ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Οκτώβριος – Μάιος 2012

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Παρουσίαση του βιβλίου Το ασημένιο μενταγιόν
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Παρουσίαση του βιβλίου Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
<<Ο γκολτζής Τίμο γίνεται γνωστός>>
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΥ Λούκας Σόλωνος Ε΄
«ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ» ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Γ΄1
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
Το σεντούκι με τις 5 κλειδαριές
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ βαρελλα ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ.
Αγγελική Βαρελλά.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
Βιβλιοπαρουσίαση Αντρέας Πεμπέτσιος E΄2.
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Άκου τι είπαν.
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΣΤΑΘΗΣ
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Γραμμένου Ευαγγελία.
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
3ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Περιπέτεια στη Σκουπιδανία
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Σταυρούλα Τσέλου! 17/10/2015 Στ΄2.
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
3 o Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας Αθήνα. Σεπτέμβρης 2007 “ψαρωμένα” πρωτάκια έρχονται στο σχολείο…
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
الشـــغل والطـــاقة الشغل
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Οκτώβριος – Μάιος 2012

4ο Δημοτικό σχολείο Πολίχνης ΤΑΞΗ Γ΄

24 μαθητές/τριες Εργασία σε ομάδες 6 ομάδες των 4ων μελών

Αφιέρωμα στη συγγραφέα Αγγελική Βαρελλά και το έργο της Αφιέρωμα στη συγγραφέα Αγγελική Βαρελλά και το έργο της

Βιβλία της Βαρελλά Φιλενάδα φουντουκιά μου Ταξίδι χωρίς βαλίτσα Έξι εναντίον ενός Αρχίζει το ματς Δράκε δράκε, … είσαι εδώ ; Φιλία σε τέσσερις … ρόδες

Η πρώτη γνωριμία με τη συγγραφέα το βιογραφικό και το έργο της Μέσω power-point που ετοίμασε η εκπ/κός της τάξης

Οι μαθητές /τριες Διάβαζαν στο σπίτι τμηματικά το βιβλίο της ομάδας τους Για κάθε τμήμα του βιβλίου που διάβαζαν τους περίμενε και μια δραστηριότητα ομαδική από την εκπ/κό μέσα στην τάξη

Οι μαθητές ομαδικά Δραματοποίησαν σκηνές από τα βιβλία Σκιαγράφησαν τους χαρακτήρες των ηρώων

Εξέφρασαν τα συναισθήματά τους με φατσούλες Έκριναν τους ήρωες μέσα από τις πράξεις τους

Ετοίμασαν τις ερωτήσεις της συνέντευξης με τη συγγραφέα Άλλαξαν κάποια σημεία της ιστορίας . Πρόβλεψαν τη συνέχεια της ιστορίας Ετοίμασαν τις ερωτήσεις της συνέντευξης με τη συγγραφέα

Έφτιαξαν αφίσες διαφημιστικές Δημιούργησαν σταυρόλεξα Έπαιξαν το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού Έπαιξαν κρεμάλες

Όταν δραματοποιούμε νιώθουμε καλύτερα

Οι μικροί ηθοποιοί εν δράσει

Πολλή σκέψη χρειάζεται εδώ

Και η διαφωνία είναι μέσα στο πρόγραμμα

Εμείς έχουμε αποφασίσει

Η συζήτηση στην ομάδα αποτελεί το κλειδί για τη δημιουργία Η συζήτηση στην ομάδα αποτελεί το κλειδί για τη δημιουργία

Το πνεύμα της ομαδικότητας κυρίαρχο

Οι μαθητές την ώρα της φιλαναγνωσίας σε ομαδικές εργασίες

Η συγγραφέας απαντά στις ερωτήσεις των παιδιών

Παιδιά όλων των τάξεων θέλουν να δουν από κοντά τη συγγραφέα

Μια διαφορετική προσέγγιση της συγγραφέως

Ένα ευχάριστο διάλειμμα των παιδιών με τη συγγραφέα

Η Βαρελλά παρουσιάζει την αφορμή συγγραφής κάθε βιβλίου

Η συγγραφέας υπογράφει τα βιβλία των παιδιών