1 Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΑΜΠΑΤΖΗΣ Διευθυντής Καταθέσεων & Χορηγήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Προετοιμάζοντας την Ευρώπη για Παγκόσμια Ανταγωνιστικότητα” ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ: Τα Εθνικά Γραφεία.
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ – Δικηγόρος LL.M Μαλάμης & Συνεργάτες
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Το κόστος (ιδίων) κεφαλαίου των επιμέρους επενδυτικών σχεδίων μιας επιχείρησης Υπολογισμός του Κόστους Κεφαλαίου της επιχείρησης (WACC) Ισοδύναμο.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ?
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ 1 Στρατηγική για την προστασία της Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας των ΜΜΕ Κ. Αμπατζής, Διευθυντής Καταθέσεων & Χορηγήσεων.
ΠΑΣΕΓΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ : ΑΓΡΟΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Προστασία και εφαρμογή νομοθεσίας των εμπορικών σημάτων
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Στρατηγική για την προστασία της Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας των ΜΜΕ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Εφαρμογές της ΔΙ στον φαρμακευτικό κλάδο
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η σημασία των άϋλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Στέφανος Ασωνίτης & Πέτρος Κωσταγιόλας Τμήμα Αρχειονομίας.
σήμα, βιομηχανικό σχέδιο ή
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 11 η Νικόλαος Καρανάσιος Βιομηχανική Ιδιοκτησία.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟΣ  Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην βασική φιλοσοφία και θεωρία του χρηματοδοτικού.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
Gate2Start Role Model: Πέτρος Σκάλκος CD-ROM Copy Protection Gate2Start Awareness Seminar, 5 Μαρτίου 2007.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Λογιστικά Βιβλία – Δικαιολογητικά Έγγραφα.  Κάθε επιτηδευματίας ανεξαρτήτως εάν είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Επιχειρησιακή Στρατηγική
«ΤΟ ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Samsung.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ! ΘΕΜΑ 2 :: Νομικά Θέματα- Πνευματικά Θέματα, Εμπορικά Σήματα και Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας:   Το παρόν Πρόγραμμα έχει χρηματοδοτηθεί.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Καταχώρηση πνευματικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα.
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΑΜΠΑΤΖΗΣ Διευθυντής Καταθέσεων & Χορηγήσεων Συνέδριο GOODDESIGN = GOOD BUSSINESS ΑΘΗΝΑ 4 Δεκεμβριου 2012

 Η καλή γενική εντύπωση;  Το καλό εμπορικό όνομα;  Η ελκυστική σχεδίαση; Αυτό ισχύει για ένα πολύ ευρύ φάσμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, όπως τα αυτοκίνητα, τα πλυντήρια ρούχων, τα κινητά τηλέφωνα, κλπ. Σε ένα καλά σχεδιασμένο προϊόν, υπάρχει αρμονία μεταξύ λειτουργικότητας και μορφής μορφής. σήμα σχεδιασμός  Για τη σωστή εταιρική στρατηγική, το σήμα και ο σχεδιασμός θα πρέπει να είναι κυρίαρχα προκειμένου να προσελκύσουν τον πελάτη. Τι τραβάει την προσοχή μας όταν πρόκειται να αγοράσουμε ένα προϊόν; Για την αποφυγή «παρεξηγήσεων» το το σήμα και σχέδιο θα πρέπει να είναι είναι κατοχυρωμένα ΝΕΟΠΡΟΪΟΝ τεχνολογία Εταιρική φήμη /σήμα σχεδιασμός

Η αξία της προστασίας ενός σχεδίου βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα πρόσθετα έσοδα Η κατοχύρωση ενός σχεδίου έχει νόημα για μια επιχείρηση όταν βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα και επιφέρει πρόσθετα έσοδα κατά ένα ή περισσότερους από τους ακόλουθους τρόπους: •αποτρέπει την αντιγραφή και την απομίμηση από τους ανταγωνιστές και επομένως ενισχύει την ανταγωνιστικότητα. •η αποκλειστικότητα που παρέχεται συμβάλλει στην απόδοση των επενδυτικών κεφαλαίων και κατ’ επέκταση στα κέρδη της εταιρείας. •τα Βιομηχανικά Σχέδια είναι περιουσιακά στοιχεία των επιχειρήσεων που μπορούν να αυξήσουν την εμπορική αξία της εταιρείας και των προϊόντων της. •ένα προστατευμένο σχέδιο μπορεί επίσης να πωληθεί ή να δοθεί σε τρίτο με άδεια εκμετάλλευσης έναντι αμοιβής. Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό βοηθάει στην αποτελεσματικότερη είσοδο στις αγορές. •η προστασία των βιομηχανικών σχεδίων ενθαρρύνει το θεμιτό ανταγωνισμό και τα χρηστά συναλλακτικά ήθη στο εμπόριο.

