Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ Α. Ε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. Η ER-LAC,οδηγός στον κλάδο των χρωμάτων, προέβλεψε έγκαιρα τις εξελίξεις.
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ;
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Δ.Ε.Υ.Α
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Gate2Start Role Model: Πέτρος Σκάλκος CD-ROM Copy Protection Gate2Start Awareness Seminar, 5 Μαρτίου 2007.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Σχεδιασμός διαδικασιών
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Δ.Ε.Υ.Α
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ Α. Ε Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε. ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

. Στρατηγική της Εταιρίας . Ανάλυση SWOT 

Εταιρική Στρατηγική Προσβλέποντας στη θετική εικόνα του denim στην παγκόσμια αγορά η εταιρία αναπτύχθηκε περαιτέρω στο διάστημα 1999 – 2006 σε βιομηχανία εντάσεως κεφαλαίου μέσω επενδύσεων ύψους €58 εκατ. Ταυτόχρονα ακολούθησε επιθετική εμπορική πολιτική με στόχους: * Eξωστρέφεια (συμμετοχή σε εκθέσεις) * Αναβάθμιση προϊοντικής γραμμής * Έμφαση στην εξυπηρέτηση πελατών

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT (STRENGTHS - WEAKNESSES - OPPORTUNITIES - THREATS) ΔΥΝΑΜΕΙΣ (Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα) ΑΡΙΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΘΕΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΑΜΒΑΚΙ (α’ ύλη) ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΝΤΑΣΕΩΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΠΛΗΡΗΣ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ LOGISTICS & ΑΡΤΙΟ CUSTOMER SERVICE ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ LEADING BRANDS ΕΡΕΥΝΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΥΝΕΧΗΣ ΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ DENIM ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΑ TAILOR-MADE ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΕΙΣΒΟΛΗ ΧΩΡΩΝ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΤΙΜΩΝ ΚΟΡΕΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΦΘΗΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Χαρακτηριστικά παραδείγματα από καινοτόμες εφαρμογές σε διαδικασίες και προϊόντα Τέσσερις εφαρμογές που βελτίωσαν σημαντικά: την πρώτη ύλη μας, δηλαδή το βαμβάκι την εξυπηρέτηση των πελατών μας την τεχνική επεξεργασία του υφάσματος την γραμμή των προϊόντων μας 1. Καινοτόμες α’ ύλες – Η σημασία προστασίας του περιβάλλοντος και η πρόοδος της τεχνογνωσίας οδήγησαν στη δημιουργία του οργανικού και του έγχρωμου βαμβακιού. Η παραγωγή νημάτων από τα δύο αυτά υλικά μέσα από το πρόγραμμα “green jeans” στο οποίο συμμετέχουμε μαζί με το Ινστιτούτο Βάμβακος είναι αποτέλεσμα έρευνας πολλών ετών και οι βελτιωτικές προσπάθειες συνεχίζονται. Συνεπώς θα μπορούμε να καλύπτουμε τις αισθητικές απαιτήσεις του καταναλωτή και τις ευαισθησίες του για την προστασία του περιβάλλοντος

2. Σύστημα ολοκληρωμένης επεξεργασίας και επιβεβαίωσης παραγγελιών (order processing and confirmation in real time) – Ανάπτυξη σύνθετου λογισμικού που έχει την ικανότητα να δέχεται μία παραγγελία, να την αναλύει σύμφωνα με τις τρέχουσες δυνατότητες (διαθεσιμότητα νημάτων, χημικών υλών, υφαντουργικών ιστών, καθώς και διαθεσιμότητα επεξεργασίας αποθήκευσης και αποστολής) και σε ελάχιστο χρόνο να επιβεβαιώνει την παραγγελία και να ειδοποιεί τον πελάτη για την ημερομηνία παράδοσης. Το λογισμικό αυτό προκάλεσε καινοτόμες εφαρμογές στον προγραμματισμό της παραγωγής στον κύκλο των logistics και στους επιμέρους ελέγχους ποιότητας και κόστους. Τελικά, μας δίνει τη δυνατότητα να χειριστούμε με επιτυχία τις πολύπλοκες και συχνά μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών μας.

