Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Αντώνης Λυμπέρης Τομέας Δικτυακών Υπηρεσιών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών -ΙΤΥ.
Διαδίκτυο.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
1156 Παρουσίαση / Διάγραμμα 1 © V PRC ΕΘΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
CMS (Content Management System)
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Το 1989 ο Τιμ Μπέρνερς μέλος του κέντρου cern επινόησε τον παγκόσμιο.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Προσοχή! ασφάλεια στο διαδίκτυο, υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΗ.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Εισαγωγή στις Νέες Τεχνολογίες και Εργαστηριακές Εφαρμογές Κώστας Μουρλάς Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, 2002.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η επιστήμη του Web.
Δίκτυα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Διαδίκτυο (internet ) international network Αποτελείται από εκατομμύρια υπολογιστές που βρίσκονται διασκορπισμένοι σε όλο τον πλανήτη και επικοινωνούν.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Πληροφορική, Βάσεις Δεδομένων και Μουσειακές Συλλογές
Υπηρεσίες του διαδικτύου
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Τι είναι τα πολυμέσα; Β΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Το Διαδίκτυο - Internet
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 11: Γνωριμία με το Διαδίκτυο σελ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο

Online Journalism Επικοινωνία Δημοσιογραφία Νέες τεχνολογίες Διαδίκτυο (ως χώρος) Computer-assisted reporting Computer-assisted research and reporting / Online Journalism

Online Journalism Διαδικτυακή (online) δημοσιογραφία Διαδικτυακή - πολυμεσική (multimedia) δημοσιογραφία

Online Journalism Κύμα 0: περιορισμένη χρήση Η/Υ (λογιστικά) á business stage Κύμα 1: ηλεκτρονικά εργαλεία Κύμα 2: συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης Κύμα 3: Διαδικτυακή - πολυμεσική (multimedia) δημοσιογραφία

Online Journalism 1ο κύμα: ηλεκτρονικά εργαλεία U.S. presidential election of 1952 (Dwight D. Eisenhower vs Adlai Stevenson) Χρήση της υπολογιστικής ισχύος για μελέτες της κοινωνικής στατιστικής Χρήση μηχανών ως βοηθών Production stage

Online Journalism 2o κύμα: συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης πληροφορίας Οργανωμένα οι Η/Υ αναλαμβάνουν παραδοσιακές εργασίες Production stage

Online Journalism 3ο κύμα: Διαδικτυακή - πολυμεσική (multimedia) δημοσιογραφία Ο Παγκόσμιος Ιστός (www) ως Μέσο Δημοσιότητας και Επικοινωνίας Information stage

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία: Το Διαδίκτυο ως πρωτογενής πηγή πληροφοριών: πεδίο δημοσιότητας παράλληλη δημόσια σφαίρα «αποκέντρωση», «εξατομίκευση» και «οικουμενικότητα» κατά Ν. Νεγκροπόντε

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία: Το Διαδίκτυο ως εργαλείο και πηγή Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία: Το Διαδίκτυο ως εργαλείο και πηγή www e-mail newsgroups ftp

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία: Το Διαδίκτυο ως ΜΜΕ Εκτός από πρωτογενής πηγή πληροφοριών και χρήσιμο εργαλείο, το Διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα ο Παγκόσμιος Ιστός (world wide web – www) αποτελεί χώρο ανάπτυξης νέων μέσων ενημέρωσης Είναι μαζικά;

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία: Το Διαδίκτυο ως ΜΜΕ Σημαντικοί λόγοι περιήγησης Ηλ. Ταχυδρομείο αναζήτηση πληροφοριών ενημέρωση

ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ Η/Υ, 2002 - 2005 Κυρίως για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε Η/Υ; (Απαντούν όσοι χρησιμοποιούν Η/Υ, 2002: Ν = 635 άτομα, 2003: Ν = 760 άτομα, 2004: Ν = 731 άτομα, 2005: Ν = 749 άτομα)

ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, 2002 - 2005 Κυρίως για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Ίντερνετ; - 1 (Απαντούν όσοι χρησιμοποιούν Ίντερνετ, 2002: Ν = 423 άτομα, 2003: Ν = 558 άτομα, 2004: Ν = 552 άτομα, 2005: Ν = 535 άτομα)

ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, 2002 - 2005 Κυρίως για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Ίντερνετ; - 2 (Απαντούν όσοι χρησιμοποιούν Ίντερνετ, 2002: Ν = 423 άτομα, 2003: Ν = 558 άτομα, 2004: Ν = 552 άτομα, 2005: Ν = 535 άτομα)

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία: Το Διαδίκτυο ως ΜΜΕ Καθαρά ενημερωτικές ιστοσελίδες (mainstream) Ιστοσελίδες κατηγοριοποίησης ενημερωτικού περιεχομένου Meta-ενημερωτικές ιστοσελίδες Ιστοσελίδες ανοικτής πρόσβασης

Προκαθορισμένη δομή πλοήγησης Καθαρά ενημερωτικές ιστοσελίδες (mainstream) Ιστοσελίδες κατηγοριοποίησης ενημερωτικού περιεχομένου Κυρίαρχος ο εκδότης Κυρίαρχος ο χρήστης Meta-ενημερωτικές ιστοσελίδες Ιστοσελίδες ανοικτής πρόσβασης-δημοσίευσης «Ανοικτή» δομή πλοήγησης

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία Περιεχόμενο Τρόπος εργασίας Τόπος εργασίας η δομή του συστήματος παραγωγής ειδήσεων αλλάζει

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία Υπερσύνδεσμοι – Hyperlinks και Hypertextuality Διαδραστικότητα - Interactivity Πολυμεσικότητα - Multimediality Eξατομίκευση

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία Υπερσύνδεσμοι – Hyperlinks Εσωτερικοί Εξωτερικοί

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία Διαδραστικότητα – Interactivity Navigational <next page, top, home Functional <χώροι συζητήσεων και μηνυμάτων, e-mail Adaptive <ο χρήστης διαμορφώνει το περιεχόμενο

Ζητήματα ηθικής Αν κάτι είναι υπαρκτό στον αναλογικό κόσμο τότε θα διαθέτει τουλάχιστον 100 ιστοσελίδες στον παγκόσμιο ιστό, στον ψηφιακό κόσμο. Αν κάτι δεν είναι υπαρκτό στον αναλογικό κόσμο τότε στον ψηφιακό κόσμο θα διαθέτει τουλάχιστον 1.000 ιστοσελίδες!

Ζητήματα ηθικής σχετικά με τη συλλογή ψηφιακών ειδήσεων σχετικά με την παραγωγή ψηφιακών ειδήσεων (σχετικά με την επεξεργασία και τη χρήση των ψηφιακών δεδομένων π.χ. εικόνα) σχετικά με τη συγκεκαλυμμένη διαφήμιση και την αξιοπιστία

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία Η δημοσιογραφία «ξανα-εφευρίσκεται», ανακαλύπτει το βαθύτατα κοινωνικό της ρόλο. Αυτή η τάση αποδίδεται με τον όρο «civic journalism»

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία «Συνδέεται» με τις καθημερινές ανάγκες του πολίτη. Παρέχει ειδήσεις αλλά και πληροφορίες Απαντά στα κοινωνικά προβλήματα (φτώχεια, εγκληματικότητα, υπανάπτυξη μισθών, μείωση αναγνωστικού κοινού κ.ά.)

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία 1 Το μοντέλο επικοινωνίας των Gieber και Johnson: οι πηγές τείνουν να εξομοιωθούν ή εξομοιώνονται με τον επικοινωνητή-δημοσιογράφο αλλά και τον δέκτη. Producers Comsumers Prosumers

Gieber and Johnson Communication Model

Διαδίκτυο + Δημοσιογραφία 2 Η ροή των ειδήσεων θεωρείτο ότι έρρεε από κέντρα (ανεπτυγμένες χώρες) προς την περιφέρεια (αναπτυσσόμενες χώρες). Στο διαδίκτυο η έννοια του κέντρου και της περιφέρειας χάνει κάθε γεωγραφική σημασία, δεν ισχύει, τουλάχιστον θεωρητικά

Mowlana Communication Model S

Independent Media – Indymedia Journalism Μέχρι το 2002: περισσότερα από 80 Independent Media Centers (IMCs), ή Indymedia εκατομμύρια οι ιστοσελίδες τους πληθώρα επισκεπτών κάθε ημέρα

Παραδοσιακή δημοσιογραφία Orientating: ιστοσελίδες ειδήσεων Monitorial: meta-ιστοσελίδες για την ενημέρωση, civic journalism Κυρίαρχος ο εκδότης Κυρίαρχος ο χρήστης Dialogical: ιστοσελίδες ανοικτής πρόσβασης - δημοσίευσης Instumental: ιστοσελίδες κατηγοριοποίησης «Ανοικτή» δημοσιογραφία

Προκαθορισμένη δομή πλοήγησης Καθαρά ενημερωτικές ιστοσελίδες (mainstream) Ιστοσελίδες κατηγοριοποίησης ενημερωτικού περιεχομένου Κυρίαρχος ο εκδότης Κυρίαρχος ο χρήστης Meta-ενημερωτικές ιστοσελίδες Ιστοσελίδες ανοικτής πρόσβασης-δημοσίευσης «Ανοικτή» δομή πλοήγησης

Η επικοινωνιακή φόρμουλα Πομπός Μέσο Μήνυμα τρόπος παραγωγής μηνύματος δέκτης σκοπός αλλάζει με τη λειτουργία των ΜΜΕ σε ψηφιακό και διαδικτυωμένο περιβάλλον

Η επικοινωνιακή φόρμουλα κατά... N. Postman Σε ποιό πρόβλημα δίδεται λύση; Τίνος είναι το πρόβλημα; Ποια νέα προβλήματα προκύπτουν από τη λύση του;

Η επικοινωνιακή φόρμουλα κατά... N. Postman Ποιοι μπορεί να υποστούν την πιο σοβαρή ζημιά; Ποιοι αποκτούν ιδιαίτερη ισχύ –οικονομική και πολιτική- από τις νέες τεχνολογικές αλλαγές;

Η επικοινωνιακή φόρμουλα κατά... N. Postman Ποιες αλλαγές επιβάλλονται στη γλώσσα; Τι κερδίζεται και τι χάνεται;

Online Journalism