Πόσο αποτιμώνται τα δικαιώματα ενός σχεδίου; Τα δικαιώματα μπορεί να πωληθούν. •Ο αγοραστής αναλαμβάνει το ρίσκο •Ο δημιουργός συνήθως παίρνει ένα ποσό, που βασίζεται στις προβλεπόμενες πωλήσεις Μπορεί να δοθεί άδεια εκμετάλλευσης •Ο αγοραστής πληρώνει royalties (μοιράζεται ο κίνδυνος μεταξύ τους) •Ο δικαιούχος λαμβάνει ποσοστό επί των πωλήσεων (χονδρικής ή λιανικής τιμής) (συνήθως 2-3% στις χαμηλές κατηγορίες και 7-10% στις υψηλές κατηγορίες) •Ο δικαιούχος λαμβάνει ένα αρχικό εφάπαξ ποσό, το οποίο στη συνέχεια παρακρατείται από τα royalties Δεν υπάρχει standard συμφωνία για το προσδοκώμενο ποσό! •Εξαρτάται από το είδος του προϊόντος •Εξαρτάται από τη εταιρεία (π.χ. αλυσίδα καταστημάτων) •Από την τιμή πώλησης του προϊόντος •Από το αναμενόμενο ύψος των πωλήσεων •Από τον χρόνο ζωής του προϊόντος Στα πρωτότυπα προϊόντα: •τα δικαιώματα είναι πιο ισχυρά •τα αναμενόμενα κέρδη μεγαλύτερα

Aisha Amjad, Small and Medium Enterprise Development Authority (SMEDA), Ministry of Industries and Production, Government of Pakistan and WIPO. 1.Η Brimful Designs με έδρα τη Λαχόρη του Πακιστάν, ήταν μια μικρή εταιρεία που σχεδίαζε υφάσματα και τα πουλούσε στο Καράτσι, τη Λαχόρη και το Ισλαμαμπάντ. Στα 5 χρόνια λειτουργίας της απέκτησε φήμη και καλή πελατεία. Σύντομα οι ανταγωνιστές της προχώρησαν σε μαζική κακή αντιγραφή των προϊόντων της και πουλούσαν στο 1/3 των τιμών. Η εταιρεία οδηγείτο σε σίγουρο κλείσιμο. βιομηχανικά σχέδια Στην απελπισία του ο υπεύθυνος της εταιρείας παρακολούθησε κάποια σεμινάρια για την προστασία της βιομηχανικής ιδιοκτησίας στο Small and Medium Enterprise Development Authority (SMEDA), όπου κατάλαβε την αξία της προστασίας των προϊόντων της εταιρείας του. Η επόμενη σειρά των προϊόντων προστατεύθηκε με βιομηχανικά σχέδια και έτσι οι ανταγωνιστές του δεν μπορούσαν πλέον να τον αντιγράψουν. 2.Στο Chikpet της νότιας Ινδίας ένας χρυσοχόος κατασκεύαζε και πουλούσε διάφορα κοσμήματα σε πελάτες του. Κάποια στιγμή είδε με έκπληξή του ότι τα ίδια κοσμήματα τα πουλούσε στην πόλη του τα πουλούσε και ένα μεγάλο χρυσοχοείο. Με τη βοήθεια δικηγόρου τους απέστειλε στοιχεία που αποδείκνυαν ότι τα σχέδια ήταν δικά του. Η εταιρεία το αρνήθηκε λέγοντας ότι τα σχέδια αναπτύχθηκαν από δικούς τους υπαλλήλους και επομένως δεν υπήρχε νομικό πρόβλημα. Ο χρυσοχόος, όμως ψάχνοντας στα αρχεία του βρήκε τιμολόγιο πώλησης κοσμημάτων του στη εταιρεία αποδεικνύοντας ότι τα σχέδια πάρθηκαν απ’ αυτόν. Η υπόθεση διευθετήθηκε εξωδικαστικά με τον χρυσοχόο να παίρνει ένα γερό ποσό αποζημίωσης και μια μεγάλη παραγγελία για κοσμήματα από την εταιρεία που τον αντέγραφε. Τα τιμολόγια βοήθησαν στην συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά η κατάθεση των σχεδίων θα απέτρεπε την όλη παρεξήγηση. Pankaj Jain, Director (IPR Cell),Ministry of Small Scale Industries, Government of India and WIPO. Η αξία της προστασίας με δύο παραδείγματα