3. Royal Finish – νέα μέθοδος τελειοποίησης (φινιρίσματος) του υφάσματος που το εξευγενίζει και του προσδίδει λεία, ομοιόμορφη και στιλπνή επιφάνεια. Βοηθά επίσης στην περαιτέρω επεξεργασία (πετροπλύσιμο) του έτοιμου ενδύματος. Εφαρμόσθηκε σαν σύνθεση ιδεών και μηχανικών διεργασιών από τους τεχνικούς του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης και τους μηχανικούς του εργοστασίου Ν. Πέλλας.

4. Ανάπτυξη του νέου προϊόντος NOKON DENIM 4. Ανάπτυξη του νέου προϊόντος NOKON DENIM. Το κλασικό ύφασμα denim έχει συνήθως αποχρώσεις γαλάζιου/λευκού ή μπλέ/λευκού. Το NOKON DENIM έχει διαφορετική ύφανση, οι αποχρώσεις είναι σκούρες (μπλε/μπλε ή μπλε/μαύρο) και μπορεί με την επεξεργασία να δώσει τις επιθυμητές παραλλαγές του πελάτη. Χρησιμοποιούνται βαμβακερά νήματα τεχνολογικά προηγμένα με μεγαλύτερη απορροφητικότητα στο χρώμα indigo. Η μίξη συνθετικών νημάτων νέας τεχνολογίας δημιουργεί την παραλλαγή του ελαστικού (stretch) denim που διαφοροποιεί την χρήση του στα ανδρικά και γυναικεία ρούχα. Αυτά σημαίνουν συνεχείς έρευνες στην αγορά υλικών, χημικών, προσθήκες νέων μηχανημάτων, αλλαγές στις διαδικασίες βαφής, επεξεργασίας, ελέγχου ποιότητας και άπειρες προσαρμογές στις οποίες φυσικά δεν μπορώ να επεκταθώ.

Αποτελέσματα των τεσσάρων εφαρμογών που ήδη σας ανέφερα είναι ότι: (1) το οργανικό και το έγχρωμο βαμβάκι δίνουν διέξοδο στην κλασική βαμβακοκαλλιέργεια. Υπάρχει διαρκής μέριμνα και συνεργασία με τους φορείς των βαμβακοπαραγωγών για τη βελτίωση των καλλιεργειών τους έτσι ώστε να διασφαλίζεται η υψηλή ποιότητα, οι καλύτερες στρεμματικές αποδόσεις και το βελτιωμένο κόστος των υπαρχουσών ή των νέων ποικιλιών (2) η αξιοπιστία μας σε ότι αφορά την ανταπόκριση που έχουν οι πελάτες μας για μία παραγγελία τους, έχει αυξηθεί καθώς και η ανταγωνιστικότητά μας (3) ο όρος “Royal Denim” συνδέθηκε διεθνώς και αναφέρεται αποκλειστικά στα προϊόντα μας, (4) οι κωδικοί του NOKON DENIM ήδη αποτελούν το 15% της συλλογής μας, ενώ το νέο προϊόν δεν έχει ακόμη συμπληρώσει ένα χρόνο ανοδικής πορείας

Επιπτώσεις της καινοτομίας Οι επιπτώσεις των καινοτομικών προσπαθειών μας είναι πιο εμφανείς στα προϊόντα μας καθώς και στον τομέα customer service. Η διαρκής αναζήτηση, συστηματική προσέγγιση και κατάλληλη σύνθεση της επιστημονικής με την τεχνική γνώση μαζί με τις επενδύσεις των τελευταίων χρόνων συνέβαλαν στην ανάπτυξη και στην ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής Υφαντουργίας.

Η καινοτομία για εμάς δεν είναι φιλοσοφικός όρος αλλά πρακτική προσέγγιση σε ιδέες που προέρχονται από τις ανάγκες της αγοράς και από την προσπάθεια μας να εξυπηρετήσουμε με συνέπεια τους πελάτες μας. Υπάρχει πλήθος διεργασιών όπου τα έμπειρα στελέχη μας συνθέτουν την έρευνα με την ανάπτυξη διαδικασιών και προϊόντων – με αποτέλεσμα την επιτυχή αντιμετώπιση του ανταγωνισμού. Με την καινοτομία ενδυναμώνουμε την παρουσία μας στις διεθνείς αγορές και προσβλέπουμε στο στόχο μας: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ να γίνει ο βασικός προμηθευτής για τους σημαντικότερους κατασκευαστές ενδυμάτων jeans στην Ευρώπη