Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ) Αυτοαξιολόγηση - Αξιολόγηση
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Επιμορφωτικη ΣυναντηΣη ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ τιΣ ΕρευνητικεΣ ΕργαΣιεΣ Αθήνα, Οκτώβριος 2012 Δίτσιου Μαλαματή.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Προετοιμασία της κατασκευής
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η αρχιτεκτονική των ερευνητικών εργασιών (Προγραμματισμός /φάσεις)
Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Πηγές : « Η Καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο ». Μέρος Πρώτο.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Η μέθοδος project 1 Αναστασία Παναγιωτίδου, Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Γλώσσας Π.Ε Δράμας.
Χριστίνα Αραμπατζή Σχολική Σύμβουλος φιλολόγων Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Διδακτική της Πληροφορικής
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
ΣΤΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Σχέδιο εργασίας & φάκελος αξιολόγησης
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Project.
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ Τι είναι οι Ερευνητικές Εργασίες (Project) Οδηγός του εκπαιδευτικού, http://digitalschool.minedu.gov.gr Οδηγίες του Υπουργείου, 79980/Γ2-12-07-2012 2ο ΒΗΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Δίνεται χρόνος στους εκπαιδευτικούς να δουν τον οδηγό Έχουν μαζί τους τα βιβλία και την ύλη των μαθημάτων που διδάσκουν 3ο ΒΗΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Συζήτηση για τα θέματα (ανάλογα με τον αριθμό των Τμημάτων της Α Τάξης , Τμήματα Ενδιαφέροντος 16-20 μαθητές) Δημιουργία ομάδων (ανά δύο – συνδιδασκαλία – όλοι πρώτη ανάθεση

Βήματα στο σχολείο 4ο ΒΗΜΑ: ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Αξιοποίηση των παραδειγμάτων του Οδηγού, προγραμμάτων, βιβλίων Α Τάξης Λυκείου 5ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ Έναρξη των μαθημάτων (μια μικρή παρουσίαση) Αλλαγές στα θέματα ανάλογα με τις παρατηρήσεις των μαθητών Οριστικοποίηση των θεμάτων 6ο ΒΗΜΑ: ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Συζήτηση και έγκριση των θεμάτων 7ο ΒΗΜΑ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Σύντομη Ενημέρωση των μαθητών Επιλογή 2 θεμάτων από τους μαθητές (Α τετράμηνο) Δημιουργία Τμημάτων Ενδιαφέροντος του σχολείου στην Α Τάξη

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΒΔΟ ΜΑΔΑ ΦΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 1η Ενημέρωση, δημιουργία ομάδων, «ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ» ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (Ολομέλεια) 2η Οριοθέτηση του θέματος, ερευνητικά ερωτήματα Σχηματική αποτύπωση, προβληματική , υποθέματα (Ολομέλεια- Ομάδες) 3η Συλλογή δεδομένων Υλοποίηση Δράσεων των Ομάδων – Δραστηριότητες – Πειράματα.. Συλλογή Δεδομένων (συνέχεια) των ομάδων - ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ 4η Επεξεργασία Δεδομένων Επεξεργασία Δεδομένων βιβλιογραφία, συμπεράσματα, ερμηνείες, κριτική Τελικά συμπεράσματα - ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ 5η Προετοιμασία παρουσίασης –τελευταίες διορθώσεις (Διακοπές Χριστουγέννων) 6η Προκαταρτική Παρουσίαση - ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ 7η Φάκελος (Ομαδικός) Ενημέρωση Ατομικού Φακέλου - Ημερολογίου 8η Παρουσιάσεις (από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς αξιολόγηση) Παρουσιάσεις (από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς αξιολόγηση)

Παράδειγμα -σχεδιασμός ΘΕΜΑ: Η συμβολή των μετάλλων στην εξελικτική πορεία του ανθρώπου Ομάδα1 Ομάδα2 Ομάδα3 Ομάδα4 ΥΠΟΘΕΜΑ1 ΥΠΟΘΕΜΑ2 ΥΠΟΘΕΜΑ3 ΥΠΟΘΕΜΑ4 Υποομάδα 1.1 και 1.2 Υποομάδα 2.1 και 2.2 Υποομάδα 3.1 και 3.2 Υποομάδα 4.1 και 4.2 Ερώτημα 1 Δραστηριότητες Πείραμα Ερώτημα 2 Ερώτημα 1 Δραστηριότητες Πείραμα Ερώτημα 2 Ερώτημα 1 Δραστηριότητες Πείραμα Ερώτημα 2 Ερώτημα 1 Δραστηριότητες Πείραμα Ερώτημα 2

Υποθέματα 1. Οι ιδιότητες των μετάλλων Υποομάδες 1.1 και 1.2 Ερώτημα 1 Δραστηριότητες Πείραμα Ερώτημα 2 2. Η ιστορική διαδρομή των μετάλλων Υποομάδες 2.1 και 2.2 3. Μεταλλουργία και ρύπανση της ατμόσφαιρας Υποομάδες 3.1και 3.2 Ερώτημα 1 Δραστηριότητες Πείραμα Ερώτημα 2 4. Η συμβολή του μετάλλου στην καλλιτεχνική δημιουργία Υποομάδες 4.1 και 4.2