ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ι
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Προσωπικές Πωλήσεις.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΠΡΟΪΟΝ III Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
ΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟΣ  Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην βασική φιλοσοφία και θεωρία του χρηματοδοτικού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 11 : ΠΡΟΪΟΝ IΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 15 : ΔΙΑΝΟΜΗ ΙΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Τιμές Μεταφοράς.
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης E-mail: theofan@unipi.gr Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ- ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιλογή διαύλων διανομής; Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει οι επιχειρήσεις να ακολουθούν όταν επιλέγουν δίαυλο διανομής; Τι αποφάσεις σχετικά με την ένταση της διανομής πρέπει να λάβει η επιχείρηση; Τι αποφάσεις σχετικά με το είδος (τύποι μελών) της διανομής πρέπει να λάβει η επιχείρηση;

ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΥΛΩΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ: Χαρακτηριστικά του Προϊόντος. Χαρακτηριστικά της Αγοράς. Χαρακτηριστικά της Επιχείρησης. Χαρακτηριστικά των Ενδιαμέσων. Η επιχείρηση πρέπει να συνυπολογίζει όλους τους παραπάνω παράγοντες.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Τιμή: όσο αυξάνει τόσο μικραίνει το μήκος του δίαυλου. Ταχύτητα φθοράς: μικρό μήκος για προϊόντα που φθείρονται γρήγορα. Εποχικότητα Πωλήσεων: μεγάλο μήκος για να επιμερίζονται καλύτερα οι λειτουργίες χρηματοδότησης-αποθήκευσης. Τεχνική Πολυπλοκότητα: όταν πολύπλοκο μικρό μήκος και το αντίστροφο. Επίπεδο συσκευασίας: συσκευασμένα προϊόντα μεγάλο μήκος, ασυσκεύαστα (π.χ. χίμα) μικρό μήκος για να διευκολυνθεί η μεταφορά.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΓΟΡΑΣ Αγοραστικές συνήθειες: διανομή του προϊόντος στα μέρη που οι καταναλωτές συνηθίζουν να το αγοράζουν. Αριθμός Αγοραστών: όταν μικρός επιλέγετε μεγάλο μήκος διαύλου για να επιμερισθεί το κόστος διανομής. Συγκέντρωση Αγοραστών: μικρού μήκους δίαυλος (χαμηλό κόστος διανομής). Μέγεθος Παραγγελίας: όταν μεγάλο, μικρό το μήκος δίαυλου.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Χρηματοοικονομική θέση της επιχείρησης: άμεση διανομή αν καλή, έμμεση αν κακή. Στρατηγικές επιχείρησης: π.χ. πλήρης έλεγχος της ποιότητας προϊόντος=άμεση διανομή, η επιχείρηση προβάλλει την πολυτέλεια=μικρό εύρος (λίγα exclusive καταστήματα). Φήμη-Κύρος επιχείρησης: αν υψηλά τότε η επιχείρηση έχει ισχυρή διαπραγματευτική δύναμη (δηλ. μπορεί να επιλέγει και όχι να επιλέγετε από τους μεσάζοντες, π.χ. amazon).

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ Είδος υπηρεσιών/λειτουργιών που προσφέρουν οι μεσάζοντες: τις έχουν ανάγκη οι Β ή Π; Πηγές δύναμης ενδιάμεσων. Συμβατότητα στόχων-αναγκών-κουλτούρας των ενδιάμεσων με των Β ή Π.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΥΛΩΝ Καθορισμός Αγοράς Στόχου: τμηματοποίηση και επιλογή target-market με σκοπό την εύρεση των αγοραστικών συνηθειών. Εύρεση Αγοραστικών Συνηθειών: δηλ. από πού αγοράζει ο καταναλωτής το προϊόν και από πού ο Λιανέμπορος. Προσαρμογή στις αγοραστικές συνήθειες: προσαρμογή του μίγματος διανομής με αγορ. συν. (όπως και τα υπόλοιπα 3Ps).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΥΛΩΝ 4. Γεωγραφικός Εντοπισμός Αγοράς Στόχου: που βρίσκονται οι καταναλωτές και που οι μεσάζοντες. 5. Απογραφή ήδη υπαρχόντων διαύλων. 6. Καθορισμός Έντασης Διανομής: Εντατική: το προϊόν να διανέμεται από κάθε διαθέσιμο Λ. Μέγιστη Kάλυψη της Aγοράς (Market Coverage) και Έκθεση του Προϊόντος (Product Exposure). Επιλεκτική: επιλογή ορισμένων Λ ανά περιοχή. Καλύτερος έλεγχος των Λ. Αποκλειστική: ένας ή δύο Λ το πολύ ανά περιοχή. Αυστηρά κριτήρια επιλογής των Λ.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΥΛΩΝ 7. Αξιολόγηση των τύπων διαύλων που υπάρχουν: ανάλυση κόστους-ωφέλειας. Εξετάζονται οι δυνατότητες της αγοράς και οι δυνατότητες πωλήσεων του μεσάζοντα. 9. Επιλογή-διατήρηση-υποστήριξη μεσαζόντων εφόσον έχουν αξιολογηθεί θετικά.

ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ Μικτό Περιθώριο Κέρδους. Όροι πληρωμής. Εκπτώσεις. Παροχές Πάγιου Εξοπλισμού (π.χ. ψυγεία, ράφια, τέντες κτλ). Βραβεία Διαγωνισμών σε χρήμα ή είδος. Εκπαίδευση στελεχών. Εξασφάλιση Αποκλειστικότητας.

ΤΥΠΟΙ ΔΙΑΥΛΩΝ Παραδοσιακά Κανάλια Διανομής: (Β→Χ→Λ), εκτεταμένη σύγκρουση, χαμηλή αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα. Καθετοποιημένα Συστήματα ΜΚΤ: δίκτυα που διοικούνται από επαγγελματίες, έχουν κεντρικό προγραμματισμό και εκ των προτέρων έχουν οργανωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να πετυχαίνουν σημαντικές λειτουργικές οικονομίες και μέγιστη επίδραση στην αγορά.

Καθετοποιημένα Συστήματα ΜΚΤ Εταιρικό (Corporate): Κάθετη ολοκλήρωση της επιχείρησης. Κοινή ιδιοκτησία, διοίκηση, οργάνωση και συντονισμός εξαλείφουν την σύγκρουση. π.χ. Supermarket πουλάνε δικά τους προϊόντα π.χ. αυγά, χυμούς, τυριά κτλ. Συνεργατικό (Cooperative): οι Λ ολοκληρώνονται κάθετα σε προηγούμενα στάδια (Χ). Αντίδραση στις αλυσίδες προσφέροντας μαζικές αγορές μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τα κέρδη (Συνεταιρισμοί -Κοινοπραξίες-Προμηθευτικές Ενώσεις).

Καθετοποιημένα Συστήματα ΜΚΤ Εθελοντικό (Voluntary): την πρωτοβουλία ίδρυσης έχει ένας Χ όπου συνενώνει πολλούς Λ, υποχρεώνοντας τους να αγοράζουν από αυτόν και προσφέροντας τους διάφορες υπηρεσίες (προβολή, λογιστική-οργανωτική υποστήριξη, συμβουλές κτλ). Κοινή ονομασία όλων των μελών (Χ και Λ). Δικαιόχρηση (Franchise): μια μονάδα ο δικαιοπάροχος, δίνει το δικαίωμα σε έναν αριθμό μονάδων, τους δικαιοχρήστες, να εμπορεύονται ένα προϊόν ή υπηρεσία και να ασχολούνται σε μια επιχείρηση που ανάπτυξε ο Franchisor χρησιμοποιώντας την δική του εμπορική επωνυμία, τα δικά του εμπορικά σήματα, τα δικά του συστήματα υπηρεσιών, το δικό του Know-How και τις δικές του μεθόδους επιχειρήσεως.

ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΣΑΖΟΝΤΩΝ Ταχύτητα παράδοσης (σωστός χρόνος). Αξιοπιστία παράδοσης (συνέπεια). Ακρίβεια εκτέλεσης παραγγελίας (σωστά προϊόντα). Ελαχιστοποίηση Ζημιών κατά την μεταφορά. Διαθεσιμότητα αποθέματος. Εάν ισχύουν τα παραπάνω τότε: «Το σωστό προϊόν θα βρίσκεται πάντοτε στο σωστό ράφι την σωστή στιγμή!».