λειτουργικότηταςμορφής Μερικές φορές, είναι δύσκολο να διαχωριστούν τα στοιχεία της λειτουργικότητας από εκείνα της μορφής ενός προϊόντος. Π.χ. το σχήμα ενός οχήματος, ή το πληκτρολόγιο ενός υπολογιστή ή ένας φορητός υπολογιστής. Σχέδιο και Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας ή Υπόδειγμα Χρησιμότητας διπλώματα ευρεσιτεχνίας για τις λειτουργικές βελτιώσεις και ένα ή περισσότερα Σχέδια για τις αισθητικές βελτιώσεις. Όταν ένα νέο προϊόν συνδυάζει λειτουργικές βελτιώσεις μαζί με καινοτόμα αισθητικά χαρακτηριστικά, θα ήταν καλύτερο να προστατεύεται με ένα ή περισσότερα διπλώματα ευρεσιτεχνίας για τις λειτουργικές βελτιώσεις και ένα ή περισσότερα Σχέδια για τις αισθητικές βελτιώσεις. Παραδείγματα Για να προσδιοριστεί αν ένα σχέδιο έχει κυρίως λειτουργικά ή διακοσμητικά χαρακτηριστικά, πρέπει να εξεταστεί το προϊόν στο σύνολό του, και όχι με βάση ένα-ένα τα γνωρίσματα. μόνο την εξωτερική εμφάνιση Ο νόμος για τα σχέδια προστατεύει μόνο την εξωτερική εμφάνιση ενός προϊόντος, και όχι δομικά ή λειτουργικά χαρακτηριστικά του. δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ή υπόδειγμα χρησιμότητας για την προστασία των λειτουργικών στοιχείων του αντικειμένου. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να κατατεθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ή υπόδειγμα χρησιμότητας για την προστασία των λειτουργικών στοιχείων του αντικειμένου.

7 Σχεδιασμός από παρατήρηση της φύσης … Το μοντέλο αυτό επιτυγχάνει 20% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και 80% λιγότερους ρύπους οξειδίων του αζώτου (NOx). Ο πετρελαιοκινητήρας των 140 ίππων, απελευθερωμένος από την αυστηρή διαχείριση για περιορισμό των ρύπων, επιτυγχάνει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, με μόλις 2,8 λίτρα ντίζελ για κάθε 100 χιλιόμετρα με ταχύτητα 90 χλμ./ώρα. boxfish Mercedes-Benz bionic car

Σχεδιασμός προϊόντος με βάση τη λειτουργικότητα ποδήλατα

•Καλλίτερη στήριξη του σώματος (ο ποδηλάτης κρεμιέται στο σκελετό με 5 ιμάντες) •Άνετη εργονομική οδήγηση – κάτι μεταξύ τρεξίματος και ποδηλασίας •Εντυπωσιακός σχεδιασμός

•Χωρίς πιρούνια •Χωρίς αλυσίδα •Δυναμική ρύθμιση της στάσης του σώματος χωρίς αλλαγή της απόστασης καθίσματος - πεταλιού Continuously Ergonomic Race Vehicle, or CERV from CannondaleContinuously Ergonomic Race Vehicle, or CERV from Cannondale,

"Twist" bicycle concept"Twist" bicycle concept. •Συμμετρία ως προς το κέντρο •Εύκολη μετατροπή σε διπλό •Κίνηση μπροστινής ρόδας γύρω από τη ζάντα

διακριτικό χαρακτήρα στην αγορά Όταν ένα σχέδιο αποκτήσει διακριτικό χαρακτήρα στην αγορά, και αν φυσικά υπάρχουν οι προϋποθέσεις, μπορεί να καταχωρηθεί και ως τρισδιάστατο σήμα. Στις περισσότερες χώρες ένα σχέδιο προστατεύεται για μέχρι 20 – 25 χρόνια, ενώ το εμπορικό σήμα μπορεί να ανανεώνεται επ’ αόριστον. χαρακτήρα μέσω της χρήσεως Η απόκτηση χαρακτήρα μέσω της χρήσεως, οδηγεί στην τελική καταχώριση σήματος.  Παράδειγμα 2: Το σχήμα της φιάλης της Coca-Cola ήταν αρχικά βιομηχανικό σχέδιο. Αργότερα πέρασε και μέσα στο εμπορικό σήμα της εταιρείας και προστατεύτηκε σε πολλές χώρες. Trade mark office:France - INPI Registration office:SE Registration number: Registration date: TOBLER TOBLERONE TOBLERONE  Παράδειγμα 1: τα χαρακτηριστικά “τρίγωνα” της σοκολάτας TOBLERONE Διπλή προστασία; Σχέδιο και Σήμα

ΒιομηχανικόΣχέδιο (εικονικό) Βιομηχανικό Σχέδιο αναγνωρίσιμο σ’ όλο τον κόσμο Διαγωνισμός για: μπουκάλι αναγνωρίσιμο ακόμα και στο σκοτάδι ή και σπασμένο σε κομμάτια «…μπουκάλι αναγνωρίσιμο ακόμα και στο σκοτάδι ή και σπασμένο σε κομμάτια…» US design no Νοεμβρίου 1915 …καμιά φορά αυτό που βλέπουμε εξωτερικά (δηλ. το βιομηχανικό σχέδιο) μετράει όσο το περιεχόμενο… Αποσπάσματα από το video του CBS

14 ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ Παντανάσσης 5, Παράδεισος Αμαρουσίου Τηλ , , fax: Σας ευχαριστώ ! Κ. Αμπατζής Διευθυντής Κατάθεσης και Χορήγησης Τίτλων