Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2004 ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Ι.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Επιλογή έργου για την ατομική εργασία
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Η επιστήμη του Web.
Youtube Youtube 1η Φάση Εργασίας - : 1η Φάση Εργασίας - : Μπούφτα Λεμονία:Υπεύθυνη συλλογής πληροφοριών,Υπεύθυνη αξιολόγισης εργασίας Μπούφτα Λεμονία:Υπεύθυνη.
YOUTUBE Σερασίδης Γιώργος, συντάκτης κειμένου Θέμης Σαχαρίδης, αφηγητής κειμένου Τζήκας Γιώργος, ευρετής π ληροφοριών Σκού π ρας Βασίλης, βοηθός συντάκτη.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Συνεδρίαση διευθυντών
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Οδηγίες Συγγραφής Εργασιών του μαθήματος Φιλοσοφίας/Ηθικής Φ.Α.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Γραπτή εργασία Κάθε μαθητής πριν τις διακοπές του Πάσχα πρέπει να: Έχει έτοιμο το αντικείμενο που έχει επιλέξει να κατασκευάσει. Παραδώσει γραπτή εργασία σύμφωνα με τις οδηγίες που ακολουθούν.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πριν την τελευταία βδομάδα των μαθημάτων πρέπει να οργανώσει την παρουσίαση της κατασκευής του και να την παρουσιάσει.

ΕΞΩΦΥΛΛΟ Να περιέχει: ονοματεπώνυμο μάθημα τάξη τίτλο εικόνα σχετική με το θέμα τόπο και χρόνο το σχολείο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Περιέχει με τη σειρά τα κεφάλαια της εργασίας και τον αριθμό της σελίδας τους.

ΓΕΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Ανάλυση της γενικής τεχνολογικής ενότητας στην οποία ανήκει το έργο Περιέχει: τα γενικά χαρακτηριστικά της ενότητας αιτίες που οδήγησαν τον άνθρωπο στην εξέλιξη της τεχνολογίας της συγκεκριμένης ενότητας που ανήκει το έργο τα αποτελέσματά της εξέλιξης αυτής στον άνθρωπο τη θέση που έχει το έργο στην ενότητα αυτή

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕΛΕΤΗΣ Περιγραφή του αντικειμένου μελέτης: Αφορά το έργο που κατασκευάζεται τις λειτουργίες του τα μέρη από το οποίο αποτελείται φωτογραφίες

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ Περιλαμβάνει τα τεχνικά σχέδια που σχεδιάστηκαν για την κατασκευή του έργου και εικόνες από τα διάφορα τμήματα του στη διάρκεια κατασκευής του

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ Περιλαμβάνει: το διάγραμμα ροής τις ενέργειες που ακολουθήθηκαν σε κάθε στάδιο της διαδικασίας το χρονοδιάγραμμα των εργασιών

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Παρουσιάζονται: οι ανάγκες που οδήγησαν τον άνθρωπο στην ανακάλυψη και βελτίωση της συσκευής. τις οικονομικές , κοινωνικές, πολιτιστικές και τεχνολογικές επιπτώσεις στον κόσμο που συνόδευαν της εξέλιξη της συσκευής. η εξέλιξη της συσκευής στη χώρα μας. εικόνες από τα στάδια εξέλιξης της συσκευής.

ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Αναφέρονται: οι επιστήμες και οι γνώσεις που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της συσκευής. οι αρχές στις οποίες στηρίζεται η λειτουργία της.

ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Αναφέρονται οι θετικές αλλά και οι αρνητικές επιδράσεις του έργου στην κοινωνία και το περιβάλλον.

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ Περιγράφονται τα υλικά και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή.

ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Με βάση τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν και τις ώρες εργασίας κοστολογείται η κατασκευή.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Περιλαμβάνει όλες τις πηγές πληροφόρησης σύμφωνα με τα παρακάτω.

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Συγγραφέας, τίτλος άρθρου, τίτλος περιοδικού, αριθμός τεύχους, χρονολογία, σελίδες. Παράδειγμα: Κ. Αναστασίου, Ιστορία των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, Τεχνικά Νέα, τεύχος 10, 1998, σελ. 23-28.

ΒΙΒΛΙΟ Συγγραφέας, τίτλος βιβλίου, εκδοτικός οίκος, χρονολογία έκδοσης, σελίδες. Παράδειγμα: Α. Γεωργίου, Τεχνικό Σχέδιο, εκδόσεις Ποσειδών, 1992, σελ. 224-235

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Σημειώνουμε την ιστοσελίδα στην οποία βρήκαμε τις πληροφορίες και την ημερομηνία μετά από κάθετο. Παράδειγμα: http://www.youtube.com/watch?v=ZD4tVcGDqL0&feature=share&list=PL906846BD041DD944 / 5-11-2013

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Σημειώνουμε όνομα, ειδικότητα, επαγγελματική θέση Παράδειγμα: Ι. Θεοδώρου, μηχανολόγος μηχανικός, προϊστάμενος παραγωγής του εργοστασίου «Γεωτεχνική»

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ... Ο κάθε μαθητής πρέπει να ετοιμάσει μια παρουσίαση για την κατασκευή του και την εργασία του συνολικά. Για να γίνει η παρουσίαση περισσότερο κατανοητή και ευχάριστη ο μαθητής είναι καλό να χρησιμοποιήσει εποπτικά μέσα όπως: χάρτες, αφίσες, σχέδια, εικόνες, διαφημιστικά φυλλάδια κά, γιατί διεγείρουν την όραση και βοηθούν στη δημιουργία νοητικής παράστασης.

...ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ηλεκτρονική παρουσίαση π.χ. power-point ή πολυμέσα για την παρουσίαση βίντεο, εικόνων, συνεντεύξεων κ.λ.π. Το πραγματικό αντικείμενο, αν είναι μικρό σε όγκο, για να εξηγήσει τα μέρη και τη λειτουργία του ή έτοιμα μοντέλα, όπως τομές. Το μοντέλο που κατασκεύασε για να δείξει τη μορφή, να παρουσίασει τη δομή και να εξηγήσει τη λειτουργία του.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!