Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ QUIZ!!! Είσαι στη γιαγιά σου και εκεί που περιμένεις να σου αρχίσει τα παραμύθια, σε ρωτάει τι είναι αυτό το διαδίκτυο, που έχει ακούσει.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Τα δικαιώματα των παιδιών
Κεφ.15 Τακτικεσ επιτυχιασ στο σχολείο
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Η Γραφή.
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Θέατρο σκιών.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Στην τάξη μου.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Στην τάξη μου.
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Ασφάλεια των Συσκευών-Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Στην ενότητα αυτή θα μάθεις: Γιατί αφήνουμε μηνύματα; Να αφήνεις σύντομα μηνύματα, προφορικά και γραπτά. Να βάζεις διαλυτικά, απόστροφο και ενωτικό, όταν γράφεις. Να διαβάζεις και να γράφεις τους διφθόγγους.

Τι παρουσιάζουν οι εικόνες;

Με ποιους άλλους τρόπους μπορούμε να αφήσουμε ή να στείλουμε μηνύματα;

Μέσω κινητού τηλεφώνου! Εισερχόμενα Tελικά δε θα μπορέσω να σε συναντήσω σήμερα στο πάρκο. Θα σου τηλεφωνήσω αργότερα για να κανονίσουμε μια άλλη μέρα.

Μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)

Κατηγορίες Μηνυμάτων

Κατηγορίες Μηνυμάτων

Τα χαρακτηριστικά ενός … καλού μηνύματος! Σε ένα μήνυμα είναι καλύτερα να φαίνεται: Ο παραλήπτης (σε ποιον αφήνω το μήνυμα) Το κείμενο (γιατί γράφτηκε το μήνυμα) Ο συγγραφέας του μηνύματος (αυτός που έγραψε το μήνυμα)

Είναι η σειρά σου να γράψεις το δικό σου μήνυμα! Διάβασε προσεκτικά την οδηγία της άσκησης 3 στη σελίδα 32 στο Τετράδιο Εργασιών. Αφού τη συμπληρώσεις δώσε τη στο διπλανό ή τη διπλανή σου να τη διαβάσει και να σου πει αν έβαλες τα τρία χαρακτηριστικά ενός καλού μηνύματος. Αν έγραψες δηλαδή: Παραλήπτη Κείμενο που να λέει γιατί αφήνεις το μήνυμα. Συγγραφέα του μηνύματος

Ώρα για ανάγνωση! Βιβλίο Μαθητή, Σελ. 52

Πώς έπαιρναν ή έστελναν μηνύματα στα παλιά χρόνια;

Βρείτε από το χάρτη!

Τηλεφωνικός Κατάλογος Πώς είναι γραμμένες οι χώρες στον τηλεφωνικό κατάλογο; Οι χώρες είναι γραμμένες σε αλφαβητική σειρά. Ύστερα από ποια χώρα θα έπρεπε να βρίσκεται η Χωχαρούπα;