ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
Ενότητα Α2 Ο Ρόλος του Τουρισμού στις Πολιτικές Αύξησης της Απασχόλησης και στην Αντιμετώπιση της Ανεργίας Εισηγητές: κκ. Π. Παπαγεωργίου, Ι. Χασσίδ Καθηγητές,
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ  Κινητήρια δύναμη της οικονομίας  Όχι Αυτόνομος ή αυτοτελής κλάδος  Σε αλληλεξάρτηση με τους άλλους κλάδους της οικονομίας, με τους οποίους αποτελεί  Ενιαίο παραγωγικό σύμπλεγμα.

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ  Εκατό χρόνια μετά την αποτίναξη του τουρκικού ζυγού και  την Ένωση με τη Μητέρα Ελλάδα,  Η Κρήτη διέρχεται τη δεινότερη οικονομική και κοινωνική κρίση στην ιστορία της

Τις Πταίει;  Πολλοί ανεύθυνοι και ιδιοτελείς πολιτικοί και συνδικαλιστές  Ανίκανη και διεφθαρμένη Δημόσια Διοίκηση  Και εμείς οι ίδιοι οι Πολίτες ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ

Και τώρα, Τι πρέπει να κάνουμε;  Εκ των πραγμάτων, είμαστε υποχρεωμένοι να αλλάξουμε νοοτροπία και πρακτικές  Να πάψουμε να συμβάλλουμε ή να ανεχόμαστε όσα μας οδήγησαν εδώ  Αλλιώς, το μέλλον μας και των παιδιών μας προοιωνίζεται ζοφερό

Η Ανταγωνιστικότητα του τουρισμού στην Κρήτη  Απώλεια ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος  Μειονεκτούμε στη σχέση αξίας/τιμής  Φθηνότεροι μεσογειακοί προορισμοί στο παραθεριστικό μοντέλο μαζικού τουρισμού

Ζητούμενο… Σταδιακή αλλά σύντομη μετάβαση από:  τον μαζικό, παραθεριστικό και επομένως εποχικό τουρισμό (leisure tourism)  στον θεματικό τουρισμό (activity oriented tourism). Σε μια εμπλουτισμένη, ποιοτική προσφορά που ικανοποιεί ποικίλα ενδιαφέροντα, 12 μήνες το χρόνο

Αναγκαίες Προϋποθέσεις Μέτρα πολιτικής που θα ενθαρρύνουν:  Ποιοτικές ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις  Βελτιωμένες ειδικές τουριστικές υποδομές και γενικές υποδομές και Προγράμματα απασχόλησης του ελεύθερου χρόνου των φιλοξενούμενων τουριστών

Η προσφορά νέων προγραμμάτων και υπηρεσιών που θα προσελκύει τον επιλεκτικό, απαιτητικό και εύπορο τουρίστα, που αναζητά ψυχαγωγία, άθληση, ανάπαυση, περιπέτεια και άλλες δραστηριότητες, είναι ο μόνος τρόπος για να διασφαλισθεί η αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης των τουριστών και, κατά συνέπεια, η οικονομική απόδοση του τομέα. Προγράμματα για τον ελεύθερο χρόνο

Απολαμβάνει μεγάλης αναγνώρισης διεθνώς, αλλά στην Κρήτη όχι αρκετά! Παρέχει όμως μια μοναδική ευκαιρία για την ανάδειξη και προώθηση των προϊόντων που την υποστηρίζουν ΚΡΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ και ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Χρειάζεται Επίσης • Τουριστική παιδεία και συνείδηση για ολόκληρη την ελληνική κοινωνία • Εκ βάθρων αναδιοργάνωση της τουριστικής εκπαίδευσης • Σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας • Δημιουργία πανεπιστημιακών σχολών για τον τουρισμό • Εποπτεία και έλεγχος των μη κρατικών σχολών • Ουσιαστική δια βίου κατάρτιση των εργαζομένων στον τουρισμό

Για μας τους Κρήτες • Η Προστασία του Περιβάλλοντος • της Πολιτιστικής μας κληρονομιάς και της σύγχρονης πολιτιστικής μας παραγωγής ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ

Αγροκτηνοτροφική παραγωγή και Τουρισμός • Το καθεστώς των επιδοτήσεων • Δίκτυα μεταφορών • Επιτροπή Ανταγωνισμού • Δομές και πρακτικές στην οργάνωση των Παραγωγών Παράγοντες που επηρεάζουν, είναι:

Αναγκαίες Ενέργειες:  Παραγωγή και τυποποίηση ποιοτικών και επώνυμων προϊόντων (ονομασίας προελεύσεως, γεωγραφικής ένδειξης, βιολογικά προϊόντα, κ.λπ.)  Οργάνωση Ομάδων Παραγωγών με σύγχρονες μεθόδους, επαγγελματικά στελέχη και σύγχρονο marketing  Τοπικές συνεργασίες μεταξύ τουριστικών επιχειρηματιών, παραγωγών και τυποποιητών σε μορφές cluster  Εξωστρεφές και δυναμικό διεθνές marketing με ευαισθησία και συνέπεια στον πελάτη

Ελληνικά ή Εισαγόμενα;  Ό,τι δικό μας καταναλώνουμε δεν το εισάγουμε  Προστατεύουμε τους Κρήτες παραγωγούς, τυποποιητές, βιοτέχνες και καταστηματάρχες  Υποστηρίζουμε τους Κρήτες εργαζόμενους καταπολεμώντας την ανεργία

Ο ρόλος των Κρητών της Διασποράς  Τις παρέες και τις κοινωνικές συναναστροφές  Τις οργανωμένες δομές τους  Εστιατόρια, ταβέρνες και άλλους χώρους μαζικής εστίασης  Τους επιχειρηματίες (Εισαγωγείς, διακινητές και λιανεμπόρους)  Και όλες τις επαφές τους, προτρέποντάς τους να κάνουν διακοπές στην Κρήτη Oι Κρήτες όπου γης μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά, αξιοποιώντας…

Συμπερασματικά Η συνταγή για την έξοδο από την κρίση και την πορεία προς την ανάπτυξη και την ευημερία, δεν μπορεί παρά να είναι: Φυγή προς το μέλλον με εφαλτήριο τον αρμονικό συνδυασμό, του τουρισμού, της παραγωγής - αγροτικής και κτηνοτροφικής – της τυποποίησης, της κρητικής διατροφής, της κρητικής κουζίνας και του σύγχρονου marketing, για την καθιέρωση του brand «Κρήτη». Σ’ αυτή την πορεία, η συμβολή των Κρητών της Διασποράς μπορεί να είναι ανεκτίμητης αξίας.

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς