ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Οκτώβριος – Μάιος 2012
4ο Δημοτικό σχολείο Πολίχνης ΤΑΞΗ Γ΄
24 μαθητές/τριες Εργασία σε ομάδες 6 ομάδες των 4ων μελών
Αφιέρωμα στη συγγραφέα Αγγελική Βαρελλά και το έργο της Αφιέρωμα στη συγγραφέα Αγγελική Βαρελλά και το έργο της
Βιβλία της Βαρελλά Φιλενάδα φουντουκιά μου Ταξίδι χωρίς βαλίτσα Έξι εναντίον ενός Αρχίζει το ματς Δράκε δράκε, … είσαι εδώ ; Φιλία σε τέσσερις … ρόδες
Η πρώτη γνωριμία με τη συγγραφέα το βιογραφικό και το έργο της Μέσω power-point που ετοίμασε η εκπ/κός της τάξης
Οι μαθητές /τριες Διάβαζαν στο σπίτι τμηματικά το βιβλίο της ομάδας τους Για κάθε τμήμα του βιβλίου που διάβαζαν τους περίμενε και μια δραστηριότητα ομαδική από την εκπ/κό μέσα στην τάξη
Οι μαθητές ομαδικά Δραματοποίησαν σκηνές από τα βιβλία Σκιαγράφησαν τους χαρακτήρες των ηρώων
Εξέφρασαν τα συναισθήματά τους με φατσούλες Έκριναν τους ήρωες μέσα από τις πράξεις τους
Ετοίμασαν τις ερωτήσεις της συνέντευξης με τη συγγραφέα Άλλαξαν κάποια σημεία της ιστορίας . Πρόβλεψαν τη συνέχεια της ιστορίας Ετοίμασαν τις ερωτήσεις της συνέντευξης με τη συγγραφέα
Έφτιαξαν αφίσες διαφημιστικές Δημιούργησαν σταυρόλεξα Έπαιξαν το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού Έπαιξαν κρεμάλες
Όταν δραματοποιούμε νιώθουμε καλύτερα
Οι μικροί ηθοποιοί εν δράσει
Πολλή σκέψη χρειάζεται εδώ
Και η διαφωνία είναι μέσα στο πρόγραμμα
Εμείς έχουμε αποφασίσει
Η συζήτηση στην ομάδα αποτελεί το κλειδί για τη δημιουργία Η συζήτηση στην ομάδα αποτελεί το κλειδί για τη δημιουργία
Το πνεύμα της ομαδικότητας κυρίαρχο
Οι μαθητές την ώρα της φιλαναγνωσίας σε ομαδικές εργασίες
Η συγγραφέας απαντά στις ερωτήσεις των παιδιών
Παιδιά όλων των τάξεων θέλουν να δουν από κοντά τη συγγραφέα
Μια διαφορετική προσέγγιση της συγγραφέως
Ένα ευχάριστο διάλειμμα των παιδιών με τη συγγραφέα
Η Βαρελλά παρουσιάζει την αφορμή συγγραφής κάθε βιβλίου
Η συγγραφέας υπογράφει τα βιβλία των παιδιών