ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΕΡΓΟ 2 (Σχεδιασμός, ευθυγράμμηση και ανάκτηση). Ημέρες Δεκεμβρίου 2011 Το έργο βασίζεται στη διάνοιξη/κατασκευή.
3ο Γυμνάσιο Καστοριάς Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Ντινολάζος Χρήστος
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
Ανάλυση προβλημάτων και Αλγόριθμοι
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Γραφικές Παραστάσεις (σελ ) Ενότητα 1. Οδηγίες Γραφίστα Θα υπάρχει ένας βυθός θάλασσας με γραφική παράσταση. Η κάθε σειρά της θα είναι ένας σωλήνας.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Κατηγορίες προβλημάτων:
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Κοντινότεροι Κοινοί Πρόγονοι α βγ θ δεζ η π ν ι κλμ ρσ τ κκπ(λ,ι)=α, κκπ(τ,σ)=ν, κκπ(λ,π)=η κκπ(π,σ)=γ, κκπ(ξ,ο)=κ ξο κκπ(ι,ξ)=β, κκπ(τ,θ)=θ, κκπ(ο,μ)=α.
Υλικά.
Good Karma Αυτό είναι ένα μικρό - ευχάριστο ανάγνωσμα. Απόλαυσέ το!
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Αλγόριθμο ονομάζουμε τη σαφή και ακριβή περιγραφή Μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών –βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος Η έννοια του αλγορίθμου.
Τίτλος Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας >. 2 Αντικείμενο της εργασίας Ο σκοπός της εργασίας είναι να κατασκευασθεί ένα σύστημα > Οδηγία: customize.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
1. 2 Τι είναι αλγόριθμος; 1. 3 Ιδιότητες ενός αλγορίθμου 1
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ Αλγόριθμος Η έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με προβλήματα της Πληροφορικής. Πχ συνταγή.
1.1 Η έννοια του προβλήματος
1.3 Ιδιότητες ενός Αλγορίθμου
Κεφάλαιο 1ο: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και τον Προγραμματισμό.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Το πρόβλημα του Βαρκάρη
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η έννοια του προβλήματος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ

ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΑΛΥΣΗ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΑΠΛΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑΣ ΛΑΜΠΑΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΒΑΖΩ ΣΚΑΛΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΤΗ ΣΚΑΛΑ ΞΕΒΙΔΩΝΩ ΤΗ ΛΑΜΠΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΑΠΌ ΤΗ ΣΚΑΛΑ ΠΕΤΑΩ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΛΑΜΠΑ

ΒΓΑΖΩ ΑΠΌ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΛΑΜΠΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΤΗ ΣΚΑΛΑ ΒΙΔΩΝΩ ΤΗ ΝΕΑ ΛΑΜΠΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΑΠΌ ΤΗ ΣΚΑΛΑ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΤΟ ΛΥΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΟΡΤΑ

Γ΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό Παράδειγμα 1: «Έχει κάποιος ένα πρόβατο, ένα λύκο και ένα καφάσι με χόρτα στη μία όχθη ενός ποταμού και θέλει να τα περάσει στην απέναντι όχθη χρησιμοποιώντας μία βάρκα. Η βάρκα όμως είναι μικρή και μπορεί να μεταφέρει, εκτός από τον ίδιο, άλλο ένα από τα ζώα ή το καφάσι. Ωστόσο δεν πρέπει να μείνουν μαζί ο λύκος με το πρόβατο και το πρόβατο με τα χόρτα. Μπορείτε να δώσετε οδηγίες στο βαρκάρη για το πώς πρέπει να κάνει τη μεταφορά τους;» Δεδομένα: 1 πρόβατο, 1 λύκος, 1 καφάσι με χόρτα, μία θέση επιπλέον στη βάρκα, 2 όχθες ποταμού. Πλαίσιο του προβλήματος: Ο λύκος δεν πρέπει να μείνει μαζί με το πρόβατο. Το πρόβατο δεν πρέπει να μείνει μαζί με τα χόρτα. Ζητούμενο: Να περάσει ο λύκος, το πρόβατο και το καφάσι με τα χόρτα στην απέναντι όχθη.

ΛΥΣΗ Πήγαινε στην αρχική όχθη. Βάλε το πρόβατο στη βάρκα. : Βάλε το πρόβατο στη βάρκα. Πήγαινε στην απέναντι όχθη. Άφησε το πρόβατο στην όχθη. Γύρνα πίσω στην αρχική όχθη. Φόρτωσε το καφάσι με τα χόρτα. Άφησε το καφάσι στην όχθη. Πήγαινε στην αρχική όχθη. Άφησε το πρόβατο στην όχθη. Βάλε το λύκο στη βάρκα. Πήγαινε στην απέναντι όχθη. Άφησε το λύκο στην όχθη. Γύρνα πίσω στην αρχική όχθη. Βάλε το πρόβατο στη βάρκα

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΙΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ – ΒΗΜΑΤΩΝ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΠΕΡΑΤΟΤΗΤΑ (ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ) ΑΚΡΙΒΕΙΑ – ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΚΦΡΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΕΝΌΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4 (ΣΠΙΤΙ) ΠΕΙΡΓΡΑΨΤΕ ΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, ΠΏΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;;;;

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