστήμιο Nicolaus Copernicus, Ινστιτούτο Αγροτικής Κοινωνιολογίας - PL  Norton Radstock College - UK Κολέγιο Norton Radstock - UK Research partners Ερευνητικοί Φορείς Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

 Messinian Chamber of Commerce and Industry - GR Επιμελητήριο Μεσσηνίας - GR  Association of Enterprises in South Ostrobothnia – FI Σύλλογος Επιχειρήσεων της Νότιας Ostrobothnia - FI  Agency for information and extension for continuous education in Mecklenburg Vorpmmern-DE Οργανισμός Eνημέρωσης και Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης στο Mecklenburg Vorpmmern - DE  Spanish Network for Rural Development - ES Ισπανικό Δίκτυο για Αγροτική Ανάπτυξη – ES  European Leader Association for Rural Development - ES Ευρωπαϊκό Δίκτυο Leader για Αγροτική Ανάπτυξη - ES  Scientific Association for Development of Micro-Regions - HU Επιστημονικός Σύλλογος για την Ανάπτυξη των Μικρο-περιφερειών - HU  Local Initiatives Association in Lubicz - PL Σύλλογος για Τοπικές Πρωτοβουλίες στο Lubicz – PL  European Leader Association for Rural Development - ES Ευρωπαϊκό Δίκτυο Leader για Αγροτική Ανάπτυξη - ES  Scientific Association for Development of Micro-Regions - HU Επιστημονικός Σύλλογος για την Ανάπτυξη των Μικρο-περιφερειών - HU  Local Initiatives Association in Lubicz - PL Σύλλογος για Τοπικές Πρωτοβουλίες στο Lubicz - PL Social partners –Enterprises in rural areas Κοινωνικοί εταίροι-εκπρόσωποι των επιχειρήσεων του αγροτικού χώρου Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Τι κάνει το Παρατηρητήριο;  Δημιουργεί ένα μόνιμο δίκτυο φορέων εκπαίδευσης και κατάρτισης που δραστηριοποιούνται σε αγροτικές περιοχές και φορέων που εκπροσωπούν τις επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη. Το δίκτυο αυτό αποτελεί το μόνιμο «δείγμα» για τις έρευνες του Παρατηρητηρίου, για τις οποίες έχει τεθεί ο στόχος να επαναλαμβάνονται ανά τριετία What does the Observatory do?  It sets up a network of training providers who are active in rural areas and of social partners and other bodies that represent SMEs in rural areas. The network provides a permanent sample for the surveys of the Observatory, which are planned to be repeated once every three years Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Τι κάνει το Παρατηρητήριο;  Ξεκινά με μια ανασκόπηση της εμπειρίας της δια βίου μάθησης που υποστηρίζεται από ΤΠΕ στην Ευρώπη, εξετάζοντος την δομή και το θεσμικό πλαίσιο της παροχής υπηρεσιών αυτής της μορφής εκπαίδευσης, την πολιτική των κυβερνήσεων των κρατών-μελών στον τομέα αυτό, τα χαρακτηριστικά των φορέων εκπαίδευσης και την εξάπλωση της τηλε-εκπαίδευσης στις αγροτικές περιοχές και ιδιαίτερα στα στελέχη των μικρών επιχειρήσεων και επαγγελματιών. What does the Observatory do?  It starts with a review of the experience of ICT-supported lifelong learning in Europe, its legal and policy framework, the profile of the training providers and the spread of e-learning in rural areas, especially among the staff of small enterprises and the self-employed Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Τι κάνει το Παρατηρητήριο;  Επεξεργάζεται έναν μηχανισμό καταγραφής της προσφοράς και της ζήτησης υπηρεσιών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που απευθύνονται σε εργαζόμενους και ανέργους σε περιοχές εκτός των μητροπολιτικών κέντρων. Η καταγραφή γίνεται με ερωτηματολόγια που συμπληρώνονται από τους φορείς εκπαίδευσης που υποστηρίζουν το Παρατηρητήριο και από δείγμα εκπαιδευομένων ατόμων και μη εκπαιδευομένων, εργαζομένων ή ανέργων. What does the Observatory do?  It sets up a mechanism for the documentation of the demand and supply of e- learning services addressing working and unemployed people who live outside the large metropolitan centres. The documentation is taking place through questionnaires that are completed by training providers who support the idea of the Observatory and by a sample of people who base their economic activity in rural areas, and may receive distance training or not. Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Τι κάνει το Παρατηρητήριο;  Δημιουργεί μια τράπεζα δεδομένων με τα στοιχεία που συλλέγονται από τα ερωτηματολόγια των φορέων κατάρτισης και των εκπαιδευομένων ατόμων ή άλλων εργαζομένων ή ανέργων.  Δημοσιεύει τα αποτελέσματα στο internet, στην ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμα στο ευρύτερο κοινό με τη μορφή στατιστικών πινάκων. Για τα μέλη του δικτύου του Παρατηρητηρίου, μια ευρύτερη γκάμα στοιχείων με περισσότερη λεπτομέρεια θα είναι προσβάσιμα What does the Observatory do?  Creates a data bank with the data collected from the various surveys of training providers and trainees or other people working in SMEs or unemployed  Publishes the results on the internet to make them available to the wider public as statistics. The members of the Observatory network enjoy access to a larger range of data and a more detailed statistical analysis. Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Ερευνητικοί φορείς Εκπαιδευτικοί οργανισμοί Εκπαιδευόμενοι σε αγροτικές περιοχές Κοινωνικοί Εταίροι Επιχειρήσεις του αγροτικού χώρου ερωτηματολόγια ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Research partners Training providers Trainees in rural areas Social partners Enterprises in rural areas questionnaires OBSERVATORY Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory

Παρατηρητήριο της Δια Βίου Μάθησης σε Αγροτικές Περιοχές Euracademy Observatory Το Ερωτηματολόγιο 